Am, ik doe altijd samen met Jayden, hij kijkt dan heel aandachtig hoe ik tanden poets en doet mij dan na hihii. Als ik wil helpen word hij ook lelijk Ik ga Quinten wakker maken voor de voeding en dan lekker slapen heerlijk!
Nee laat zkh wel staan. Zit nu nog naar vergadering te luisteren waar ik anders bij had moeten zijn..
Zo weer lekker gesport, was wel heftig steps lesje dus ben na 1 uur al gestopt ipv 2 lessen. Morgen weer een afspraak gemaakt voor een nieuw apparaat wat beweert met 2x 4 minuten trainen, 3 x per week gedurende 2 maanden een flinke verbetering van uithouding, vetpercentage 3,5% eraf etc. Ga morgen proberen, schijnt hele work out te zijn voor je lichaam in 8 minuten dus. We hebben vanavond na t sporten ff samen gepraat op de bank en besloten dan we Jill dr verjaardag in de speeltuin gaan geven hier in Leiden. Hadden we laatst ook een feestje van een kindje en t was ideaal. Overdag is t een buitenschoolse opvang met speelgoed en keuken aanwezig en buiten zit er een speeltuin aan vast. Voor 50 euro voor een dag kun je t huren. Geen geld toch en als t regent kunnen alle kids binnen spelen met het bso speelgoed en anders buiten naar de speeltuin. Morgen ff bellen of t nog op 8 of 9 nov vrij is. Moeten natuurlijk wel alle drankjes en etenswaar meenemen, maar dat regelen we ook wel. En naderhand ff schoonmaken, maar das ook zo gebeurd met hulp van ouders en schoonouders. Hopelijk is t nog vrij. Hier t linkje http://www.despeelschans.nl/verhuur/home.asp Leuk en handig toch? Heb net aanvraag ingedient voor zaterdag de 8e Monique: Heb je al eens 2 tandenborstels gebruikt? 1 wil Jill ook altijd vasthouden en dan mond dicht doen, maar nu poetst/speelt ze zelf met de ene en poets ik met de andere dr tanden. werkt goed hier. Jaime en Yorben en Bastian eten echt veel. Als ik t zo lees eet Jill echt t minst van alle kindjes. Begin me er nu ook wel een beetje zorgen over te maken hoor. Vraag 3 nov wel ff op cb hoe ermee om te gaan. Ga mn computerspelletje afspelen en slapen( nerd he ) Tot morgen allemaal Sap; leuke schoentjes die je liet zien! Halen die hap!
Geen troep in huis he, scheelt een hoop en als we zo eens ff tellen komen we al gauw op een kindje of 15. Dat wordt erg druk in huis anders..........
Heeej meiden, Er wordt erg gezellig gekletst hier, leuk hoor! Hoe zit het eigenlijk met die meeting zaterdag? Zijn er nog een paar meiden die wel afspreken? Nog steeds Julianadorp op de planning? Ik las dat jullie het over het eten van de kids hadden....hier momenteel een aardig goede eter, al moet ik er wel veel aandacht aan besteden en soms afleiden om genoeg naar binnen te krijgen, maar het lukt me aardig. Jayna is echt flink gegroeid heb ik het idee, woog een tijdje terug 12 kilo. Dit eet ze op een dag zo ongeveer: boterham met 150 ml milk en fuit ontbijtkoek of 1 stuk fruit boterham met 150 ml milk en fruit 1 stuk fruit tussendoor nog een koekje of iets lekkers bordje warm eten, eet ze bijna helemaal leeg toetje Verder ongeveer 3 bekers diksap op een dag Trena: Yorben dus een goede eter momenteel....wat je zegt, hij kijkt het lekker van zijn broer af haha Robine: goed idee zeg zo'n locatie voor een feestje! Gezellig hoor met zoveel kindjes! Lastig dat het eten met Jill niet zo lekker loopt, hopelijk krijgt ze snel weer wat meer trek, anders volgende keer misschien idd ff CB vragen? Kel: leuk hoor die foto's van Daynah. Blijf dr haren zo mooi vinden, echt lang haar heeft ze al. Daynah dus ook ff niet zoveel trek, als ze iets echt niet willen dan doen ze het ook echt niet he.....hier met sommige dingen echt de " ik ben 2 en zeg nee" fase. Brennie: heerlijk joh, bijna verlof. Geniet van die tijd met je meissie samen thuis. Ik vond het echt heerlijk die eerste weken zo met Jayna thuis. Charissa: fijn dat het weer wat beter gaat met Quinten, en heeft ie afgelopen nacht weer doorgeslapen? Zou wel lekker zijn zeg! Verder weet ik het ff niet meer.... Hier een leker dagje....de kraamvisite begint weer aardig te komen, vanmorgen vriendin gehad, en morgen en zaterdag ook kraamviste. Wel weer leuk hoor. Vanmorgen voor het eerst alleen geweest met mn 2 meissies. Ging best goed. Faya sliep na de voeding van vanmorgen weer, dus kon ik Jayna klaarmaken en ben met haar naar beneden gegaan. Later samen met Jayna Faya gebadderd. Jayna op dr stoeltje er bij staan en van alles uit de kast van Faya plukken wat ze aan moest. Komt ze met washandjes uit de badkamer om Faya mee te wassen. De schat, ze bedoeld het zo goed, maar snapt niet dat ze toch echt nog heel zachtjes met Faya moet doen en niet alles nog kan met Faya. Nu slaapt Jayna en Faya ook net. Denk Jayna niet zo lang meer dus ga maar niet meer rusten. Ga ff online shoppen voor mijzelf. Gister 3 vuilniszakken kleding weggegooid van mijzelf, heerlijk zo'n opgeruimde kast en weer eens iets nieuwe voor mijzelf kopen. Had wel met je mee gewild Robine naar die kledingparty.....haha Tot later! Liefs Sem
Nou nou t is lekker druk geweest vandaag Allemaal hard aan de slag? Sem: Fijn zeg dat alles goed gaat en je geniet van je meisjes. Heb jou voorbeeld opgevolgd en ook zojuist 2 vuilniszakken kleding uit mn kast verwijderd en weggegooid. Ook Jill dr kast is weer uitgemest en netjes gemaakt. Vanmorgen met Jill in Ballorig in Zoetermeer geweest. Ze heeft t leuk gehad en geniet volop van alle ballen, trampolines en andere kindjes. t Eten is nogsteeds niks, maar sinds gisteren heeft ze ook de ergste luiers ooit geproduceerd, mega vol, mega dun en mega stinken! Ze heeft echt een buikvirusje te pakken of last van der tanden. Arm kind. Ga dr uit bad plukken en in bedje stoppen. Tot later
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee weekend is begonnen. Heerlijk hoor. Zap: Eten bij jou ook nog niet goed dus. Zal vast een virusje zijn en dadelijk eten onze kids weer als de beste. Ooow leuk Ballorig. Goh ben ik alweer een tijdje niet geweest. Mss binnenkort ook maar eens gaan. Goed dat je weer bent gaan sporten. Ziet er goed uit die speeltuin. Jullie hebben gelijk om het daar te doen en voor die 50 euro hoef je het echt niet te laten. Sem: Jayna is ook al zo'n goede eter op het moment. hahahahhaaha idd "ik ben 2 en zeg nee" fase, klopt als een bus. Ben je nog geslaagd met shoppen vanmiddag? Ahhh wat lief van Jayna dat ze zo meehelpt, echt schattig. Lin: Heb je het nog overleefd gisteravond met de vergaderingen? Hier is tandenpoetsen momenteel ook lastig. Voorheen nooit echt problemen gehad, maar Daynah ziet momenteel alles als een spelletje. Ook als we weggaan, wil ik haar jasje aandoen....loopt ze gewoon weg en gaat rondjes rennen om de tafel. Als ik haar in de auto wilt zetten ook wegrennen en lachen joh wat ze daarbij doet. Soms wel vervelend als je haast hebt, maar ja wat doe je eraan. Panda: Zo heej Bastian is echt een goede eter. Niet normaal zeg. Gewoon lekker geven als ie erom vraagt toch. Dik is ie niet. Sap: Nog geslaagd voor schoentjes? Zo ga even opruimen hier. Morgenochtend naar het kdv voor een rondleiding. Ben benieuwd. Lfs Kelly
Kelly; ben jaloers, jij al lekker weekend, heerlijk! Ben benieuwd hoe je het morgen vindt op het kdv. Vast leuk! Zap; ziet er goed uit die locatie. En gelijk heb je, voor 50,- geen rotzooi in huis . En voor kindjes ideaal! Ik zie al helemaal zo'n smerige luier voor me, bleghhhh. Wel zielig als ze een buikvirusje heeft. Sem; goed te lezen dat alles zo goed gaat met jullie! Ben zo benieuwd naar je kleine meisje. Ook leuk dat je nu weer kraambezoek krijgt, hoort er toch ook wel bij he?! Nog geslaagd met online shoppen? Lekker hoor een nieuwe garderobe. Ik ben vandaag wel geslaagd voor schoenen, maar het zijn toch een soort van laarsjes geworden. Helemaal donkerbruin suede, met rits aan de zijkant en veters aan de voorkant. Niet superhoog! Maar staan dr geweldig. Vanochtend toch maar vast aan mn vriendin vertelt dat ik zwanger ben, kon het niet voor me houden. Ze vond het helemaal geweldig! Zo leuk die reacties weer. Volgende week heb ik de echo al gehad. Nu schiet het lekker op. Morgen werken en dan heb ik ook weekend. En zaterdag natuurlijk kleine Fajah kijken, leuk leuk leuk! En dan zondag ben ik jarig! Word alweer 32 , bah. Vier het verder niet, alleen mn ouders, schoonouders en zusje + schoonzusje komen s'ochtend ff koffie drinken. Vier mm verjaardag verder wel samen met Lieke. Ik ga lekker bankhangen nu, Fijne avond. Liefs Sap
HIer nog een zieke...enorme hoofdpijn en buik is mega aan het rommelen. Hoop dat het morgen beter is. Sap leuk toch laarsjes? HIer voor Jaime bobischoenen ofzo...lage stappers vrij stevig enzien er leuk uit. Dat je het nog zo lang voor je kon houden dan. Goeie vriendin of niet? Bij mij toen wisten veel mensen het best snel eigenlijk. Zondag jarig...haha samen met Lieke vieren is wel handig. Mn paps is zondag ook jarig. Kel wat misschien helpt is, we gaan nu weg, maar jij hoeft je jas niet aan te doen hoor, mama wel maar Daynah niet. Kreeg die tip van een collega (man) van mij...werkt hier goed. Robine succes met die luiers..klinkt niet fijn iig. Leuke locatie voor verjaardag. En spierpijn van gister? Sem fijn dat alles goed gaat. Jayna gaat niet naar kdv of wel? Anders was het misschien wat rustiger voor je geweest en had je je slaap kunnen pakken. Meiden hierbij nodig ik jullie ook uit voor verjaardag Jaime. 26 oktober a.s. In de middag zo tussen 13 en 18. Willen jullie even laten weten of je komt of niet? Dit ivm taart etc. lfs
Sap weten je ouders en schoonouders het al? je bent al bijna 11 weken joh! Laat je ook nekplooimeting doen? Bij ons hebben we het met 8 weken verteld, maar misschien anders want toen kreeg ik daarvoor echo ivm die bloedingen etc.
Hier ook weekend. Morgen heb ik beloofd aan de boys om met zn 3-en naar de Mac te gaan tussen de middag. Verder vandaag berichtje van mn nicht gekregen (die zwanger is even ver al Sappie ) Was via ivf gegaan en ze hadden 3 bevruchte eitjes terug gezet,en dokter zei dat het best een 3-ling kon zijn. Nou vandaag dus het verlossende woord dat het er maar 1 is Pffffff 3 tegelijk zou ik echt niet aankunnen. Ze is 8 mei uitgerekend . Verder hier wel goed,beetje hoofdpijn en zeurderig gevoel in mn buik,ongi op komst wss Sap:kon je het niet meer verzwijgen?Ach je bent al een end toch?Ga je het nog lang verzwijgen?Je wilt het vast vd daken schreeuwen? Zap:Wij houden het feestje voor de kids ook niet thuis,maar hier in een zaaltje ook.Zie het niet zitten al die mensen/kinderen in mn huis hoor. Wij betalen ongeveer 25 euro en dan is het van 14u t/m 18 uur. Makkelijk hoor,geen zooi in mn huis. Je hebt gister lekker fanatiek gesport zeg.Knap van je,ik doe het je niet na. Lin:Heel veel beterschap voor je .XXX
Mijn ouders en schoonouders weten het inderdaad al vanaf 4 a 5 weken . Wilde het gelijk vertellen. Iedereen vindt het alleen zo moeilijk om er niets over te zeggen. Telkens oppassen dat je je niet verspreekt. Vanaf volgende week mag de hele wereld het weten. Heb net een shirtje voor Lieke besteld met de tekst: Hoera, ik word grote zus. Willen we dr aantrekken op dr verjaardag en dan weet iedereen het gelijk. Ik zal niet aanwezig zijn op Jaime dr feestje Lin, al had ik het erg leuk gevonden jullie weer eens te zien. We spreken vast snel weer eens af! Misschien kunnen we eind november nog meeten met zn allen en zo de kinderverjaardagen vieren! Verder veel beterschap Lin! Knuf. Liefs Sap
Aaaah Fajah wat gezellig morgen samen met de kids naar de Mac. Wat zullen ze smullen (en mama ook ). Jeetje 3 terugplaatsingen, ja had natuurlijk zomaar een drieling kunnen zijn! Zou ook niet mijn voorkeur hebben. Maar wel fijn dat ze een kindje krijgen en dat alles tot nu toe goed gaat.
Oooh sens, helemaal vergeten...nee geen nekplooimeting. Heb erover getwijfeld maar ben bang dat ik uiteindelijk toch geen keuzes kan maken en dan voel ik me misschien de hele zwangerschap onzeker. Ik ga er maar vanuit dat we een gezond kindje krijgen.
Sap: Leuk een shirtje voor Lieke en makkelijk om t op die manier aan iedereen te laten weten toch! Lin: Beterschap hoor. Balen dat je je zo rot voelt, Jaime zal je vast ook wel weer volgen. Ik kan ook de 26e niet, mn schoonvader is de 24e jarig en viert t die zondag. Helaas. t Is ook een gekkenhuis ook he met al die verjaardagen in deze maanden. Fajah: Wat voor zaaltje hebben jullie? Fijn he geen troep in huis. Heb er nu al zin in. Wat geef je de jongens voor hun verjaardag?
Sap: Ahhhhhh leuk dat shirtje dat Lieke aan doet op haar verjaardag. Weet iedereen het gelijk en kan je het van de daken afschreeuwen. Het is ook zo moeilijk om je mond dicht te houden. En toch nog geslaagd voor schoenen. Mooi zo. Fajah: Pfffff een 3-ling nee dat zou niks voor mij zijn. Wel leuk dat ze zwanger is. Gun het iedereen die zwanger wilt worden. Lin: Beterschap meid. Ziek zijn is niet leuk. Vanavond maar vroeg onder de wol. Ik ga die tip eens uitproberen. Ben benieuwd of het gaat werken. Ik zou het leuk vinden om te komen naar Jaime d'r verjaardag, maar kan helaas ook niet. 25ste ook een verjaardag, de vrouw van mijn vader en de 26ste zou ik met een vriendin op stap gaan. Wel jammer hoor. En lief van je dat je iedereen uitnodigt. Ik vind het een leuk idee van Sap om eind nov begin dec af te spreken als het goed uitkomt. Zoiets deden we vorig jaar toch ook in Utrecht. Was ook gezellig. Zijn al onze kindjes alweer 2. Lfs Kelly
Semmi: wat lief dat Jayna zo goed helpt Robine: ochjee arme Jill. Sens: beterschap, hoop dat het snel weer over is. Jaime niet ziek geworden? Sappie: laarsjes zijn toch ook leuk, dan maar 2 paar Hier hebben we voor Kyllian al een hele tijd een shirtje klaar liggen om het te vertellen Met: Stoer, ik word grote broer. Je gaat snel hoor, bijna alweer een echo! Ben jaloers Fajah: lekker smullen bij de mac hihi. Gelukkig idd maar 1, 3 tegelijk zou ik ook niet ana moeten denken.