Ow vandaag trouwens een bod op het huis gehad......maar een belachelijke bieding.....22.500,- onder de vraagprijs. We hebben een tegenbod gedaan met maar 2500,- eraf. Kom eerst maar eens met een normaal bod. Heb nu ook weekend trouwens!
Dat vond onze makelaar dus ook. Die raadde aan maar heel weinig te gaan zakken en heeft dus dat tegen bod gedaan. Zullen we morgen wel weer iets horen, maar heb het gevoel dat we hier nooit richting een minimum wat we in gedachten hebben komen.
Am belachelijk zeg, maar ja ze proberen gewoon. zou het niet accepteren. Kun je niet iets met die makelaar regelen dat ie andere bezichtigers heeft ofzo? Misschien ontstaat er dan wat druk. Jammer dat jullie niet kunnen komen op Jaim dr verjaardag.
Sens: foei liegen mag toch niet Nou we hebben nu nog geen haast hoor, dus doen ze moeilijk dan niet. Wij kunnen wel hoor Sens! Of bedoelde je mij niet.
Oww AM dat begrijp ik wel hoor dat je het niet op internet wilt zetten. Hoop iig dat er snel een goed bod komt voor jullie
Nee hoor Am bedoelde jou niet. GEzellig dat je langskomt! Ik maak een speelhoek voor de kids. Met traktaties! Ze hebben echt leuke dingen hier. Ik ga maar niet voor de koek of muffin ofzo, kindjes die dat niet mogen. Ze mogen volgens mij allemaal rozijnen dus vandaar deze. OF een varken met rozijnen ofzo...hii.
Wat leuk Lin die traktaties. Ik had btw de Allerhande meegenomen van de week bij de AH en daar staat volgens mij ook traktaties in voor een kinderverjaardag.
Owjee ja idd traktaties, hmmzz heb nog geen idee. Hier op het kdv is het meestal een zakje met wat dingetjes erin...maar wil wat anders.
Denk dat het trouwens iets met Bumba wordt, want hij staat daar natuurlijk bekend als het jongetje met de Bumba knuffel
Moet je ff daar kijken Am er staan echt leuke dingen tussen. Kel ik ga die allerhande even meenemen misschien zie ik daar nog wat. ga nu slapen hoor beter op tijd ben ik snel weer ok. lfs
Ja ik zit nog met die taart wat ik daar op doe. Doe gewoon weer zo'n hema taart die was erg goed vorige keer. maar ja vorig jaar bumba, maar die vindt ze nu niet meer zo leuk..of wel maar dan weer niet. Ik moet er nog ff over nadenken.. Ga nu echt echt slapen. lfs
Wat een stralende zonnig dag zeg vandaag.Heerlijk. Kids liggen hier allebei nog te slapen. Rond de middag gaan we naar de Mac. Vind het wel altijd een gedoe met 2 kids ergens heen te gaan hoor,maarja je moet wel anders kom je nergens meer . Ga me ff douchen,tot later.