Goedemorgen! Hier ook een blauwe lucht! Nou Fajah ik wil wel mee naar de Mac hoor! Kan me wel voorstellen dat het met 2 ouders makkelijker is, dus ik bied me aan!
Kom maar op Am ,je kunt hier nog rond de middag zijn http://www.devinettor.com/# Deze link moet je een keer doen,erg grappig.Je moet een naam in gedachten hebben bijv.een bekende ster of je moeder,man of kind en dat popje raad wie jij in gedachten hebt,heel gek. Ga nu echt douchen, ik hoor Jelte inmiddels op zn kamer.
Jeetje wat een uitslaper heb jij toch, we zijn hier allangggg wakker. He linkje zal ik vanavond eens op klikken, zit nu ff beneden op de laptop. Heb net afspraken gemaakt bij de vk. 12 nov intake en 25 nov echo. Ga nu ff boodschappies doen, hebben we dat tenminste gehad.
Krijg net telefoon van Djurre. De bieder was n u 1500 euro omhoog gegaan, belachelijk Onze makelaar zei ook gelijk 'afwijzen'. We keuren het bod dus niet goed, kijken of ze nog een ander bod gaan doen en anders wordt dit gewoon niets.
Nee zou ik ook niet accepteren hoor AM. Belachelijk, 1500 euro hoger..wat denken ze wel! Jaime heeft tot 9.30 uur geslapen. Ik was om 9 uur wakker. Zo afspraak met hypotheker. Moet nog steeds mn auto wegbrengen voor keuring...zucht. ben er vandoor! lfs
Suc6 bij de hypotheker! Ook zo lekker uitgeslapen zeg. Dat het onder de vraagprijs verkocht gaat worden snap ik....maar echt niet 21000 eronder. Vind het eigenlijk gewoon lachwekkend en dom van die makelaar om zo'n bod te doen.
Am, wat belachelijk zeg...maar ja ze kunnen het altijd proberen hihii. Hier ook allang wakker hoor (7uur ) Sens, ik kijk nog ff voor Jaime haar verjaardag...maar is voor mezelf nog wel ver rijden met de 2 kids. Fajah, mmmhh Mac heerlijk! Ik vind het ook altijd ontzettend lastig om weg te gaan met 2 kids.. Meestal kun je beter lopend gaan en dan met de duobuggy ik althans. Dat gedoe met de auto en dan uitpakken, inpakken pfff. Gisteren heerlijk tapas gegeten met mijn moeder, 2 zusjes en broer.. met ons gezinnetje, heerlijk herinneringen opgehaald en gekletst, was zo gezellig weer. Straks met Quinten naar de osteopaat, we gaan zo naar mijn zusje en Aymee en eten daar ff wat en dan blijft Jayden daar slapen en ga ik naar de osteopaat. Ben heel benieuwd... Zo ga ff kijken of Quinten al wakker is..ff hem aankleden en dan zo weg.. Fijne dag. Ps. ik kijk ff voor morgen, laat jullie eind van de middag of vanavond weten...
Middag, AM: Wat lachwekkend zeg met dat bod. Meestal gaan de bieders 6% lager zitten om de kosten koper eruit te halen, maar daar zit zij toch flink overheen. Leuk 12 nov intake en 25 nov je echo 1 dag voor Daynah d'r verjaardag. Charissa: Gezellig avondje gehad dus. Heerlijk tapas eten. Suc6 vanmiddag bij de osteopaat. Hoop dat het gaat werken. Lin: Ben echt wel jaloers op het uitslapen van Jaime. Slaap zij vanmiddag dan ook nog lang? Fajah: hahahah grappig die link. Jij heb ook al van die uitslapers. Heerlijk hoor. Veel plz bij de mac. Hier was het gewoon brood. Ik ga een taart van Bert en Ernie doen, daar is Daynah momenteel helemaal gek van. Een collega van mij die maakt taarten en ga het dus ook bij haar bestellen. Heb alleen 2 taarten nodig omdat we het in 2 dagen vieren. Weet nu alleen nog niet welke ik die andere taart doe. Vanmorgen rondleiding gehad bij het kdv. Zag er leuk uit. Daynah was wel verlegen, maar na een tijdje kwam ze wel een beetje los. Ik dacht alleen dat daar ook de psz zat, maar die zit dus ergens anders. Gaan we na de herfstvakantie naar toe. Ik ga ff verder surfen. Daynah slaapt nog, dus even tijd voor mijzelf. Lfs Kelly
Goed zo Am de afspraak staat dus. Wat een belachelijk bod,tjongejonge mensen kunnen toch soms echt dom zijn. Mac was lekkerrrrr. Kids weer happy met hun speeltje uit de Happy Meal.
Zo boodschappen zijn weer binnen . Allemaal lekkere gezonde dingetjes gehaald. Wil echt nog steeds wat afvallen en eet nu wat minder op de dag en avond en dan nog gezond dus moet lukken toch? Fajah wat voor speeltje was het? Kel ik dacht dat Daynah al naar kdv ging..Ah Bert en Ernie zijn ook heel leuk, hihi. Sesamstraat sowieso wel heh. Jaime vindt dat ook zo leuk. Jaime slaapt 's middags meestal ca 2 uurtjes. Het is gewoon een slaapkop net als Michiel. Charissa lekker hoor tapas..jummie. Succes bij de osteopaat hopelijk levert het wat op. Am ik zou hier niet eens onder de vraagprijs accepteren, maar dat is misschien anders. Hier worden ze altijd boven de vraagprijs verkocht.. Zo zijn stuk wijzer geworden bij hypotheker, fijn zo'n woekerpolis...NOT. Maar goed eind 2009 zal er meer bekend zijn maar we krijgen iig geld terug. Verder zit de waarde van het huis nu zo hoog dat we met taxatierapport tot 0,2 % rente minder kunnen betalen. Dus even laten taxeren, heb je met een half jaartje weer eruit. Zo komt Jan Splinter door de winter. Ik ga eens even beginnen met de traktaties voor Jaime voor op het kdv. lfs
Zo weer terug van de osteopaat en Quinten ligt helemaal K.O, erg leuke vent die osteopaat Quinten overstrekt zich heel erg hierdoor zijn de spier in de nek overbelast, hierdoor krijgt hij buikklachten enz... Ja hij heeft het wel uitgelegd maar is moeilijk om zo weer uit te leggen... En de dokter maar zeggen dat hij darminfectie heeft... die osteopaat zei al hoe kan een baby die alleen maar BV krijgt een darminfectie krijgen...ja zit wat in. Maar met 4 behandelingen kan hij eraf zijn...heb wat oefeningen meegekregen voor Quinten. Zo ga even opruimen en dan naar mijn therapie en daarna Jayden ophalen bij mijn zus. En over morgen....ik sla over... is me op dit moment toch te vermoeiend..baal wel want had jullie heel graag willen ontmoeten! Maar zie het gewoon niet zitten om met de 2 kids zo´n eind te rijden en ik ben zelf erg vermoeid... Veel plezier! Tot later
Goeienavond! Rustig hier vanavond! Charissa: ik hoop dat de osteopaat helpt hoor. Je hoort vaak wel goeie verhalen in ieder geval. Hoe gaan de nachten nu met Quinten? Marijn komt nog steeds 's nachts hoor. Dus die ligt eigenlijk altijd vanaf een uurtje of 2 bij mij, omdat ik daarna in slaap val en te moe ben om hem terug te leggen Alweer beetje zin om te gaan werken of helemaal niet? AM en Sens: ik zie jullie morgen! Gezellig. Ik neem Marijntje ook mee hoor. Even voor het gevoel he... Het is zo'n vrolijk menneke! Fajah: dus de Mac was weer geslaagd? Wij zijn vorige week geweest, dus Jesse heeft ook het pandabeertje. AM: wat een achterlijk bod zeg van die mensen. Daarna nog iets gehoord? Kel: gaat Daynah nu alleen naar je vader en moeder? Ik ben het ook even kwijt. Ze zal het vast heel leuk vinden om naar het kdv/psz te gaan. Op een gegeven moment is het ook leuk dat ze met andere kindjes kunnen spelen he. Verder kan ik niet meer veel lezen. Ja, Sens en AM, maar die zie ik toch morgen. He, dan hebben we morgen eigenlijk 2 minimeets he Zap, Sap, Kel: veel plezier bij Sem morgen! Maken jullie een foto van zijn allen? Ik ga nog even een brief proberen te schrijven vanuit de OC naar het kdv. Ze zijn overgenomen, en we willen nog even reageren op de hele situatie. Er wordt zo slecht gecommuniceerd door die stichting. En ik denk dat ik ook ga stoppen met bv. De laatste avonden is Marijn zo aan het huilen. Dan komt er volgens mij geen melk, dus dan geef ik een fles. EN eigenlijk vind ik het op zich ook wel prima. Zou nog wel graag 6 maanden volmaken, zeker aangezien we daar bijna zijn. Ik zou het ook nog wel leuk vinden om dan s morgens en 's avonds te kunnen geven, maar ik ben bang dat het bij mij dan ook in 1 keer op is. Ach, ik vind het al onwijs goed van mezelf dat ik dit heb weten te bereiken. Had ik niet kunnen bedenken, met een borstverkleining. TOt later meiden! Liefs LIS
Wat een stilte hier zeg. Yorben ligt nu voor het eerst bij jelte in het stapelbed,gaf geen kick toen ik hem erin legde,ben benieuwd hoe de nacht gaat. Mn buurvrouw kwam net even aan de deur om te vertellen dat ze weer zwanger is van nr.3,ze is al 14 wkn,maar je ziet nog niks aan haar,knap dat ze het al zo lang kan verzwijgen. Verder vanavond nog een uur aan de foon gezeten met mn beste vriendin (die ook mee was naar katjeskelder) was erg gezellig,we gaan binnenkort weer eens lekker samen uit eten. ga nu mn bedje in. XXX
Lydia:had je bij Jesse ook bv gegeven eigenlijk?Ben ik even vergeten? Veel plezier morgen.Word toch Utrecht dus? Bij Linda thuis of gaan jullie ergens heen?
Zeker rustig hier. Heb bijna de hele avond gewerkt (JP is er niet ) en ga zo lekker slapen. Veel plezier morgen dames met de meets! Heb zelf helaas teveel te doen, moet dan meteen zo'n eind rijden en dat kost teveel tijd. LIS: vind het al hartstikke knap dat je de 6 maanden bijna vol hebt! Terwijl er al een peuter rondloopt, lijkt me best zwaar. Fajah: wat leuk, Yorben in het stapelbed! Ben benieuwd hoe het morgen gaat als ze wakker worden. Gezellig, met z'n tweetjes! Charissa: hoop echt dat de osteopaat helpt voor Quinten. Bij Bastian toen wel, die had ook steeds zo'n last van zijn buik. Het werkte niet meteen (had de osteopaat al voor gewaarschuwd) maar uiteindelijk wel. Terwijl hij ook maar iets van 4 behandelingen heeft gehad. Taart voor Bastian, heb ik nog niet over nagedacht. Dat gekke kind van mij kijkt alleen maar naar Nijntje, de rest interesseert hem helemaal niets. Dus dat moet dan wel een Nijntjetaart worden. Of een autotaart. Moet nu echt naar bed, trusten.
Trusten Panda! Ik ga ook. Fajah: Bij Jesse is de bv niet echt gelukt. Verkeerd aangelegd dus kloven en toen zat ik met kromme tenen te voeden. Dus met een maand zat ik op de flesvoeding. En die is er ook groot mee geworden hoor. Niks mis met flesvoeding. Trusten. En tot morgen!
Zo de eerste vandaag, rustige dagen hier....maar de helft was er vandaag natuurlijk ook niet Fajah hoe is de nacht gegaan met Yorben in het grote bed? Panda: hihi Bastian is dus van Nijntje en auto's Hier steeds weer wat anders anders eigenlijk, maar Nijntje en Bumba blijven altijd wel. Smurfenperiode is hier weer ff voorbij, nu is het Ernie, Teletubbies, Barbapapa. Kyllian is vandaag dus met Jaime, Jesse en Marijn op pad geweest naar Austerlitz en daarna pannenkoekenrestaurant. Ze hebben zich goed vermaakt. Marijn is zo'n rustig lachebekkie!
waren Kyllian en Jaime ook in slaap gevallen? Jesse wel en dan krijg je hem thuis bijna niet meer naar bed. Hij lag met Wes in bed maar die had helm maar weer in zijn eigen bed gelegd. Ging ie daar liggen zingen en mama roepen. Hij heeft me nu beloofd nog even bij papa te gaan slapen. Ben benieuwd. Marijn heeft lekker in de maxicosi geslapen en is net weer wakker. Leuk jullie weer te hebben gezien.
Hebben jullie het leuk gehad? Hier een vreselijke rommelnacht en Bastian was om 5 uur al wakker. Vond ik veel te vroeg en viel nog om van de slaap dus ben om 7 uur gewoon weer in bed gaan liggen terwijl hij in zijn kamertje aan het spelen was. Kwam hij er even later bij liggen en hebben we tot half 12 geslapen.