Ja was heel leuk vanmiddag. Jaime loopt de hele tijd kian jessss hahah. Marijn kon ze niet zo goed zeggen heh (rrrrijn). Jaime was ook in slaap gevallen...helaas kort stukje dus powernap. Ze is nu overactief... Zal zo ff mn foto's uploaden. Moet alleen eerst mn batterij ff opgeladen zijn...ik had me weer eens goed voorbereid
Ben er ook weer! Monique, Lin en Lydia zo te lezen hebben jullie ondanks alles toch nog een leuke dag gehad of niet? Ben benieuwd naar de foto's. Wij hebben Faya bewonderd en t is echt een poppetje zo lief en mooi. Blonde haartjes en superlange wimpers, een droppie. Jayna kletste er ook heerlijk op los en is nogsteeds een boefie Sem is gewoon alweer slank! Hebben nog ff met zn 4en een lunch gedaan in Heerenveen en daarna weer huiswaarts gegaan. Sam heeft foto's gemaakt die zullen wel snel volgen. Ga ff met Jill knuffelen die wordt ook net wakker. Laterz
Kyllian was in de auto ook gelijk vertrokken, maar heeft thuis nog wel een uurtje geslapen. Hij werd alleen huilend wakker en bleef gewoon een kwartier huilen, was niet te troosten. Hij kwam uiteindelijk tot rust met een appel en stuk meloen Veel indrukken weer gehad denk ik Panda: wow nog tot half 12 geslapen 5 uur is idd vroeg, hier was het een half uurtje later
Kyllian en Jesse durven dus alles...in tegenstelling tot Jaime schijtepoepert....haha Hier gaat kyl van een hoge glijbaan!
En Jesse van de draaiglijbaan! Woessssjjj. Jaime durfde het trapje op maar eenmaal boven 'Nee af'....
Ik vond het zo onwennig om Marijn vast te houden! Zo klein en licht ook...Marijn is ook echt een poepie!Hij is rustig en lacht heel veel en heeft enorm mooie grote blauwe ogen. Maar idd lydia wat je zei...je kan m niet zo ff op de grond zetten...itt Jesse, Jaime of Kyl. Robine leuk dat het gezellig was. Ben benieuwd naar foto's. AM ga jij ook nog spammen? EN Lydia jij hebt ook best veel foto's gemaakt. Ik ben echt zo'n muts dat die camera leeg was en de reservebatterij ook....
Haha ja toen ik Marijn vast had dacht ik ook...hoe ga ik dat straks doen, kon Kyl met Marijn al amper in de gaten houden Heb wel wat foto's, maar niet zoveel. Zal vanavond wat spammen.
Lekkere cakejes hoor Jaime, jum daar doe ik ook wel een dansje voor! Ze konden alledrie trouwens goed dansen he Ze hadden de smaak te pakken op het eind.
Ja dat was echt heel lief met het dansen en springen en gillen. Je merkt dan echt dat ze alledrie van dezelfde leeftijd zijn heh. Jaime is nu echt hyperdehyper....komt doordat ze zo kort heeft geslapen.
Oh en wat erg heh van dat meisje dat ze gevonden hebben op Bonaire. Arme kind. Mn zus had ik net nog aan de tel. Haar ex vriend zit nu bij de geestesgronden ofzo. Deeltijd opgenomen ofzo..
Haha ik had er dus maar 5! Doordat die batterij leeg was en die ander ook! Lydia heeft ook nog veel foto's gemaakt. Ook van dat jij met Kyllian in dat vliegtuig zat!
Leuk dat jullie zo genoten hebben allemaal meiden. Jammer dat ik er niet bij was Gauw weer een volgende meet plannen dan maar. Ben benieuwd naar de rest vd fotos. Hier goed gegaan vannacht met Yorben,hij lag nog keurig onder de de dekens op zn kussen.Ze werden beide om half 9 wakker.Vanavond weer proberen.Maar hij is nu wel klein hoor als je hem in dat grote bed ziet liggen.Ik zal vanavond een fotootje maken als ze er in liggen. Doeg wij gaan nu mossels eten,ze zijn klaar.xxx
Lekker Fajah mossels! Jaime is jaloers op jullie want die vindt ze ook zo heel erg lekker! Snel maar weer een keer eten. Ben benieuwd naar foto van Yorben in bed. Lief dat hij nog onder de deken lag..hier lukt dat dus niet.
Jeetje Sens die ex voelde zich dus echt niet goed? Hoop niet dat hij je zusje de schuld gaat geven. Wat zal dat een lief gezicht zijn Fajah, je 2 boys in 1 bed. Hier staat de zuurkoolschotel in de oven, alhoewel ik na de pannenkoek niet zoveel trek heb eigenlijk