November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik had ook niet zoveel trek na die pannenkoek...zo wat een machtig ding zeg. Heb klein beetje sonja bakker schotel gegeten uit de diepvries..

2. hoi hoi,

Zo wij zijn ook weer thuis. Hier ook een hele leuke dag gehad. En Faya is idd een mooi klein meisje. Zo klein allemaal weer zo'n beeb. Echt leuk.
    Sem is idd weer superslank. Ben jaloers daarop hoor ;)

Kyllian, Jaime, Jesse, Marijn en de mama's hebben het ook leuk gehad zag ik. Knap hoor dat ze van de hoge glijbaan af durfen.

Ik zag ook nog een keukenprinsesje voorbij komen die lekkere cakejes aan het maken was. Zag er lekker uit.

En de pannenkoeken waren dus ook lekker. Hier was het een broodje met brie en tomaat, ook erg lekker hoor.

Sensee: Ik hoorde het vandaag op de radio dat het meisje uit Bonaire gevonden was. Echt erg had gehoopt dat ze nog in leven was. Hoe is je zusje er nu onder dan nu haar ex is opgenomen. Ze moet het niet aan zichzelf verwijten hoor.

Fajah: Leuk van je buurvrouw dat ze weer zwanger zijn. Er zijn er weer hoop zwanger.

Ik ga Daynah even op bed leggen en lekker van de avond genieten. Morgen weer klussen bij mijn broertje in huis.

Lfs Kelly

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden er moet me toch ff iets van het hart. In de eerste plaat vind ik t erg fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en zoals ik al eerder heb vermeld op t forum vonden wij de omstandigheden waarom we niet bij deze dag aanwezig konden zijn reden genoeg voor begrip van jullie.

Niemand wilde dat Faya in t ziekenhuis kwam te liggen de eerste week na haar geboorte en wij hadden t liefst ook alle 3(ik praat ook namens Kel en Sap) vandaag met elkaar doorgebracht, maar vanwege alle komende verjaardagen etc de komende 2 maanden was er gewoon geen andere mogelijkheid om vandaag naar Sem te gaan en Faya te bezoeken.

Ik vind het dan ook bijzonder irritant dat er zo ''lauwtjes'' wordt gereageerd op t bezoekje aan Faya. Eerlijk gezegd vind ik t gewoon een beetje aso dat er blijkbaar geen begrip is voor t feit dat wij vandaag niet naar de meeting konden komen omdat we INDERDAAD Faya en Sam BELANGRIJKER vonden dan deze dag met elkaar door te brengen. Jammer. Ik heb het gevoel dat het als een verwijt wordt gezien en dat er daarom zo zwakjes wordt gereageerd op ons kraambezoekje. Niet zo netjes tov Sam en Faya.

Zo mijn hart is gelucht. Dat was t voor nu ff.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine, ik reageer naar mijn weten niet 'lauwtjes' en als dat wel zo overkomt is dat iig niet om die reden die je noemt.

Ik vind het wel jammer dat de meeting niet is doorgegaan omdat ik ook mn best heb gedaan om er een dienst voor te ruilen. Ik snap heel goed dat jullie graag naar Faya wilden en het verzet moest worden. Kraambezoek is natuurlijk heel belangrijk en gaat dan voor. Maar heb wel het gevoel dat het dus belangrijker was dat jullie met elkaar daar naartoe gingen dan dat jullie ook naar de meeting zouden kunnen gaan, want naar Faya gaan kon natuurlijk elke dag wel alleen niet met elkaar dan.
    Dat jullie een hecht groepje geworden zijn is alleen maar leuk hoor, maar ik had blijkbaar gedacht dat we met zn allen ook wel een leuk groepje gevormd hadden.
    Hoop dat ik het goed neergezet heb zo hoor, want het is verder helemaal geen verwijt naar wie dan ook, alleen het gevoel dat ik dus misschien meer met jullie dacht te hebben dan dat jullie dat andersom hebben.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Robine,
    Ik kijk jullie er helemaal niet op aan dat jullie naar Sem zijn geweest hoor. Ik heb vandaag nog niet gereageerd en gister jullie zelfs een fijne dag gewenst. Kan me ook voorstellen dat jullie Faya snel wilden gaan kijken. Komende tijd is druk en dan komt het er vast niet meer van. Vanuit mij in ieder geval no hard feelings en volgens mij bij de rest ook niet hoor.
    Groetjes Ly

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vond het niet lauwtjes hoor. Volgens mij een gewone reactie als er een meeting was waar iemand zelf niet bij was.
    Wat wel zo is is dat wij het gewoon erg jammer dat jullie (en niet alleen die naar sem gingen maar iedereen) niet mee gingen heb ik ook tegen je gezegd. Heb ook gezegd maakt niet uit. en tuurlijk wilde niemand dat Fayah in het zkh kwam. Dat is gewoon helemaal niet leuk en denk ook dat iedereen hier daarvan baalde.

Vind het wel jammer dat je dit nu zo brengt en dan in kapitalen dat je dat belangrijker vindt. Dat was gewoon al duidelijk hoor. No hard feelings. Volgens mij vindt iedereen het leuk dat jullie bij fayah zijn geweest vandaag en het gezellig was en dat wij het ook gezellig hadden, met de verkleinde meet..

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am; Tuurlijk hadden we ieder apart kunnen gaan naar Faya , maar als je een kraammand met 10 kadootjes maakt voor Faya en Sam en dan in 3 etappes geeft is t misschien ook wat minder leuk he, en daarbij komt dat in t weekend de enige mogelijkheid is voor ons om naar Faya te gaan zonder kinderen. Tuurlijk had t op elke andere dag ook gekund, alleen de komende tijd niet en ook niet met zn 3en tegelijk. Ben ik me nog aan t verantwoorden ook! Ben gek ook! Vond t super dat je je dienst ruilde, alleen heb ik t idee dat je t ons alleen kwalijk neemt dat wij 3 er niet waren terwijl de andere helft er ook niet bij was en die zouden in de eerste instantie ook gekomen zijn! Volgens mij zijn er meerderen ''schuldig'' aan de mislukte meeting

Lydia: Bedankt voor je steun, reactie en begrip!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime was trouwens echt mega hyper net. Op de valreep nog in bad geweest ipv morgenochtend. Ze deed net steeds of ze een baby was..haha. En nu lekker al even in dromenland!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine ik zei al dat kraambezoek gewoon voor gaat. Ook anderen hebben hier afgezegd voor de meeting. Ok ik snap ook wel dat het veel leuker is om tegelijk te gaan. En ja ik ben ook heel benieuwd naar Faya dus dat zullen jullie ook geweest zijn. Het is voor mij ook geen groot probleem ofzo hoor....los van de redenen waarom iedereen niet kon vond ik het gewoon wel jammer dat er uiteindelijk maar 3 overblijven.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    maar goed, wilde mn hart luchten, dat heb ik gedaan en nogmaals had ik er vandaag ook graag bij geweest aangezien dat natuurlijk ook gezellig was geweest, maar ik heb nog nooit 1 gezamenlijke meet overgeslagen, dus snap de reacties ook niet zo goed. En zijn wel anderen op dit forum die vaker ja zeggen en nee doen, ik kom 9 van de 10 keer mn afspraken na, alleen vandaag ff niet en daarvoor heb ik mn verontschuldigingen eerder deze week al aangeboden

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zap volgens mij gaat het daar ook niet om dat je een meeting 'overslaat'. Daar gaan de reacties toch niet over? Het was in algemeen jammer dat er zo weinig waren vandaag. Ik begrijp niet waar je je druk over maakt.

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Laten we nu maar blij zijn dat Faya lekker thuis is. In 2009 maar weer eemn nieuwe grote meet want volgens mij gaat dat dit jaar niet meer lukken. En na Brennie is Sap pas de volgende dus dan geen kraambezoekjEs.

Ga morgen spammen. Nu avondje op de bank tv kijken.

Sap: morgen jarig toch? Alvast gefeliciteerd!

Sem: ben benieuwd naar foto's van vandaag hoor.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik denk dat we een meet moeten plannen voor januari.
    Oktober november zitten volgens mij redelijk vol bij iedereen. Dan komt de decembermaand. Met hoe rot ook flink shoppen om die jutenzak gevuld te krijgen. Dus januari spreken we met zn allen af. Er zijn dan geen hoogzwangeren, brennied heeft dan wel een beeb van 1 maand (is dat een probleem) en anders rijden we wat richting brabant.

Laatste weekend jan? Ik teken in hierbij! Is op 31 januari.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Als eerste AM/Lydia en Sens fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad. Ik ken Austerlitz niet. Soort van Speeltuin? Ben benieuwd naar de spam. Pannekoekenhuis is leuk! Lieke lust het alleen niet :( .

Verder denk ik dat Robine verwoordt heeft zoals wij het voelen. Ik vind het namelijk niet "zomaar een meeting". Het gaat om Sem die net weer mama is geworden van Faya. En ik snap wel dat je misschien iets minder reageert op een "meeting" waar je niet bij bent geweest maar een beetje belangstelling naar Sem en Faya had ik wel kunnen waarderen. Ik vond het gewoon sneu voor Sem om reacties te lezen als: "fijn dat jullie het leuk hebben gehad"PUNT. Maar goed, misschien zie ik het verkeerd. Ben ook niet boos oid maar kreeg ook een beetje het gevoel dat het ons kwalijk werd genomen dat we de meeting hadden afgezegd.

Maar goed, het is weer uitgesproken.

Morgen naar Nijmegen, ziekenhuis. Rick's tante gaat heel erg slecht. Kan 2 weken of 2 maanden zijn, maar het einde is in zicht. Echt verschrikkelijk. Rick's tante is toch een beetje zn 2de moeder, hij is stapelgek met zn tante.
    Ze had nog een kadootje voor Lieke dr verjaardag gekocht, wilde ze zelf nog graag geven.

Verder fijne avond meiden.

Liefs Sap

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou sorry maar dit gaat echt nergens over sap

17. Nou ik geloof dat er weer genoeg gezegd is over de meet. Zoals jullie begrijpen sluit ik mij bij Zap aan. Ik vond het erg jammer dat wij vandaag niet met zijn allen naar Koningin Juliana Toren zijn gegaan, maar goed het kon even niet anders.

Ik ga er verder niks meer over zeggen, er is alweer genoeg gezegd.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Is er iemand geweest die geen belangstelling heeft gehad voor sem in de laatste dagen voor de geboorte. Iedereen leefde mee met geboorte van fayah wachtte in spanning af. Ik begrijp echt niet waar dit over gaat.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Meiden ik trek me hier terug, kan geloof ik op dit moment niet zo tegen deze discussies. heb het idee dat alles groter gemaakt wordt dan het is.

En Sem als het voor jou zo voelde zoals Sap het beschrijft wil ik kwijt dat dat absoluut niet zo bedoelt is en ik juist heel benieuwd ben naar je meissie en mee leef.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sap alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen met het gezinnetje!

Deel Deze Pagina