Sluit me aan bij monique. Het wordt groter gemaakt dan het is. En wat Am zegt, iedereen heeft volgens mij juist onwijs meegeleefd met Sem (ik checkte iig zelfs vanaf mn werk hoe het ging).
Oh en nog even. Volgens mij waren we het er allemaal over eens dat het zo'n gezellige club was. En ondanks de kids 2 zijn we nog steeds kletsen itt andere fora. Laten we dat gewoon zo houden.
Robine en ik willen dat excuus ook wel hoor! Al is het wel onhandig (zag ik aan Marijn vasthouden, wat lydia zei je kan hem niet zo neerzetten) maar je moet ook nog een ander in de smiezen houden......
Hoop voor jullie dat het snel zo is! Nee idd zomaar ff neerzetten gaat niet meer. Zal in het begin vast weer flink wennen zijn.
Ik was van de week o geworden. Maar wat jij eerder zei heb geen idee wat ik nu moet aanhouden qua cyclus..... Trouwens mn zusje ging naar ajax groningen vanavond. Ze belde eerder einde middag. Zegt ze ja ene wesley (schijnbaar een lekker ding) zit achter me aan en misschien is die er ook wel vanavond. Mijn bek valt daarvan op zeg. Ik zei, hou je lekker even met andere dingen bezig...jezelf bv ipv weer een vriendje. Ze is serieus vanaf dr 14e met iemand....even wat tijd voor jezelf lijkt mij nu ook wel op zn plaats...heb dat gezegd, werd me niet in dank afgenomen
Maar dag 21 kun je dan bijna test doen? Wat is je cyclus nu, weet je niet of wel? Echt niet leuk dat onregelmatige gedoe.. Begrijp niet hoe dat vorige keer ging toen met Jaime...
Leuk dat iedereen vandaag heeft genoten van de meet en Faya! Ik vind ook dat het gewoon nergens over gaat.... Ik laat het hier dan ook bij.... Nou ga ff weer verder tv kijken.... fijne avond
hey ben ik ook nog even kwam ff kijken of er al fotos van het bezoekje aan Sem en Faya was,maar toen las ik de irritaties. Ik was ook niet bij de meet vandaag,vond ik ook jammer. Maar volgende keer beter. En natuurlijk gaat het bezoek aan Sem en Faya voor,das logisch.Het gaat al zo vlug ook ,dat kleine is er zo af,dus dan moet je ook niet te lang wachten om op kraambezoek te gaan he. Van mijn kant ook echt geen irritatie hoor. Vind het leuk dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad,ook al was het in 2 groepen.
Hier de eerste creatie zeehond gemaakt voor traktatie Jaime kdv... Maak ff een foto en dan spam ik m!
Heeeej meiden, Ik zie dat er hele discussies hebben plaats gevonden, gelukkig is het alweer uitgepraat en hoef ik er denk ik ook niet zoveel over te zeggen. Vind het wel goed dat je je hart wel ff lucht Robine, ben je dat ook maar weer kwijt en is het op deze manier ook snel weer opgelost. Mooi dat Lin, Lydia en Monique een gezellig uitje met de kids hebben gehad. Leuk he dat ze steeds meer naar elkaar toe trekken en met elkaar gaan spelen. Jammer dat er geen grote meet kon zijn voor jullie, maar ik vind het dat Zaph, Kel en Sap ons nu voor lieten gaan in deze situatie erg lief en laat zien wat echte vriendinnen zijn....thnx meiden, heeft me echt goed gedaan. Ook om er ff uit te zijn tijdens de lunch! Nou dames hier dan nog ff de foto´s....vind ze zelf erg leuk geworden! Kom gauw weer ff reageren, vandaag hele dag kraamvisite gehad en lekker verwend, morgen rustig dagje, dus lekker genieten met onze meiden! Liefs Sem