November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lees het nu pas door alle commotie van gisteren. Heel veel sterkte Sappie :(

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    succes met de kijkers Monique

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kijkers zijn al geweest hoor! Om 11 uur kwamen ze, waren positief dus het is weer afwachten.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jullie nog kraambezoek vandaag?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Allereerst sap feli met je verjaardag!

Wij hebben vanochtend lekker lang en lui met zn drie op bed gelegen. Jaime tussen ons in, ontbijtje erbij...heerlijk!
    Heb dr nu net in bed gelegd als ze straks wakker wordt dan gaan we naar mijn ouders. Mn paps is jarig vandaag.

Sap veel sterkte vanmiddag.

Am leuke foto's hihi. Op die ene lijkt het net of Jaime in de hoek gestuurd is..haha. Lijkt me wel irritant steeds die kijkers. Was het nog gelukt met de poets?

Fajah lief hoe yorben in zn bedje ligt.Ziet er gezellig uit. Wat vindt hij trouwens van een kussen? Jaime slaapt nog steeds zonder kussen...haha.

Ik ga nog ff zoeken...we geven mn ouders een weekendje ameland. Mn moeder was nl. 7 oktober jarig. Jaime heeft net al een waardebon gemaakt voor ze..hihi. Met waskrijtjes...mn hele laptop zit er ook onder...

Nou ben er vandoor.
    Doegie!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Laptop onder de waskrijt whaha...en Jaime kleurde toch altijd netjes op papier? ;)
    Lekker zo met zn drietjes op bed he, hebben we hier vanmorgen ook nog ff gedaan. Maar Kyl houdt dat max een half uurtje ofzo vol hoor, daarna kruipt hij het bed uit.
    Heb nog wel meer foto's, zal ze een keer uploaden.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha dit keer niet netjes op het papier....ze stond voor me toen ik achter laptop zat dus hup zo op die klep.... Maar het is afwasbaar gelukkig :D .

Ze ligt nu in bed. Had net 2 koppen soep op..haha dan eet ze die groenten wel..gek toch?

Nou ik zoek nog ff verder. Krijg zelf ook helemaal zin om zoiets te boeken.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap van harte met je 32e verjaardag!

En sterkte bij Rick zn tante vandaag.

Monique: Hopelijk zijn de kijkers deze keer potentiele kopers met een goed bod, ik hoop t voor jullie. Hoe voel je je mbt je zwangerschap? Al verschijnselen?

Sem: Wat een leuke foto's van ons met Faya. Die met zn 4en is echt leuk geworden.

Kel: Hoe heeft Daynah vannacht geslapen? Aan een stuk door? Vandaag weer klussen bij je broertje?

Linda; Is t geen idee om laptophoezen te gaan maken met tekenontwerpen van Jaime erop ;) De waskrijtkunstenares. hahaha.

Trena: Ah die Yorben in zn bedje onderin. Wat lief! Is het de bedoeling dat de jongens voor goed in 1 bed gaan slapen of was dit eenmalig? Wel lief hoor en wat is ie dan weer klein he.

Wij zijn nogsteeds alle 3 in ''pyama'', John is ziek, Jill dartelt in de rondte en ik doe huishouden en klusjes op de zondag ;) Altijd leuk, uhum.
    Geen zin om aan te kleden ook vandaag, denk dat ik zo blijf tot vanavond, hahaah. Heerlijk.

Nog een laatste dingetje over gisteren: Ik ben blij dat ik mn hart had gelucht en ook blij dat de reacties gelukkig goed waren van jullie. Misschien was t allemaal wat verkeerd geinterpreteerd, maar hoop ik ook dat t bij deze weer uit de wereld is en we weer gezellig doorgaan op t forum. Het zou zonde zijn om na ruim 2,5 jr door een woordenwisseling ons clubbie op te geven.
    No hard feelings, gewoon gezellig doorkletsen.

Liefs

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Linda; Feli met je paps! En leuk een weekendje weg als cadeautje. Fijne middag

Vraagje voor allemaal: Wanneer gaan kindjes op een hoofdkussen slapen? Ik zie Yorben namelijk prinsheerlijk liggen........op een kussen. Is dat vanaf deze leeftijd aan te raden?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: Kyllian krijgt een kussen zodra hij een groot bed krijgt, in mei/juni dus. Vanaf 2 jaar kunnen ze wel met kussen slapen volgens mij.
    Beterschap voor John. Hihi allemaal in pyjama, niets voor mij...moet 's ochtends echt gedouched hebben. Alhoewel kan daarna natuurlijk weer een pyjama aan :D

Ok hier ook nog ff over gisteren, alhoewel heeft niet echt daarmee te maken..maar zette me wel in twijfel. Vind het op de 1 of andere manier vervelend worden dat iedereen hier mee kan lezen. Misschien ben ik de enige hoor, maar ik ga denk ik iets voorzichtiger doen met persoonlijke dingen posten. Of zal ik nu weer spijt krijgen van deze post ;) (ben de laatste tijd erg wisselvallig in wat ik denk hoor).

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik weet dat ook niet robine. Ik had vroeger zo'n heel plat kussen toen ik klein was.

Lekker nog in de pyama! Wel irritant dat John ziek is.

Ik heb heel veel leuke weekendjes gezien. Via de kampioen is ook niet duur zeg dat alles. Zag ook nog paar dagen valencia voor 309 euro :confused: . Dat is geen geld zeg.

Chiel vond trouwens net de vaccinatiekaart van Jaime die ik kwijt was of wat ik dacht nooit had ontvangen..hahah.

Ben beetje in vreetbui vandaag. HEb net wat van die sinterklaas muizen en kikkers gegeten...zakje is nu leeg maar zou er nog wel wat lusten...

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ieuwww die muizen en kikkers zijn vies :D

Dus jullie gaan misschien naar Valencia :D

Kyl is wakker, we gana ff naar de kinderboerderij.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben het met je eens hoof Am. Iedereen leest maar mee. We hebben het er gister over gehad.

Zit nu aan het chocogeld..haha. Arme kind heeft straks niks in haar schoen..hihi.
    Had bij super de boer trouwens handige doos met snoepdingen voor sinterklaas gehaald. Niet te veel en dat is het gewoon daar doet ze het dan maar mee voor in dr schoen.

Denk niet valencia, waren we al een dag geweest in september. We zouden wel graag naar sevilla willen, maar dan in het voorjaar. Chiel heeft daar ook gestuurd heh een tijd nadat hij in groningen was afgestudeerd.Moet erg mooi zijn.

Onze overburen hebben trouwens ook een beeb gekregen op 3 oktober. Kreeg van de week het kaarjte. Het kindje heet Mijntje Fé.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Veel plezier trouwens bij de kinderboerderij. Jaime ligt nog op 1 oor...tegen de tijd dat ze wakker is heb ik het zakje chocogeld op..haha.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Met het posten van persoonlijke dingen moet je altijd 2x nadenken Monique. Ik doe dat altijd al en schrijf ook geen dingen die ene ander eigenlijk niet aangaan. Alles wat ik post daar is in ieder geval over nagedacht om idd later niet voor verrassingen komen te staan. Je moet voor jezelf ff uitmaken wat je wel en niet met de hele wereld wil delen.

Veel plezier op de kinderboerderij vanmiddag.

Lin: Gadverdamme, zijn dat van die muizen met dat witte zoete spul aan de binnenkant? Brrrrrrr die zijn zo zoet en vies. Gelukkig dat jij ervan geniet. Hou je nog wat voor Jaime over?

Ik ga toch ff douchen nu. Straks Indiana Jones huren en vanavond filmpje kijken. Heerlijk.

Tot later

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag Sappie. Hoe ging het vanmiddag? Bah, naar hoor. :cry:

Ik krijg honger van jullie. Heb nog steeds geen pepernoten en ander snoepspul gekocht. Pas na mijn verjaardag. En dan haal ik de schade waarschijnlijk dubbel in. 8)

17. hoi allemaal,

Sap: Hoe is het vandaag gegaan bij de tante van Rick. Was je helemaal vergeten op suc6 te wensen. Niet netjes van mij :oops:

Zaphra: Heerlijk toch zo'n dag. Lekker heel de dag in je pyjama. Moet kunnen. Hoe is het met John? Was ie nog laat thuis gisteren.
    Veel plz met de film vanavond.

Linda: Lekker he die chocomuntjes. Slecht tijd voor de snoeperds met al dat lekkers.
    Lekker om er nog een paar dagen tussenuit te gaan. Gewoon lekker doen als het kan.

Am: Wist helemaal niet dat er ook op zondag kijkers kunnen komen. Bij onze makelaar iig niet, maar jullie doen natuurlijk zelf die rondleidingen. Hoop dat deze gaat bieden en dan een nomaal bod uitbrengt.

Sem: Die foto met ons viertjes is echt heel leuk. Lekker genoten van je rustige dag vandaag?

Verder kan ik niet meer lezen.

Zag nog Kyllian, Jesse en Jaime voorbij komen. Ik vind het sowieso wel moeilijk om ze nu leuk op de camera te krijgen.

Ik zag yorben ook nog voorbij komen in zijn nieuwe bed. Ahhhh wat lijken ze dan weer klein heh.

Ik ga ervan door. Heel de dag geklust, dus ben bekaf. Morgen weer werken.

Lfs

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo zo hier ben ik weer :) Wat een druk weekend gehad..pfff. Vrijdagmiddag al naar Huizen toe en zaterdagavond terug. Daar weer veel vriendenrondes gedaan en uiteraard Huub bewonderd! Lief manneke en zo klein weer. Milou deed het heel goed...ook al zijn we wel op veel verschillende adressen geweest. Ze went er steeds beter aan en kan met de kindjes van daar echt lief spelen. Vandaag ook weer een drukke dag gehad en nu eindelijk rust...zometeen Gooise vrouwen kijken.

D'r zijn weer een hoop pagina's bij dus moest een hoop lezen :confused: Vond het jammer om te lezen van de irritaties (als ik het zo wel moet noemen). Wil er niet veel meer over zeggen...hoop dat iedereen z'n zegje gedaan heeft en dat we lekker verder kunnen kletsen. Ik snap beide kanten heel goed.....met Faya is natuurlijk overmacht en ik snap maar al te goed waarom Zaph, Sap en Kel erheen zijn gegaan en dat er uiteindelijk maar 3 voor het meeten zijn overgebleven is zeer jammer. Ik ben hier mede schuldig aan en voel(de) me er echt lullig onder....Ik hoop dat we verder kunnen gaan zoals het was....Gezellie :)

Maar wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen!

Faya in de armen van Sap (lekker zwanger :) ), Zaphra en Kelly. Wat een lief scheetje die Faya!
    Gaat het drinken nu helemaal goed sem? En 's nachts...hoe gaat dat?

En Jaime, Kyl en Jesse lekker wezen spelen...ze zijn echt groot geworden heh!

BTW: zijn jullie peuters ook zooo ondeugend en aan het uitproberen...grrr...soms echt niet te houden!

sap, proficiat met je verjaardag! Hoe was het bij de tante?

Sens: ik dacht ook lekkere choco munten te hebben , heb ik de witte chocolade gehaald :evil: Ook wel lekker maar niet zo...

Fajah: wat leuk, je jongens in het stapelbed :)

Robine, ook lekker een keertje toch..zolang in de pyama. Ik houd er wel van :oops: Veel plezier bij de film! Hoe gaat het trouwens met je sporten, 3x per week nog?
    Hier nog geen hoofdkussen hoor...durf ik niet zo goed aan. Zolang ze er niet naar vraagt.....

AM: zo de datums zijn gemaakt voor de vk en echo las ik een eind terug
    ;) Fijn, kun je daar lekker naar toeleven! Hoe voel je je verder?

Verder weet ik het echt ff niet meer.....
    Ik ben blij als ik m'n verlof heb over 2 weken. Wordt wel zwaarder nu....die dikke buik gaat in de weg zitten en ik kan gewoon niet meer alles wat ik wil doen. Frusterend! Ik hoop echt dat deze dame zich op tijd meldt en niet ook 2 weken langer blijft zitten. Ik ga ff bak thee zetten en Gooise Vrouwen kijken. Tot snel maar weer!

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sap, gefeliciteerd!
    Wat een naar nieuws van rick zijn tante, verschrikkelijk, hoe was het vanmiddag?

Brennied, bijna verlof...joepie en ik mag weer beginnen hhihihi.
    Hoop voor je dat je meissie snel komt :)

Am, hoop voor je dat je wat hoort van de kijkers.

Robine, hier ligt Jayden wel op hoofdkussen, hij ligt geloof ik wel heerlijk daarop.

Erg leuke foto's van jullie en Faya.

Ik voel me ook erg lullig over afgelopen zaterdag.... ik had me ook aangemeld...maar afgemeld weer :oops:
    Ik had me er ontzettend op verheugd maar zag gewoon de rit niet zitten :oops:
    Sorry hiervoor!
    Ik hoop dat we binnenkort weer een meeting met ons allen hebben!

Nou hoop niet dat ik iemand vergeten ben...sorry.

Zo ga ff tv kijken...we gaan kungfu panda kijken.

Tot later

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb de hele avond malle zeehonden lopen vouwen, lijmen, besnorren en voorzien van doosje rozijnen.....Kom morgen ff reageren!

lfs

Deel Deze Pagina