November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ziet er erg leuk uit linda die zeehonden,erg leuk gedaan.
    Ik ga voor jelte ook iets met rozijntjes doen,weet nog niet precies wat.

Sap:Hoe was het bij de tante van Rick?
    En hoe was je verjaardag ondanks het trieste bericht,toch nog iets kunnen genieten?Hoe oud is de tante van Rick?

Am:Hoop dat de kijkers zo enthousiast blijven.En het dan kopen ;)

Simone:Jij bijna weer aan het werk,heb je er zin in?

Ga mn schoenen eens aandoen en dan Jelte weer naar school brengen,gedaan met uitslapen. :(
    Ik kon erg slecht mn bed uit vanmorgen.

XXX

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties, pfff 32 alweer, de tijd gaat snel!
    Ben gisteren erg verwend (ondanks dat ik het nog niet gevierd heb, alleen mn ouders/schoonouders/zusje en schoonzusje waren er).
    Heb oorbellen van Ti sento, met hangertjes met diamantjes gekregen van mn ouders en van mijn zusje een apart setje pareltjes van ti sento (kan ik eens wisselen). Van mn schoonouders geld en een heerlijk dagcreme van Chanel, van mn schoonzus heel veel delen van het Blond Amsterdam servies, erg leuk! En van Rick een geurtje (Chanel Alure) bloemen en ik krijg nog nieuwe laarzen, en van Lieke een prachtig kunstwerk gemaakt op het kdv. Lekker verwend dus!

Gisteren naar het ziekenhuis geweest naar Rick's tante. Nou meiden, wat kan iemand veranderen in zeer korte tijd, het is echt Rick's tante niet meer. Vind het zo erg om te zien. Ik hoop voor haar dat dit niet al te lang gaat duren. Ze had voor Lieke nog een boek van Woezel en Pip,zooo lief. Lieke heeft lekker bij dr op bed gelegen en met dr geknuffeld. Ook heeft Lieke verteld dat ze een grote zus wordt. Was best emotioneel maar ben heel blij dat ik ff geweest ben.

Meiden, ik ga ff lekker met Lieke badderen, kom later nog ff reageren!

Liefs Sap

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sap: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ben gister niet meer achter de pc geweest, dus dagje te laat. Sorry!
    He bah, wat vervelend met Rick's tante zeg. Hoop niet dat ze lang moet lijden, want dat wil je ook niet.

Fajah: jaja, de vakantie is weer voorbij! Wat heb jij ook een lekkere uitslapers zeg. Heerlijk! Vanmorgen kwam Jesse om half 8, nou, dat is voor ons ook al uitslapen hoor.

Sens: je traktatie is dus wel veel werk? Ik wil ook wel weer iets voor Jesse doen, maar wij zijn dus echt niet creatief. En soms komt hij thuis met zulke leuke traktaties. Ik had trouwens ook dat boekje met traktaties (wie had dat laatst ook alweer gescand?), maar ben het nu ineens kwijt. Zat volgens mij bij het blad Kinderen.
    Jij nog gefeli met je vader trouwens. Was het gezellig?

Simone: was het een leuke film Kungfu panda? En hoe is het nu met Quinten? Weer doorgeslapen?

Brennied: jij ook lekker druk weekend gehad. Leuk he, zo'n hummeltje vasthouden. Bij mij is nu op zondagavond ook vaste prik hoor, om 20.30 uur kijk ik Gooische vrouwen.

Kel: balen he, dat het alweer maandag is! Maar de zon schijnt (hier althans wel). En alweer geklust de hele dag. Gaat Daynah dan mee? Of blijft ze bij papa thuis?

Panda: ben jij bijna jarig? Oh, slechte periode, nu met al dat snoepgoed, maar goed... daar hoef je niet eens jarig voor te zijn he.
    Ik kreeg ook zin in allemaal snoepgoed. Ik vind die muizen en kikkers trouwens ook lekker hoor!

Zap: hoe is het met John? Nog ziek of is ie wel weer aan het werk?
    Hoe was Indiana Jones?

AM: hoe was het op de kinderboerderij?
    Bedankt voor de foto's trouwens. Gister heb ik niet achter de pc gezeten, dus mijn foto's komen vanavond. Sorry.
    Ik heb er wel wat gemaakt, maar ik was ook vaak te laat volgens mij. Wilde ik Jesse als hij bovenop de glijbaan zat en net het koppie er bovenuit zag komen, en dan staat er op de foto geen hoofd :(
    Hahahaha.

Zaterdag was gezellig. Hoewel Jesse echt moest ontdooien zeg. En Kyllian durft echt alles! Jesse was bang op de wip, mama moest mee in het treintje. Lin ook trouwens. Zaten wij daar met onze kids. En Monique stond vrolijk aan de kant foto's te maken, want Kyllian zat achter het stuur van de trein :D
    En Jaime heeft wel 3 happen van haar kaaspannenkoek gegeten. Jesse ging na zijn pannenkoek met stroop nog even vrolijk mee-eten met haar. Hij eet op het moment echt hartstikke goed en veel.
    's Avonds hadden we een portie spare-ribs, ik heb gewoon vrolijk meegegeten :oops: en ik dacht Jesse later wel wat spaghetti te eten. Nou, de spareribs werden van mijn bord gejat. En daarna heeft ie nog lekker spaghetti zitten eten :confused:
    Hij krijgt ook echt een dik hoofd. Ik hoop maar dat er een groeispurt aan zit te komen.

Sem: hoe is het met Faya? Leuke foto's van jullie van afgelopen zaterdag. Is Faya weer wat aangekomen? Vandaag moet je weer naar de kinderarts he?

En over een nieuwe meet: 31 januari is voor mij ook ok.

Liefs
    LIS

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou Indiana Jones is hier niet meer aangeweest gisteren. Om een uurtje of 20 begon t bij mij te rommelen en zette ook hier de buikkrampen en misselijkheid door. Heb werkelijk de hele nacht om t uur boven de wc gehangen om te spugen. En dan komt meteen alles tegelijk he........voorkant achterkant. Drama dus. Vanmorgen heeft mn schoonvader Jill opgehaald, diie zit daar nu en kon ik nog in bed blijven tot 12 uur. Ga dr zo weer in. Heb wel 2 broodjes gegeten, hopelijk blijven ze ziteen. Bah, hopelijk blijft t degene die nog niet ziek zijn geweest bespaard.

Kom later ff reageren.

Liefs

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, verschrikkelijk he die buikgriep, Beterschap!

Sap, jij bent lekker verwend zeg ;) heerlijk!
    Wat erg he als je iemand zo ziet aftakelen he, mensen veranderen dan zo erg he.....gelukkig dat jullie er nog heen geweest zijn en ook nog een beetje goed nieuws hebben kunnen vertellen he.

Sens, gelukt met de traktatie...wat een werk zeg, zo creatief ben ik niet hoor hihihi.

Lydia, hier werd het geen kungfu panda, Quinten heeft tot 21.00 ontzettend gehuild/krijsen erg zielig...en toen Jayden, hij had een droom of iets want hij was ontroostbaar... heeft echt wel uur gehuild en daarna nog hevig nasnikken.
    Dus weg was ons avondje :)

Zo de kids liggen op bed.
    Vanmorgen ff koffie gedronken bij mijn moeder met de kids.
    Ik ben trouwens vrijdag begonnen met Flesvoeding... 2 x Flesvoeding en de rest Borstvoeding...daarna beetje afbouwen...hoop eind van de week helemaal over te kunnen op FV.

Nou ga ff uurtje plat en daarna ff opruimen hier...en strijkwerk weer :(

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oei Zap toch ook ziek geworden,niet zo fijn.
    Heeft John het ook nog?
    Ziek maar lekker uit.

Sap:Vreselijk zeg voor Ricks tante,zo zielig.
    Gelukkig weet ze ook nog dat jullie weer een beebje krijgen,heeft ze dat ook mooi nog meegekregen.
    Hoop dat ze niet teveel pijn hoeft te lijden. :cry:
    Sterkte.

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: Marijn krijgt op het moment ook 2 keer fv. Hij is 's avonds na bv nog huilerig en gaat zo om zich heen slaan. Dan geef ik nog maar een fles. Ook in de hoop dat ie eens wat langer gaat slapen, maar helaas was het vannacht weer 4 uur :(
    Ach, komt ook ooit nog wel, dat ie door gaat slapen.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lis:Dat vind ik dus het rottigste he met kindjes dat snachts eruit moeten,ik ben daar echt zo slecht in,ben niet te harden als ik wakker gemaakt word snachts.Gelukkig heb ik goede slapers,ze sliepen allebei met 6 weken de nacht door.

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sterkte Robine. Ik heb het paar weken geleden gehad en is echt nie fijn he. Fijn dat Jill naar je schoonouders kon vandaag. Hopelijk slaapt ze daar wel vanmiddag.

Jesse was gistermiddag trouwens chagerijnig, niet normaal!
    En nog wat: ik heb vorige week een rood fleecevestje gekocht voor hem en dat wil hij dus echt absoluut niet aan! Ik sta elke dag voor zijn neus en probeer het vestje aan te doen als we weggaan, maar nee hoor! Huilen en wegrennen. Naar de kapstok en dan wijst ie naar zijn bruine jas en zegt 'die, die'. En die wil ie dan wel aan.
    Begint deze ellende nu al?
    Hebben jullie kids dat ook al?

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: Jesse sliep ook al met 5 weken door, heerlijk! Maar ach... moet zeggen dat ik er wel redelijk tegen kan. Mijn jongste van zijn zus heeft 1,5 jaar slecht geslapen 's nachts en ik vroeg me ook altijd af hoe ze dat heeft vol weten te houden. Maar als je er middenin zit, lukt dat ook wel weer hoor.
    Hoewel doorslapen met 6 weken echt wel ideaal is natuurlijk.

Zap: hoe is het met Jill en haar doorslapen 's nachts? Vergeet ik steeds aan je te vragen.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heeft Yorben ook dat jas verhaal.
    Hij weet precies wat hij wel en niet aan wil.
    Zelfde als met zn kokkeldoekje,moet echt een blauwe zijn en geen andere kleur. :rolleyes:
    Erg vervelend als je haast hebt.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS; ik herken het hoor wat je schrijft over een vest niet aan willen hebben. Lieke kan soms ook als ik iets uit dr kast pak heel erg duidelijk maken dat ze dat niet aan wil hebben. Haha, zo klein, maar ze weten precies wat ze wel en niet willen.

Fajah; heb jij ff geluk dat je 2 doorslapers hebt. Ik hou er ook niet van uit mn slaap te worden gerukt hoor. Gelukkig hier ook een kind dat doorslaapt.

Robine; heel veel beterschap! John je aangestoken? Fijn dat opa Jill op kon komen halen.

Charissa; toch begonnen met flesvoeding. Goed van je! Hoop voor je dat het straks dan ook weer wat beter met je gaat.
    Gelukt met strijken? Rotwerk :evil: .

Sens; jij ook nog van harte met je paps.

Brennied; jullie hebben een druk weekend gehad, met veel vriendenbezoek, dat is dan wel weer erg gezellig.

Nog 3 nachtjes meiden, en dan is het zover....ben zoooooo benieuwd!

Liefs Sap

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ziek zijn heeft ook zo zn voordelen, -2kg!:) t Gaat alweer wat beter gelukkig, heb de hele dag geslapen en ga dr nu maar ff uit.

Lydia: Dat ie zn vestje niet aan wil ken ik nog niet. Normaliter heb ik dat wel met schoenen, ze wil altijd dr croqs aan(die inmiddels veel te klein zijn) heb die dus uit dr gezichtsveld gehaald en nu kan ze niet meer kiezen ;) hahaha. Als je per se dat vestje aan wil doen, hang dat die bruine jas weg. Werkt hier prima. Ennuh t doorslapen wat je vroeg gaat weer wat beter, nu denk ik 2van de 7 x op weekbasis wakker. Eten is nogsteeds een drama.

Lin: Mooie trakaties zeg! Knap gedaan. Wat zit er in de buik van de zeehond? Je bent wel lang bezig geweest zeker? Wanneer gaat Jaime trakteren? Gewoon woensdag?

Monique: Nog een bod gekregen na de laatste bezichtiging?

Simone: Je hebt de bv toch een tijdje volgehouden, prima dat je op fv over gaat toch. Krijg je zelf ook weer wat meer rust en kan Dennis je af en toe ontlasten door een flesje te geven. Spam je snel weer een nieuwe Quinten en Jayden foto?

Trena: Is Yorben s nachts nooit wakker dan? Ideaal zeg. In t begin(t eerste jaar) sliep hij overdag toch ook zo gigantisch veel> Doet hij dat nu nogsteeds?

Sap: Wat zielig dat Rick zn tante zo zichtbaar achteruit is gegaan. Arm mens. Is ze thuis of in t zkh? Lief dat ze dat boekje van Woezel en Pip voor Lieke had gekocht, van Guusje Nederhorst die ook bk heeft gehad natuurlijk. Toeval of bewust uit gekozen? Sterkte hoor voor Rick en jou.
    Je bent lekker vewend op je verjaardag en dan krijg je straks tegelijk met Lieke nog ee hele boel.

Brennie: Nog 2 weken en dan verlof. Lekker. Je kijkt er wel naar uit zeker. Nog de laatte weekjes tutten met Milou tot dat nr 2 er is. Heerlijk. Heb je alles op orde qua babykamer? En hoe slaapt Milou in dr nieuwe kamer?

Sam: Wat fijn dat Faya niet meer terug hoeft naar t ziekenhuis en dat ze goed gegroeid is. Houden zo! En denk steeds aan kwebbelkontje Jayna, zo lief. Als ik aan dat kind dr koppie denk moet ik al lachen. Boefie. Mooi kamertje heeft ze trouwens ook.

Ga ff thee maken..........t begint weer te draaien voor mn ogen.

Laterz

14. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lydia, jij dus ook Fv gedeeltelijk...loopt het dan snel terug...heb ik nu al beetje gevoel.
    Hij is ook voller met de Fv heb ik het idee en eigenlijk vind ik het zo ook wel best!
    Marijn dus ook nog niet doorslapen..hier ook niet, 1x tot 7uur gedaan, moet ook zeggen dat je er aan went maar ben wel echt kapot van die gebroken nachten nu zo´n 3 maanden.

Robine, lekker rustig aan doen he...
    Spammen lukt me niet :oops: en we hebben nieuwe laptop en daar kan ik foto´s nog niet meer verkleinen...maar zal dennis vanavond ff vragen.

Erg druk geweest vanmiddag maar wel lekker opgeschoten.
    Hele badkamer eens heel grondig schoongemaakt, de kamers en de auto stofgezogen...was echt wel nodig :oops:

Zo ga ff naar eten kijken, snitzel, broccoli met aardappelen...heb al honger.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Simone:Als je je er beter mee voelt door fv te geven,moet je dat zeker doen,merk je al verschil?
    Je bent druk bezig geweest vandaag.

Zap:Heerlijk - 2kg ;)
    Dat is dan ook het enige voordeel van ziek zijn.
    Yorben word weleens wakker snachts,maar slaapt meestal snel weer verder,vaak ligt hij dan met zn hoofd tegen het hoofdeind.
    Nu lukt dat niet meer in het grote bed,heb het idee dat hij veel beter ligt zo op een kussen,want smorgens ligt hij nog precies hetzelfde.
    Hij slaapt overdag trouwens niet zo veel meer al eerst,van ongeveer 13 u tot 15 u,dan moet hij eruit om Jelte van school te halen.

Ze vinden het trouwens erg leuk samen in dat bed,eerst hoor ik ze nog hele verhalen afsteken tegen elkaar en Jelte gaat nog een aantal keer eruit om Yorben een kus te geven ( ja ze kussen wat af die 2)
    Dan word het pas stil na half uurtje ofzo en slapen ze allebei.

16. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Fajah, wat lief zo samen en dan kusjes geven :)
    Nee merk nog niet echt verschil...ben zaterdag pas begonnen met FV.

Morgen controle spiraaltje...bah!

Ik ga ff gtst kijken..Quinten ligt hier lekker bij me....hij is vandaag erg onrustig en jengelig maar ff lekker vertroetelen ;) vind mama ook wel lekker hihi

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh vreselijk heh, hier ook een die nu nog steeds :confused: :confused: die crocs aan wil!

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo weer lekkere klere drukke dag gehad. Soms vraag ik me echt af waar ik het voor doe. Zoveel politiek gezeur nu..brrr.
    Jaime heeft zich vandaag weer goed vermaakt met opa en oma. Ze is zo gek op mn vader. Begint sinds een tijdje door te hebben dat we (mama, papa oma opa) ook een naam hebben. Sinds de vakantie noemt ze mij soms linja en chiel hiel. Maar nu dus ook opa.... Opa heet Lex en dat zegt ze verdomde goed. Zo leuk om te zien dat mn vader van 62 onder de tafel zit en ze verstoppertje spelen. Als ze wakker wordt daar roept ze ook standaard...OOOPAAAAAAAAAA. En dan iedere dag 2 keer in de tuin kijken bij mn ouders, pin pin (=spin). Want dan gaan ze daar kijken. In de zomer is het frambozen plukken en herfst spinnen bekijken...haha.

Ah lief charissa dat ze dan nog zo lekker bij je liggen heh. En je hebt het toch wel ff volgehouden de bv. Hoop voor je dat Quinten snel doorslaapt...kan er ook niet tegen hoor.

Fajah ah lief die mannen met kusjes geven..hihi. Ik vind het wel knap van ze dat ze niet gaan klooien als ze moeten slapen. Half uurtje is prima toch?

Robine lekker joh 2 kg! Gaat ie nu wat beter? Echt zo kut is dat de voor en achterkant..bleh..In de zeehond zit een doosje rozijntjes. Volgens mij mogen alle kids dat wel..ook ivm glutenallergie etc. Weet ik veel wat ze allemaal mogen. En anders flikkeren ze die rozijnen maar weg ofzo..haha. Moet vanavond nog bij alle zeehonden een ballonnetje plakken, dan is het echt klaar.

Sap moest er ook aan denken wat robine schreef woezel en pip van guusje nederhorst die ook borstkanker had. Veel sterkte voor jullie. Afschuwelijke ziekte is het ook. Eigenlijk moeten ze bij vrouwen gewoon om het jaar ofzo controleren heh. Nog 3 nachtjes gaat zoooo snel! Als je foto's meekrijgt wel ff spammen heh. en voor mij nog 3 nachtjes en dan is Jaime 2..ben benieuwd wat ze van haar piano vindt.

Lis idd haha Kyllian durft echt alles heh. Wat ik al zei hier ook kieskeurig met kleding...Met name met schoenen maar ook wel shirts. De jas die ze aanhad heeft ze zelf goedgekeurd dus die doet ze wel aan. Maar wat ik nog dacht...wij hadden dat vroeger niet volgens mij. Ze worden ook gewoon bijdehand door kdv en tijd van nu volgens mij.

Nog meer mensen voor de 31e?

Donderdag neem ik een halve dag vrij en Chiel ook. Ze toch donderdag echt jarig dus even gezellig doen. Lekker taartje erbij (ze heeft wat een taart op met al die verjaardagen...te erg).

Heb trouwens de balen van csi. Nu is NY weer op tv...ik wil gewoon dat vervolg zien van warrick die geschoten was....grrrrr.

lfs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En ff doorlullen met zn allen dan zitten we zo op pagina 1100! Op naar de 1500 dames.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Had trouwens boeken besteld bij ECI (ben lid daarvan, houuuu van boeken). Maar nu had ik eindelijk eens kluun besteld, komt een vrouw bij de dokter. Nou wat een ordinaire lul is dat zeg. Ik vind het gewoon genant om te lezen hoe hij zijn zooo zieke vrouw belazerd! Ik heb serieus maar 1 keer in mn leven een boek niet uitgelezen (want niet uitlezen dan kun je er gewoon niks over zeggen) dat was hijgend hert van harry mulisch (ga die dus nooit lezen want dat soort gedachten zijn echt te ranzig), maar twijfel nu of ik dit boek wel wil uitlezen..

Deel Deze Pagina