November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Ik heb dat boek van Kluun ook gelezen,en vond het ook erg genant en erg lullig hoe die man over zn vrouw dacht enz.
    Maar heb hem wel uitgelezen en moet zeggen dat het verderop toch best nog een mooi/emotioneel boek is vooral het laatste stuk als ze doodgaat en afscheid neemt van haar kind.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nu ben ik trouwens EPIDEMIE aan het lezen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh nee maar wat vreselijk dan dat afscheid nemen. Ik moest al half janken (heb ik de laatste tijd vaker) toen het begon dat zij ging schrijven aan luna...zo zielig.

Heb je vliegeraar gelezen? DIe is ook heel goed!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo, eindelijk ff tijd om weer te posten.....heb t idee dat ik hele dag bezig ben met luiers verschonen, voeden, Jayna aandacht geven.......maar vooral erg genieten hoor van mijn 2 meisjes! Dagen vliegen om en huishouden schiet er nu echt ff bij in, maar komt later wel weer denk ik dan maar.
    Vandaag bij de kinderarts geweest met Faya en ons meisje hoeft niet meer terug te komen! Was 150 gram gegroeid in een week en dat was precies goed. Op 50 gram na weer terug op geboortegewicht. Ben echt opgelucht!

Sap: aaaah, lekker verwend op je verjaardag, leuk hoor. Heb je ook wel verdiend meid! Zwaar hoor met de tante van Rick, zal ook wel heel emotioneel geweest zijn toen Lieke vertelde dat ze grote zus wordt. En bijna de echo....duimen draaien hier al, maar heb je al gezegd dat het goed gaat komen he!

Robine: heel veel beterschap voor jou meid. Echt niet leuk zo in je vakantie! Die 2 kg er af is wel makkelijk gegaan dan. Hoe vond John het trouwens dat je die schoenen toch maar vast gekocht had?

Brennie: heerlijk meid, lekker verlof straks. Daar ben je idd zo op het eind echt aan toe he. Het gaat nu ook zo snel bij jou, hoop idd dat die kleine niet te lang op zich laat wachten! Het drinken met Faya gaat goed nu. Weet niet of ze bij mij nu wel genoeg drinkt, omdat ze vrij kort drinkt. Maar uit het flesje drinkt ze zomaar op wat ze moet hebben. De nachten gaan ook redelijk. Na de late voeding komt ze 1 keer in de nacht en slaapt vrij snel weer verder na de voeding, dus goed te doen op zich.

Sensee: bijna feest bij jullie! Owww, wat gaat de tijd toch hard zeg, alweer de tweede verjaardag. Wat zal jullie meisje verwend worden. Wel leuk dat ze iets meer besef van alles hebben dit jaar he.

Simone: heb volgens mij een beetje gemist wat je overweging was om te stoppen met de bv. Maar vind dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt. Ben je misschien ook wel makkelijker in bij een tweede. Heb ik bij Faya wel. Heb haar ook al eens bijgevoed met KV en ga niet zo ver met BV als ik bij Jayna heb gedaan, moet niet ten koste gaan van jezelf en je hebt ook nog een kindje rondlopen wat ook de nodige energie vergt.

LIS: jij wisselt de bv dus ook af met kv. Zou wel lekker zijn als Marijn de nachten door ging slapen he. Kan mij dat nu nog niet voorstellen met Faya, al moet ik die soms na de laatste voeding in de nacht echt wekken voor een voeding, omdat ze die nu nog nodig heeft. Heb geen idee wat ze doet als ik haar laat slapen.

Trena: echt leuk die jongens zo samen op een kamer. En mooi dat het samen slapen op een kamer ook zo goed gaat!

Kel: hoe is het met Daynah en het slapen? Heb je weer een goede nacht kunnen maken? Ik zal morgen weer ff bij die winkel kijken voor die grijze maillot, je hoort wel ff of ik m heb kunnen krijgen.

Verder weet ik t ff niet meer....ga zo Faya wakker maken voor de laatste voeding.
    Vandaag trouwens voor het eerst met Faya naar buiten geweest. Eindelijk! Ze moest eerst ff aansterken en goed groeien voordat t mocht. Jayna is mee geweest. Dat ging echt super. Half uurtje gewandeld en Jayna heeft de kinderwagen niet los gelaten.

Nou trusten meiden.

Liefs Sem

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Dat boek is idd een beetje vaag, maar t grootste gedeelte is verzonnen hoor! Als hij schrijft over 10 vrouwen die hij heeft gehad is t er in feite maar 1. Je moet een googlen op Kluun, dan kun je vanalles lezen over wel en niet waar. Ik vond t zeker de moeite waard om wel te lezen, deel 2 is ook erg mooi/leuk. Hier zijn de namen ook populair aan t worden, als ik John roep vanaf boven naar beneden oid roept Jill ook heel hard JOOOOHHHHNNN. Zo lief he :) Nog 2 nachtjes!

Sem: Wat fijn dat je zo geniet van je meisjes. En fijn hoor van Faya. John vond die schoenen erg leuk, hij had al gedacht dat ik niet tot mn verjaardag zou wachten, hahaha.

Trena: Waar gaat Epidemie over? Spannend?

Voor de liefhebbers, vanavond weer Prison Break op tv om 2130. Eerste aflevering is een herhaling van waar ie de laatste keer is gestopt en volgende week begint seizoen 4.
    Ook LOST seizoen 4 is te koop vanaf 6 november dit jaar, leuk!

Ga me ff aankleden. Ben weer nagenoeg opgeknapt dus ga ff boodschapjes halen en vanmiddag met Jill spelen.

Liefs

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :x Hier een kind dat 's nachts steeds huilt. En het ging zo goed :cry: Ben er vannacht wel 5 keer uit geweest. Geen idee wat ie heeft.

Robine: was kort en heftig dus die buikgriep. Bah naar hoor maar gelukkig weer opgeknapt.

Semmi: wat fijn dat je lekker naar buiten kunt. Goed dat Faya weer bijna op haar geboortegewicht zit. Nog even en en gaat er ruim overheen.

Sens: :( ik kom er ook niet toe om Kluun te lezen. Ben nu bezig met de vliegeraar, had ik 2 jaar geleden al gekregen. :oops:
    Nog geen idee voor de 31e, zover kan ik nog niet vooruitkijken qua werk.

Sappie: heftig zeg, sterkte! Wat een rotziekte. Idd heel lief woezel en pip.

Fajah: wat lief, die twee samen in bed aan het kletsen. :D

LIS: haha, Bastian heeft ook al voorkeuren hoor. Hij wil alleen zijn pyjama aan als er Nijntje of auto's op staan. :rolleyes: Ik laat hem tegenwoordig als we kleren kopen zelf kiezen (die of die?), dat werkt wel.
    Ben donderdag jarig. Net als Jaime. :D

Charissa: succes met controle spiraaltje.

Pfff, moet koffie hebben.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    owwww, leuk Zaph, prison break seizoen 4! Op welke zender en dag komt t dan? Wij moeten seizoen 3 nog afkijken op dvd, dus mogen wel opschieten dan....hahaha....of anders nemen we seizoen 4 op harde schijf op, kijkt misschien ook beter zonder reclames.
    Mooi dat John je schoenen wel leuk vond. Denk dat ze erg leuk staan. Gelukkig ben je weer wat opgeknapt!

Ga zo ff op hema.nl voor taarten kijken. Heb geen idee hoever van tevoren je ze moet bestellen. Ga 1 grote doen voor op dr feestje 1 nov, en 1 kleine op haar verjaardag zelf. Doe iets met prinsessen en die andere moet ik nog ff bedenken. Ze vindt zoveel leuk......zandkasteel.....bert &ernie, winnie the poeh, pippi langkous.....
    Ff een keus maken dus.
    Ga vanmiddag ff de stad in, wat kleine kadootjes voor dr verjaardag er bij kopen en vast voor sinterklaas. Kruidvat had veel leuke dingen in de folder staan en ook bij xenos leuke feestartikelen, dus maar ff inslaan dan. Mijn moeder past ff op dus dat is wel zo makkelijk.

Tot later!
    Liefs Sem

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow ja....nog ff iets grappigs.....Jayna gaat echt helemaal op in haar fantasiespel met de poppen. Ze deed ze steeds al in bad, mee wandelen, eten geven....maar nu moet ze zitten op de bank, met kussens in haar rug, omslagdoek van Faya om de pop en dan doet ze haar shirt omhoog en gaat de borst geven! :confused: " flessen geven" zegt ze dan....doet ze eerst de ene kant, dan de andere kant. Ik lag echt helemaal dubbel toen ik het zag.... :)

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Panda: vervelend zeg zo'n nacht, hopelijk was het eenmalig want dit is zo wel erg vermoeiend voor je zeg. Dan kun je idd wel een paar bakken koffie gebruiken.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :) zie het al voor me, Jayna die de 'fles' geeft! :)

Dat slechte slapen is al een paar nachten. *gaap* Vast door alle nieuwe dingen die hij leert, er komen elke dag weer nieuwe woorden bij, gaat echt snel nu.

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: vervelend, zo'n nacht zeg. Hier is het vannacht wel redelijk goed gegaan. Alleen Marijn om half 4, heeft ook nog wel wat gehoest, maar daarna weer heerlijk in slaap gevallen. En ik was te moe om hem terug te leggen, dus die lag nog heerlijk naast me.
    We zijn toch aan het kamperen op zolder, dus met 2 logeerbedden hebben we een groter bed dan normaal.

Sem: haha, die Jayna. Dat deden mijn nichtjes van 5 en 6 dus ook nadat wij met zijn allen bij mijn ouders waren geweest. Mijn oude babypop heet nu ook Marijn (toen Karlijn klein was, heette die nog Sacha) en gingen ze ook de borst geven. Geweldig he, die fantasie.
    Vanmiddag even lekker wat inkopen doen. Fijn dat je moeder oppast, alleen shoppen is toch wat makkelijker.
    En wat heerlijk dat Faya niet meer terug hoeft naar de kinderarts. Nu mag ze lekker aankomen.

Sens: Ik vond Kluun geweldig! Ik moest het boek af en toe wegleggen omdat ik door mijn tranen niet kon lezen. Was zwanger van Jesse toen, dus misschien wat hormonen, maar toch... Mijn collega's konden het ook niet droog houden.

Robine: fijn dat je weer wat bent opgeknapt.
    Geweldig he, dat ze je bij de voornaam gaan noemen. Ik vind het ook wel schattig, Wes wil niet dat ze hem Wes noemen, moet gewoon papa zijn. Maar als ik dus niet luister, zegt Jesse Kikia. Want dan weet ie dat ik ga lachen.
    Bij Prenatal hebben ze trouwens kussentjes voor kinderen vanaf 2 jaar. Hebben wij laatst ook gekocht voor Jesse. Hij lag normaal altijd her en der verspreid in zijn bed en sinds hij onder zijn dekbed slaapt, gaat het goed. Ik heb hem nog een tijdje met een dunne slaapzak onder zijn dekbed gelegd, maar nu ligt ie zonder slaapzak. Gaat eigenlijk wel prima dus.

Trena: Yorben weer lekker geslapen? Ook lekker op zijn kussen? Heerlijk om te zien he. Hoe is het om weer aan het werk te zijn na de vakantie? Kun je weer in het ritme komen 's morgens?

Ik heb alweer de KNO-arts gebeld, want Jesse had alweer een loopoor. Gelukkig doen de buisjes hun werk en is ie niet ziek geweest ofzo hoor. Vanmiddag kan ik de druppeltjes ophalen bij de apotheek.

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Een collega van mij is trouwens paar jaar geleden 20 kg afgevallen. Ik ga binnenkort ook beginnen met datgene dat zij heeft gedaan:

http://www.weethoejeeet.nl/

Ben benieuwd. Zijn wel goeie reacties over.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: heb je zo een programma nodig dan? Kan er niet heel veel over vinden maar t lijkt op t South Beach dieet, wat hier voor mijn trouwen ook erg goed werkte. Succesin ieder geval! En hoezo kamperen jullie op zolder? Heb ik iets gemist?

Panda; Balen zeg die nachten met Bastian. Hier gaat t sinds enige tijd beter, misschien horen we ook minder omdat Jill dr deur tegenwoordig helemaal dicht is. Hopelijk slaapt ie snel weer door. Praat Bastian al een beetje verstaanbaar?

Sam: hahaha wat lief die Jayna. Poppie. Met dr de borst geven, hahaha, kan me voorstellen dat je helemaal in een deuk lag toen je t zag. Bijdehandje.
    Goed idee van je taarten. Moet hier ook maar vast op zoek gaan voor 8 november. Die van de HEMA vorig jaar was heerlijk. Deze keer foto van t zandkasteel erop denk ik.

Laterz

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Al in AH geweest?
    Nu weer Doornroosje poppen........mn hele achterbank van de auto ligt nog vol junglebook poppen.........blijven ze acties hebben daar? gewoon irritant zo vaak.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sam: vanavond dus op rtl5 om 2130, seizoen 4 herhaling laatste aflevering en volgende week nieuwe.......

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sem, gelukkig dat jullie niet meer terughoeven en dan het goed gaat met Faya, nu maar lekker genieten.
    Gaat het nu goed met de Bv en komt ze s´nachts aantal keren?
    Mijn reden voor stoppen met de BV was omdat ik het lichamelijk niet trek, ik kan er niet tegen eten en voel me nog steeds moe...
    Maar kan me er nu in berusten...geloof ook dat het nu voorbij is...vanmorgen nog gevoed maar voelt net of er niets meer in zit. :cry:

Lydia, Arme Jesse.
    Maar goed dat je weer gebeld hebt..je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Robine, gelukkig dat je bent opgeknapt!

Panda, ah wat sneu voor Bastian, mss indrukken van overdag...hebben ze toch bepaalde leeftijd of sprongetjes en wat je al zegt..praten.
    Maar is best balen dat je nachtrust eraan gaat!

Zo Jayden ligt in bed en Quinten hier beneden in de box aan het spelen....
    Mijn moeder komt zo ff op de jongens passen, ben er ook met een uurtje weer.
    Ga vanmiddag koekjes bakken met Jayden mmhhhh

Morgen nog verlate kraambezoek van een nicht van Dennis met de kids...erg leuk!
    Donderdag een vriendin van mij op visite en dan is het al bijna weer weekend en gaan mijn laatste 2 weken in :(
    Oh wat gaat die tijd snel en is mijn manneke alweer 3 maanden :confused:

Zo ga me ff klaarmaken en dan zo richting Zh..
    Tot later

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sem, erg lief zo Jayna met de pop en dan fles geven hihihi.
    Jayden zat gisteren ook op de bank met zijn beer en flesje van Quinten hihihi.
    Was zo ontzettend schattig ;)

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zap: we hebben een nieuw bed gekocht en ons oude bed is zondag verkocht en gister opgehaald. Lang leve marktplaats!
    De moeder van mijn collega is coach bij dat dieet, dus ik krijg dan materiaal van haar. Ja, je moet er wel voor betalen, maar ik heb het er nu maar voor over! Het moet maar gewoon.

Charissa: als ik niet thuis ben, dan krijgt Marijn sowieso 1 fles kv. Maar de laatste dagen geef ik zelf 's avonds ook een fles kv, want hij is 's avonds dan gewoon niet tevreden. Maar bij mij loopt het verder nog wel ok. Was vannacht ook zelfs weer aan het lekken. Maar ik wil echt nog behoorlijk wat afvallen. Wil in ieder geval het halve jaar volmaken en ach... dat is Marijn al bijna :confused:
    Wat gaat het toch snel he. We hebben zelfs al een kinderstoel gekocht voor hem.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Gaat echt veel te snel he,Marijn al bijna een half jaar. :confused:
    Gezellig met zn allen in bed.
    Heb nog nooit van dat dieet gehoord,hoop dat het werkt.
    Ow en je vroeg of ik weer in het ritme zit na de vakantie,ja dus,ben je zo weer gewend he?
    Heb trouwens wel gewerkt 2 ochtenden dus had niet echt vakantie.

Zap:Gelukkig voel je je weer beter.
    Epidemie is niet zo´n leuk boek vind ik,gaat over een vrouw die ziektes onderzoekt,er breekt dan een epidemie uit en dan moet zij achterhalen waar de bron ligt.Ben er al een hele tijd mee bezig en hij leest dus niet echt lekker weg,geen aanrader. :rolleyes:
    Ik heb ook dat vervolg gelezen van ´komt een vrouw bij de dokter´
    Maar vond het eerste deel leuker.

Sem:Ow wat fijn dat Faya helemaal is goed gekeurd,wat zullen jullie blij zijn.
    En al heerlijk naar buiten geweest,dat doet een mens ook goed he?
    Geniet er nu maar van nu alles ok is.

Lin:Welke taart heb je nu nog voor Jaime?
    Nog even zeg en ze is 2 jaar.Over de 31ste weet ik nog niet,kan ik nog geen uitspraken over doen,ben in die week jarig dus....
    Zal het tegen die tijd nog wel doorgeven.
    Waar willen jullie meeten?In een Ballorig?

Simone:Hoe is het gegaan met controle van je spiraaltje?Pijnlijk?

Mirjam:Lastig dat Bastian zo slecht slaapt,is hij nog ziek?

Hier beginnen ze vanavond aan het plafond in de badkamer,duurt 2 avonden en dan beginnen ze in de woonkamer,zal wel een rotzooi worden,maarja dan is het weer mooi erna.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Waar is iedereen?

Lis:Wanneer komt jullie nieuwe bed?

Zap:Heb je trouwens nog wat terug gehoord van die vriendin die je hebt gemaild?

Deel Deze Pagina