Ff korte reacties vandaag, btje erg globaal gelezen..maar hoop dat ik de belangrijkste dingen niet over het hoofd heb gezien. Sem wat fijn dat Faya aangekomen was! Geen ziekenhuis gedoe meer en lekker thuis met het gezinnetje. LIS: sterkte met Jesse's loopoor, sneu dat het steeds weer terug komt. Robine: ziek en weer beter...gelukkig maar. Zit hier gewoon ff niet zo lekker in mn vel, maar weet zeker dat ik wel weer kom als ik me lekkerder voel.
Positieve nieuws is trouwens wel dat ons huis hoogstwaarschijnlijk verkocht is. Vanaf gisteren zijn we in onderhandeling met de kijkers van afgelopen zondag. Het laatste bod is door ze goedgekeurd, maar het moet nog even via de makelaar bevestigd worden, dat kan natuurlijk vanavond niet. De kopers konden volgens mij niet wachten en hadden ons gesmst dat het laatste bod van de makelaar ok was en ze dus morgen voor akkoord zouden gaan.
Heel erg fijn am dat jullie huis wss verkocht is. Plafond in de badkamer was gisteravond al klaar,had gedacht dat het trager zou gaan ,maar een meevaller dus. Ben wel tot Half 11 bezig geweest om alles weer stofvrij te maken.Het zaagsel lag overal,maar mn badkamer is weer erg mooi zo met het nieuwe plafond,ben helemaal blij. Vanavond gaan ze verder op de overloop,gang en daarna woonkamer. Ze werken echt mega snel! Moet nu gaan werken. xxx
Fajah, foto's he als het klaar is, ben erg benieuwd! Sap morgen de echo! Spannend hoor, ik denk dat het een mooi knipperend frummeltje wordt die je gaat zien. Hoelaat moet je?
Goeiemorgen, Fajah, nou lekker dat het zo opschiet! Werk ze! Am, Joepie, hoop dat het doorgaat en jullie huis verkocht is! En dat jij ook beter in je vel zit...lekker rustig aan doen hoor! Quinten kwam vannacht om 5uur...hoop dat hij snel doorslaapt...ben het wel zo beu ach hij zal de voeding toch nog wel nodig hebben Vanmorgen visite en vanmiddag toch maar weer poging doen om koekjes te bakken...telkens is er wat Kom later nog wel
Goeiemorgen, Charissa: Balen dat Quinten om 5 uur kwam. Wes sliep nog niet en toen kwam Marijn alweer. Dus die heeft weer de hele nacht naast me gelegen Ik ben dan gewoon echt niet in staat om hem terug te leggen, zeker niet nu we op de zolder slapen. Erg he? AM: niet lekker in je velletje? He bah. Heb je kwaaltjes of gewoon effe 'last' van jezelf? Hoop dat het snel over is. Doe maar lekker rustig aan hoor! Fajah: Badkamer dus weer schoon? Fijn zeg. En weer helemaal mooi geworden dus. Nu de rest nog. Gisteravond uit eten geweest met vriendin (en oud collega). Was erg gezellig. Vanochtend werden we om half 8 wakker doordat Jesse aan het roepen was. Shit! Veel te laat voor ons schema. Wil op woensdag altijd om 8 uur op mijn werk zijn. Ach, nu was het half 9, dus viel nog wel mee. Maar dan ben je wel gelijk van je apropos. Vanmiddag foto's ophalen van de fotosessie van marijn van 2 weken geleden. Ben benieuwd. Ik zal vast wel weer alle foto's nemen, mezelf kennende. Er is maar 1 foto samen met Jesse, want die wilde niet. Jammer. Dit weekend gaan we naar mijn ouders. Heb maandag ook vrijgenomen en snel een afspraak met onze notaris gemaakt (die zit in Terneuzen). Nu eindelijk testament maar eens aanpassen en ook voogdij formeel gaan regelen.
Annemonique: huis verkocht, wat goed! Rot dat je niet lekker in je vel zit maar uh...je bent zwanger he, dat gooit alles overhoop qua hormonen enzo. Doe maar rustig aan. Charissa: jij bent het zat he. Logisch, is echt vermoeiend die eerste periode. Denk dat hij die voeding nog wel nodig heeft, hij is nog zo jong. Als je nou ipv koekjes bakken gewoon op de bank kruipt. Niet teveel van jezelf vragen hoor. Fajah: wat goed dat het plafon er al in zit. Dat is zeker snel gedaan, lekker toch. Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Nee, Bastian is niet ziek meer. Ook niet echt geweest, eigenlijk, hij had alleen wat verhoging. Maar er gaan waterpokken rond op het kdv dus hij zal er binnenkort wel mee thuiskomen. Gezellig. LIS: Jesse weer een loopoor, wat sneu. Maar de buisjes werken dus wel, als hij er niet ziek van is geworden. Heeft het dus ook geen pijn gedaan want er is geen druk op gekomen. Robine: dus Jill slaapt weer wat beter, heerlijk he. Zij heeft echt lang slecht geslapen toch? Het zijn echt nog een soort sprongetjes volgens mij want Bastian begint nu veel beter te praten. Verstaanbaar? Voor mij wel. Va-va-en (vrachtwagen), papataai (papagaai), so-maak-auto (schoonmaakauto), ah-ah-nge (aanhanger), papa ies taat buiten (papa's fiets staat buiten), dat verstaat natuurlijk verder niemand. Ik ga de vloer dweilen en aan het werk. Bastian heeft vannacht goed geslapen, lag alleen zelf te laat in bed. Dom dom dom.
Wel belangrijk idd om te regelen, voogdij en testament. Hebben wij tegelijk met de koop van het huis gedaan. Hihi, heerlijk toch, hele nacht met Marijn in bed. Zolang hij ook goed in zijn eigen bedje slaapt is dat toch niet erg?
Sorry ff snel een aso post! Huis is nu officieel verkocht (Naja ze hebben dan nog 3 dagen na koopovereenkomst geloof ik om het te cancelen, maar dat komt vast wel goed) Geeft me alleen pas echt een goed gevoel als ik op de site verkocht zie staan
Goedenmorgen meiden, Vanmorgen lekker rustig aan met mn meissie thuis. Jayna kijkt zandkasteel en Faya ligt lekker naast me op de bank. Die vriendin van mij waar ik trouwens ook mee naar zw cursus ging is vorige week ook bevallen van een zoontje: Senne Lucas. Via ks geboren: 4920 gram en 56 cm! Vanavond op kraamvisite, Faya zal wel klein zijn vergeleken bij hem! Jayna gaat thuis gewoon naar bed, mn ouders komen ff oppassen. Faya nemen we wel mee. Gistermiddag trouwens voor t eerst als gezinnetje met zn 4-en op pad geweest. ff de stad in en kleren gekocht voor ons zelf en nog 2 blousjes voor Jayna. Jayna heeft de hele tijd aan de hand trots naast de kinderwagen in de stad gelopen, ging echt goed! Kom later ff reageren, eerst ff Faya voeden. Tot later! Liefs Sem
LIS: leuk, ben benieuwd naar de foto's van marijn! Wij moeten ook nog ene keer naar de notaris. Vorige keer had de notaris ons er al op gewezen... Panda: te laat naar bed gaan, dat ken ik maar al te goed. Charissa: 5 uur is idd vroeg, maar hij is natuurlijk pas 2 maanden. Kyllian sliep echt pas heel laat door en dan is het nu nog steeds tussen 6 en 7 uur ochtend voor hm. Maar hoop dat Quinten wel een lekkere doorslaper wordt!
Semmi: zo flinke knul zeg Gelukkig via ks Veel plezier op kraambezoek! Leuk die kleintjes bij elkaar te zien. Wat goed van Jayna dat ze netjes bij de wagen bleef, zal hier niet gebeuren.
Am, GEFELICITEERD! Super hoor! He hele tekst getypt...alles weg. Lydia, ligt Wes zolaat in bed dan? Ik leg Quinten altijd meteen weg...kan dat niet. Semmi, lekker zo met jullie gezinnetje he, kan ik ook zo van genieten. Lekker bv naar de kinderboerderij. Flinke knul zeg...gelukkig met de Ks. Visite is er nog niet... ze had ook gezegd tussen 10-12uur maar ik zit om 10uur dan al start klaar Nou ga ff aandacht aan Jayden besteden want die is zo ontzettend jammerig en zeurderig bah...
AM: GEFELICITEERD! Die 3 dagen zijn zo om en dan is het echt officieel! Charissa: Nah... Wes gaat vaak wel wat later slapen (in ieder geval later dan ik), maar ik geloof dat Marijn al om 23.30 uur kwam gisteravond En ik ben zo'n onwijze slaper, ik leg hem aan en val weer in slaap hoor. Sem: wow, ik vond die 4040 gram van Marijn al veel, maar die Senne kan er helemaal wat van zeg! Zal idd wel een onwijs verschil zijn met Faya. Maar voor je het weet zit zij ook op de 5 kilo hoor. Panda: heb je al gedweild Haha, te laat naar bed gaan ken ik wel, maar ik vind het na 23 uur al te laat. En ja, het is ook wel lekker om wakker te worden naast zo'n lief, klein menneke dat ligt te slapen Word ik helemaal blij van. Waar is Brennie? Alles ok met je?
Lydia, ik ga ook altijd alleen naar bed... word er soms wel beu van hoor...vind juist wel gezellig om samen tegelijk naar bed te gaan maar dan is hij wel weer op de computer of film aan het kijken, ach ben er wel aardig aan gewent! Vind jij dat wel prettig? Zo visite weer weg, was erg gezellig en weer verwent met bon van H&M dus word weer shoppen hihihi. Ga ff hier een stinkbroek verschonen hihih en er een in bed stoppen
Charissa: Ja, ik ben er op zich wel aan gewend. Nu moet ik zeggen dat Wes wel vaak gelijk met mij naar bed gaat en met zijn laptop in bed ligt hoor. Ik val altijd wel snel in slaap, dus dan heeft hij in bed nog wat te doen he. Zo, ik ga foto's ophalen!
Charis:Best lekker toch dat Quinten tot 5 uur heeft geslapen.Je zult zien dat het nu mss steeds een beetje later word en dan slaapt hij vast door. Leuk die bon,word weer shoppen. Lydia:Ow je bent in Terneuzen? Maar je hebt geen tijd voor een bakje koffie zeker? Goed dat je alles gaat laten vastleggen over de voogdij enzo,scheelt een hoop gedonder moest er iets gebeuren. Sem:Wat een flinke baby die Senna,dan is Faya idd nog klein erbij. Panda:Niet slim he om zo laat naar bed te gaan Hoe is het met JP? Zap:Al tekenen van ongi? Sap:Spannend zeg morgen de echo,ben heeeeeeel benieuwd. Wel de echo even hier plaatsen he?we willen allemaal meegenieten Kel:Alles goed met jullie? AM:Wow wat goed zeg,ze zullen echt niet cancellen he? Dus jullie huis is gewoon verkocht.Hoelang heeft het nu te koop gestaan? Brennie:Waar ben je?Alles ok? Nou potverdorie ,werd ik net gebeld door PSZ en kan Yorben niet 10 Nov al beginnen. Nou lekker dan,ik had mn werk er al helemaal op aangepast enzo.Sta al een jaar ingeschreven en nu is er opeens nog geen plek. Ze beld me nog terug om te laten weten wanneer wel. Kan nog eind Nov. worden ,maar ook later. Baal er wel van eigenlijk. Maargoed paar weekjes langer wachten dan maar.Zit niks anders op. Zal vanmiddag ff een foto vd het nieuw plafond in de badkamer plaatsen. Jelte gaat vanmidda bij een kindje uit zn klas spelen,maar kan er pas om 14 uur terecht omdat ze nog eerst wegmoesten.Ook best vervelend want nu kan ik Yorben nog niet in bed leggen ,maar pas na 14 uur dus.En nu even erin leggen is ook niks,dan is hij rond etenstijd stik chagrijnig. Even volhouden dus voor hem tot 14 uur. Ga nu de boel vh eten opruimen. Kom later de foto wel spammen. XXX Lfs
Middag, AM: Joepie jullie huisje is verkocht. Geweldig toch en ach die 3 dagen bedenktijd zijn zo verstreken. Komt ook niet vaak voor dat kopers er dan nog vanaf zien. Sem: Jullie heerlijk gewinkeld met zijn 4-tjes. En Jayna als trotse zus aan de kinderwagen. Lief hoor. En wat een groot kindje heh. Logisch dat het via een ks ter wereld gebracht moest worden. Veel plz op het kraambezoek. Charissa: Jij lekker verwend met een bon. Dat wordt idd weer shoppen. Vervelend hoor Balen hoor dat Quinten nog steeds zo vroeg komt, maar komt vast een keer goed. Daynah slaapt ook nog niet altijd door. Daar worden wij ook weleens moe van. Panda: Ja leuk heh die woordjes die ze zeggen. Alleen mama kan ze verstaan dan. LIS: Jullie weer gezellig naar je ouders. Groot gelijk om even langs de notaris te gaan om het goed te regelen. Hebben wij ook gedaan aangezien wij ook niet getrouwd zijn. Zijn de foto's leuk geworden? Fajah: Ben benieuwd naar de foto's als het klaar is. Sap: Wow nog 1 nachtje slapen voor je en dan de echo. Echt leuk hoor. Robine: En voel je je alweer wat beter? Lekker aan het genieten van de Herfstvakantie? Ik meld mij voor de 31ste jan onder voorbehoud aan. Wij willen nl in de winter naar Suriname gaan als de prijzen gunstig zijn. Hier verder geen nieuws. Ga even strijken. Lfs Kelly