November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, lekker hoor Suriname, zou ik ook ooit keer heen willen gaan, denk als de kids iets groter zijn.
    Heeft jou vriend er veel familie wonen?
    Ach Quinten heeft de voeding denk ik gewoon nog nodig...moet er ff doorheen en zal binnenkort ook wel beter worden.
    Met kids is toch niets te plannen en vooruit te bekijken he..

Ik ga ff naar boven want er is er nog 1 druk heen en weer aan het rijden met de speelgoedbuggy :)
    Quinten slaapt als een roosje vanaf 9uur (even voor de visite 10min eruit gehaald), hij moet allang voeding hebben :( maar ja hij meld zich wel...

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Zo, mn meisjes slapen, dus heb ik ff tijd voor wat reacties...

AM: joehoeeee, huis nu officieel verkocht, heerlijk zeg! Nogmaals gefeliciteerd! En je zit dus ff niet zo lekker in je vel. Zullen denk ik idd misschien ook wel je hormonen zijn en toch ook die onzekere eerste periode van je zwangerschap. Hopelijk voel je je snel weer beter. Wanneer had jij ook alweer je eerste echo?

Sensee: bijna is het zover, je meissie alweer 2 jaar! Zijn jullie al helemaal klaar vor het grote feest van morgen?

Charissa: gelijk heb je om nu ook goed om jezelf te denken en dus met de bv te stoppen. Het vraagt echt veel energie en moet wel te doen blijven. Jeetje, Quinten alweer bijna 3 maanden....gaat veel te hard he! Lief dat Jayden ook flesjes aan zn knuffel geeft!

Sap: meid......aftellen maar naar die echo, ben zooo benieuwd! En daarna lekker feest met Lieke dr verjaardag, leuke vooruitzichten toch!

Robine: kwam je er gister nog een beetje uit met Prison Break? Lenhard moest m van mij wegzappen, want wou t niet zien, omdat ik seizoen 3 nog helemaal niet gezien had. Geniet je een beetje van je vakantie?

Kel: lekker hoor jullie straks naar Suriname...mmmmm...lekker in het zonnetje! Laat die winter maar weer gauw voorbij zijn, niks aan!

Panda: gelukkig dat Bastian nu wel goed geslapen heeft....nu jij nog op tijd je bedje in....haha!

LIS: oeps....Marijn hele nacht bij jullie geslapen. Ik kan dan niet lekker slapen als ze bij ons in bed zouden liggen. Marijn zal t vast heerlijk gevonden hebben....haha!

Fajah:is het nog gelukt met het rekken van het middagslaapje van Yorben? Vervelend is dat dan he, als andere afspraken tijdens die slaaptijd vallen. En de plafonds er dus alweer in, gaat best snel zeg.

Brennie: hoe is het met jou? Lukt het nog een beetje met werken deze laatste 2 weken?

Ow, hoor Jayna alweer wakker worden. Amper anderhalf uur geslapen. Ga straks maar weer ff blokje om met Jayna en Faya.
    Vandaag mijn ouderschapsverlof geregeld met mijn leidinggevende. Begin na de kerstvakantie weer met werken, want mag de vakantiedagen van de herfstvakantie aan mijn verlof vastplakken. 5 januari weer mijn eerste werkdag, dus we hebben nog even. Ik neem 1 dag per week ouderschapsverlof op, een half jaar lang. Ga het eerste half jaar straks dinsdag en donderdag werken. Heerlijk vooruitzicht, de andere dagen lekker van mijn meissie genieten!

Nou ga Jayna maar ff uit bed halen, tot later!

Liefs Sem

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O ja, 31 januari kan ik niet. Ben 28 januari jarig en in dat weekend er na vieren Len en ik altijd samen onze verjaardagen, dus dat wordt dit jaar op de 31e

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    nog ff nieuwe spam van mn meissies....

Jayna en haar buurmeisje Yeska....dikke lol samen!

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Mn kleine lieve schat....

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    nog een keer...

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    mn 2 meissie knuffelen

8. ahhhh Sem lieve foto's van je meisjes. Enne leuk pakje heeft Faya aan ;)
    Lekker hoor dat je pas in het nieuwe jaar weer begint met werken. Lekker genieten dus de komende tijd.

Charissa: Sabino heeft nog heel veel familie in Suriname, dus onderdak hebben we wel, maar de tickets zijn best wel duur. Ik had gekeken ervoor, maar we betalen zo 2500 euro voor met zijn 3-tjes en dan heb je alleen de tickets. Als we daar zijn willen we ook nog leuke dingen doen.

We hebben net cakejes gemaakt.....ja ja hier dus ook, maar geloof dat Daynah er niet zo heel veel intresse in had :). Ze zijn nu aan het afkoelen, dan kan het glazuur erop en de plaatjes van Alfred J. Kwak......

Ga nu naar mijn meissie, die gooit haar zakje chips over de vloer.

Lfs Kelly

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: lieve foto's van je kids en t maillotje staat Jayna prima hoor! Past mooi bij dr jurkje en truitje. Goed gedaan zaterdag! Faya is een popje!

Trena: ben beneiuwd naar je nieuwe plafonnetje.......spammen die hap!

AM; Feli met de verkoop van jullie huis! Goed nieuws zeg. Hopelijk is t niuewe huis ook sneller klaar dan gepland, kun je nog op je gemak over tijdens je zwangerschap.

Simone: 5 uur! Mooie tijd voor Quinten ;) hahaha, je was zeker ff vergeten hoe t was om meerdere malen s nachts je bed uit te moeten voor zo een kleintje. Dat is ook eigenlijk t enige waar ik tegenop kan gaan zien bij een 2e kindje, weer die voedingen in de nacht en dat niet zelf kunnen zitten/staan etc.

Kel: Vond Daynah de koekjes geen succes om te bakken? Of eet ze ze ook niet graag op? Jill ook niet hoor, bakken ok, ,maar eten..........grrrrrr. Gaat overigens sinds 2 dgn weer iets beter, nu wel weer 1/2 boterhammetje per dag ongeveer en 5 hapjes avondeten(vlees en appelmoes met name)

Ben ff bij een vriendin in Rdam geweest vanmorgen. Was gezellig. Ze had voor Jill nog een leuke legpuzzel van Bumba gehaald, alleen lijken die allemaal wel te makkelijk tegenwoordig voor Jill. Ze kijkt er 1x naar en legt ze allemaal op de goede plaats binnen 1 minuut. Jullie kids ook? Daarna f flangs mn moeder geweest en met Simba een rondje gewandeld. Dat vindt Jill geweldig, zelf de riem dragen en steeds SIMBA KOM roepen. hahaha. Zijn nu weer thuis en hoopte dat ik Jill nog f fslapend over kon leggen, maar t lijkt erop dat ze wakker wordt van t klussen van de buurman.......helaas :(

Ga ff naar dr toe.

Laterz

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: lieve foto's, mooi meisje is Faya.
    Lekker vooruitzicht tot volgend jaar vrij!

Kelly: oeps dus je stond alleen cakejes te bakken ;) Hier wordt elke avond meegeholpen met koken, owee als ik zonder hem ga koken.

Robine: zal je net zien he, buren klussen altijd op het verkeerde moment. Hier worden makkelijke puzzels ook zo gelegd, maar van die kartonnen puzzels van veel stukjes is dan toch nog te moeilijk. Er is niet echt iets voor er tussenin he.
    We hoeven ons geen zorgen te maken om snel verhuizen hoor. Het huis is per 1 juni verkocht en eind april moet ons huis opgeleverd zijn. Kan ws alleen maar iets eerder worden.

Fajah: en heeft Yorben het nog volgehouden?

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben ligt er nog maar net in :rolleyes:
    Ben blijven plakken daar.
    De mama van dat meisje vroeg of ik zin had in een bakje koffie,dus heb het maar gedaan.
    Yorben en Jelte waren lekker aan het ravotten met die kindjes.
    Was erg gezellig eigenlijk.
    Ze vroeg me ook of ik het zag zitten om 1 dag in de week bij haar op de kids te passen.
    Ze wonen paar straten van ons.
    Zie het best wel zitten eigenlijk.
    Het zou wel een lange dag zijn van 7 uur tot 17u30
    Ik mag mn kids gewoon meenemen.
    Verder niks doen alleen op de kindjes passen.
    Wel haar dochter naar school brengen (en Jelte) aan de overkant vd straat.
    En dan heb ik alleen nog hun andere dochtertje van 10 mnd en Yorben.
    Lijkt de ideale baan toch?
    Ga er even over nadenken,want dan werk ik best veel.
    4 ochtenden en dan ook nog 1 hele dag :rolleyes:
    Ga het even overleggen met Chris.
    Het zou pas in Januari ingaan dus heb nog bedenktijd.

Ga nu eerst de fotos vd badkamer uploaden

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Lief die fotos en wat vind ik Faya op Len lijken zeg. :confused:

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jammer zap dat het eten bij Jill nog niet super is.Kom een keer langs om bij Yorben te kijken,hij eet 3 a 4 boterhammen de laatste dagen ;)
    Mss doet Jill het dan ook. :D
    Hij word nog een papzak straks.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Het nieuwe plafond (let er niet op ,want het is nog kaal ,heb mn spulletjes nog niet terug gezet omdat ze vanavond nog 2 plintjes moeten ophangen,weer zaagsel dus ;) )

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fajah: ziet er goed uit hoor de badkamer! En dus misschien een baantje er bij. Is wel makkelijk dat je de kids mee kunt nemen. Maar wat je zegt....wel ff overwegen of je zoveel dagen wilt werken, het is toch weer ene verplichting. Aan de andere kant een centje extra, makkelijk bijverdiend.

Robine: Gelukkig jill dus weer iets meer gegeten de afgelopen dagen. Wat die puzzels betreft, hier ook een meisje die ze allemaal zomaar maakt. Ben op zoek naar iets moeilijkers, maar vind de puzzels dan meteen weer zo groot en moeilijk voor ze.
    Wat lief altijd die Jill met Simba....echte dierenvriend he Jill!

Kelly: en hebben de koekjes uiteindelijk nog wel gesmaakt? Erg leuk setje ja dat van Faya...deze is dus maat 56 en past precies, maatje 62 zal wel gauw volgen....haha

Ga zo beginnen met koken. Len is ff naar de kapper uit zn werk. Faya slaapt nog na het wandelen, dus ga maar gauw beginnen voordat ze voor de volgende voeding komt.
    Afgelopen nacht kwam ze niet op zulke handige tijden. Ze had de laatste voeding een keer om 22.00 uur, wat ons wel lekker leek, omdat we dan wat vroeger kunnen gaan slapen. Maar kwam nu dus ook in de nacht een uur eerder. Om 02.00 uur en daarna om 05.00 uur ipv 06.00 uur. Len staat altijd om 06.00 uur op, dus die tijd was voor hem dan ook wel handig, nu hebben we na 05.00 uur niet meer geslapen......vanavond maar weer iets later laatste voeding dan......jaja...we zitten er weer helemaal in met de gebroken nachtjes....haha

tot later,

liefs Sem

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

Linda: ooh nog 1 nachtje en dan is het eerste beebje van ons cluppie alweer 2 jaar! Al een echt peuter, waar is de tijd gebleven. Fijn dat jullie morgenmiddag lekker vrij zijn voor Jaime, maak er een leuke middag van! Ben benieuwd naar wat ze van dr piano vindt! Veel plezier morgen!

Sem: wat een leuke foto's van je meiden. Vind dat Jayna echt onwijs veel op je lijkt op de eerste foto! Hahaha, helemaal in de gebroken nachten dus, wel weer ff afzien he? Toch de voeding maar een uurtje later dan, 06.00 uur is beter, aangezien Len dan toch opstaat.

Monique: Van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie woning! Lekker snel gegaan joh! Toch een zorg minder.
    Hoe gaat het verder met je? Alweer een beetje beter in vel? Jouw banner schiet ook alweer lekker op.

Kelly: gezellig cakejes bakken, heb je nog foto's ervan gemaakt? Waren de cakejes lekker?
    Wat een prijzen joh voor alleen een ticket naar Suriname.

Zaphra: lief van je vriendin dat ze een legpuzzel van Bumba voor Jill had. Ik ben met je eens dat ze eigenlijk alweer te groot zijn voor die puzzels. Lieke legt ze ook in een mum van tijd in elkaar.
    Hoop dat het eten van Jill weer doorzet!

Trena: ik zou er ook goed over nadenken, 4 ochtenden en een hele dag vind ik ook best veel. Jullie badkamer ziet er goed uit hoor!

Simone: lekker verwend met een H&M bon, altijd goed! Shopze!
    10 november alweer werken, jeetje wat gaat de tijd dan toch snel voorbij.

Lydia: en hoe zijn de foto's geworden? Ben erg benieuwd!
    Veel plezier aankomend weekend bij je ouders!

Panda: haha, slaapt Bastian lekker, ga jij te laat naar bed :) .
    Vloer nog gedweild?

Verder weet ik het niet meer,

Ik heb net voor zaterdag, de verjaardag van Lieke de taarten besteld. heb 2 slagroomtaarten voor 20 personen per taart besteld, waarvan eentje een taart wordt met een foto van Dora en Boots (het aapje van Dora) en met vele versieringen. Moet genoeg zijn lijkt me.

Nou en dan morgen......eindelijk is de dag daar! Zooooooolang op gewacht, pffffff meiden kan jullie niet vertellen hoe nerveus ik ben. Ik zal zo blij zijn als ik zie dat er morgen een mooi kindje groeit. We zullen nog even geduld moeten hebben. Ik zal het jullie zo snel mogelijk laten weten.

Fijne avond nog en tot morgen!

Liefs Sap

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Begint me meldplicht nu al ;) :) nee grapje...lief dat jullie me missen. Maar ik ben 's avonds echt kei kapot na een dag werken. Nu weer weekend gelukkig...en volgende week mijn laatste weekje. Heerlijk genieten dan!
    Morgen weer vk...hoop dat ze gedraaid is :rolleyes:

Even korte reacties, morgen kom ik weer uitgebreid..ik ga zo naar bed.

AM: proficiat met de verkoop van jullie huis! Echt fijn zeg!

Sem: leuke foto's van je meisjes...zo lief weer zo'n klein poppetje. En wat goed dat ze was aangekomen en niet meer terug hoeft. krijg ze nu ook nog uit een flesje of alleen de borst?
    Ik hoop dat Milou ook zo zoet langs de kinderwagen gaat lopen, ben benieuwd.

Sap: heeeeel veel plezier morgen bij de echo! Eindelijk is het zover...jullie krijgen echt wel een klein bewegend mensje te zien :)

Sorry maar dit is het ff voor nu....ik ga mijn bed opzoeken. Gerard is voetbal aan het kijken. Hij had vandaag papa-dag, mijn ouders konden niet oppassen. Hij vindt het hoog tijd dat ik 5 dagen ga werken...zo leuk vond ie het ;)

Tot morgen en trusten voor straks!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaa ben er weer :) . Rete druk hierzo.

Brennnied...tsja wat zal ik zeggen een ks is echt niet erg hoor...en wat ik toen hoorde aan verhalen van bevallingen...was die ks een eitje. Ik zou er zo weer voor tekenen. Maar kan me voorstellen als het vorige keer gewoon ok ging je dat nu weer wilt. Lekker dat je bijna met verlof bent. Op een gegeven moment is het gewoon ook niet meer ok heh het werken met zo'n buik en alles wat erbij hoort...Haha en Gerard wil dat jij 5 dagen gaat werken..Nou ik zou het wel weten hoor!

Sap thanks voor wat je zei. Vind ik lief van je. De echo morgen is vast super de super en wat ik eerder zei denk dat jullie een jongen krijgen (maar dat zie je ws niet nu). Alles is vast gewoon goed en ziet er prima uit. Ben heel benieuwd en jaloers op/naar je echo!
    Lieke ook van Dora..haha. Jaime ook hoor...dooooa doooaa (Jaime zegt de r voor geen meter net als dr moeder). Laat idd maar zo snel mogelijk weten hoor hoe het was. Ik ga vanaf mn werk in ochtend wel ff checken.
    Ff nog vraag hoor sap....maar wat zou je nu willen qua bevalling gewoon die ritssluiting open of via de andere weg?

Sem moest zo lachen van de week toen ik op mn werk las van Jayna die de fles ging geven aan dr pop..whaahaa. dat moet je echt filmen hoor! Pff en wat een nacht zeg... ik vind ook gewoon dat mannen ook een soort zw verlof moeten krijgen hoor..ze hebben er toch ook 'last van'.

Fajah je badkamer ziet er erg mooi uit hoor! (mooie kleur handdoeken heb je ook zeg). En dat oppassen zou het gewoon doen joh. Alleen zou ik dan zeggen dat zij de kids naar jou brengt hoor. Dan ben je gewoon lekker thuis enzo of is dat niks?

Robine al een testje gedaan? hihi. Je bent verdacht stil hoor! Hoe lang zijn je buren nog bezig joh met klussen?
    Oh en die bumba puzzel is hier ook niet interessant evenals zo'n vormenstoof. In no time idd liggen die erin en gaat ze verder met wat anders. Ik blijf gewoon aanbieden hoor met name die puzzels. Goed voor ruimtelijk inzicht heh, hoeft ze niet net als dr mams straks een assessment te doen voor de universiteit ofzo, voor ruimtelijk inzicht etc.

Kel spam ff je cakejes! Smaakten ze?

SEm geweldige foto's van de meiden zeg. Ik wil Faya ook wel een keer in het echt zien hoor. Het is echt een snoepie echt meisje ook. Zie je zo aan haar gezichtje.

Verders kan ik niet lezen. Net alles versierd wat een werk maar leuk hoor. Al was het vorig jaar leuker met mn zwager en schoonzus alles versieren in weekend.
    Jaime weet dat ze morgen jarig is. Kan hoea zeggen met armen in de lucht. Kaarsjes uitblazen gaat ook goed. Ze weet ook dat ze twee wordt...teee..haha. Dus alles komt goed...
    Maar oh wat heeft mama het moeilijk nu..of tenminste gewoon emo. Laatste tijd sowieso maar nu gewoon 2 jaar, ze weet dat ze jarig is taart gaat eten en een kado krijgt.

Meiden ik wil er gewoon nog een!

xxx

Deel Deze Pagina