Halloooo waar is iedereen? ik zit hier met een fanatieke psv fan..die nu tegen olympique or what ever speelt..1-0 voor psv..
Zijn puzzels goed voor ruimtelijk inzicht? Moet er dan ook maar wat kopen geloof ik, Bastian heeft er helemaal geen. Wel zo'n vormenstoof maar daar vindt ie niks aan. Hij opent het klepje en propt ze er gewoon zo in. Bah, weet niet wat ik gedaan heb maar kan niet meer zitten van de rugpijn. Kan toch niet van de vloer dweilen komen? Sappie, morgen de echo! Eindelijk!
Jaime VAN Harte gefeliciteerd lieve meid met je 2de verjaardag XXX Panda ook gefeliciteerd met je verjaardag XXX fijne dag Sap VEEEEEL plezier bij de echo,geniet ervan XXX
JAIME VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG. VEEL PLEZIER VANDAAG!!! PANDA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! EEN FIJNE DAG! Nou meiden, vandaag de spannende dag voor ons. Om 09.00 uur moeten we er zijn! Zoooo spannend. Ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan. Ik laat het jullie zsm weten! Liefs Sap
JAIME VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG ALWEER. FIJNE DAG VANDAAG! PANDA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. JIJ OOK EEN FIJNE DAG VANDAAG!
YES YES YES!!! WE KRIJGEN WEER EEN PRACHTIG KINDJE!! ALLES ZAG ER PRIMA UIT. EN AL VERDER DAN IK DACHT, 12 WEKEN EN 1 DAG. Ik zal later vandaag ff een foto spammen. Liefs Sap
JAIME, GEFELICITEERD MET JE 2e VERJAARDAG!!!!!!!! PANDA, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! Sap, ah.... je bent al geweest zie ik! Zie je wel dat jullie weer een mooi kindje gaan krijgen? Gefeliciteerd meis! Wat een leuke berichten vandaag!
4 mei Lis. Spannend weer! Meiden, even voor de zekerheid: willen jullie er nog niets over op bijv mijn hyves krabbelen. Heb namelijk een shirtje voor Lieke metg Hoera ik word grote zus en dan vertellen we het zaterdag aan iedereen op de verjaardag.
Sappie, wat heerlijk dat alles er goed uit ziet. Weer een mooi kindje dus Jullie zijn de eersten die me feliciteren (dank!), JP is het volgens mij vergeten.
Jaime van harte met je 2e verjaardag! Een hele fijne dag vandaag gewenst en ga maar lekker herrie maken met je nieuwe cadeautje! Mirjam: Jij ook van harte meid! Ook alweer de 32 bereikt pffffffff(jij toont tenminste nog jong!) hahaha, en JP je verjaardag vergeten?? Nee toch?!?!
Sap: Joepie, fijn dat de echo zo goed was! Wat ik je al smsde, niet meer stressen maar genieten nu! Ennuh 4 mei..........niet eerder bevallen hoor, geen dodenherdenking ofzo......... Vanavod op stap met Sandra, mn beste vriendinnetje. Gaan lekker uiteten in Rotterdam en daarna wat drinken/stappen. We zullen inmiddels wel oude lijken zijn zo tussen alle studenten en stappende mensen, hahaha. Wel weer ff leuk, al heb ik nogsteeds geen eetlust na afgelopen zondag. Ach neem wel een salade ofzo, goed voor de lijn. Vandaag weer en mooie dag he. Straks maar ff met Jill wandelen naar t bos en boodschapjes doen. De buurman klust nog wel ff door. Ze maken hiernaast van de beneden etage(wat bij ons garage en bioscoopje is) hun woonlaag met keuken en woonkamer. Boven waar wij de keuken hebben hebben zij weer een slaapkamer gemaakt en een extra woonkamer. Die mense moeten altijd klussen lijkt wel. Echt irritant, al zijn t schatten van buren hoor. Zij werkt full time en hij is huisman, dus hij vindt altijd wel wat om te klussen en te doen in huis. Wat betekent: Herrie! ga me douchen en aankleden. Tot laterz! Liefs
Jaime hartelijk gefelicteerd met je 2de verjaardag! Een hele fijne dag toegewenst samen met je papa en mama. Lekker veel taart eten en heel veel kadootjes uitpakken! Mirjam jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! Sap jullie gefeliciteerd met de super mooie echo! Echt lief dat zwaaiende handje! En nu lekker genieten he! Inderdaad allemaal leuke berichten vandaag! Ga ff bammetje eten samen met Jayna, kan ze daarna naar bed. Kom later nog wel weer ff.. Liefs Sem
Sap wat een prachtige echo en wat grappig dat hij/zij even ging zwaaien. Kom later nog ff. Ga even een bammetje eten. Lfs Kelly