Jaime, proficiat meisje met je 2e verjaardag!! panda, jij ook van harte gefeliciteerd! En Sap...wat super een leuke echo! En wat grappig dat de baby zwaaide...je ziet al echt een handje...ongeloofelijk! Nu lekker gaan genieten hoor, ben je nog erg moe of valt het mee? Nou onze uk is dus niet gedraaid en we krijgen volgende week donderdag een liggingsecho Verder was het allemaal goed bij de vk. Ik ga nu ook ff op bed liggen nu Milou slaapt
Oooooohhhhh, Sap! Wat een mooie echo! En wat lief, zo'n zwaaiend kindje! Pffff... heb het druk op mijn werk, niet leuk, maar dan gaat de tijd lekker snel!
JAIME, GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG EN PAPA EN MAMA OOK GEFELICITEERD! Een hele fijne dag toegewenst \/ \/ Mirjam, GEFELICITEERD met je verjaardag, je vriend is je verjaardag toch niet vergeten Mss heeft hij nog wel een mooie verrassing hihihii. Sap, Wat mooi jullie echo van jullie beeb en nu maar lekker genieten en zwanger zijn! Leuk idee zeg met shirtje voor lieke en de tekst erop, zal leuke verrassing zijn voor je familie Hoe gaat het nu met de tante van Rick? Vanmorgen lekker koffie geleut met een vriendin...erg gezellig, ze is nu 23 weekjes zwanger van 2e kindje. Oh ik hoor Jayden alweer...net 1uur en kwartier geslapen. Dennis belde net....we wilde voor Jayden zijn 2e verjaardag graag zo'n plastic speelgoedhuis voor achter in de tuin, nu doet hij deuren bij tuincentrum hier en kon hij 40% korting krijgen (en die dingen zijn best duur) dus vanmiddag maar ff kijken, hij had mooie gezien met deurbel, basketbalnetje eraan Nou ga ff naar boven kijken, ga wel ff lopen met de boys, moet nog ff kraamzorgrekening en osteopaatrekening in de menzisbus gooien hier dichtbij. Tot later
Sap:Wat een geweldige echo.Begrijp best dat jullie erg happy zijn,en nu geen zorgen meer maken he?XXX
Charissa: zo'n huis is onwijs leuk! Jesse heeft er 1 van mijn schoonouders gekregen en was idd wel duur hoor: 200 euro! Hoe gaat het met het afbouwen nu? Ik heb nu ook besloten dat ik ga afbouwen. Ik ben het ineens eigenlijk wat beu. Ga vanaf volgende week 1 keer op mijn werk kolven ipv 2 keer. En in januari ga ik dan met dat dieet beginnen. Met de feestdagen is dat ook niks.
Lydia: In navolging van Kel dieeten in t nieuwe jaar! Hoeveel kilo wil je eraf hebben? Simone: Zo een speelhuisje is erg leuk maar idd duur. Mooi als ie nu in de aanbieding is. Scheelt toch. Wij zijn nogsteeds niet eruit wat we Jill voor dr 2e verjaardag gaan geven. Volgende week maar ff in de Tpys Are us neuzen en kijken wat we tegenkomen voor leuks. Hoorde dat ze ook meisjes Playmobile hebben, volgens mij vindt ze dat wel leuk. Of een Babyborn pop. Al vind ik die ranzig, zeker die van de reclame waar nu tandjes groeien in zo een pop! Hoe verzinnen ze t?! Ok dacht eerst ik zeg niks, maar wil t toch wel kwijt........heb een positieve kruidvattest in mn handen sinds vanmiddag. Streepje verscheen binnen de 5 minuten en is nog wel heel licht maar aanwezig. Ik zit nu 4 dagen voor mn NOD dus t is weer erg vroeg, maar wel raak dus. Hopelijk blijft t nu wel zitten. Voel me ook al een week zwaar van onderen, steekjes, dikkere boobs.......etc. Over 2 dgn weer een testje doen. Hopelijk is t streepje dan wel dikker dan vandaag en neemt ie niet meer af zoals vorige maand. Duimen jullie mee?! Ik heb trouwens getest met middagurine en maar met heel weinig plas, dus als ie daar al op reageert moet t toch wel goed zijn!?!? Laterz
Zap: Joepie! Mijn duimen draaien! Dan zijn er gewoon 3 binnen 2 maanden uitgerekend! Das leuk. Nu dan Sens nog! En dan gaan Fajah en ik voor een 3e Ik wil er toch wel 15 tot 20 kilo af hebben. Roep ik al jaren, maar nu hoef ik niet meer zwanger te worden, dus kan ik er echt voor gaan! Ik ben nu eenmaal niet gelijk slank na een bevalling, net zoals Charissa en Semmi :x
Nou Lydia, hier zit ook nog wel wat overgebleven vet hoor Ik heb alleen van deze zwangerschap wat striemen aan de zijkant bovenbenen overgehouden echt verschrikkelijk, zou dit nog wel weggaan? Robine, hier draaien de duimen ook! Wat veel zwanger zeg.... om mij heen ook zoveel die bevallen of zwanger zijn...echt niet normaal, zal wel aan de leeftijd liggen. Zo net even kaas gehaald, fruit van de markt en bosje bloemen voor vriendin van mij, ga ik morgen op visite, Jayden liep telkens netjes aan de hand en bleef zo lief naast me staan in de winkel of naast de maxi cosi, echt lief. Eten staat al op...ga zo ff eten en dan controle lenzen. Tot later
Lydia, mss doe ik wel met jou en Fajah mee... (als je nog 1jaartje wacht hihih) En je hebt het lang volgehouden hoor de BV, groot gelijk dat je het dan afbouwt, het is zwaar genoeg! Hier gaat goed, doe s'morgens en s'avonds nog en s'nachts.
Jaime van harte gefeliciteerd! De eerste 2 jarige en dat komen we zondag graag vieren! Sap wat een duidelijke mooie echo zeg! Oww echt super en nu lekker genieten he! Robine: jeetje ik ga je gewoon alvast feliciteren hoor, dat moet gewoon goed zitten! Joepie gefeliciteerd! Echt leuk om hier met meerderen rond dezelfde periode uitgerekend te zijn! Begin juli zou het dan zijn? LIS: wacht nog ff met afvallen joh, doe ik over 9 maanden ook met je mee Ik roep het ookal een hele tijd en ondertussen ben ik alleen maar zwaarder geworden. ben nu wel weer ff wat aan het afvallen, meer omdat ik bij de vk geen opmerkingen wil hehe.
hoi hoi, Mirjam: Hoe is het met je rugpijn? Al minder geworden? En heeft JP je nog gefeliciteerd? Hoe kan ie dat nou vergeten.....mannen! Zap: Heel veel plz vanavond, maar dat zal wel goed komen. Jij bent gewoon hartstikke zwanger. Mijn duimen draaien echt heel hard weer. Dit keer komt het goed. Brennie: Beeb niet gedraaid. Lekker eigenwijs dus. Ze kan toch nog wel draaien? LIS: Heb ik wat gemist gaan jij en Fajah voor een derde. Hartstikke leuk toch. Lijkt mij alleen erg zwaar. Bij jullie weer lekker druk geworden op het werk. Ik ben gelukkig ook weer lekker bezig op mijn werk. Heb een deel familierecht op me genomen, dat blijft altijd wel lopen, mensen die scheiden en overlijden....ja ja gezellige dingen dus Sap: En leef je nu echt op je roze/blauwe wolk? Hier is het weekend weer lekker begonnen. Druk weekendje voor de boeg met een verjaardag en visite. Wel gezellig. Volgens mij is Daynah weer eens ziek aan het worden. Ze had net een loopneusje en is al een beetje hangerig. Zal wel weer eens een gezellig nachtje worden. Net nu het weer goed gaat.....pfffffff. Ik word daar wel moe van hoor dat ze zo vaak ziek is. Nou ja niks aan te doen. Ik ga even relaxen. Ben alleen thuis vanavond. Lekker gezellig......NOT. Lfs Kelly
Hier zoveel tegenvalletjes deze week, niet zo fijn als je al een dipje hebt. Sinds dinsdagavond flinke kiespijn (verstandskies die aan het doorkomen is), uitnodigingen die we bij de Hema besteld hadden voor kyllian's verjaardag waren mislukt (uiteindelijk zelf afgedrukt en vandaag dus pas op de post gegaan).....maar het toppunt was wel vandaag: Ik bracht Kyllian vanmorgen naar oma in Bunnik, want ik had eerst cursus in Utrecht. dacht nog ff snel een kaartje van Kyllian voor oma in de auto in envelop doen, dus had de sleutels op de stoel gelegd....en jahoor ik gooi zo de deur dicht met dus de sleutels in de auto. Is me nog nooit overkomen, maar sinds 2 weken vergeet ik echt zoveel (sleutels van werk regelmatig kwijt). Heb de garage gebeld en een uur later kwamen ze gelukkig en kregen na wat gepruts de auto open. Ben benieuwd naar de rekening, want ze konden nog niet zeggen hoeveel het zou kosten.
Oww en Panda jij ook natuurlijk van harte gefeliciteerd!! En Robine dan ook natuurlijk een felicitatie in het groot! Kruitvattesten schijnen gevoelig te zijn en een streepje is echt een streepje!
Ah Annemonique, wat frustrerend! Dat komt echt voor een deel door hormonen hoor, zoveel vergeten. Lastig. Dat van de Hema is wel heel slecht zeg, pfff. En die verstandskies, au, dat doet behoorlijk pijn. *knuffel* Kelly: Daynah alweer ziek? Kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Ze bouwt nu wel heel veel weerstand op maar ja, ietsje minder mag ook wel he. Robine: waaahhh, dus daarom was het zo verdacht stil wat dat betreft. Durfde er al niet naar te vragen. We duimen zeker mee! Getsie, wat is dat voor rare pop die tanden krijgt? Sappie: wat een goede echofoto! Mooi mensje hoor. Maar uh...zie ik daar een piemeltje of lijkt dat maar zo? Brennie: niet gedraaid, da's balen. Kans is klein dat ie alsnog draait he. Hoewel het geloof ik tot heel laat nog kan, toch? Gelukkig verder alles wel goed. Charissa: die striemen worden nog wel wat minder zichtbaar dacht ik. Wat lief dat Jayden zo netjes bij je blijft staan. Ben Bastian meestal snel kwijt als ik hem niet vasthou. LIS: voor de feestdagen heeft idd niet zoveel zin. Kan wel maar dan maak je het jezelf wel heel moeilijk. Jazeker, JP was het vergeten. Tot 11 uur, toen schoot het hem te binnen. Snap het wel, hij is al een paar dagen hard aan het voorbereiden voor het gesprek morgen (opdracht binnenslepen). Heb wel een hele leuke dag gehad.
Monique: Nou het is idd jouw week niet heh. Balen hoor, maar het komt vast allemaal weer goed. Komt ws door de zwangerschap Positieve van deze week is dat jullie huisje is verkocht. Panda: JP toch vergeten....gelukkig kwam ie er niet vanavond pas mee. Nou Daynah is idd ziek aan het worden. Ze heeft net alles ondergespuugd. Gelukkig niet in haar bedje. Ik haalde haar net op tijd eruit. Zo vies heh vind ik dat. Ik stond gewoon mee te kolkhalzen......brrrrrr. Ze ligt nu weer in haar bedje, wat ze natuurlijk niet wilde. Het wordt hier weer een zware lange nacht ben ik bang. Ga nu ff relaxen. Lfs
Ai, sterkte Kelly. Hier zijn de waterpokken in aantocht, vrees ik. De eerste bultjes zijn al verschenen.
Panda: oeps die man van je toch Owjee de waterpokken, nou gelukkig is dan nog voor zn verjaardag weg. Sterkte ermee. Hier zijn ze op het kdv ook weer gesignaleerd, maar gelukkig heeft Kyl ze al gehad. Kelly: Jeetje Daynah die blijft vaak ziek worden he Beterschap. Nou ik hoop dat het door de zwangerschap komt en de vergeetachtigheid echt weer over gaat. heb het dus ook nu tegenover clienten en voel me dan zo dom dat ik iets vergeten ben wat ze dus al verteld hadden.
eujjj Robine...da's wel heel erg leuk om te lezen hier wordt meegeduimd Kelly, gatsie daynah ziek veel succes vanavond/vannacht. Hopelijk is ze het nu kwijt en slaapt ze lekker door! AM: wat een rotweekje zeg voor je op het verkochte huis na dan. Dat maakt toch wel een hoop goed heh! Lekker rustig aan doen nu....ben je morgen vrij? En ben je erg moe? Panda, owjee....vond jp zeker wel rot dat ie het vergeten was. De baby zou nu goed moeten liggen vandaar de echo maar Milou draaide ook pas met 36 weken...ik heb nogal een jacuzzi in mijn baarmoeder dus plek zat LIS: wow wil je er zoveel af hebben....wel knap hoor dat je ervoor gaat maar groot gelijk pas na de feestdagen! Charissa: wat lief dat jayden zo goed naast je liep. Houdt ie dan constant je hand vast? Wat een zoet kindje Hier vanmiddag ff lekker geslapen...even maar want mevrouw werd na anderhalf uur wakker. Zo lief...ze komt me dan echt wakker kussen Ze is helemaal geen slaapkop meer 's ochtends is half 7 meer normaal dan uitzondering. We hebben vanmiddag samen ff lekker geverfd...vindt ze zo leuk! Hier gaan de puzzels idd ook best snel op zijn plek, al moet ik zeggen dat ik dat eigenlijk niet zo vaak met haar doe. Moet ik vaker doen. Morgen wordt een regendagje....denk lekker lang in pyjama