November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oja...milou stond vanochtend bij de vk ook op de weegschaal. Hij gaf gewoon 12,7 kg aan :confused: wel met kleren aan maar ik vond het nogal wat. Ik hoop dat de weegschaal niet klopt daar en teveel aangeeft....voordeeltje voor mij ;)
    We moeten trouwens de 12e november bij het cb langs.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wat jammer Bren dat ze geen slaapkop meer is. dat dan zo kan veranderen he. Wie weet wordt Kyllian dan ineens juist wel een slaapkop ;) :p
    Lief dat wakker kussen! Kyllian gaat juist als ik mn ogen dicht doe schreeuwen "wakker worden!".
    Ja ik ben ontzettend moe. Gisteren vroeg naar bed gegaan, maar was vanmorgen nog bekaf. Morgen nog een werkdagje en het hele weekend bereikbaarheidsdienst....dus echt vrij ben ik deze week niet (behalve afgelopen woensdag).

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wie weet zijn onze kids gewoon allemaal boven de 12 kilo :D Kan me niet voorstellen dat Milou zwaarder is dan Kyllian en dat kan ik van Jaime ook niet.
    Hier nog geen uitnodiging van CB gehad.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik had Jayden laatst op de weegschaal en gaf ook net 12 kilo aan.

Oh so you think you can dance begint weer...

Kom later wel ff weer

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik keek net ff naar Kyllian's groeilijn in het cb boekje. Als ik die lijn doortrek zou hij ook zo rond de 12 kilo moeten zijn. Zo rond de 12,7 is in deze grafiek trouwens ongeveer het gemiddelde bij 2 jaar (bij jongens).

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,
    Ze is twee :confused: . Ene kant heel leuk want ze had het top vandaag. Andere kant ik vind het echt veels te snel gaan :confused: :confused: .
    We hebben het vanmiddag met zn drie heel gezellig gehad. Ze wist al dat ze dootjes zou krijgen dus kon niet meer wachten zo lief. De slingers en balonnen in huis vindt ze helemaal te gek.
    Oh en de piano....een schot in de roos. Het is zo wijs..haha. Onze pianiste. Ze is er wild mee ging helemaal uit dr dak.
    DAarna met zn drie gourmet gegeten. Vond ze ook heel leuk met de pannetjes..Om kwart voor acht in bed gelegd en ze was meteen vertrokken..zoveel indrukken natuurlijk vandaag.

Over dat gewicht...ik dacht ook dat het teveel zou zijn maar denk dat ze hier ook echt die 12,8 kg is. Ze weegt er ook enorm in. en net ging ze zwemmen in bad en ik zag die billen nou die zijn me een partij stevig!

Am voel je je al iets beter? Misschien dat je je ook zo voelt omdat je gewoon toch hartstikke zwanger bent hoor!Hier ook nog geen uitnodiging van cb gehad hoor..zou pas eind nov worden ws.
    Heerlijk dat jullie het huis hebben verkocht echt super!
    Wat een gedoe met je sleutels joh...chiel had dat laatst ook bijna en die is niet eens zwanger....zijn auto gaat automatisch op slot heh...dus never nooit de sleutels op stoel gooien (wat ik altijd doe) en dan de deur dicht....dan ben je het eitje.

Brennied oh wat jammer van het uitslapen maar misschien ff een korte periode ofzo? Milou heeft altijd als een tierelier geslapen toch? en beebje niet gedraaid dus... Wat zei de vk? Ff echo is wel goed hoor want die vk's hebben het soms goed mis heh.
    Als ze draait voel je dat ws wel nu....Maar goed misschien een lekkere eigenwijs...blijft lekker liggen. Tegen mij zeiden ze steeds dat ze tot 36 weken kon draaien, maar ja.....als ze altijd al zo liggen...ik weet niet hoor.

Panda feli met je verjaardag. Die mannen toch ook...Chiel zou het ook zov ergeten hoor (laatste keer ook). Lekker puzzelen met Bastian joh!

Kel getver ziek ...zat je onder? Kan me voorstellen dat je er niet lekker van werd..is ook smerig en het stinkt ook zo enorm. Komt Daynah op andere plekken dan eerst? Of ziet ze meer kinderen ofzo dat ze daardoor meer ziek is?

OH en meiden die een kaart gestuurd hadden...SUPER. Ze vond ze stuk voor stuk helemaal te gek. Zelf openmaken uiteraard echt heel leuk.
    X.

Ik spam nog ff van jaime wibi reuters..whaahaaa.

lfs

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh wat hebben we hier..

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WoooooW wat mooi!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik schud het zo wel ff uit de pols hoor..natuurtalentje...haha

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wel opletten hoor mama

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En voor het echte klassieke werk gaan we er ff voor zitten..

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En we leggen wel ff onze ziel in het stuk heh....vol overgave

13. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een lieve foto's van Jaime achter haar piano. Echt heel leuk Lin. Het gaat idd erg hard allemaal.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww geweldig die foto's :D Helemaal geslaagd zo te zien!

15. Wij moeten 14-11 naar het cb. Ben benieuwd wat Daynah zal wegen. Ik denk dat Daynah de 12 kilo echt nog niet gaat redden, maar er kan nog een hoop gebeuren in 3 weken.

Ga weer even kijken bij mijn meisje, want slapen doet ze nog steeds niet. Heb haar maar een zetpilletje gegeven. Zag ook dat ze allemaal rode vlekjes rond de ogen had. Even maar in de gaten houden.

lfs

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en Robine wat een supernieuws! DAarom zei je er niks over heh.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel hoop dat een zetpil helpt, ze zal wel heel moe zijn...(misschien daardoor ook rode vlekjes) Idd maar even goed in de gaten houden. Jullie dus wel netjes op tijd naar het CB.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow Linda wat een geweldige spam van Jaime!
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Ik kruip mn bedje in, kan denk ik wel slapen want afgelopen nacht was het niets van de zenuwen, haha.

Bedankt allemaal voor jullie lieve leuke reacties op mn echo. Nu ga ik echt genieten! Ik kom morgen weer reageren.

Liefs Sap

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly veel beterschap voor Daynah! Knuf

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Superfoto's Sens! Wat ziet dat er wijs uit.

Hoop dat Daynah vannacht kan slapen, sneu hoor.

Hier nog geen uitnodiging van t cb. Zal vanzelf wel komen denk ik. Bastian haalt de 12 kilo nog net niet, maar hij is natuurlijk ook wat kleiner dan gemiddeld.

Deel Deze Pagina