Trusten Sappie! Btw, Annemonique, balen dat je zoveel moet werken nu je zo moe bent. Die eerste periode van de zwangerschap is echt niet leuk he. Kindje krijgen natuurlijk wel, da's geweldig, maar zwanger zijn, nee...
Ah sap wat stom van me heb helemaal niet op jou gereageerd...zag het vanochtend al op mn werk. ging ff snel spieken maar was te druk om te reageren! Super foto's van de echo echt geweldig dat zwaaien! geen zorgen meer maken nu hoor! Komt helemaal goed met het beebje! xx
Kel hier werkt zetpil ook meestal wel.. Hoop dat ze even lekker doorslaapt vanavond daar zal ze ook wel van opknappen.
Ja echt? ik zou zo weer een ks doen hoor...geen probleem! Nogmaals denk dat je een jongen krijgt dit keer....Willen jullie het tevoren weten of spanning tot geboorte?
Goedemorgen allemaal, Gelukkig een redelijke nacht gehad. Daynah is 1x wakker geworden. Even geknuffeld en ze is verder gaan slapen tot 7.30 uur. Ze is wel weer snipverkouden. Rode bultjes zie ik niet meer. Sap: En heb jij ook lekker geslapen? Zal best wel heh.' Ik ga mij zo aankleden. Boodschappen halen en even langs de prenatal. Collega van mij gaat eind volgende week met zwangerschapsverlof, dus even een kleinigheidje kopen voor haar namens onze afdeling OG. En ik vind het geen straf hoor om langs de prenatal te gaan Lfs Kelly
Hallo, Iedereen goed geslapen? Hier wel. Was om kwart voor negen wakker geworden. Jaime ligt nog te slapen die zal wel zo moe zijn van gister met kadoos, feest etc. Zo ff voor de keuring hoop dat die erdoor komt... Kel veel plezier bij prenatal. Hangt daar nog wat leuks tegenwoordig? Ik kom er eigenlijk bijna nooit meer. Lekker dat Daynah maar 1 keer is wakker geworden. En snipverkouden oh dat is niet leuk. Kom straks nog wel ff. lfs
Heeej meiden, Linda: geweldige foto's van Jaime op haar verjaardag. Wat is ze blij met de piano. En jaja...nu echt 2 jaar he, ongelooflijk hoe snel die eerste 2 jaar is gegaan! Zaph, ook hier draaien de duimen echt heel erg hard voor je. Maar zoals ik je al zei, ik heb er een goed gevoel over! Kel: ach, arme Daynah weer ziek. gelukkig viel de nacht nog mee. Echt niet leuk dat ze zo vaak ziek is, en die stomme wintermaanden maken het er ook niet beter op he! Veel plezier bij de prenatal, altijd leuk he! Ik heb heel veel bonnen liggen, zin om in t voorjaar een keer mee te gaan naar een prenatal bij jou in de buurt? Haha! LIS: hier ook nog wel wat overgebleven vet hoor! Ben idd wel meteen heel wat kilo's weer kwijt en op zich is het goed zo, alleen buik moet nog wel weer strakker hoor, want mn eigen broeken passen echt nog niet dicht, alleen de broeken die iets te groot waren. Hoe ging het bij jou na de bevalling van Jesse dan? Was je snel weer op je oude gewicht? Panda: oeps....JP het vergeten dus.....gelukkig bedacht ie het uiteindelijk toch zelf nog voor de middag...hihi! AM: wat een pech met je auto......dan zit ook ff alles tegen he! En dan die uitnodigingen nog, moest je ze wel betalen dan? Brennie: lekker hoor ff samen met je meissie slapen. Milou dus niet zo'n slaapkop meer, Jayna had dat ook niet zo meer tegen de tijd dat k verlof had, wel jammer, want dan wil je er zelf ook wel weer ff in overdag. Sap: en nog lekker aan het nagenieten van je mooie echo? Morgen groot feest voor jullie! Jammer dat we niet kunnen komen he....anders blijven we heen en weer rijden deze maand. Woonden we dan maar dichter bij elkaar, want denk dat Jayna heel graag bij dr vriedinnetje op verjaardag was gekomen! Hier een lekker rustig ochtendje gehad. Om 9 uur al kwam de wijkverpleegkundige nog een keer om Faya te wegen. Ze is weer goed gegroeid! Weer 120 gram er bij sinds maandag, en zit nu met 4090 gram weer boven haar geboortegewicht. Ze kreeg tot nu toe wel steeds om en om per voeding het flesje met afgekolfde melk. Ik twijfel nog steeds heel erg of ze bij mij wel genoeg drinkt, omdat ze maar 5-10 min. drinkt en dan niet meer wil. Ik heb wel besloten dat ik niet steeds blijf kolven, dit kost teveel tijd en energie en Jayna heeft ook de nodige aandacht nodig. Heb met wijkverpleegkundige nu afgesproken dat ik vanaf nu tot dinsdag alleen zelf ga voeden en dan komt ze weer wegen om te kijken of ze dan goed gegroeid is. Misschien heeft ze maar korte tijd bij mij nodig om genoeg te drinken. We zullen zien, maar ben nu in ieder geval erg blij en trots op mn meissie ! Ga ff bammetje eten en Jayna zo op bed leggen. Tot later! Liefs Sem
Wat goed van Faya! Zou fijn zijn als ze bij jou genoeg drinkt, dat kolven is echt niet leuk. Kan best hoor, dat t genoeg is. Als ik me goed herinner dronk Bastian ook altijd heel kort. Zolang ze goed levendig is en vaak plast zal t toch wel goed zijn. Sens: zo, lekker uitgeslapen? Jaime helemaal uitgeput van haar verjaardag, haha. Kelly: ow gelukkig, best een goede nacht gehad dus. Maar wel verkouden, bah, naar is dat. Moet gauw Bastian van het kdv halen. Ben heel benieuwd of hij nou waterpokken krijgt of niet. Hij had vanmorgen geen nieuwe bultjes dus ik denk het niet.
Hoi hoi, Sens, wat een leuke foto's van Jaime met d'r piano Fijn dat het zo gezellig was gister! En wat slaapt Jaime toch lekker lang zeg....heerlijk! Sem: wat goed dat Faya weer zo goed is aangekomen, hele geruststelling voor jouw! En idd mss heeft ze genoeg aan 10 min drinken, Lenn van mijn zus dronk ook altijd maar een minuut of 10 bij haar en groeide er heel erg goed op! Slaapt Jayna nu goed sinds dat Faya er is? Panda, ojee...bastian mss de waterpokken? Als ie er geen meer bij heeft wss niet...de eerste dagen komen ze zo snel..iig bij MIlou. Kelly, gelukkig toch een best goeie nacht gehad. beterschap hoor voor je meisje! Mijn zus is vanochtend geweest met Lenn en wat een scheetje is het toch ook. Hij gaat nu echt steeds meer doen en da's zo leuk! Milou leert hem vanalles...kruipen (zij kruipt dan door de hele kamer)...spelen met d'r huisje (deur open-dicht) is zo leuk om te zien. Toen ze naar bed ging, hoorde we d'r nog rondlopen en zingen. Na een half uur gaan kijken...maar ze lag niet in d'r bed. Was ze in ons bed gekropen en daar lag ze lekker te slapen...de boef! Ik heb nog een buikfoto van vorige week, zal hem ff spammen. Mijn buik wordt echt groot! Zaterdag gaat mijn vriendin professionele foto's maken in een studio
Jaja, vandaag een testje gedaan met Clear Blue en een kruisje in beeld Denk nog niet dik genoeg voor een foto, maar zal t zo wel proberen. Lin: Die Jaime geniet zichtbaar van dr piano! Leuk hoor dat t cadeau zo in de smaak is gevallen! Moet jij dit weekend niet weer aan de klus ? Monique: Bedankt nog voor je smsje gisterenavond. Lief van je. Nogsteeds geen kopers die zich bedacht hebben? Ze zouden gek zijn ook, jullie hebben een keurig en leuk huisje. Kan er zo in. Kelly: Arme Daynah weer ziek. Balen zeg dat ze zo vaak verkouden en grieperig met spugen is. Kan me voorstellen dat je zelf ook bijna over je nek ging gisteren, kots is zooooooo smerig. Hopelijk knapt ze snel weer op! Knuffel voor haar. Mirjam: En bastian meer bultjes gekregen of niet? Hoop t niet hoor. Heb je ook nog een cadeautje gisteren van JP gehad of heeft ie je alleen maar gefeliciteerd? Sem: Wat fijn dat je Faya volledige bv mag gaan geven de komende dagen om te kijken of ze daar goed op groeit. Hoop het voor je. Zou een hoop tijd schelen he, stuk makkelijker. Brennied: Milou ook geen doorslaper meer dus? balen he Hihi. Jill slaapt trouwens steeds bter s nachts en wordt tegenwoordig ook pas rond 730 wakker. Wat een luxe. Heb je al zin in je 2e meisje? Sap: Jij gaat voor de normale bevalling deze keer, ik voor de keizersnede met een 2 ling iemand mort hier toch een keer een 2ling op de wereld gaan zetten? Hahaha. Zou wat zijn als t echt zo is dadelijk, hahaha. Gisteren op stap geweest met mn vriendin. Was supergezellig. Eerst ff bij de beren in Rotterdam gegeten en tot 2330 blijven hangen, daarna stadhuisplein opgegaan en ff paar barretjes gepakt(met water en cola light, behhhhhhh). Was erg leuk, lag om 2 uur in bed dus was beetje brak vanochtend. Ga toch ff proberen een foto te maken van mn testje en doe dr ook een nieuwe banner bij straks. Heb er deze keer een goed gevoel over. Liefs
Zo mn auto is weer voor een jaar goedgekeurd. Wel moet ik binnen nu en paar maanden: remblokken voor laten vervangen, lager rechts achter, een of andere snaar met waterpomp en toebehoren... . Tsja dat wordt dus ws gewoon kijken naar een ander. Ik vind het zonde om iets van 5 a 6 honderd uit te geven terwijl ik het bij een nieuw bakkie kan leggen. En de km stand staat nu ook bijna op 80.000 dus lang zal ik er toch niet mee rijden met die afstanden van mij heh. Robine wow superstoer een kruisje! Spammen die foto! Ja en hier eigenlijk ook aan de klus maar chiel krabbelt terug. Wil toch weer met condoom. Ik zei van de week dat ik het zo fijn zou vinden om meer tijd te hebben met ons gezin samen zeg maar. Niet meer die ellenlange filetijden kost me 3 uur per dag heh. Nou ik had het nog niet gezegd of hij zei ja met een 2e wordt dat alleen maar erger en de hele discussie begon dus weer van voren af aan. Vind het niet leuk . Klinkt gezellig je avond idd met water en cola is iets minder maar is voor een goed doel heh! Brennied mooie buik hoor! Echt niet te groot voor dat je zover bent. Leuk zeg prof. foto's! En lief dat Milou alles leert aan Len. Kan ze straks ook doen met haar zusje! Panda en heeft Bastian de waterpokjes? Semmi oh wat fijn dat ze zo is gegroeid weer. En vanaf maandag zoveelgram dat is echt veel toch? Je hebt gelijk hoor met dat kolven dat is niks. Je bent net een melkkoe met zo'n pomp aan de tiet. Maar hopen dat ze tussen nu en maandag ook goed groeit. Zo ik ga nog ff verder met opruimen en poetsen. lfs
Brennie: vind je buik ook netjes hoor! Zal vast ook nog wel hard gaan die laatste weken, had ik tenminste wel met mn buik, als ik nu de foto zie van een dag voor de bevalling dan issie echt groot...haha! Jayna slaapt de nachten erg goed sinds Faya er is. Dat valt me alles mee. Overdag is ze aardig hyper en zorgt er zelf wel voor dat ze geen aandacht te kort komt, maar ze is geen nacht wakker geweest sinds Faya er is, dus ben daar erg blij mee! Zaph.....heb je net al gefeliciteerd, maar bij deze natuurlijk nog een keer! Zoals ik al zei, ik heb er nu ook een goed gevoel bij. Jij hebt dit weekend gewoon een dikke vette streep. Duseh....kom maar op met die banner....haha! Mooi dat het zo gezellig was met je vriendin, jammer van de colaatjes, maar ach, kun je daar vast aan wennen Jayna is weer wakker, Faya slaapt nog lekker. Begin het ritme er aardig in te krijgen zo met mn 2 meissie thuis. Dit weekend verder geen plannen, dus voor het eerst een heerlijk rustig weekend met ons gezinnetje. Nou ga ff kijken op kleertjes.com. Zoek nog een spijkerrokje voor Jayna en kreeg net een mail dat ik met een actiecode 20% korting krijg op mn gehele bestelling, dus maar ff kijken dan he. Tot later! Liefs
Linda: misschien idd dan maar naar een andere auto kijken als je weet dat er binnenkort zoveel kosten aan gaan komen. Al een idee welke auto jullie dan willen? En hopelijk krabbelt Michiel niet echt terug, net nu jullie er eindelijk samen voor wilden gaan. Succes met poetsen en opruimen!
Ja ik wilde wel een cabrio maar vind ze toch best duur hoor. Dus ik denk dat het gewoon weer een clio wordt maar dan het nieuwe model. niet een nieuwe hoor maar weer een paar jaartjes jonger ofzo. Hoop ook dat hij er alsnog voor wil gaan. En dan ook gewoon nu heh. WEet je ik word straks ook al 32....En nu zit je gewoon nog in de luiers dus gaat in één meut door heh. Zijn nu ook wel drukke/tropen jaren, maar straks zal het heel erg meevallen als ze ouder zijn. Nou ja we zien wel. Word al moe als ik er lang over nadenk.