Sens, wat balen van Michiel.....goed je best doen het weekend Is ie vaker twijfelachtig met dingen? Idd zoals je zegt..je zit er nu middenin de baby-dreumes-peuter fase. Dank voor de reacties op mijn buik, ben er ook erg trots op! En JAAAH ik heb zo'n zin om ons meisje in het echt te zien en te knuffelen
Al 32............vind ik ook hoor Lin. Wij geven/gaven onszelf ook tot eind 2009 de tijd en als t dan niet zou lukken zouden we ermee gestopt zijn vanwege de leeftijd. Ik ben dan ook al 33 en John 35. Vonden we te oud worden.....maar das een persoonlijke mening. Kan me verplaatsen in je gedachten
Nee niet twijfelachtig. Maar hij wilde nooit een kind en toen toch gedaan uit nieuwsgierig. Hij vindt het super hoor, maar hij had al zoiets van ik weet nu wat het is....Nou ja ik hou er verder over op hoor. Wordt er helemaal iebel van...brrr.
Ja ook te oud idd maar ook gewoon zwaarder zo'n zwangerschap, meer kans dat het niet goed is. Chiel wordt in mei trouwens al 36...
Ja leeftijd gaat wel meespelen. Als ik jonger zou zijn zou ik pas aan een 2e gaan denken als Bastian naar school zou gaan. Maar ja, dat vind ik nu te lang duren.
https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[t]=12&af[g]=4,5&af[mt]=6,7,8,9&af[sz]=2&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=0&fs[ct]=0&fs[d]=0&fs[t]=1&id=20925 heb dit spijkerrokje gevonden op kleertjes.com.....wel leuk toch?
Ja maar dan krijg je dus weeeeer een luierperiode etc...dat lijkt me zo vervelend. Denk je dat je van de tropenjaren af bent komen ze weer..haha.
eumm...ik dacht toen dat ik al ongesteld had moeten worden 4 dagen maar ik had een onregelmatige cyclus. Ene keer 28 andere keer 35 dgn. Dacht dat ik in de 28 dagen zat maar waarschijnlijk zat ik in de 35....wordt je nog niet veel wijzer van waarschijnlijk, sorry! Nee geen foto van...
Even heeeeel snel vanaf mn werk... Zap van harte gefeliciteerd, ik zie echt een streepje (lees kruis)!!!!!! Kom maar op met die banner!!!!!!! Joehoe ben helemaal happy voor je!!