Jazeker! Als mijn cyclus op dat moment 35 dgn was...was het bij mij ook 2 dgn voor NOD. Zit vast goed...en nu pas over 2 dagen weer testen heh
Ja maar weet gewoon echt nog niet hoe ik dat praktisch moet aanpakken met Bastian als het weer zo'n *censuur*zwangerschap wordt. Semmi: vanaf volgend voorjaar misschien. Als we dan tenminste genoeg verdiend hebben en ik genoeg oppas voor Bastian heb geregeld. En genoeg moed heb verzameld.
Smurfje is wakker..........tot laters meiden! We gaan maar weer boodschappen doen, vooral chocolade halen
Zaph, zo´n streepje/kruisje had ik ook paar dagen voor mijn nod. Alvast een voorzichtige GEFELICITEERD. Kom vanavond ff weer langs hihih
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WEER EENTJE ZWANGER. NOGMAALS GEFELICITEERD ZAP. Probeerde je al te bellen maar kreeg je niet te pakken. Ik vind leeftijd persoonlijk niks uitmaken, moet ik ook wel zeggen heh met een vriend die 38 is Kan me wel voorstellen dat mensen het wel zo vinden. Leuk spijkerrokje Sem. Ik heb gisteren ook nog wat gewinkeld bij kleertjes.com lfs
leeftijd voor een man niet, voor een vrouw wel vind ik............. Ik heb de bon ook nog liggen voor Kleertjes.com, heb alleen al teveel gekocht dit jaar daar
Sens: beste is denk ik gewoon zoveel mogelijk voorbereiden en verder verstand op nul en er voor gaan. Maak die banner nou Robine!
Ik hoor er hier ook eentje wakker worden volgens mij. Bleh volgende verplichting gezellig boodschapjes doen...
Ja in jouw geval met spugen enzo wel. Hier...ik ga zkh controle eisen...dat gekke bloed hoef ik niet meer... Meiden tot vanavond! XXX En robine idd maak die banner nou!1111
Sens: misschien kun je vantevoren al een gesprek hebben met zh dat je extra controles krijgt. Semmi: owww, ik wil ook spijkerrokjes kopen. Naja, tuinbroeken zijn ook best leuk. Robine: ik kreeg idd nog wel een cadeautje, haha, had ie al eerder gekocht en verstopt. Moet mijn smurf uit bed plukken (jawel, hij slaapt!). Wil vanavond een banner zien...
Pfffff t is ook niks he.........3 weekjes.........eigenlijk maar 1. Staat een soort van stom zo kort. hahaha toch laat ik em staan om mezelf moed in te praten dat t deze maand goed gaat
Joehoeeee....super mooie banner Zaph! Ik wil ook nog iets maken met Jayna en Faya er samen op, zal binnenkort es ff kijken... Ga hier nu een poepbroek verschonen...bleeeegh Jayna stinkt....zou wel lekker zijn als die nu zindelijk wordt...
Krijg net een geboortekaartje binnen van iemand van de zwangerschapsgym die al weken in het zh lag voor de bevalling, omdat de kleine groeachterstandf had. Meisje is geboren op dezelfde dag als Faya....toevallig.... Van de gym zijn er nu 7 kindjes geboren....3 jongens,4 meisjes...mooi verdeeld dus. Nog nog 4 kindejs te gaan... nu ga ik echt...haha!