Ik ben wat nieuws aan het uitproberen. En spaghetti ovenschotel met tonijn, tomaat, uit en champignons. Ben benieuwd of het smaakt. Het is van de WW, dus het is mager...hahahahaha, zal dus niet zo geweldig zijn
Is wel lekker Kel. Tonijn en pasta is heerlijk zowel koud als warm. Zal vast wel smaken. Hier sperzieboontjes, aardappeltjes gebakken en kipfiletje. John komt zo thuis. testje showen Liefs
Vind zelf de sonja bakker recepten vaak wel errug lekker. Ik eet vanavond weer zo'n recept...heerlijk. Enige nadeel is weinig calorien dus met boodschappen moet ik meer borrelnoten halen want die snackt chiel dan in avond. Zap ben benieuwd...laat wel ff weten hoor wat hij zei..Vind je banner super ben jaloers! Kel smakelij voor straks, ik ga ook beginnen aan mn overschotel. Vind het trouwens wel goed klinken die pasta.
Meiden waren jullie allemaal vrij vandaag ofzo Wat een geklets! Robine echt super die banner, ik ben ook zo vroeg begonnen...voor je het weet ben je ook 3 weken verder Hier zitten we te wachten op Djurre broer en vriendin. Die maken ff een pitstopje hier, volgende week zijn ze met vakantie...dus ze wilden Kyllian ff cadeautje komen brengen. Daarna hier geen Sonja Bakker, maar gewoon patatjes van de snackbar Ach was van de week al 1,5 kilo kwijt door kiespijn
John: Ik zie geen streep, ik zie geen streep, waar dan waar dan? Zat die gek te kijken op t controle venstertje ipv op t grote venster en hij wist ook niet dat t lijntje door t hele beeld zou staan dus zat in een controle streep naar de teststreep te zoeken. Nou ja, ineens had ie t door en zag hij t gelukkig ook Hebben al zitten brainstormen over t huis en de inrichting..........maar hebben nog wel ff. Ga nu Jill badderen liefs Monique: Balen zeg die kiespijn. Is ie inmiddels over? En hoe voel je je verder?
Wooohooeeeeeee goed dat hij m ook zag! en idd qua inrichting heb je nog ff hoor. Hier was de verbouwing zolder ook pas toen ik al 7 maanden zwanger was... (geen aanrader overigens). X en nogmaals gefeliciteerd! Die Sonjaschotel schiet niet op. Die rosti die erdoor zit is nog niet goed. Ik barst van de honger nu...boohoooo.
Haha, die John, kijken op de controlestreep. Gelukkig zag ie m wel staan.....enne...dus al aan t brainstormen over de eventuele verbouwing? Hier is het weekend ook weer begonnen. Momenteel heerlijk rustig in huis. Jayna en Faya slapen allebei en wij zijn neergeplofd op de bank. Heb vanavond gedoucht met mijn 2 meisjes samen, gezellig! Jayna wou vanavond niet douchen zei ze, maar toen ze mij met Faya zag douchen, trok ze natuurlijk zelf snel dr kleren uit....eigenwijsje! Faya vond het heerlijk, net als Jayna dat altijd als baby vond. Nou ga nog ff surfen, op zoek naar een leuke banner...haha, zaph je hebt me aangestoken! Liefs Sem
Zap: haha die vent van je toch, gelukkig zag hij het uiteindelijk ook Moeten jullie dan verbouwen ofzo? Mn kiespijn is bijna over, alleen nog last van mn tandvlees die wat te voor zn kiezen heeft gehad Voel me verder eigenlijk wel weer goed...denk ik (tja kan ineens weer anders worden) Sem: wat lief met Faya douchen. Kyllian vindt douchen maar niets die gaat altijd in bad (naja in de douchkuip in bad). Mooie banner hoor
Nou ik vond de ovenschotel tegenvallen. Maak het maar voortaan gewoon op mijn eigen manier.........Sabino vond hem ook niet lekker. Nou ja weten we dat ook weer. Sem: Leuke banner heb je van je 2 meisjes. Zaph: hahahahahhha mannen ook. Gelukkig zag hij de streep iig wel. Lin: En heeft de ovenschotel je gesmaakt. Wat voor ovenschotel was het. Rosti heb ik echt al heeeeeeeeel lang niet meer op zeg. AM: Gelukkig is je kiespijn gezakt. Kiespijn is echt niet leuk. Ik kreeg een paar jaar geleden op eens last van mijn verstandkies zeg. 3 weken voordat we voor een maand naar Suriname gingen. Kon gelukkig voor die tijd nog langs de kaakchirurg. Zag me nou echt niet liggen in een tandartsstoel in Suriname Daynah ligt inmiddels op bed. Ze had net een opleving en ging heel druk doen met als gevolg dat ze keihard van de bank af valt met haar hoofd op de grond. Gelijk een bult en een blauwe plek. Arme meid. Morgen willen we even naar Madurodam gaan. Ze hebben daar Sesamstraat en dit is het laatste weekend. Eerst maar even kijken hoe ze zich voelt. Verder morgenavond verjaardag en zondag een vriendin op bezoek. Fijn weekend alvast en voor Lieke een onwijs gezellig verjaardagsfeest. Lfs
Sorry even vlug,plafond woonkamer ligt erin,maar komen gotver toch wel 4 planken te kort GRRRR...... Jongens zijn hun spullen aan het opruimen dus ik kan zo weer zaagsel opruimen. Wou even Zap feliciteren. VAN HARTE ZAPH MET JE ZWANGERSCHAP XXX Sorry voor mn kort berichtje ,maar wil nu eerst die zooi opruimen. Kom vh weekend nog bijkletsen en foto spammen van resultaat. Doeg XXX
Ow dat is balen Fajah. Kun je die wel makkelijk bij bestellen? Kelly: hehe nee idd voor vakantie kiespijn krijgen is niets! Veel plezier morgen in Madurodam, wordt gelukkig droog als het goed is Hier ook druk weekend. Morgenochtend boodschappen doen en 's middags verjaardag van mn broer. Zondagochtend al verjaardagsbezoek voor Kyllian die volgende week niet konden en 's middags naar Jaime's verjaardag Heb het hele weekend bereikbaarheidsdienst, eigenlijk geen tijd voor dus hopelijk blijft het rustig Lieke alvast een hele fijne verjaardag morgen!
Kel: Arme Daynah, knapt ze redelijk op, valt ze weer van de bank! Oentje. Madurodam hadden wij ook willen doen, maar elke keer kwam er wat tussen. Gaan wel weer volgend jaar ofzo, ben ook bang dat Jill de miniaturen gaat oppakken hahaha. Monique; gezellig druk weekend zo te lezen. leuk dat je ff bij Jaime langsgaat zondag. Hier ook een druk weekend voor de boeg. Morgenochtend naar een kinderverjaardag(Suze, wordt 2) dan gaat John een weekendje naar Groningen met de jongens stappen, zuipen en feesten, dus slaap ik weer alleen Morgenmiddag ga ik met Jill,mn moeder, een vriendin en de moeder van die vriendin High Tea-en in Haarlem van 1430-16.00. Gezellig.Vrouwen middagje Zondag verjaardag van mn schoonvader die vandaag jarig is en dan is de vakantie ook weer om Helaas............ Hebben net film gekeken, Black Out, over 3 mensen die in een lift vast komen te zitten. 1 van die drie is een moordenaar......spannend maar vreemde film..........geen toppertje. Ga ff tandjes poetsen en boekjes lezen in bed. Heerlijk. Fijn weekend allemaal Liefs
Trena: Hahaha heb jij weer...............paar plankjes tekort. Ahhhhhhhhhhh. Bedankt voor de felicitaties!
Jeetje wat een verjaardagen heeft iedereen Daynah hopelijk ben je morgen weer beter, want Madurodam is vast leuk! Veel plezier morgen Robine! Weer alleen slapen agos, alhoewel jullie daad is verricht Wilde nog iets anders typen, maar dat doe ik maar niet
Nee doet dat maar niet Am discussie hier is niet leuk nu. Ik heb er echt genoeg van gaat nergens over hierzo..Vooral in relatie tot de vakantie...bummer zeg maar en dat is nog zacht uitgedrukt