November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Of bedoelde je dat niet.
    Ga nu trouwens slapen gezellig...denk het niet.

2. LIEKE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG. GENIET LEKKER VAN DEZE DAG EN PAPA EN MAMA OOK. XXX

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hiep hiep hoera voor Lieke! Van harte gefeliciteerd!

xxx

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lieke, proficiat meisje met je 2e verjaardag!!!

Heel veel plezier vandaag en ga maar lekker showen met je shirt :)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    LIEVE LIEKE GEFELICITEERD MET JE 2de VERJAARDAG!!!XXX

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    En nog getest Zaphra,zit steeds aan je te denken zeg.

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    LIEKE, GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!
    HEEL VEEL PLEZIER EN TREK MAAR FIJN JE NIEUWE SHIRT AAN!

Ook voor papa en mama natuurlijk! Ben benieuwd wat iedereen zegt!

Sens: hoe was het gisteravond nog? Wel balen van Chiel zeg! EN je argument dat Jaime enig kind is? Is voor haar later toch ook niet leuk? Dat was vorige keer voor hem toch ook te begrijpen?
    Enne... trouwens...AL 32? Ik was 'al' 33 toen ik zwanger raakte van Jesse, en 34 toen ik zwanger was van Marijn hoor ;)
    Maar ja... ik was al 29 toen ik iets met Wes kreeg, en je wilt eerst wel een beetje van elkaar genieten he. Anders was ik er ook eerder aan begonnen hoor.
    BIj ons is het nu prima zo. Ik geniet van wat ik heb. Nu 2 in de luiers, en erg druk, maar zometeen (over een jaar of 3) heb ik wat meer rust!

AM: nog iets van de kopers gehoord? Drie dagen zijn nog niet om he.

Kel: hoe is het met Daynah?

Zap: hoe kan ik jou vergeten? Nog getest? Gefeliciteerd hoor! Ik zag ook wel een streepje, heel lichtjes (zag ook via mijn iPod te kijken, dus het was maar een klein beeld). Wel fijn dat John het streepje nu ook zag.

Fajah: mijn bezoekjes aan Terneuzen zijn altijd kort he. Nu zelfs wat langer, omdat we maandag pas weggaan, maar maandagochtend gaan we naar de notaris. En je woont hier ook weer niet om de hoek :(
    Als ik hier weer wat langer ben, spreken we weer wat af hoor.
    Hoe is het met het plafond?

Panda: wanneer ga jij nou dan voor een 2e? Als ik zo tussen de regels door lees, gaat dat ook niet meer heel lang duren :D

Charissa: gaat het goed met de ochtend- en avondvoedingen zo?
    Ik heb nu echt last van mijn rechtertepel joh. Pijn bij het voeden, ik dacht eigenlijk dat het gewoon gedaan was, maar toch komt er nog wel melk.
    Vanaf maandag ga ik eens per dag kolven op het werk.

Brennied: oh, lekker joh. Nog een weekje werken en dan verlof. Twee jaar geleden had ik mijn eerste week verlof erop zitten! Wel balen dat Milou niet meer zo'n uitslaper is. Of helpt de natuur vast, zodat je weer aan minder uur slaap kan wennen? Slaap je 'snachts wel lekker? Bij Jesse sliep ik op het laatst zo slecht, bij Marijn had ik prima nachten!

Sem: alles ok bij jullie? Lekker dat je zelf even kan voeden dit weekend. Het lijkt mij overigens heerlijk als Marijn maar zo kort zou drinken, dat is zo'n enorme lurker. Vaak ook wel sabbelen hoor, dus dan maar afkoppelen. Maar ik ben het eigenlijk dus ineens een beetje beu.

Zo, wij zitten dus in Terneuzen. Het is hier heerlijk weer.
    We gaan nu soep en wafels eten. Heerlijk. Vorige week pannenkoeken en nu wafels :D
    Vanmiddag even de stad in, ben pyjama voor Marijn vergeten mee te nemen en had mijn moeder niet gevraagd om pyjamapapje te kopen.

TOt later!
    Liefs LIS

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Ga morgen weer testen. Sla vandaag even over. Heb nog 1 clear blue voor morgen bewaard en ga er van uit dat die streep weer wat dikker zal zijn. Voel me echt wel zwanger, al is t heel anders dan vorige maand toen t uiteindelijk mis ging. Zat ff terug te kijken in mn agenda en toen was de 1e positieve test 6 dgn voor NOD en de laatste positieve 2 dgn voor NOD. Daarna negatief. Ben nu dus al een stukje verder dan vorige maand qua testjes die t blijven doen :)

Jill slaapt, hebben vanmorgen kinderverjaardag gehad, John is net naar Groningen met de mannen en vanmiddag High Tea en met mams en vriendin plus mams in Haarlem. Gezellig.

Op de verjaardag vanmorgen vertelde mn vriendin wel dat ze een 20 weken echo had gehad die wat klieren lieten zien in de hersenen van het kindje. Moest ze een week later weer terug, waren de klieren verdwenen alleen de ene hersenhelft dikker dan de andere kant. Over 3 weken gaan ze weer kijken. Zou t vreselijk vinden als t fout gaat met dat kindje. Ga voor ze duimen. Hopelijk neemt de hersenomvang niet toe bij t kindje. Ze zit al inmiddels op de 25 weken!

Fijn weekend allemaal!

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    LIEKE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG MEISSIE! MAAK ER EEN GEZELLIGE DAG VAN SAMEN MET PAPA EN MAMA!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lieke van harte gefeliciteerd!!!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: was idd niet wat jij dacht, ik snapte jouw reactie weer niet ;) Sorry als ik je misleidde, maar het was eigenlijk nav een msn gesprekje met Z waar het over een goed standje ging hehe. Sorry Robine ;)

LIS: veel plezier in terneuzen! Spullen vergeten komt me op het moment heel bekend voor ;)

Robine; jeetje sterkte voor je vriendin, wat een eng idee zeg. Hoop dat alles goed gaat.

Nou ik heb de rekening binnen hoor van mn domme zwangerschapskwaal vergeetachtigheid. 125 euro om mn auto open te maken.

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: arme Daynah dus gevallen van de bank, soms kunnen ze ook zo ineens zo druk doen he. Bij Jayna houd ik dan ook mijn hart vast...En gaan jullie nog naar madurodam vandaag?

Zaph: wat erg van je vriendin zeg. Hopelijk blijft het wel goed gaan met het kindje.Veel plezier bij de high tea, gezellig zo!

LIS: Marijn dus zo'n lange drinker, ook daar zit dan wel weer een nadeel aan ja....al zou ik soms willen dat Faya dus wat langer drinkt. Het is idd lekker dat ik nu ff alleen zelf kan voeden. We zien wel of t genoeg is. Veel pleizer nog in terneuzen, Het is idd mooi weer!

Sap: ben zooo benieuwd naar de reacties op Lieke's shirt! Feest al in volle gang? Lieke lekker verwend? Wat heeft ze van jullie gekregen?

Fajah: balen van het plafond, kunnen jullie de laatste latten snel bijbestellen? Wat een puinhoop heb je dan he met zo'n verbouwing.Maar ja, voor een goed doel is t wel.

AM: druk weekend heb je voor de boeg. Veel plezier bij Jaime zondag! Zal Kyllian vast leuk vinden.

Hier vanmorgen ff de stad in geweest, nog wat kleine dingetjes gehaald voor Jayna dr verjaardag. Voor t eerst de duo kinderwagen gebruikt, maar was helaas niet zo'n succes :( ....hij blijkt toch niet zo wendbaar nu de 2 kids er zin zitten samen. Misschien dat er iets met die wielen is ofzo, Len kijkt er nog ff naar, maar als t niks beter wordt zet ik m maar weer op marktplaats.
    Jayna en Faya slapen ff, ik ga ook even op de bank liggen. Eind van de dag toch nog kraamvisite, oom en tante van Len met 2 kids.

Fijne dag en tot later!
    Liefs Sem

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    LIEKE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG! EN OOK VOOR PAPA EN MAMA!
    Een hele fijne dag en veel plezier met goede nieuws vertellen (vond ik zelf altijd zo geweldig).

Semmi, ik heb ook een duobuggy maar echt spijt dat ik die gekocht heb...ik vind het een onding, hij duwt best zwaar... als ik hier naar dorp en terug loop kan ik het merken in mijn rug :(

Robine, wat naar voor je vriendin, hopen dat alles goed is op de volgende echo!
    Voel je je goed en al beetje gewent?

Lydia, ik heb ook steeds gevoel dat er niets meer in zit (borst) maar dan s'avonds steekt het dan zo en word die zo vol dat ik maar weer moet voeden... zal toch ook wel keer minder worden lijkt mij :rolleyes:

Zo ben vanmorgen lekker even naar de stad geweest met een vriendin.
    Ze zou met haar zoontje komen maar die was ziek, dus heb ik mijn mams uit bed gebeld hihihi :oops: en daar de kids ff gebracht, konden wij ff lekker snel winkelen (wel handiger hoor)
    Nog leuke kleding bij H&M gehaald voor de jongens en voor mezelf nog 1 shirtje.

Zo ga ff aan de schoonmaak, dennis werkt en de kids slapen!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat aan het typen, maar moest er ff tussenuit voor mn bereikbaarheidsdienst, gelukkig hier in de buurt.

Sem wat balen zeg dat die wagen tegen viel. Hoop voor je dat Lenhard er nog wat aan kan doen.

Charissa: lekker hoor shoppen zonder kids :D Heb ik vanmorgen ook gedaan. Gaat toch een stuk sneller. Suc6 met de schoonmaak!

Wij gaan vanmiddag naar de verjaardag van mn broer, die ook alweer 31 wordt.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owja das waar ook, vandaag vertelt Lieke dat ze grote zus wordt! Veel plezier met het grote nieuws vertellen Lieke :D

Wij gaan het 5 en 6 december aan iedereen vertellen. 25 november heb ik de echo, maar vond het wel leuk om Kyllian met sinterklaas het shirt aan te doen. Als ik mn buik tot die tijd kan verbergen, gelukkig krijg ik mn broeken nog dicht maar daarboven begint het wel op te zetten.

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Spannend hoor Am, gaat sneller bij de 2e he.
    Voor mij gevoel kon ik met 8 weken of zo al geen broek meer aan van mezelf :oops: en dat terwijl ik bij Jayden met 20 weken nog geen buik had :rolleyes:
    Veel plezier bij je broer!

Nou ik ga nu echt aan de schoonmaak hihihi, straks is de bubs hier weer wakker en heb ik nog niets gedaan :oops:

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Lieke! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! En heel veel plezier met vertellen dat je grote zus wordt.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sap en man veel plezier met 'vertellen' dat de tweede onderweg is!

Liefs

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Annemonique: balen joh van die rekening maar ja, niet meer aan denken. Gaat snel he bij een 2e, alles is al eens uitgerekt geweest.

Charissa: ow, erg idd die stekende borsten. :( Ik vond het stoppen met bv echt heel pijnlijk. Gek genoeg ging het pas pijn doen twee week ofzo na het stoppen. Blijkbaar zit er dan toch meer in dan je denkt.

Semmi: jammer dat die duowagen niet handig is. Faya in een buikdrager is dan misschien makkelijker.

Robine: shit joh, wat erg voor je vriendin. Hoop dat het goedkomt, moet je toch niet aan denken he.

LIS: haha, die 2e is idd in de planning. Maar we moeten eerst wat verdienen en dat is met die crisis iets moeilijker geworden. Ik hoop dat we volgend voorjaar/zomer kunnen beginnen.
    Hmmm, lekker wafels!

Kan niet meer teruglezen. Oja, Sens, echt niet leuk. :cry: Hoop dat ie gauw weer van gedachten verandert. Misschien beter even laten rusten? Mannen gaan nogal steigeren he als ze zich onder druk gezet voelen. En je hebt m wel nodig.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi dat staat er wel heel grappig...steigeren en je hebt m nodig..haha.
    Maar misschien wel even laten idd.

Deel Deze Pagina