November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ben dr ff. Schoonzus en zwager zijn er al maar nu ff gaan shoppen in de stad. Jaime ligt eindelijk op 1 oor en chiel is aan het studeren.
    Ze had net leuk duplo gekregen voor haar verjaardag en dat vond ze super! Morgen krijgt ze van mijn schoonouders ook duplo dus dat wordt leuk. Vanavond gaan we uit eten bij de Portugees aan de biltstraat. Morgen is het feest!

Charissa succes met de poets. Lekker geshopt!

AM feli met je broer en veel plezier! Wat een prijs zeg om die auto open te maken..

Sem wat vervelend van die wagen zeg. Misschien ff smeren ofzo?

Robine wat een rot nieuws van die echo zeg..Echt niet leuk. En dan al inmiddels op 25 weken dat is ook niet niks.

Lis veel plezier in Terneuzen.
    Gister gewoon niet zo gezellig hier. Hij wil dan weer echt niet. Misschien moet ik doen wat Panda zei en het even laten. Maar dat is ook moeilijk voor iemand die zo eigenwijs is als ik...Nou ja kijk wel ff.

Nou ben er weer vandoor. Kom ws morgenavond pas weer!

lfs

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Mirjam, spannend hoor jullie ook voor een 2de :)
    Ja verschrikkelijk die steken....hoop dat het snel terugloopt en ik helemaal kan stoppen ;) vind dit halfgebakken ook niets.... :(

Sens, leuke verjaardag gehad?
    Ah lekker uit eten vanavond, porteugees, heb ik nog nooit gegeten, igg veel plezier.

Zo hier stofgezogen beneden, gedweild en de was gedaan en boven liggen ze nog K.O :confused: ach ze zullen het wel nodig hebben.
    Straks alleen nog ff boven stofzuigen als de jongens wakker zijn en morgen de bedden verschonen en het is weer klaar/schoon (voor hoelang hihihi)

Zo ga even kijken wat ik ga koken.
    Fijne avond!

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, zou het ook even laten rusten...is erg moeilijk...
    Hier ook wat Mirjam zegt hoor als ik Dennis push krijg ik het tegenovergestelde... mannen grrr :evil:

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Heb je pb gelezen, had em al door hoor gisteren wat je bedoelde. Hahahaha, antwoord: Just normal ;) hahaha

Kon t weer niet laten meiden, test zojuist gedaan en nu zijn ze op..........[​IMG]

Val in een diep gat nu..........geen tests meer in huis...........:( maar wel duidelijker dan gisteren :) Dus ga toch maar genieten he ;)

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Deze is duidelijk hoor Robine! Super!

:( Tja, heel moeilijk Sens maar pushen werkt echt averechts. Zou ik ook hebben als iemand mij zou proberen over te halen. Blijft frustrerend, sjonge, als je dan eenmaal wil dan ook het liefst meteen he.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Echt wel vervelend voor je hoor Lin! Hopelijk draait Chiel snel bij. Misschien sexy lingerie aantrekken ;), verwennen, dronken voeren, condoom stuk krabben en dat natuurlijk allemaal tijdens je ovu he ;) Hahaha

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine het is echt duidelijk hoor, nieuwe testen zijn niet meer nodig :D Ik heb na 3 weken en 6 dagen ook geen nieuwe testen meer gedaan en ben nog steeds niet ongi, dus die heb jij ook niet meer nodig ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: lastig hoor....hoop dat hij snel echt voor de volle 100% erachter staat.

Panda: leuk jullie dus volgend jaar misschien voor een 2e!

Charissa: voel je je al wat meer uitgerust ondanks de 2 kids om je heen? Je klinkt iig erg goed :)

Kyllian ligt hier net pas op bed. We waren bij mn broer, naja bij zn vriendin in Utrecht blijven plakken. Tja en daarna moesten we nog eten, dus maar wat gehaald en dus net pas gegeten.
    Ky kreeg van mn vader en zn vriendin alvast een cadeau voor zn verjaardag aangezien ze volgende week niet kunnen....een buggywheel heet het geloof ik.
    Edit: wheelybug was het dus :p Hij vindt hm iig leuk!

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:Je bent echt heel erg zwanger :) :) :)
    GEFELICITEERD !

Am:Ziet er wel leuk uit die wheelybug,maar wat is het precies?
    Nooit gezien of gehoord.

Sens:Jammer zeg dat Chiel een beetje terug krabbelt,hij zal mss nog wel van gedachten veranderen?

Sap:En hoe was het feestje,iedereen blij dat Lieke grote zus word?

Wij zijn vanmiddag ff naar Knokke geweest na het poetsen.
    Met een tante van Chris zijn we gegaan,kids hebben daar allebei GEOX schoenen van gehad,voor hun verjaardag.
    En wat speelgoed nog en kleding.Ze krijgen altijd zoveel van die tante.
    Jelte loopt dan door de speelgoedwinkel en pakt van alles en meestal krijgt het het dan nog allemaal van haar ook :rolleyes:
    Niet zo heel fijn dat verwennen,maar Jelte vind het geweldig natuurlijk.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: Jeetje idd verwend de kids hihi. Zou me er ook wel wat onprettig bij voelen, maar blijkbaar vindt ze het erg leuk om te geven toch.

Het is een loopfietsje zeg maar, naja loopbij ;) En hij gaat alle kanten op en hard :D Onder dat dins staat vanaf 3 jaar, dus denk dat het die large versie is.
    http://www.kapoes.nl/wheelybug.htm

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje wat duur zo´n Wheelybug zeg,maar wel leuk.Zou hier ook een succes zijn.
    Ja die tante geeft altijd zo enorm veel.
    Woont nog bij dr moeder,werkt heel veel en heeft geen kids dus ze kan het vast missen.Ze is de meter van Yorben.
    Jelte doet dat ook alleen bij haar al dat speelgoed inladen ,hij weet wel bij wie hij het moet doen. :oops:
    Ik zeg dan dat ze dat niet allemaal moet geven,maar ze luisterd er niet naar hahaha.

Heb ook maar een nieuwe banner gemaakt :)
    Jullie hebben me aangestoken.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha allemaal aan de nieuwe banners ;) Leuk hoor!
    Ja idd duur he, mn vader is dus ook van de dure cadeaus geven... Ik zie hm niet heel vaak en Kyllian ziet hem dus ook niet zovaak. Vroeger zag ik hm ook niet zovaak, maar op mijn verjaardagen gaf hij dan ook ineens weer een duur cadeau. Voelde me daar toen ook niet prettig bij. Het voelde als een soort van goedmakertje dat hij zo weinig contact zocht...

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Snap je wel over die dure cadeaus hoor Monique.Maar ach als Kyll er maar blij mee is.
    Ik vind het ook wel fijn dat ze beide nieuwe Geox hebben gekregen,die kosten ook erg duur.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Wij hebben gisteren echt een geweldige dag gehad. Wel onwijs druk en wat een kado's heeft Lieke weer gekregen, gewoon niet normaal! :confused: .

Ik kom later vandaag ff spammen en reageren.

Oh ja, de reacties op Lieke dr shirtje waren geweldig! Had ik voor geen goud willen missen. Echt super!

Tot later,

Liefs Sap

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    trena iets in je banner is fout gegaan,Yorben en Jelte zijn ook nog eens 50 weken oud! Klopt dus niet. Hahaha ff nakijken.

Monique: Mooi bijtje heeft Kyllian gekregen hoor! Heb em al regelmatig op internet voorbij zien komen, leuk!

Sap: Spammen, ben benieuwd!

Ik ga ff strijken, heb vandaag uurtje langer he ;) extra huishouden dus, joehoe!

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Zo hier lekker uitgeslapen...Milou is bij opa en oma wezen logeren. Wij zijn gister de stad in geweest..eerst foto's gemaakt van mijn buik (denk echt heel erg mooi) en daarna wezen eten met z'n vijven. Lag om half 2 in mijn bed dus uitslapen was heerlijk! Gerard lig nog.

Sappie, ben benieuwd naar de foto's! Fijn dat jullie zo genoten hebben en Lieke liep zeker lekker trots rond met d'r shirt :) Ik zie het al helemaal voor me....bij milou hadden we dat ook gedaan, zo leuk zo'n shirt!

AM: leuk zo loopauto..mijn nichtje heeft er ok een en ze kunnen er echt heel erg lang mee doen. Jij alweer bijna 7 weken zwanger :confused: gaat hard heh. Veel plezier bij Jaime vanmiddag!

Zap: echt wel zwanger hoor...duidelijk :) :) ! Leuk ...wanneer komt John weer thuis, in de loop van de dag? Zal wel brak zijn na al dat gezuip ;)

FAjah: hele mooie banner idd! En wat en suikertante zeg :) ach als het niet te vaak gebeurd maakt het nog niet zoveel uit. En goed dat Jelte ook weet bij wie...niet dat hij dat altijd verwacht.

Charissa, zo ze hebben lekker geslapen bij jouw gistermiddag. Ritme is er goed in aan het komen toch? Ja shoppen met beide kids is toch lastiger, vooral met eentje die continue 'uit' wil :D

Sens: heel veel plezier vandaag met jullie feestje...geniet ervan!

LIS: ik slaap eigenlijk nog best goed..wordt wel wakker 's nachts maar kan goed verder slapen dan. Liggen is voor mij het fijnst...bij het opstaan heb ik last van mijn bekken :(
    Veel plezier nog bij je ouders!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Hoezo geloof mn eigen ogen niet!?!?!? Ok ok dames, ik kap er nu echt mee! Als ik nu nog 1x onzeker ben of een test spam dan trakteer ik jullie!
    Maar moest natuurlijk toch nog 1 testje op mn NOD(vandaag) doen! Lijkt me duidelijk toch!?

Brennie: Wat fijn dat je nog goed kan slapen en liggen en alleen last hebt bij t staan van je bekken. Wat overigens ook niet fijn is! Ben erg benieuwd naar de buikreportage. Ga je de foto gebruiken voor t geboortekaartje?

Jill ligt erin, straks ff naar mn schoonvader zn verjaardag toe. Zal meteen de foto van de test uitprinten voor hem als verrassing :)

Kom zo nog ff kijken. Hopelijk met Lieke's verjaardag spam.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow Zap, wat een geweldige foto van je digitale test! Nu kan je er echt niet meer omheen hoor! Ben zoooooooooooooo blij voor je (en voor mij, hahahahahaha lekker samen zwanger!) :D .

Ik ga nu zo spammen!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    kom maar door sap!

Deel Deze Pagina