November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

url=http://www.foto-uploaden.nl/upload/baa4914f9defed91d1ff0195c6466cd0.jpg][​IMG][/url]

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieve en leuke foto's Sap! En wat zit dr haar leuk met die staartjes! Een echte Dora fan zo te zien?!?! Hahaha LeuK!

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Nou dit was het wel zo'n beetje. Heb weer veel te veel foto's maar nu hebben jullie een indruk,haha.

Ik ben blij dat het er weer op zit, pffff best druk hoor!

Nu op naar jullie feestjes! Ben ook erg benieuwd naar alle komende spam!

Liefs Sap

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lieke wat heb jij een mooie keuken gekregen zeg! Wat een superblije foto's Sappie :D En die staartjes zo lieffff!
    En nu dus officieel bekend dat de 2e op komst is joepie :D

Robine: doe nog eens ff een test! Ik geloof het nog niet hoor! Heb best zin in een traktatie ;)

Brennie: had je foto's met Milou en je buik gemaakt of je buik alleen? Spam je ze hier als je ze hebt! Lekker hoor weer uit kunnen slapen.

Wij hadden vanmorgen ook alvast bezoek voor Kyllian's verjaardag. Vanmiddag dus langs Jaime, die zal ook wel al verwend zijn vandaag.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Djurre kwam er vanmorgen mee dat we natuurlijk wel op tijd een taart moeten regelen...owja zou ik dus zo vergeten...hoop echt dat die vergeetachtigheid snel voorbij gaat :D

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben je beroerd Monique? Voel je je al misselijk etc?
    Nee nee, doe geen tests meer! heb wel een 3pack gekocht, omdat ze geen 1 pack meer hadden dus kan nog wel 2 testjes doen ;) hahahaha.
    Misschien als ie straks uit beeld verdwenen is en John ook nog bewijs wil zien. Maar spam em niet meer hoor.

Veel plezier bij Jaime. Zat zelf ook net aan de taarten te denken. Haal ze denk ik weer bij de HEMA. Waren vorig jaar heerlijk. Moet toch op 60 man rekenen..........zucht........

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje 60 man! Wij doen ws ook gewoon de Hema taart en dan Bumba erop. Jij maakt die 2 testjes echt wel op hoor :D En anders stuur je er maar 1 op, wil ook nog wel een digitale test doen ;)
    Helemaal geen kwaaltjes hier, totaal niet misselijk ofzo.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fijn monique! Hopelijk blijft t zo!hier ook niks hoor, alleen wel sterk een jongetjes gevoel. Voel me anders dan bij Jill......

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja joh wat grappig, nou afwachten dus ;)
    Ik heb ook een jongetjesgevoel bij mezelf, maar weet niet meer goed ik me hetzelfde als bij Kyllian voelde. Als ik mn verslagjes ga terug lezen werd ik rond deze periode wel misselijk een duizelig af en toe hing ik toen boven de wc.

Deel Deze Pagina