AM; wat fijn dat je nog helemaal nergens last van hebt! Hoop voor je dat het zo blijft. Enne....ik heb bij jou ook weer een jongetjesgevoel. Willen jullie het weten wat het wordt? Veel plezier vanmiddag op het feestje van Jaime!
Sap: Wat een geweldige foto's van Lieke d'r verjaardag. Die eerste 2 zijn zo cute. Dat gezichtje echt geweldig. Zo te zien hebben jullie echt genoten van haar vejaardag en terecht hoor. En dat shirtje is ook erg leuk. En dan die reacties maken het helemaal compleet. Zap: Nou je bent gewoon hartstikke zwanger. Kan je nu niet meer omheen. Echt super leuk. Veel plz vandaag op de verjaardag van je schoonvader. Een mooiere kado bestaat niet. Wel balen van je vriendin zeg. Lijkt mij zo onzeker dan. AM: Leuk die rekening zeg. Zit je ook niet op te wachten. Gauw betalen en maar weer vergeten. En jullie met de Sint het grote nieuws vertellen. Ook een leuk kado voor de ouders. Lin: Heel veel plz vandaag met Jaime haar vejaardag. Zal vast wel lukken en ben benieuwd naar de spam. Verder weet ik het niet meer. Er waren 4 pagina's bij. Gisteren naar Madurodam geweest. Ik vond het eigenlijk niks bijzonders, maar Daynah vond het prachtig allemaal, dus dan heb je het zelf ook wel leuk. Ze heeft met Bert en Ernie gedanst. En die auto's, vliegtuigen en boten vond ze erg bijzonder. 's-Avonds naar verjaardag. Daynah heeft zich lekker vermaakt met de andere kindjes en ging om 22.45 pas slapen. Ze heeft nog wel een keer gespuugd gisteren, maar dat zal wel door de chocolade komen die ze zat te eten. We gingen pas om 01.30 uur weg en lagen dus pas 02.00 uur in bed (oude tijd). Vanmorgen een vriendin met haar dochtertje gehad op de thee. Hebben ze heel Daynah d'r kamer ovehoopt gehad. Erg leuk. Mijn vriendin heeft over 1,5 week haar 20 weken echo, dus ben ook erg benieuwd wat het gaat worden bij haar. Ga weer voor een meid. Daynah ligt nu op bedje. Als ze wakker is gaan we langs mijn broer even kijken hoe het met zijn woning staat. Vandaag ga ik maar niet klussen alleen even kijken. Lfs Kelly
Sappie: jij ook nog geen kwalen? Wij willen wel weten wat het wordt ja, ben veel te nieuwsgierig En jullie? Kelly: gelukkig vond Daynah Madurodam wel leuk haha. Ik vond er vroeger echt geen bal aan als kind, moest mee omdat mn broers wel wilden he Oeps het chocomonstertje weer gespuugd. Wat heeft ze het lang volgehouden zeg! Suc6 bij je broer, voor je het weet heb je een kwast in je handen
Goedenmiddag meiden! Sap: geweldige spam van Lieke op dr verjaardag! Erg leuk is t shirt ook geworden. Wel lekker zeker dat iedereen het nu ook weet van je zwangerschap. Zag dat Lieke ook een Dora pop heeft gekregen, denk dat Jayna die ook wel leuk vindt! En vond Lieke de Dora taart ook mooi? Zaph: joehoeeeee.....duidelijker kun je m niet hebben he....toch nog maar vandaag getest. Vanmorgen nog naar de winkel geweest dan? Vind het echt zo leuk voor jullie! Gok ook op een jongetje voor jullie....al was de afspraak alle 4 weer een meid bij de tweede he....haha! AM: wel lekker hoor dat je verder weinig kwaaltjes hebt. Kyllian dus ook een shirt om het grote nieuws over een paar weekjes kenbara te maken, leuk hoor! Heb je het al aan sommige mensen verteld? Kel: jammer dat madurodam jullie wat tegen viel, gelukkig heeft Daynah wel genoten. Is ze weer helemaal opgeknapt? Veel plezier bij je broertje vanmiddag! Met de bv gaat het trouwens wel goed. Ik heb genoeg...haha Nu ff afwachten of Faya ook genoeg drinkt, maar ze is tevreden zat, genoeg natte luiers en levendig, dus heb er nu wel een goed gevoel bij. Fajah: leuke nieuwe banner heb je ook....haha, we hebben elkaar allemaal aangestoken... Jaime een hele fijne middag toegewenst op je feestje! Hier een heerlijke zondag met zn viertjes thuis. Goede nacht gemaakt. Faya kwam na 22.00 uur gisteravond om 03.30 oude tijd, en daarna om 07.30 uur oude tijd. Vanmorgen lekker met zn viertjes op bed gelegen tot 09.30 uur. Daarna ff bij mn ouders op de koffie, voor t eerst met zn vieren. Zo gek vind ik het ineens zo met 2 kids op de achterbank in de auto. Net alle versieringen en kaartjes van de geboorte van Faya opgeruimd. Apart gevoel om die periode ook weer echt af te sluiten. Waarschijnlijk voor het laatst dat we dit meegemaakt hebben ...Nu kunnen de volgende versieringen weer uit de kast getrokken worden voor Jayna haar verjaardag donderdag. Nou ga ff kopje thee zetten. Len kijkt ajax nu. Straks feyenoord-heerenveen, kijk ik wel ff mee denk ik. Fijne zondag verder!
Zo we zijn weer lekker thuis. Wat een kl*te weer heh vandaag. Echt een zondag om thuis te blijven in je bed. Maar dat kan helaas niet meer met een kind . Vroeger kon ik echt hele dagen in mijn bed doorbrengen met zulk weer. Lekker met een dvdje AM: hihihihihihihihihihi verplicht mee met je broers. Nee dat is niet leuk. Het stelt eigenlijk ook helemaal niks voor, maar goed Daynah vond het wel leuk, daar doe je het dan maar weer voor. Sem: Faya zal best genoeg drinken als ze genoeg natte luiers heeft toch. VK komt toch nog een keer van de week om te wegen? En is het wat geworden met het voetbal? Ik ga zo met Daynah lekker in bad en dan maar op tijd naar bed brengen. Zelf ben ik ook moe dus ook maar op tijd naar mijn bedje. Na Gooische Vrouwen iig. Lfs Kelly
Pff wat een dag zeg. Het liep gelukkig redelijk door maar wel druk hoor. Zap hoe ga jij dat doen man met 60 man, ik zou gaan flippen! Jaime is gruwelijk verwend. Waar laten we het allemaal? Ze wist natuurlijk al dat we haar verjaardag gingen vieren dus vol spanning vandaag. Heel lief. Ze was erg blij met alle kadootjes. Vond het ook leuk dat Kyllian er was. volgens mij krijgt ze trouwens kiezen want ze heeft hele gekke ronde rode wangetjes...nog geen gekke luiers gelukkig. Ik ga ff onderuitgezakt op de bank hangen. Kom later wel spammen hoor. Ff rust nu. Lfs
Hoi hoi, Nog ff snel voor Gooise Vrouwen Sens, fijn dat Jaime het naar d'r zin heeft gehad. Tja ..die drukte..snap goed dat je blij bent dat je ff rust hebt nu. Sem: Faya zal heus wel genoeg binnen krijgen bij je als ze zo lekker tevreden is en maar 1x komt in de nacht. Dinsdag wegen toch? En lekker erop uit geweest met z'n vieren? Leuk! Duowagen dus geen succes....ik ben achteraf blij dat we er niet aan begonnen zijn. Milou gaat straks op het plankje, hoop ik Kelly, ach als je kind het leuk heeft, heb je het zelf ook leuk ja. Trusten vast en veel plezier met GV! De maandag komt er weer aan Robine, waahaa jij kunt het toch ook niet laten heh....je bent gewoon ZWANGER! Niet meer twijfelen nu hoor maar probeer te genieten! AM; zo vergeetachtig jij? Nu al...wordt nog wat...haha ik heb er nu zo'n last van. Pff ....en we moeten nog zoveel regelen (of denk ik dat maar ) De buikfoto was zonder Milou idd....het duurde bij elkaar zo'n 3 uur dus maar goed dat ze niet mee was. Wel beetje jammer maarja. Het was voor mijn vriendin ook vanalles uitproberen, ik was een proefkonijn. Ik zal ze zeker spammen als ik ze heb! Sappie, echt hele leuke foto's zeg! Vooral idd die eerste 2...zo'n lief gezichtje van Lieke Ik ga naar mijn thee toe en GV kijken. Nog 3 dagen werken........en dan VERLOF Tot morgen!
Oh heerlijk zeg brennied verlof. Al kan ik mij er ook niets bij voorstellen omdat ik erg was met zw dat ik moest stoppen met de kantoorbaan... Rustig trouwens vanavond! Dat uur tijdsverschil is irritant...was al zo vroeg weer donker. Wat dat betreft is je verjaardag vieren in voorjaar (zoals ik) veel fijner. XX
Owww heerlijk Kelly, hele dag in bed, dat mis ik ook wel eens! Leuke foto's van Lieke, en een heel mooi shirtje. Brennie, 3 dagen, lekker joh! Mag ook wel he, zo langzamerhand. Robine: ik vind m toch nog niet helemaal duidelijk hoor, doe nog maar een testje. Semmi: lijkt me ook wennen, ineens 2 kindjes op de achterbank! Wel heel leuk. Echt een gezinnetje. Annemonique: fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt. Hoop dat dat zo blijft. Hoewel, die vergeetachtigheid...en je zat niet lekker in je vel, dat zijn toch ook kwaaltjes? Sens: haha, teveel cadeaus? Verstoppen en af en toe tevoorschijn halen. Hier hele weekend druk geweest, ga zo lekker slapen.
Lin: Ga je nog spammen van Jaime dr verjaardag? Ben benieuwd. Lekker verwend dus gisteren. Wat heeft ze van Kyllian gehad? Ennuh wij doen t niet thuis he, maar hier http://www.despeelschans.nl/verhuur/home.asp Panda; Nee hoor, duidelijk zat Hahahah, niks ervan, geen spam meer van testjes. Kel:Allemaal aan de GV.Ik volg t niet, maar lijkt me wel leuke serie. Balen dat we niet meer zoals vroeger in bed kunnen blijven liggen he........soms zijn de dagen met een kindje echt lang(zeker als ze rond 600 wakker zijn zoals hier) Sam: Lekker gezinsdagje gehad gisteren. Apart gevoel zeker met 2 kids ineens op de achterbank. Je ouders waren zeker wel blij dat jullie er allemaal gezellig waren op de koffie. Op naar Jayna dr verjaardag! Brennie: Aftellen voor je! Lekker verlof en nog een paar weekjes tutten met Miloutje samen. Hoeveel dagen ga je na de bevalling weer werken? En op welke datum is Milou ook alweer jarig? Gisteren verjaardag van mn schoonvader gevierd. Was gezellig. We wilden hem met een leuke kaart en een boodschap erop op de hoogte brengen van t feit dat Jill grote zus wordt, maar de woonkamer zat al half vol toen we kwamen dus hebben we t maar ff achterwege gelaten. Mn schoonmoeder vroeg er wel naar en weet t dus wel al, maar durfde me niet te feliciteren in die drukte. Gelukkig maar, wil t toch nog niet overal rondvertellen. Ben wel een beetje bezorgd momenteel, want heb de hele nacht gigantische krampen gehad. Omdat ik half slapende was weet ik niet of ze uit mn buik of baarmoeder kwamen. Ben dr nu best wel een beetje bezorgd om hoor.Heb dubbel gelegen van de pijn Nu is alles weer over, maar weet niet wat er vannacht gebeurd is. Hopelijk niks met de vrucht, maar we kunnen er toch niks aan doen en moeten afwachten en hopen dat een bloeding achterwege blijft. Duimen jullie mee? Ga ff ontbijten. Kom straks weer ff kijken. Laatste vakantiedag vandaag, morgen weer aan de arbeid , behhhhhhhh
Zolang je geen bloedverlies hebt lijkt het me niet erg Robine, die krampen. Maar we zullen meeduimen!
Dank je Mirjam. Zo dacht ik zelf ook al! En voel weer vanalles in mn bm dus zal wel goed zijn en van de darmen zijn geweest ofzo......
Heh jakkes Zaph. Maar wat Panda zegt zolang je geen bloedverlies heb dan is er niks aan de hand. Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Mijn duimen draaien hard hoor. Gun het jullie van harte. Linda: Waar blijft die spam nou. Ben zo benieuwd. Brennie: Zo lekker zeg dit is je laatste weekje. Heerlijk hoor. Ben jaloers Ga weer aan de slag. Kom later nog ff kijken. Lfs kelly
Zaph:Geen zorgen maken hoor,krampen kun je soms hebben als je zwanger ben en hele heftige ook. Van Jelte had ik ook vaak krampen.En van Yorben ook weleens en zelfs eens een hele plas bloed.Hoeft dus echt niks te betekenen. Ziet er wel leuk uit waar jullie Jill haar feestje gaan houden,wanneer word het nu?De 8ste of de 9de? Am:Wat vervelend die vergeetachtigheid zeg.Hopelijk heb je dat niet de hele zwangerschap,dan gaat het je veel geld kosten Bedankt voor het kaartje ,erg leuk geworden,maar ik kan helaas niet komen.We zijn nog bezig met klussen in huis. Zaterdag wss een nieuwe binnendeur erin dus volop werk. Hopen dat alles klaar is als de kids jarig zijn.Maar dat zal wel lukken. Sap:Hele mooie Lieke fotos,ze is ook erg verwend.En hoe reageerden de mensen op jullie nieuws dat Lieke grote zus word? Linda:Ben nu ook wel benieuwd naar de Jaime-Spam van haar verjaardag.Heb je er zelf toch iets aan gehad,want meestal loop je dan alleen maar heen en weer he? Lydia:Hoe is het in Terneuzen?Lekker ook regen zeker? Brennie:Heerlijk,jij bijna verlof.Leuk vooruitzicht. Hier alles wel redelijk,alleen is Jelte nogal vervelend,grote mond en erg lastig.Zal de leeftijd wel zijn zeker? Yorben was het weekend ziek,heeft een keer of 5 zn bed ondergespuugt,heel vervelend zo´n groot bed verschonen.Veel was dus. En hij heeft nu ook nog koorts 38.9 Hij eet wel en speelt gewoon ,dus valt wel mee. Jelte heeft ook nog de uitnodigingen voor zn verjaardag uitgedeeld. Er komen 10 kindjes. Weet nog niet hoe ik dat allemaal ga versieren ,maar blijf wel thuis. Gewoon ouderwetse spelletjes doen denk ik zoals stoelendans en koekhappen ofzo. Heeft iemand nog leuke ideeen?Ze zijn van harte welkom. Tot later XXX
Ach gossie arme Yorben. Dikke knuffel voor hem. Hoop dat ie snel beter is. En Jelte aan het kleuterpuberen....... mss al zenuwachtig voor zijn verjaardag....Sint. Ben een beetje van slag door de tijd. Voor mijn gevoel is het veel later, maar dat is niet zo......grrrrrr Een uurtje langer werken voor het gevoel. Ga weer verder. Heb een vervelende klus om te doen. Veel uitzoekwerk. Gatver. Lfs
Succes op je werk Kelly,ik heb ook steeds het gevoel dat de tijd zo langzaam gaat. Vooral gister duurde de dag erg lang. Hebben jullie kindjes last gehad vh uurverschil? Hier niet eigenlijk.
Goedenmiddag meiden, Lang leve het uur tijdsverschil...dus not! Jayna vanmorgen om half 6 wakker! Heb dat nog nooit meegemaakt. Faya half 7 gevoed dus was er vroeg bij vanmorgen...... Gelukkig is Jaya de slaap nu aan t inhalen en ligt ze al 2 en een half uur te slapen en Faya ook, dus heb ik net een tukkie op de bank kunnen doen, lekker hoor... Zaph: vervelend zeg van die krampen zo in de nacht. Denk idd dat het echt niks hoeft te betekenen zolang je geen bloedverlies hebt. Er gebeurt momenteel natuurlijk van alles in je buik, dus duim heel hard voor je dat er momenteel gewoon een heel mooi klein wondertje aan het groeien is.... Jammer dat jullie het je schoonvader nog niet konden vertellen, maar idd leuker om zonder al die visite te doen. Geniet van je laatste vrije dag....op naar de kerstvakantie dan maar weer he! Kel: nog lekker op tijd gaan slapen? Dag lijkt idd langer met dat uur tijdsverschil, helemaal als je op je werk zit lijkt mij. Nog 2 uurtjes en je bent weer lekker vrij, of werk je niet tot 17.00 uur? Trena: o jeee....Jelte in een fase van brutaal zijn. Het wordt natuurlijk ook al een hele grote jongen, 5 jaar wordt hij toch? Leuk hoor gewoon een feestje thuis. Misschien is iets met een thema ook leuk om te doen, en dan iets van verkleden ofzo, of kleine speurtocht, alleen dan ben je wel van t weer afhankelijk. Linda: helemaal uitgeput van de verjaardag van Jaime dus. Gelukkig was het wel geslaagd! Ik ben benieuwd naar nog meer spam....kom maar op! Brennie: lekker zeg meid, bijna verlof, geniet van die heerlijke periode straks! En Milou dus ook meerijden op een plankje straks. Ga dr hier ook naar op zoek voor Jayna. Denk dat dat best goed gaat met haar, aangezien ze ook heel goed naast de kinderwagen loopt. Moet alleen wel een buggyboard hebben ipv kiddyboard, omdat op onze kinderwagen in het midden de rem zit en met een kiddyboard je het plankje in het midden moet bevestigen en dit dus niet kan. Ook kan Jayna er niet op staan met de kinderwagenbak er op, dan past ze er niet tussen volgens mij. Maar met de maxi cosi er op wel. Nou, ga maar ff lekker bakje thee voor mijzelf zetten en nog ff genieten van de rust....Jayna zal zo wel wakker worden. Morgenochtend wordt Faya dus weer gewogen thuis. 's middags komen mijn leidinggevende en de gedragswetenschapper van mijn werk namens de afdeling op kraamvisite. Wel weer leuk om ze te zien! Tot later! Liefs Sem
Vervelend Sem dat de meisjes zo vroeg wakker werden. Ze zullen vanavond dan wel slapen. Ik dacht idd ook zoiets om te doen voor Jelte zn feestje,en als het weer het toelaat ga ik zeker naar buiten of ze kunnen in de tuin ravotten,maarja dat weet je niet in November he of dat lukt. Het is van 14 u tot 17u30 ,lang zat met die kleintjes. Mn zus komt me dan helpen. Savonds haal ik een familiezak frietjes en dan doe ik er zelf knakworstjes en appelmoes bij,meer moet dat niet zijn toch.