November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier vanmorgen ook vroeg wakker, beetje jammer. :)

Ben benieuws Semmi of Faya morgen goed gegroeid is. Vast wel, als ze lekker wakker is en veel plast.

Fajah: arme Yorben. En arme jij, erg altijd die was die je ervan hebt. Gelukkig heeft hij er geen last van. Jelte zal misschien idd last van spanning voor zijn verjaardag kunnen hebben. Leuke ideeen? Uh... :( :)

Robine: ow ja, darmen kunnen ook vreselijk pijn doen! En als je nu ook nog van alles voelt dan zal t heus wel ok zijn.

Ben de hele dag al bezig met administratief geregel. :rolleyes: Echt lastig dat Bastian geen middagslaapje doet, schiet echt niet op zo.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, ben benieuwd of je meissie gegroeid is..
    Dat is lekker vroeg vanmorgen zeg...

Kelly, kom je de dag een beetje door, veel last van uur verschil?

Robine, zoals Mirjam ook al zegt als je er geen bloedverlies bij heb niet teveel zorgen maken he.

Vanmorgen weer naar de osteopaat geweest, hij kon al wel verbetering zien en daarna op kraambezoek geweest 3 weekjes oh wat een verschil alweer.

Oh ga er weer vandoor...Jayden is slecht te pas...39,5 graden koorts :(
    En Quinten huilt

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook nog eentje die steeds op mn schoot hangt en 39,8 koorts heeft,net weer een zetpil gegeven.

,,,,dfnfnnjjssjikhfhfss yorben dus aan het toetsenbord. :)

Ga eten maken :Macaroni

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Yorben en Jayden! Beterschap mannen!

Trena: Oudhollandse spelletjes is toch hartstikke leuk!? Koekhappen, ezeltje prik, blindemannetje, etc. Google ff voor ideeen. Ik ben er (nog) niet in thuis hahaha. Komt vanzelf wel.

Sam: Faya is morgen echt wel lekker gegroeid hoor, zul je zien! Balen dat Jayna zo vroeg kwam. Hier ook elke dag vroeg......gelukkig is t s ochtends wel weer iets eerder licht, dat scheelt.

Kel: Nog een uurtje extra voor je gevoel is klote. En je hebt al zo een hekel aan de maandag he. Hihi. Wel lekker trouwens dat je toch zo nu en dan ff online kan op je werk, dat mis ik wel in de gymzaal. Ben helemaal alleen met 20 pubers......ook genoeg te beleven hoor, maar ff af en toe internetten is ook wel lekker.
    Daynah al helemaal verkouden vrij!?!

Mirjam: Slaapt Bastian helemaal nooit meer overdag? Wat een gemis he. Jill deed dat ook een tijdje niet, maar tegenwoordig slaapt ze weer een gat in de dag. Heerlijk.

Zit ook bij de juli mama's te posten. Is toch wel anders hoor dan hier. Hier is t echt vertrouwd en daar nog veel mensen ook voor een 1e bezig dus hele andere verhalen. Kijk wel hoelang ik t daar leuk vind.

Ga ff boerenkool maken. JA ALWEER JA! Is nl mn lievelingseten in de winter en krijgt John dus 1x per week voorgeschoteld gedurende de maanden dat t vers in de winkel ligt. Vanavond sporten en ANTM kijken. Altijd leuk die maandag avond.

Laterz allemaal.

Eet smakelijk.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Vind je banner zoooo leuk zaphra,baby van der haven.Staat echt lief. :D
    En lekker hoor boerenkool,lust ik ook erg graag.

Ga weer verder aan mn macaroni.Hoezo internet verslaafd,laptop gaat zelfs mee met me als ik kook. :oops:

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooowwww meiden hebben jullie het al gelezen in HOME van zwpagina dat dit forum gaat verhuizen en dus tijdelijk niet bereikbaar? :confused:

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik heb helaas geen laptop dus Jill keutelt altijd de hele bovenetage af als ik achter de pc zit. Hahaha

Macaroni is ook lekker! Eet smakelijk

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Zap; kan me voorstellen dat je best bent geschrokken van de krampen, maar ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, ik heb dit in het begin ook wel gehad. Het zijn denk ik echt je darmen die opspelen.
    Jammer dat je het grote nieuws gisteren niet kon vertellen. Ik vond die kaart echt geweldig!

Trena: haha, laptop mee tijdens het koken, klinkt idd als verslaving,haha.
    Hoe gaat het met Yorben? Is de koorts alweer gezakt? Dikke knuf van ons.
    Hihi, leuk Jelte viert al echt zijn verjaardag met vriendjes. Ouderwetse spelletjes zijn prima toch. Spijkerpoepen is ook leuk :) .

Kelly; balen dat je voor je gevoel een lange dag had. Is je vervelende klus nog gelukt?

Sem; oooh balen Sem dat Jayna zo vroeg wakker was, geen goed idee dus de tijd verzetten ;) . Lieke was ook vroeg hoor maar is na een paar keer mama roepen toch weer in slaap gevallen.
    Faya is vast wel weer iets gegroeid morgen, geen zorgen meer om maken, ze doet het prima.
    Veel plezier met je kraamvisite morgen.

Panda; balen dat Bastian niet wilde slapen vanmiddag, helemaal als je zelf eigenlijk erg druk bent.

Charissa: fijn dat de osteopaat al wat verbetering ziet bij Quinten.
    Veel beterschap voor Jayden.

Hier lekker rustig dagje gehad. Morgen weer werken, blegh geen zin.
    Kraamzorg inmiddels weer aangevraagd en deze week ook maar even bloed laten prikken. Haha, het is echt weer begonnen.
    Denk dat ik binnenkort ook maar eens ga shoppen voor een mooie spijkerbroek, want het gaat allemaal toch wel wat strakker zitten.

Fijne avond nog en tot gauw!

Liefs Sap

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: hier beginnen we ook niet aan een duowagen, hij leert maar om bij me in de buurt te blijven ;) Ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan. Lekker hoor al bijna verlof!

Robine: als je schoonmoeder het grote nieuws weet komt je schoonvader er toch ook achter? :D
    Krampen zouden ook met de innesteling te maken kunnen hebben he. Ik heb tot ongeveer 4,5 week van die ongikrampen gehad. Hoop dat het verder niets is.
    Ik heb ook ff bij de juni mama's gespiekt, maar het is daar zo druk. Dat hou ik dus echt niet meer bij en kom er gewoon ook niet in dan.

Fajah: Hoe is het verder met yorben gegaan vandaag? Die Jelte toch, vermoeiend lijkt me dat he zo'n periode....maar zal er wel bijhoren. Drukke boel 10 kindjes ;) Zo'n themafeestje is idd wel leuk. Verkleden vinden ze altijd leuk toch....zag ze hier 2 weken geleden op de kinderboerderij verkleed rond lopen, hadden ook een verjaardagsfeestje. Ouderwetse spelletjes doen het ook vast goed!

Kelly: nou hier ook wennen hoor, wat is het vroeg donker zeg. Het is net of we om 21.00 uur zitten te eten :D

Semmi: leuk je collega's morgen op bezoek! En Faya weer gewogen, spannend maar zal vast wel goed zijn toch?

Panda: werk je altijd thuis met Bastian erbij? Wel lastig ja als hij kort slaapt.

Sappie: hihi jij al aan de zwangerschapskleding binnenkort. Ik vind het nog wat ongeloofwaardig, voel me gewoon nog niet zwanger...maar als het geod gaat moet ik er over een maand denk ik ook wel aan geloven hoor, mn spijkerbroeken zitten behoorlijk strak al.
    Kraamzorg al aangevraagd, het gaat volgens mij allemaal zo snel nu he :D

Ow en meiden bij mij staat de tijd op het forum wel goed hoor ;) Moet je zelf in je porfiel aanpassen :D

Ik had vandaag weer BHV en dan het EHBO gedeelte. Geen leuke dag, want het was echt een irritante eigenwijze man die het gaf. Wel weer goed om het reanimeren enzo te herhalen natuurlijk.

Kreeg ook nog een telefoontje van de PSZ, Kyllian kan volgende week beginnen. Krijg nog een telefoontje van een leidster over hoe en wat. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in, daar gaat mn rustige woensdagochtend...want betekend dus vroeg ontbijten om hem om half 9 daar te hebben. Zeikerd ben ik he, maar hoop iig wel dat hij het leuk gaat vinden ;)

10. Joeppppppie de maandag eraf. Wat heb ik daar een hekel aan. Kan het gewoon niet beschrijven :)

AM: Ja idd het lijkt echt of dat we om 21.00 uur aan het eten zijn. Bleghhh. Wanneer begint de lente weer.
    Ja die psz, hebben wij hier dadelijk ook. Niet meer lang kunnen luieren in bed. Hier begint de psz om 8.45 uur. Ze zullen het vast wel leuk vinden.

Sap: Heerlijk toch zo'n rustig dagje. Mag ook wel na het drukke weekend toch. Kraamzorg ook al aangevraagd. Netjes op tijd iig.
    Vervelende klus ligt nog deels op mijn buro. Had er op een gegeven moment geen zin meer in.

Trena: En heeft de macaroni nog gesmaakt. Zal best wel heh. Daar kan je mij echt voor wakker maken. Hoe is het Yorben.

Zap: Daynah is praktisch weer helemaal opgeknapt, buiten de vervelende hoest na. Gaat ook wel weer over.
    Toch maar wezen posten bij de juli mama's. Is het druk daar? Of valt het wel mee?
    Boerenkool ook nog gesmaakt. Hier was het zuurkool....jummie

Simone: Ach gossie Jayden ook niet lekker. Dikke knuffel voor hem.

Miriam: Is het nog gelukt vandaag met je administratie?

Sem: Oow gezellig dat ze morgen langs komen van je werk. Ben benieuws of dat Faya is gegroeid. Zal best wel, want ze doet het gewoon hartstikke goed.

Ik ga lekker bankhangen.

Lfs Kelly

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha Kel hier hetzelfde gevoel over de maandag hoor. Bleh wat een rotdag is dat zeg. Fijn dat Daynah wat beter is. En leuk madurodam.

AM haha moet je dat zelf aapnassen die tijd heb ik nooit geweten. Bij mij was ie altijd of fout of goed schijnbaar dan om het half jaar heh..haha. Bleh reanimeren zo raar. Hoorde van vriendin van mij dat in echt nog weer heel anders is. Gaat Kyl vast leuk vinden de psz joh en komt wel goed toch met brengen.

Haha sap dat beloofd wat maar shoppen is leuk toch?

Robine wat vervelend van de krampen maar wat een paar al schreven..volgensmij hoort het erbij. Komt vast goed joh!

Fajah huh wanneer gaat het forum verhuizen dan? En hoe lang niet bereikbaar. Jelte dus dwars..hihi. Ik vind hem altijd zo'n schatje. Hoe was de macaroni? Voelt Yorben zich al wat beter? Hopelijk is het morgen over.

Charissa Jayden ook al ziek. geef hem maar een dikke knuf hoor. Zijn veel kindjes / volwassenen ziek heh.

Semmi wat vervelend zo vroeg wakker zeg. Duim voor je dat faya morgen goed is gegroeid.

Hier trouwens geen last van tijd. Ze kwam zondag om 9 uur.
    Ik zal zo ff spammen van dr verjaardag. Daarna ga ik weer lekker csi kijken. Chiel heeft vanavond cursus.

lfs

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dr Elmo taart. Ze vond hem super..hiih.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kaarsjes uitblazen

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog meer kadootjes. Ze vond het ook heel leuk dat oma oma er was. (mijn oma)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: haha Kelly en de maandag :D Ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van...de maandag is mijn drukste dag en gaat dan zo snel!

Sens: ik zie al 2 foto's, leuk! Ze zag er ook mooi uit met dr jurkje. Maar als ik dit gepost heb staan er misschien nog wel meer haha.
    Volgens mij komt de tijd hier op het forum vanzelf goed hoor, zal morgen wel goed komen denk ik. Dan kan ik mijn tijd weer vooruit zetten ;)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Samen met kyllian (die geniet van de Elmo taart)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja meer zeiden het van dr jurk. Had ik laatst bij die mexx winkel aan de gracht gehaald. Hij zit volgens mij ook heel lekker, lekker stofje.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mooie taart hoor, ik ehb alleen maar een klein stukje ervan gezien en geproefd :p Voor Kyllian hebben we vandaag een kleine Bumba taart besteld bij de bakker...voor de kids. Wilde eigenlijk een mooie 3D taart, maar daar waren we al te laat voor.

Deel Deze Pagina