Hihi de 2 onschuldige boefjes. Kwam net erachter dat er hier op het forum ook een mama van een kindje bij Kyllian op het kdv post, hebben ff gepbt was wel erg toevallig. Ze zou een juli 2009 mama worden, maar heeft net een vroege miskraam gehad helaas.
Heb je dat ook 3d taarten..hihi. Echt nog nooit van gehoord! Heh rot zeg van die miskraam helemaal rot om te horen als je zelf nog kort zwanger bent. Geen dingen in je hoofd gaan halen hoor!
Goeiemorgen Zo mijn eennalaatste dagje is ingegaan op het werk. Ik heb totaal geen zin meer maar echt nog een paar dingen afhandelen. Gisternacht was drama, milou heel verkouden en kriebelhoest vannacht ging beter. We lagen gister ook al om 21.15 uur op bed. Lekker hoor! Milou lijkt geen last te hebben van het tijdverschil. Ik heb trouwens al een foto gekregen van de fotosessie afgelopen zaterdag. Ik zal hem vanavond spammen hij is mooi geworden. Sens, leuke fotos van Jaime dr feestje schattig met Kyllian op een stoeltje zitten. En idd een leuk jurkje! AM: Ik ben zelf ook heel erg benieuwd of Milou zoet mee gaat lopen op het plankje of, net als Jayna, langs de wagen. We proberen het iig vanaf het begin duidelijk te maken aan dr en we moeten daar maar ff streng in zijn. Kan het echt niet gebruiken dat ze weg gaat rennen. Robine, ik had bij Milou ook giga buikkrampen in het begin om flauw van te vallen. Zou me er geen zorgen over maken ..wss je baarmoeder die al aan het voorbereiden is ofzo. Vandaag weer werken voor jouw succes! Kelly, haha die maandag van Kelly! Hoe is het met Daynah, is ze nog ziekjes? LIS: hoe is het bij jullie? Sem: en Jayna vanochtend weer zo vroeg wakker? Hoelaat komen ze Faya wegen? Ik ben benieuwd maar het zal vast goed zitten. Klinkt dat je je ritme al aardig gevonden hebt met je 2 meisjes. Klopt dat of is ze het nog een gepuzzel? Sappie, jaja je moet er dadelijk ook aan geloven weer fijn positiekleding aan blegh ben het nu wel zat. En niks zit meer lekker alleen een joggingbroek Fajah: Jelte brutaal .mss ook wel omdat er een drukke tijd (verjaardag/sinterklaas) voor hem aankomt? Succes ermee! Ik heb pas 1 keer meegemaakt dat Milou dr bed had ondergespuugd gelukkig! Lijkt me zo irritant en stinken en alles weer wassen..bah! Gaat het nu weer met hem? Panda; slaapt bastian nooit meer s middags of om de dag? Charissa: en hoe gaat het met Jayden..nog ziek? Beterschap! Ik ga maar weer ff aan het werk ..
Ff egoberichtje... Van zondag op maandag echt een enorme K*Tnacht gehad: Jesse wilde niet slapen, maar we wisten wel dat er iets aan de hand was. Hij hing bij Wes aan zijn nek en kromp af en toe ineen van de pijn. Zo zielig. Hij sliep uiteindelijk om 2.30 uur (!). Marijn ook wakker natuurlijk. Want die sliep bij ons op de kamer (we waren nog bij mijn ouders). Nou, die maar aan de borst gelegd en die sliep om 15 uur weer. Om 6.30 uur begon het geschreeuw weer Om 14.00 uur zijn we naar huis gereden en toen heeft ie 2 uur liggen slapen. Ik tilde hem uit de auto en toen zag ik het al: ALWEER EEN LOOPOOR! Hetzelfde oor als vorige week. Gelijk de KNO-arts gebeld en dezelfde oordruppels als in augustus voorgeschreven gekregen. Gister om 19.30 uur in bed en vanochtend om 7 uur werd hij wakker. Toen ik zijn oor had gedruppeld zei Wes: he, het was toch zijn rechteroor? Was zijn linkeroor ook gaan lopen Dus vandaar dat hij zo onrustig was geweest. Dan is het zo onhandig dat ie nog niets kan zeggen he. Hopelijk is het nu snel over! Gisterochtend nog bij de notaris geweest. Tjeetje, wat krijg je dan een doomscenario's... Maar hopelijk alles weer geregeld nu. Kom later even kijken en reageren, want zit nu op mijn werk. Brennied: succes met je op een na laatste dag!
Heeej meiden, Ff kort berichtje, kom later weer ff reageren, want moet zo nog ff de stad in voor laatste dingetjes voor Jayna dr verjaardag. Heb nu mn moeder als oppas,dus kan mooi ff zonder kids... Wilde ff laten weten dat Faya weer goed gegroeid is! Was precies volgens gemiddeld aan gekomen. Ze weegt nu 4160 gram en blijkt dus genoeg te drinken in die 5 a 10 minuten die ze per voeding drinkt. Dus wat dat betreft wel lekker makkelijk dan, altijd snel klaar...haha.... Nou kom later vandaag wel weer ff kijken en reageren.... Liefs Sem
Oh Semmi, wat fijn voor jullie! Vooral het feit dat ze snel drinkt, heerlijk! Ik ga nu nog maar 1 keer per dag kolven op mijn werk. Ben er een beetje klaar mee. Over 2 weken hebben we jaarfeest met mijn werk, dus dan een weekend weg. En ik heb niet zoveel zin om dan een paar keer per dag te moeten kolven. 's Ochtends, 's avonds en overdag een keer vind ik meer dan genoeg. En dan kan ik in december dus nog lekker snoepen met sinterklaas en kerst en dan ga ik mijn leven drastisch beteren
Goedemiddag allemaal. Is het bij jullie ook zo'n kl*te weer. Hier wel iig. Blijf maar lekker binnen. Collega is jarig vandaag en kwam met gebak langs. Heb het maar overgeslagen, want ik word weer veel te makkelijk vind ik zelf. Sem: Wat een goed nieuws zeg dat Faya is gegroeid. Drinkt ze iig genoeg bij je. Suc6 met de laatste dingetjes regelen voor de verjaardag van Jayna. LIS: Wat vervelend zeg van die loopoor van Jesse. Heeft het dan wel nut gehad als hij is geholpen aan zijn oortjes? Je zou haast zeggen van niet toch. Werkse vandaag. Brennie: Ach gossie Milou verkouden. Dikke knuffel voor haar. Nog 1,5 dag voor je. En je weet het heh iedere dag meldplicht. AM: Ja die taarten zijn erg leuk. Zonde om op te eten. Linda: Wat een leuke foto's zeg van Jaime haar verjaardag. Taart ziet er iig erg lekker uit. Zo ik ga nog ff surfen. Naar buiten is geen optie met de regen. Lfs kelly
Kel:Hahaha moet altijd wel lachen om jou en de maandag,je hebt er echt een hekel aan he? Hier lekker weer vandaag,maar wel koud Brrrrrr. Sem:Ow wat fijn dat Faya weer bijgekomen is,gaat nu wel goed he?Ben blij voor jullie.En Jayna al een beetje zin in haar verjaardag? Lydia:Wat sneu voor Jesse,is dat trouwens normaal dat hij er nu nog steeds zo vaak last van heeft?Zitten die buisjes er nog wel in? Beterschap hoor,oorpijn is echt pijnlijk. Linda:Jaime heeft erg genoten op dr verjaardag zo te zien.Lekker verwend zeker? Leuk taartje ook. Jij vind Jelte altijd zo lief hahhaha,nou je mag hem weleens een weekje hebben hoor Soms haalt hij het bloed van onder mn nagels.Gister zag ik het ff niet meer zitten ,zo vervelend was ie.Zat ik er gewoon bij te janken,en normaal kan ik het echt wel aan. Vind het soms echt wel zwaar hoor om 2 kids op te voeden,maar vandaag is hij weer erg lief en heb ik alweer een dikke knuf gehad en hij zegt dat hij me lief vind en van me houd Zaphra:Hoe is het?Nog krampen gehad? Met Yorben gaat het ook weer iets beter,heeft goed geslapen.Alleen nog wat snotterig en zeuren,maar geen koorts meer. Donderdag na mn werk heb ik afgesproken met mn vriendin,gaan we alvast sint inkopen doen. Kan echt niet meer nu met de kids erbij,vorig jaar ging dat nog,maar ze zijn nu veel te wijs. Ik betwijfel nu al of Jelte er lang in gaat geloven,hij vertrouwd het zaakje nu al niet hahahah.
Lin: leuke foto's van Jaime dr verjaardag. Heb je veel mensen over de vloer gehad? Ze had zeker een mooi jurkje aan, zwart staat haar mooi! Brennie: Ben erg benieuwd naar je fotosessie foto. Showen die buik! En je laatste werkdagje is afgelopen! Joehoe! Nu genieten! Lydia: Ego mail is niet erg hoor! je mag natuurlijk altijd lekker van je af schrijven en hoeft echt niet per se elke keer op iedereen te regaeren hoor. Wat zielig voor Jesse en zn oortjes. Hopelijk heeft ie er snel minder last van. Arm kind, Je tobt wat af he met hem en zn oortjes. Kel: Wat knap je gebakjes overslaan! t Blijft ook lekker allemaal he hahaha. Snoepkont! Hier ook klote weer. Onweer en regen en koud ineens. Brrrrr Trena: Moet wel lachen om je laminaat plafonnetje! Ziet er netjes uit hoor! gelukkig dat jelte weer wat liever tegen je deed gisteren. Kan me voorstellen dat 2 kids best af en toe lastig is. Leuk al sint shoppen en dat terwijl ze eerst nog jarig moeten worden he Je bent er vroeg bij dit jaar! Hier alles prima. Geen buikklachten meer gehad gelukkig. Voel me kiplekker, en eniergie voor 10. De eerste afspraken zijn wel alweer gemaakt voor de echo's en vk. 1 dec Vk 8 dec 1e echo 22 dec nekplooimeting en dus weer echo. t Gaat hard, dadelijk alweer 1e echo..........pffff. Nog wel ff ruim 5 weekjes wachten, maar als ik me zo blijf voelen, no problem. Vandaag gewerkt. Dat vervelend klote kind was weer nadrukkelijk aanwezig. God wat heeft zij een grote bek zeg echt heel erg. Heb dr weer ff flink voor lul gezet voor de groep, mss leert ze t nu een keer af. ga aan de bloemkool, aardappels en Schnitzel. Do jonge gezinnenbeurs met Sandra toe. Ook leuk. Kan ik ook weer stiekum shoppen Laterz
Zap:Leuk gaan shoppen met Sandra,weet zij het nog niet dat je zwanger bent? Nog wat van die andere vriendin gehoord,die op haar teentjes getrapt was?
Trena: Ja die andere vriendin heb ik mee gebroken. Heb er geen zin in als ze me de les leest. Ze mag dan wel juffrouw zijn, maar zo een toon slaat ze maar tegen dr leerlingen aan ipv tegen mij en dat heb ik haar ook gezegd. Ze vond het heel jammer, maar ik heb er gewoon geen zin in als ik mezelf niet bij haar kan zijn. Sandra weet idd al dat ik zwanger ben. Bizar joh: Op de verjaardag zondag vroeg de man van John zn zus(Don) aan mn schoonmoeder of ik toevallig zwanger was.......... Vandaag had mn schoonmoeder dr zus aan de lijn en die vroeg er ook naar! Hoe weten die mensen dat!? Blijkbaar zien ze t aan me. 3 mensen die t zondag aan me zagen dus. John zn zus weet t wel dus, en zus van mn schoonmoeder nog niet.........alhoewel mn schoonmoeder antwoordde met....misschien,misschien. Hahaha. Ga ff weekendje weg boeken voor mn verjaardagsweekend in november. t Wordt geloof ik toch Brugge ipv Antwerpen
Robine: geen buikklachten meer, fijn. 1e echo alweer gepland, gaat vast heel snel. Fajah: nu al Sint inkopen, dat is lekker op tijd. Goed idee, denk dat ik ook voor de drukte aanga. We moeten er dit jaar aan geloven, zucht... vierden nooit Sinterklaas maar met een kind ontkom je daar natuurlijk niet aan. Kelly: gebak overslaan, wat goed van je. Heb juist enorm veel zin in allerlei ongezonds. Zit al steeds in Bastians koekjes te graaien. LIS: balen zeg, die oorontstekingen! Echt naar voor Jesse. De pest is dat het heel vaak terugkomt als je daar gevoelig voor bent. Is hij ook verkouden vlak voordat hij oorontsteking krijgt? Kan helpen om dan al vrij snel een neusspray te gebruiken. Heb vaak gehoord dat een neusspray sowieso beter werkt dan oordruppels. Semmi: super dat Faya goed gegroeid is! Moest ook wel, als ze zo tevreden is. Ideaal toch dat ze zo snel kan drinken! Vond dat bij Bastian heel makkelijk. Aankoppelen, even wachten en weer afkoppelen. Nog even volhouden Brennie, dan heb je verlof. Ben benieuwd naar de foto. Annemonique: leuk, die taarten! Misschien kun je er zelf wat poppetjes enzo op zetten, die zijn vast wel ergens te koop. Bastian slaapt idd zelden 's middags. Vandaag toevallig, was lekker rustig. Ik werk dus vooral 's avonds/weekenden en als hij naar het kdv is. Volgende week begint hij op de psz, weer wat extra tijd.
hoi hoi, Fajah: Netjes hoor het plafond. Ziet er goed uit. En al Sint inkopen doen. Wat ben je er vroeg bij. Wel slim eind november zal het wel ontzettend druk zijn. Robine: hahahahaha toch ook maar Brugge. Ga ik eerst even voorproeven volgende week Even de leuke winkels opzoeken. Mss zie je er wel hartstikke zwanger uit. Ik zag het een paar jaar geleden ook aan een collega en die was heel vebaast toen ik het zei want niemand wist het. Panda: Lijkt mij wel af en toe lastig hoor dat Bastian niet slaapt in de middag. Daynah zit nog wel aan 2 uurtjes in de middag. Vanavond Prison Break. Ga er weer lekker voor zitten. Morgen de stad in. Moet even naar de V&D heb donderdag een kinderfeestje en ga een bon kopen dat wilde ze en koop nog een kleinigheidje zodat het kindje ook nog wat heeft om uit te pakken. Verder nog een kadootje kopen voor een collega voor haar baby'tje deze week is haar laatste week voordat ze met zwangerschapsverlof gaat. Lfs Kelly