ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lieve foto's Sem. Leuk die vlechten bij Jayna, doe ik ook soms bij Daynah, maar stilzitten ho maar....... ziet er dan niet mooi uit en dan haal ik het erweer uit. Tegenwoordig zet ik haar in haar stoeltje. Gaat wat makkelijker. Voor Jayna nog 1 nachtje slapen en dat is ze 2. Ben benieuwd hoe ze de taart vind. Zaphra: Je heb gelijk om het bos in te gaan. Het is idd koud, maar met het zonnetje erbij is het heerlijk. Ben benieuwd naar de taarten. Nemo is ook leuk. Hoop dat er een goede uitslag komt voor je vriendin. Wat een onzekere tijd zeg voor hun. Lijkt mij echt verschrikkelijk. Antwerpen is ook heel leuk om naar te toe te gaan. Ik was aan het twijfelen tussen Bugge en Maastricht. Ach over een tijdje doen we Maasstricht wel Als Daynah wakker is, gaan wij ook nog maar even naar buiten toe. Lfs Kelly
Maastricht is ook leuk Kel! Maar daar zijn we 3 jr geleden nog geweest en werd ik ten huwelijk gevraagd Hihih. Gecombineerd met Valkoenburg is dat ook een erg leuk weekendje weg. Mooi voor een volgende keer voor jullie. Geloof niet dat t bos t nog gaat worden, madame slaapt nog! Moet zo nog wel ff de deur uit voor de post en geld pinnen, brrrrrr, heb t de hele dag al koud en dat met de kachel op 23!
Hier staat de verwarming ook al heel de dag aan.....brrrr koud. Hier is Daynah net wakker. Zit nu op het potje als ze klaar is ga ik even naar buiten. Lfs Kelly
Brennie wat een super mooie foto, je ziet er echt super uit! Faya goed gegroeid joepie! Lieve foto's weer, schattige Pippi! Ik heb het ook kouddddddd.
Wat een schattige fotos van je gezinnetje Sem. Jullie zien er allemaal trots uit. Kel:Wanneer gaan jullie naar Brugge? En Zap ging ook al naar Brugge geloof ik he? Erg leuk daar.Mooie stad. Kom er geregeld om te shoppen. Hier zou iemand komen om de CV een service beurt te geven,maar hij belde net dat het niet door ging,hij komt vrijdag.Lekker dan zit ik daar de hele middag op te wachten. Ik had eigenlijk vanmiddag ff mn bedje in gewild omdat ik zo´n slechte nacht heb gehad,maar dat kon dus niet.
Fajah, nou dat is lekker zeg...zit je de hele middag te wachten..grr kan ik ook niet tegen hoor! Zap, ja Dyanne heeft leuke kleding dit keer Ah Jill nog lekker slapen..wilde hier ook ff weg maar ze slapen ook allebei nog Kelly, arme Daynah overgeven..sneu dan he. Ik vind dat snotterig ook altijd zo sneu...Jayden is ook vaak verkouden en loopneus. Lekker naar de stad geweest en geslaagd. Semmi, erg leuke foto's van je gezinnetje, Faya lijkt op Lennard of zie ik het verkeerd? Zo hier ff kort geslapen...kon niet meer slapen...veel te veel gepiekerd. Ach gaat ook wel weer over.. Ga even kopje koffie zetten
Fajah: Balen dat je achteraf wel gewoon je bed in had kunnen duiken zeg Zag trouwens wel dat het plafond af is, netjes geworden! Kyllian ligt ook nog te slapen, lag pas om half 2 op bed. Moet vanmiddag nog boodschappen doen en op zoek naar karton voor zn traktaties. Gisteravond hadden we weer een etentje met het vriendinnenclubje van de Havo. Kyl ging mee aangezien Djurre cursus had. Nou die vond het leuk en heeft het tot half 10 uitgehouden daar, hij kan zich zo uitsloven he. Hij kreeg ook alvast een cadeautje voor zn verjaardag, Duplo.
Nou meiden, ik heb vandaag tijd over met 2 meisjes die allebei al bijna 3 uurtjes slapen....haha Heerlijk hoor, ff tijd voor mijzelf. Ben vast gaan koken, zijn we mooi op tijd klaar vanavond... Kel en Zaph.....jullie hebben wel ervaring he met leuke steden om weekendjes naar toe te gaan. Len en ik willen in t voorjaar ofzo ook met zn tweetjes een keer gaan. Ff lekker relaxen samen...duseh....zal jullie dan nog wel om advies vragen. Zaph: Jill ook al zo lang aan t slapen vandaag....de meiden vinden het met die kou blijkbaar erg lekker in hun bedje. Kel: wanneer gaan jullie het weekendje naar Brugge toe? Daynah nog een plasje gedaan op t potje? Fajah: grrrrr irritant is dat he als mensen zo laat een afspraak pas afzeggen! Vanavond maar lekker op tijd naar bed jij! Simone:niet teveel piekeren he meid! Veel mensen zeggen idd dat Faya op Lenhard lijkt. En Jayna schijnt erg op mij te gaan lijken nu, dus dat is wel grappig. Monique: gezellig uit eten geweest. Dat doen jullie wel regelmatig samen toch? Wat goed dat Kyllian het zo goed vol hield! En dus duplo gekregen....altijd leuk. Ow, hoor Jayna net wakker worden, dus ga dr maar ff uit bed halen. Faya zal zo wel komen voor een voeding, dus we kunnen weer aan de slag tot later, liefs Sem
Zo hier slapen ze ook nog allebei... was net bij Jayden op de kamer maar die bleef gewoon liggen en Quinten had om 3uur al moeten komen voor de voeding. Grappig is dat om te zien he... Jayden begint op mij te lijken en Quinten is precies papa...heeft gewoon helemaal niets van mij
Sem: Je komt maar om raad vragen hoor. Brussel is ook heeeeeeel leuk en zeker om te shoppen Daynah heeft idd nog een plasje gedaan op het potje. Ze mag dan een stickertje op het potje doen. Vind ze natuurlijk helemaal geweldig. En tijd over.......heerlijk toch. Lekker gebruik van maken. AM: Wat goed van Kyllian om het zo lang vol te houden zeg. Weet niet of Daynah dat zal lukken als er geen andere kindjes zijn. Je heb iig een gezellige avond gehad. Simone: Ahhhh niet teveel piekeren hoor. Toch niks ernstigs? Trena: Wij gaan volgende week woensdag naar Brugge toe. Dus als je nog tips heb voor leuke winkels, kom maar op. Jammer dat je niet even heb kunnen slapen. Vanavond maar op tijd je bedje in. Ben even foto's aan het uploaden nog van de cakejes bakken en van Madorudam, maar duurt erg lang. Kom zo weer. lfs
Kel:Ik vind de ZARA altijd wel een leuke winkel in Brugge,daar hebben ze ook een kinderwinkel van. Er zijn zoveel leuke winkels daar,je gaat ogen te kort komen.
Semmi: wow heerlijk 3 uurtjes rust Hoelang hebben ze het nog volgehouden? We waren gisteren niet uit eten, maar we eten altijd bij 1 van ons, deze keer bij een vriendin in Vianen. Charissa: Jayden en Quinten lijken wel veel op elkaar, dus Quinten zal toch wel iets van jou hebben of niet Kelly: kom maar op met die foto's hoor! Ben nu aan het koken, lekker makkelijk pasta. Vanavond komen de kopers de koopovereenkomst tekenen.
Ame papieren worden dus getekend straks,spannend!Vind je het niet jammer dat het verkocht is? Lekker Pasta,hier een boterham gegeten,ik heb totaal geen honger. Kids eten vandaag ook vrijwel niks en Jelte heeft het steeds koud zegt hij,die liep om 16 uur al in pyama en badjas.
Zo meiden wat hebben jullie veel gekletst zeg . Sem; nog 1 nachtje slapen en dan is jouw meisje ook alweer 2 jaar! Maak er een gezellige dag van morgen. Zaterdag dus haar echte feestje, leuk! Nog bedankt trouwens voor al je kaartjes van de afgelopen tijd. Rick die zei laatst al, huh alweer een kaartje van Sem, hahahaha, erg lief van je. Wat een prachtige foto's van jullie gezin. De foto met de vlechtjes is helemaal het einde, ben jaloers! AM; wat knap van Kyllian dat hij het zo goed heeft volgehouden gisteren. En alvast lekker verwend voor zn verjaardag. Duplo is altijd leuk. Kelly; jeetje wat balen zeg dat Daynah weer ziekjes lijkt te worden. Heel veel vitamientjes vanuit hier...dat ze maar snel beter mag zijn. Knuf. Ben benieuwd naar de foto's! Charissa: niet teveel piekeren hoor, is niet goed voor je. Toch niet over de borstvoeding he? Ik vind dat Jayden en Quinten ook heel veel op elkaar lijken dus dan heeft hij vast ook wel wat van jou . Lekker geshopt dus weer, leuk! Fajah; oh wat irritant als je de hele middag voor zo'n gast thuisblijft en dan komen ze niet. Zou ook vreselijk balen. Vanavond dan maar lekker op tijd je bed in. Zap; hoe is het met jou? Geen last meer van krampen gehad? Niet meer naar t bos geweest? Het was ook koud vandaag, ik heb mn warme coltrui alweer aan, mmmmm lekker warm. Wat een onzekerheid voor je vriendin en man zeg, pfff zou niet graag in hun schoenen staan. Hoop dat het uiteindelijk toch allemaal goed blijkt te zijn. Brennied: wow wat een prachtige foto van je buik. Je bent echt supermooi zwanger. Jacq; leuk weer eens van je te horen. Fijn dat alles goed met jou en de kindjes gaat. Sens; wat een leuke foto's van Jaime dr verjaardag. De elmotaart zag er ook superleuk uit. Hier alles zn gangetje..weer 2 drukke werkdagen gehad. Heb het idee dat mn buik nu echt een beetje begint te groeien. Vind het wel weer leuk om een buik te krijgen. Maandag alweer naar de vk, kan ik het hartje weer horen, leuk leuk leuk. Morgen even naar het ziekenhuis om bloed te prikken en daarna ff shoppen. Ik ga nu lekker bankhangen en niets meer doen, heerlijk! Liefs Sap
Leuk AM dat de kopers de koopovereenkomst komen tekenen. Is gelijk definitief. Trena: Ben benieuwd hoor in Brugge. Hier heb je ook Zara in Rotterdam, dus ben bekend met die winkel. Sabine: Leuk maandag weer naar de vk. En morgen lekker vrij heerlijk hoor, ga maar lekker shoppen. Hier vervelend nieuws te horen gekregen. Een oom van mij is vanmorgen overleden. Hij voelde zich niet zo lekker en ging naar de ha en is bij de ha in elkaar gezakt en overleden. Pffff verschrikkelijk hoor. Was altijd een hele lieve man....zal binnenkort dus wel een crematie/begrafenis hebben. Niet leuk die dingen. Foto's lukken niet op een of andere manier....grrrr heb het opgegeven. Ik ga even bij Daynah kijken die gilt de boel bij elkaar. lfs
Gecondoleerd Kel! Wat een treurig bericht! Sterkte. Monique: Joepie, de koopovereenkomst tekenen! Wat een feest! Weer reden voor gebak Nu is t definitief. Lekker snel kwijt geraakt hoor! Sap: Je buikje begint te groeien, joepie! Wat leuk, nu voelt t weer veel echter he. Vergeet niet steeds een foto ervan te maken he. Ik kan ook niet wachten tot er wat zichtbaars komt! Tot nog toe zakt alles van mn kont na die buikgriep van vorige week. Hoor trouwens van heel veel om me heen dat ze al rond de 6 weken in positiekleding moesten lopen! Dat zou voor mij over 10 dagen betekenen! Hou op hoor!Geen zin in...... Trena: Vind je Brugge leuker dan Antwerpen? En heb je een goed adresje voor een hotel daar? We komen er nogsteeds niet uit.......grrrrrrr Er is teveel keuze! Wij eten trouwens vaak t zelfde, hier vanavond ook pasta! Ga ff naar Jill die roept me.
Zoo lekker zakjes traktatie lopen vullen en strikken. Jaime heeft morgen haar laatste dag bij de babygroep. Dinsdag gaat ze naar de peuters. Ze heeft al vaak geoefend en het gaat heel goed. Ook met het slapen. Ze slaapt daar nl in een normaal bed ipv zo eentje met spijltjes. Maar wonder boven wonder gaat ze er niet uit. Ze had wel de eerste keer wat gezegd van teun slapen, pepijn slapen etc. Ze is er wel erg aan toe volgens de leidsters. Merken ook dat ze echt met zinnen begint te praten nu. Erg leuk. Robine met 2e al bij 6 weken zeg met die kleding..brrr. Was je nog naar bos geweest. En als ik jullie was zou ik naar brugge gaan. Vind ik persoonlijk leuker dan antwerpen. Je kan daar ook lekker eten en rondvaartje maken etc. Kel gecondoleerd.was hij oud? En Daynah op het potje, knap hoor! Hier maakt het potje nog geen deel uti van het ritme.Maarff nog want hoe doe je dat met die stickers allemaal op dat potje plakken? Sappie idd wel foto's maken van je buik om de zoveel weken. Straks weet je het niet meer goed. Bleh bloedprikken. En hoe gaat het verder met Lieke? Charissa niet piekeren over de bv hoor! Nergens goed voor. En je geeft toch al een tijdje bv dat is ook al knap. Leuk heh die kleren van Dyanne. Ik vind het ook erg leuk. Semmi alvast een heel fijne dag voor morgen. Leuk dat je man vrij is zeg. Verwen Jayna maar lekker. Hier verder niet veel te melden. Druk en ben snipverkouden. Loop de hele dag te niezen. Morgen evaluatiegesprek op het kdv omdat ze dus naar de andere groep gaat. Lfs
Goedenavond, Simone: grappig dat bij jullie beide kids ook best verschillende zijn en dus allebei van 1 van jullie iets hebben. Kel: gecondoleerd meid, poeh da's echt schrikken zeg! Sterkte ermee meid! Knuf van ons! Wat goed trouwens dat Daynah weer op het potje geplast heeft, dat gaat wel goed he! Monique: vanavond dus officieel de overeenkomst ondertekenen, echt fijn dat het nu allemaal rond is met jullie huis. Sap: jaja.....buikje begint nu dus echt te groeien, leuk hoor! Op een gegeven moment mag het dan ook wel echt zichtbaar worden he. Succes bij t bloedprikken morgen en shopse daarna.....babyinkopen doen? Graag gedaan hoor wat de kaartjes betreft. Jullie hadden nu ook wel alles achter elkaar he met de verjaardagen en zwangerschap...haha Linda: goh, Jaime dus ook al naar een andere groep op het kdv. Dan is ze ineens echt een grote meid he. Gelukkig dat het in het grote bed daar wel goed gaat, is misschien toch ff wennen voor dr. Leuk dat Jaime ook echt met zinnetjes begint te praten, voor je het weet vertelt ze hele verhalen. Zo, hier zijn we klaar voor Jayna haar verjaardag morgen. Heb vanavond nog ff lekkere dingen voor morgen in huis gehaald. Gaan lekker uitgebreid ontbijten met elkaar. Net hele huis versierd met Bumba en Prinsessenslingers en kadootjes ingepakt. Len is nu nog ff met het keukentje bezig. Hij zet m vast in elkaar en pakken m dan in. Kan ze er meteen mee spelen morgenochtend. Nou ga Faya zo ook maar wakker maken voor de laatste voeding en daarna lekker naar mn bedje toe. Liefs Sem