JAYNA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG, MAAR DAT GAAT WEL LUKKEN!
JAYNA GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG! PAPA EN MAMA EN FAYA OOK GEFELICITEERD! Fijne dag en geniet er lekker van met jullie gezinnetje. Kom vanmiddag ff weer... moet Quinten ff aankleden en mijn haar doen en dan bij vriendin op de koffie... Tot later
Jayna, proficiat met je 2e verjaardag meisje! Lekker genieten van je prinsessentaart Zo mijn verlof is begonnen Zojuist echo gehad en de baby ligt gewoon goed, gelukkig! Komt later ff kijken, even spelen met Milou. Groetjes
LIEVE JAYNA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG! VEEL PLEZIER VANDAAG SAMEN MET PAPA, MAMA EN FAYA! DIKKE KUS RICK SABINE EN LIEKE
JAYNA, GEFELICITEERD MET JE 2e VERJAARDAG! LEKKER GENIETEN MET PAPA, MAMA EN FAYA! EN DAT JE MAAR VEEL CADEAUTJES MAG KRIJGEN!!!!!!!!
Kel: gecondoleerd met het overlijden van je oom. Wat vreselijk zeg. Dat was wel heel erg onverwachts. Hoe gaat het met je? Brennied: wat heerlijk dat je meisje goed ligt! En wat lekker dat je verlof nu eindelijk is begonnen! Nu lekker genieten van Milou en goed uitrusten. Kun je je al een beetje voorstellen dat jij zometeen aan de beurt bent? Sens: he bah, verkouden. Doe maar rustig aan. En Jaime ook naar de grote groep. Kan me voorstellen dat ze eraan toe is. Was Jesse ook, en nu lijkt ie weer zo klein! Zap: ook weer de eerste afspraken staan bij de vk. Spannend allemaal hoor! Trena: jij weer beetje opgeknapt? Gisteravond ouderavond gehad bij het kdv. Zagen we filmpjes met activiteiten van de kinderen. Zat Jesse daar te plakken. Tjeetje, wat zit ie dan rustig! Doet ie thuis nooit! Wel leuk om te zien.
Ben vandaag naar de Jonge Gezinnnebeurs geweest met Sandra en Zoe, in Utrecht! Druk druk druK! Wel leuk hoor, maar blij dat we weer thuis zijn. Heb wel nog leuke foto's gemaakt. Komen ze. Jill en Lila Haan ofzo
Kelly:Wat een vreselijk nieuws van je oom,hoe oud was hij en had hij een vrouw en kindjes,lijkt me echt erg.! Lis:Wat grappig dat Jesse op Kdv wel zo rustig kan knutselen hahaha,wel leuk om te zien,toch?Hier nog snipverkouden ,maar gaat wel iets beter dan gister hoor,lief dat je ernaar vraagt. Zaphra:Leuke fotos van vanochtend.Ik heb dat nijntje met geluid ook voor Yorben(maar dan iets kleiner ) Sem:Hoe is Jayna haar verjaardag geweest?Druk gehad? Vanmiddag na mn werk lekker inkopen voor Sinterklaas gedaan met mn vriendin. Hebben lekker geluncht.Ik heb ook nog 3 dikke truien voor mezelf gekocht,kan ik ook weer tegen de kou. Nu eten maken. XXX