November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: gecondoleerd met je oom :(

Brennie: verlof joepie!

Robine: leuke foto's! Ik ga er morgen met een vriendin die 22 weken zwanger is naartoe, maar we nemen de kids niet mee ;)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goed idee monique om de kids thuis te katen, sjezus wat was t druk daar vandaag! Veel plezier in ieder geval!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Was het verder wel leuk? Ben er nog nooit eerder geweest. Wat was er allemaal?

Ben nu druk met de traktaties voor het kdv en Kyl zn verjaardag. Dacht het ff snel te doen, maar is enorm geknip en geplak.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Is het nog gelukt monique met de traktaties?
    Veel plezier vandaag,maar je bent mss al weg.

Simone:Hoe is het bij jullie?Kindjes ook weer wat opgeknapt?

Hier in de ziekenboeg weer een stuk beter ,we hebben alledrie tot kwart voor 8 geslapen vanochtend,moesten ons nog haasten om op tijd bij school te zijn.
    Zit nu aan de thee en ga dan de sint kadootjes inpakken.
    Yorben kijkt tv dus die heeft er geen erg in.

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo hier CB gebeld vanmorgen.
    Maak me zorgen om mijn kleine manneke.
    Hij heeft al vanaf maandag geen ontlasting gehad...steeds scheetjes laten en stinken :oops: ....erg hoesten en warm, temp was net 35.8...spuugt veel terug... ik weet het ook niet meer.
    Mss andere voeding of zo.... he met BV was dit niet gebeurd bah

Vannacht mijn laatste BV gegeven....moest wel ff traantje wegpinken :(
    Ben vanmorgen met tabletten begonnen..tegen angst, had hier ook veel last van na Jayden zijn geboorte...mss word extra door hormonen of zo dat het dan teveel overheerst. :rolleyes:

Zo ga ff aandacht geven aan Jayden en wachten op telefoontje van CB.
    Hoop wel dat ze vandaag nog bellen.

Kom later wel ff weer

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Bedankt voor alle felicitaties voor Jayna haar verjaardag!
    We hebben gister een leuke en gezellge dag met elkaar gehad. Wat was het leuk om te zien hoe Jayna genoot. Ze was zo blij met alle kado´s en heeft de hele dag door lief gespeeld met al haar nieuwe speelgoed.
    Mijn ouders kwamen op de koffie en als verrassing kwam mijn schoonmoeder ook nog even langs. Hadden we echt niet verwacht, omdat ze zaterdag ook al komt.
    Jayna is al flink verwend. Van ons een keukentje, puzzel en prinsessen bordjes+kopje gekregen, van mijn ouders een houten poppenhuis en boek van nijntje, en van mijn schoonmoeder en man nieuwe schoenen, strijkplank+ strijkijzer en een koffiezetapparaatje.
    Echt huismoedertje begint ze te worden dus!

Ik was gisteravond wel bek af. Merk dat mijn erergie elke dag om 20.00 uur echt op is.
    Vandaar dat ik gister niet meer gepost heb.
    Zal zo nog ff spammen en kom later vandaag weer ff reageren. Moet zo eerst even boodschappen doen voor Jayna haar feestje van morgen.

tot later!
    Liefs Sem

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    o ja, Sap, Zaph en Trena bedankt voor jullie kaartjes, erg leuk!
    En Kel, bedankt voor je voicemailbericht.....hoorde m gisteravond pas, want kwam er achter dat t geluid van mn telefoon uit stond....

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Eerste kado op bed

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    keukentje uitpakken

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    nog een groot kado...

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    smullen van de taart

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste.....Jayna aan t strijken...

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: ach, wat een lieve foto's van Jayna haar verjaardag! Dat kadootje dat ze in haar bed krijgt, heb ik voor de sinterklaas gekocht. Leuk hoor, zo'n klein huismoedertje. En ze heeft geen pop, ze heeft gewoon een echte baby! Hahaha.
    Kan me voorstellen dat het je wel opbreekt hoor. Nachtvoedingen moet je ook weer aan wennen he.

Trena: gelukkig dat jullie weer een beetje opgeknapt zijn. Lekker dat je nu nog ongemerkt allemaal dingen kan doen zonder dat ze het doorhebben he. Mijn moeder maakte altijd zelf poppenkleertjes voor mijn pop terwijl ik erbij zat en dat kreeg ik ook altijd cadeau.

Simone: heb je al iets van cb gehoord? Wat vervelend van Quinten zeg. Marijn heeft ook een tijdje gehad die hij erg weinig poepte hoor. EN nu vaak 2 keer per dag. Ik zou nu ook wel een traantje moeten wegpinken bij de laatst keer bv, maar je moet ook aan jezelf denken hoor meis. Je ging er zelf bijna aan onderdoor, en het moet wel leuk blijven.

Monique: En.... alles rond nu met de verkoop? Lekker hoor, hoef je ook niet meer zo vaak te poetsen he!
    Ben je al naar de beurs? Ik keek net en zag dat het maar tot 17 uur is. Op zich wel logsich, met kinderen, maar wij wilden ook nog ff gaan.
    Wes is aan het werk en zit in de jaarbeurs, dus nu gaan we maar wat eerder. De jongens liggen nu nog lekker te slapen! HEerlijk!
    Ik heb zelf ook ff tukkie gedaan, belde mijn moeder... Nou ja, nu nog ff lekker achter de pc dan. Heb geen zin om te poetsen.

Sens: hoe is het met Jaime? Lekker aan het pingelen?

Zo, wij gaan dus vanmiddag ook nog ff naar de jongegezinnenbeurs. Morgen even naar de verjaardag van Kyllian en zondag naar de verjaardag van de zoon van een vriendin. Hij wordt al 17 hoor, dus niet meer een echte kinderverjaardag. Maar zo leuk, want hij wil dus echt dat wij ook altijd komen, ook met kinderen. Bij de geboorte van Jesse hield hij hem ook echt zo lief vast. BIj Marijn niet, want nu heeft ie een vriendinnetje die nog niet voor met kinderen bezig is. Hahahah, hoe jongens dan kunnen veranderen he.

Ga nog ff surfen.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ik kom snel weer reageren hoor maar ben nu aan het werk.

ff snel....

Sem; wat een leuke foto's van Jayna dr verjaardag! Ze is helemaal happy met dr prachtige kado's he?!

LIS; veel plezier op de jonge gezinnenbeurs!

Charissa: Quinten wel ff goed in de gaten houden, anders mss ff langs de huisarts? Veel beterschap voor hem.

Zap; ook van jou weer leuke foto's! Jill heeft zichtbaar genoten.

Kelly: hoe is met jou?

Kel, Sem en Zap nogmaals heel erg bedankt voor jullie prachtige kado! We vinden het echt heel erg leuk!

Nou en dan een nieuwtje van deze kant.........Lieke heeft de waterpokken!
    Gisteren 3 vreselijke luiers (moest gelijk aan Jill denken Zap). We moesten echt samen verschonen (gisterenavond, vannacht en vanochtend), zo een wat een lucht zeg...Rick stond te helpen met lotiondoekjes in zn neus en ik stond te kokhalzen :oops: (weet niet of dit iets met de waterpokken te maken heeft :) )
    Ik zag gisteren nog maar iets van 7 pokken maar volgens mn schoonmoeder zijn er al weer wat bijgekomen. Arm kind, hoop niet dat ze er teveel last van gaat krijgen. Heb net al flink metholpoeder ingeslagen, schijnt goed te helpen tegen de jeuk.

Nu gauw weer aan het werk...

Tot later meiden,

Liefs Sap

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Sap wat vervelend die waterpokken.Maar misschien valt het mee? En getver ook van die vieze luiers...bleh. Als je met zn twee moet verschonen is het helemaal hopeloos.Sterkte ermee.
    Heb je trouwens al op je werk verteld dat je zwanger bent?

Lis vervelend dat je werd gestoord tijdens je tukkie. lachen van die zoon van een vriendin..hihi. Veel plezier op de beurs vanmiddag.

Semmi leuke foto's van Jayna haar verjaardag. Idd huismoedertje..hihi. Had jij nou ook een Hema taart?

Am ji jook leuk naar de beurs of ben je er al?

Charissa zou het idd wel even in de gaten houden. Een temp van 35.8 is ook niet veel zeg. Vervelend ook van de angst zeg. Hoop dat je snel weer geen pillen hoeft.

Fajah fijn dat jullie zijn opgeknapt. oh en al kadootjes inpakken. Moet wel om je lachen Yorben kijkt tv dus heeft er geen erg in...na zn verjaardag zal dat wel anders zijn (tenminste bij jaime, toen opa met zn nieuwe computer binnen kwam dacht ze dat ze een kado kreeg, en vand eweek trakteren op kdv voor het afscheid, kwam ze thuis liep ze zo de hoek in om te kijken of er dootjes stonden...en maar vragen..hihi)

Zo hier is intussen van alles gebeurd. Mn zus belde me gisteren op mn werk. Dr ex was in het huis en vrij agressief. Gelukkig had ze daarvoor mn vader al gebeld en die is er heel snel heengegaan. Het dreigde uit de hand te lopen, gelukkig door rust die mn vader weer terug kon brengen (toch zo zn voordeel je leven lang agent geweest). Ze werd eigenlijk gewoon uit het huis gezet dus heeft gelijk deels haar spullen gepakt. Mn vader had een lijst gemaakt van spullen die ze nu moeten verdelen. Dat gebeurd morgen en daarna gelijk alles verhuizen. Ze kon spullen tijdelijk opslaan bij een vriendin. Intussen gaat mn zusje tijdelijk bij mn oma wonen. Die is net weduwe dus misschien voor haar ook leuk wat gezelschap.

Verder nog meer nieuws goed nieuws. Jaime moest vanochtend voor controle naar het wkz. Eerst weer een hartfilm gemaakt, gemeten en gewogen. Ze had er duidelijk geen zin in en was echt not amused. Boos werd ze! Later ging het wat beter. Na hartfilm enzo kwam de arts luisteren, geen ruis (maar dat was vorig jaar ook al niet meer heh). Daarna moest ze weer voor een echo van haar hart. Dat vond ze ook niet tof totdat ze de tv aanzette met bumba.
    Daarna afsluitend gesprek met arts en.......het gaatje zit er nog ongeveer even groot, maarrrrrrrrr de rechterkant van het hartje is ten opzichte van vorig jaar niet groter geworden. Dat is dus positief! Want met gaatje kun je leven, maar niet als het hart aan de rechterkant maar groter wordt. Dan kun je op den duur hartritme stoornissen krijgen.

Nou alles bij elkaar genomen; ze groeit heel goed, geen dikker hart, geen ruis...we hoeven pas over 2 jaar terug te komen. Dus volgend jaar geen operatie en misschien daarna wel helemaal niet. Als het hart dus wel normaal blijft of ietsjes groter t.o.v. een hart van een normale 4 jarige.
    Wij zijn dus heel happy nu! :D
    Ongelofelijk heh!

Ze is trouwens echt weer best gegroeid is nu 90 cm en weegt op 50 gram na 13 kilo. Hij heeft ook nog onze lengtes ingevoerd en haar curve nu komt overeen met dat wat hij had berekend (was echt grappig te zien). Hij verwacht dat ze 1.78 wordt :confused: . Ben ik straks de dwerg hier in huis ;)

Nou dat was m ff moet nog ff werken denk ik en dan ff schoonmaken. Jaime ligt nu op 1 oor.

lfs

18. hoi hoi,

Lin: Wat een geweldig goed nieuws zeg. Wat moet dat een opluchting zijn voor jullie. Zo'n operatie is natuurlijk niet niks bij zo'n kleintje.
    Goh en dan je zusje zeg. Jeetje.....gelukkig was je vader snel bij haar. Ze moet gewoon snel haar spullen pakken en weggaan. Sterkte voor haar.

Sap: Hehhhhhhhhh gatver Lieke waterpokken. Wat zielig zeg. En dan die luiers. Ik zie jullie al staan, Rick met proppen in zijn neus :) :) . Dikke knuffel voor haar.

Sem: Ahhhhhhhhhhhhhhhh wat een leuke foto's van Jayna zeg. Ik kan zien dat ze erg heeft genoten. Leuk dat je schoonmoeder ook even langs is geweest. En morgen dus het grote feest. Heel veel plz alvast.

LIS: Veel plz op de beurs. En druk weekendje voor de boeg dus met verjaardagen. Wel gezellig toch.

Charissa: Hoe is het nu met Quinten? Hij is echt een beetje aan het stuntelen heh. Is niet leuk. Hoop dat je tabletten helpen tegen de angst.

Verder kan ik niet mee lezen. Ik zag nog leuke foto's van Jill voorbij komen. Die uggs staan haar erg goed. Heb jij ze ook al regelmatig aan?

Hier alles zijn gangetje. Gisteren druk gehad op mijn werk. Het kadootje vond mijn collega erg leuk. Ze was helemaal verrast.
    Na mijn werk heb ik Daynah opgehaald bij mijn moeder en zijn we samen met mijn broer en schoonzus naar onze stiefbroer geweest zijn zoontje werd 4 dus was wel weer gezellig. Daynah heeft zich weer uitstekend vermaakt, ondanks ze moe was. We zijn om 21.30 uur weggaan en Daynah werd gewoon boos dat we weggingen...hahahaha. Eenmaal thuis viel ze als een blok in slaap tot vanmorgen 7.45 uur. Nu ligt ze er weer een uurtje in.
    Vanavond gaan we naar vrienden. Daynah gaat ook mee, dus zal het ook wel weer wat later worden. Gelukkig slaapt ze tot nu toe ergens anders ook wel goed. Gelukkig maar.

Ik ga even relaxen, voordat ze wakker wordt.

Lfs Kelly

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Linda:Wat een goed nieuws over Jaime dr hartje zeg,wat een last zal er van jullie schouders gevallen zijn.
    Wat een lul zeg die ex van je zusje,als ik haar was zou ik idd zo snel mogelijk alles afhandelen zodat ze niet meer bij hem in de buurt hoeft te komen.
    Kon jij eigenlijk goed opschieten met hem toen ze nog samen waren,moet voor jou ook raar zijn om opeens geen schoonbroer meer te hebben.

Kel:Veel plezier vanavond bij jullie vrienden.Goed dat Daynah zo goed slaapt ergens anders,Yorben slaapt ergens anders niet zo erg goed helaas. :rolleyes:

Sap:Aah arme Lieke en haar waterpokjes.Maar dan is ze er wel vanaf.
    Is het niet gevaarlijk voor jou nu je zwanger bent,ik weet dat eigenlijk niet

Sem:Mooie verjaardagsfotos van Jayna,ze heeft leuke kadootjes gekregen.

Lis:En nog naar de jonge gezinnen beurs geweest?Wel lekker dat het zo dichtbij is dan.Veel plezier morgen bij Kyllian. :)

Zaphra:En voel je je al echt zwanger nu?Kun je het al geloven? :) :) :)

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja meiden supernieuws heh. Had mn vader meteen al gebeld maar die was er niet, hij belde net terug helemaal zenuwachtig. Hij was ook zo blij, hij zei : dit is echt geweldig nieuws tussen al het slechte door, ik ben zo gelukkig hiermee (opa is gek op Jaime).

Wel vroeg hij of Michiel zaterdag mee wil gaan met spullen verdelen en halen van mn zusje. Hij is ook gewoon zelf heel boos heh en maakt zich erge zorgen over mn zusje dus misschien moeten we morgen helpen met uitzoeken en verhuizen daarna. Verhuizen is mss sowieso wel handig.

Am ik kan dan misschien niet bij kyl zn verjaardag zijn, maar sms je nog wel even definitief. Anders kom ik op een vrijdag als je vrij bent wel ff langs.

Fajah ik vond de ex van mn zusje niet onaardig ofzo, maar beetje apart figuur. In de 12 jaar dat ik hem kende is dat eigeniljk niet veranderd. Weet je normaal bouw je wel een band op ofzo heh wordt wat hechter dat heb ik met hem niet gehad. Nog steeds zelfde als 12 jaar geleden.

Kel lekker druk weekendje weer voor de boeg. Wel gezellig hoor! En Daynah die niet naar huis wilde..hihi.Nu al een stapper!

Mn zusje belde net ook nog ze kon tijdelijk ergens wonen, maar misschien gaat ze toch gewoon bij oma. Ik had nog een huis voor haar gezien dus daar gaat ze ook op reageren.
    Jaime ligt nog steeds te pitten, zal wel van indrukken ziekenhuis komen.

lfs

Deel Deze Pagina