November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag....

Zo, alle boodschappen voor Jayna haar feestje morgen zijn in huis. Morgenochtend nog ff de winnie de poeh taart bij de Hema halen en dr feestje kan beginnen!

Fajah: jullie dus al druk met sinterklaasinkopen doen. Vieren jullie het samen met jullie vrienden? En lekkere warme truien gekocht, mag ook wel met dit weer he!

Brennie: geniet je een beetje van je verlof meid? Goed nieuws zeg dat jullie kleine meisje nu goed ligt!

Kel: ideaal zeg dat dat zo goed gaat met Daynah met het ergens anders slapen. Jayna is dan toch vaak van slag en die nacht dan thuis steeds wakker. Het kadootje dus goed in de smaak gevallen bij je collega mooi zo!
    Weet je al wanneer je de begrafenis/crematie van je oom hebt? Echt heftig hoor ook voor de fam om zoiets mee te maken!

Sap: heel graag gedaan hoor meid. Ik vond jullie kadootje ook erg leuk toen ik zwanger was van Faya. Laat je maar lekker verwennen! En Lieke dus de waterpokken, arme meid, en ame papa en mama met de stinkende luiers!

Zaph: super leuke foto's zeg van je meissie. Die met nijntje is errug mooi! Dr Ugs staan haar trouwens goed hoor! En wat is Zoe ook alweer groot geworden, mooi meiske!

LIS: hoe is het nu met Jesse en zn loopoortjes? Bedankt voor jullie kaartje trouwens, Jayna vind m erg mooi!

Linda: wat een opluchting voor jullie zeg dat het zo goed gaat met het hartje van Jaime! En ze wordt een grote meid dus! Wij hadden idd ook een taart van de Hema, erg lekker zijn ze he!

Monique: al helemaal klaar voor morgen? Krijgen jullie veel visite? Kyllian zal ook wel flink verwend worden! Hoe voel je je verder? Nog steeds geen kwaaltjes?

Simone: kan me best voorstellen dat je ff een traantje moest laten bij de laatste voeding. Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van angsten. Hielp de medicatie bij Jayden toen goed?

Len is net thuis, zal zo beginnen met koken. Opgebakken aardappeltjes met spekjes, boontjes en een kipschnitzel....mmmm....

tot later!
    Liefs Sem

2. hoi hoi,

Zo Sem al boodschappen dus al in huis voor Jayna d'r feestje. Ben benieuwd hoe ze morgen op d'r taart reageert.
    Mijn oom wordt dinsdag gecremeerd en maandagavond is er tijd om afscheid te nemen. Wel treurig is het. Hij was op zich wel op leeftijd hoor. 77 jaar, tenminste ik vind het wel jong en hoe het is gegaan is gewoon treurig.

Hier is het eten echt waardeloos met Daynah echt geen hap eet ze. Af en toe word ik er gek van. Hoop dat het weer anders gaat worden, dit is echt waardeloos.

Ik ga even lekker in bad met Daynah en dan ons klaar maken om weg te gaan.

Fijne avond.

Lfs Kelly

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly, wat erg van je oom. Idd nog niet echt oud en de manier waarop :cry: .
    En eten weer slecht, pff, dat is toch wat zeg. Maar ze is ziek, toch? Zal zeker meespelen.

Veel plezier morgen Semmi! Leuke foto's heb je gespamd.

Sens: super nieuws! :D Maar wat een gedoe met je zusje. Hoop dat ze gauw een eigen plekje vindt.

Sappie: Lieke waterpokken, Bastian zit er nu ook helemaal onder. Hij had ook van die vieze luiers, vlak voordat het doorbrak. Ik doe hem elke avond in een havermoutbad, daar droogt het sneller van. En heb spul van vsm tegen de jeuk. Mentholpoeder werkt waarschijnlijk ook goed, kan dat ook wel proberen.

LIS: haha, die zoon van je vriendin, wat grappig. Lief dat hij altijd wil dat jullie komen.

Charissa: was het alweer vergeten maar kan idd best zo weinig poepen. Bastian had een periode dat hij 1 keer per week poepte. En misschien was het met bv ook wel gebeurd, moet je je niet schuldig over voelen.

Weet het verder niet meer. Hier lekker druk geweest. Schoonma is er weer en daar gaan we lekker gebruik van maken. 8)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hey allemaal!

Sap: Arme Lieke onder de pokkies! Beter hoor dat ze t nu heeft dan dadelijk als nr2 er is :) Ik zit ook nog vol spanning te wachten wanneer Jill ze krijgt.

Lin: Wat fijn dat alles er mbt Jaime dr hartje goed uit ziet. En licht is ze zeker niet meer. 90 cm en bijna 13 kg, keurig toch!? Ben heel blij voor jullie en Jaime dat een operatie(voorlopig) nog niet nodig is. Hoe is t tussen jou en Chiel? Is hij alweer om voor een 2e? Of nogsteeds niet?

Sem: Wat een lieve foto's van Jayna dr verjaardag. Had ook al op Hyves gespiekt hoor en al leuke foto's van dr gezien. Heel veel plezier morgen met haar verjaardag!

Panda; Bastian ook al onder de pokkies? Arm kind. Goede tip dat havermoutbad. Zal t onthouden als t hier ook zo ver is. Wat fijn je schoonmoeder weer over de vloer ;) (mis)bruiken bedoel je! ;)

Monique: Hoe was de beurs vandaag? Leuk? Druk? Nog wat gekocht? Heerlijk ff zonder Kyllian zeker? En voel je je nog lekker zwanger? Misselijk? Andere kwalen?

Kel: Triest hoor van je oom. 77 is idd nog niet zo oud en zeker niet als ie niet ziek was! Sterkte. Ennuh t eten is hier ook nogsteeds niks! En dan ook echt niks..........halve boterham, 3x flesje melk,ontbijtkoekje. Dat was t zo een beetje.

Brennie: Fijn hoor dat de kleine meid gedraaid is, scheelt weer een hoop zorgen en vragen omtrent een eventuele keizersnede. Hopelijk blijft ze nu goed liggen. Bevalt je verlof een beetje? Milou vindt het wel fijn zeker om mama de hele dag om zich heen te hebben?

Lydia: Have fun op de beurs en lekker alle aanbiedingen en boekjes meenemen hoor, altijd leuk! Hopelijk was t niet zo druk als donderdag.

trena: Is Jelte alweer wat minder brutaal inmiddels?En verheugt hij zich al op zn 5e verjaardag? Slim hoor van je om nu al sint inkopen te hebben gedaan. Scheelt een hoop gedoe en stress zo voor de feestdagen.

Hier alles zn gangetje. Vandaag gewerkt, daarna bij schoonouders gegeten en vanavond ploffen we met een filmpje op de bank. Voel me overigens topfit, echt bizar. Heb werkelijk helemaal nergens last van! Vind ik soms ook vervelend hoor, voel me helemaal niet zwanger zo. Morgen gaan we naar de kidsfactory toe in Amsterdam en hopelijk slagen we voor een cadeautje voor Jill dr 2e verjaardag, al hebben we nu nog geen benul wat we moeten kopen. Verder houden we een weekendje rust! Ook weleens lekker na alle weekenden alleen gezeten te hebben vanwege John zn werk, reisjes, en uitjes.

Antwerpen is ook geboekt. We gaan van 21 tm 23 nov naar dit hotel toe. Krijgt goede recensies op internet, ben benieuwd.http://www.hotelspecials.nl/?go=hotel&a ... =2&rooms=1

Ga nu ff filmpje installeren en wens jullie alvast een fijn weekend.

Liefs

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: wat voor soort angst is het? Heb je paniekaanvallen? Hoop dat de pillen werken. Lijkt me erg vervelend, sterkte.
    En wat zei het CB?

Fajah: whaha, nou Kyllian ziet echt alles...ik kan echt niet cadeautjes in gaan pakken waar hij bij is :D
    Gelukkig gaat het beter met de ziekenboeg.

Semmi: Wat een mooie krullen heeft Jayna. Leuke verjaardagsfoto's! Jullie vieren het dus ook morgen. Wij krijgen niet megaveel bezoek, moeten nog ff afwachten wie er uiteindelijk komen. Wil het dit jaar ook niet heel groot doen....zoveel bezoek tegelijk is voor die kleintjes ook niet echt heel leuk denk ik. En bij jullie?

LIS: Hoe was het vanmiddag in Utrecht, zeker behoorlijk druk? Wij waren er al vroeg, geloof om half 11 en toen we weggingen was het er echt megadruk.

Sappie: owjee de pokkies. Nou gelukkig wel na haar verjaardag zeg! Hoop dat ze er niet teveel last van krijgt.

Sens: wat een goed nieuws zeg over Jaime! Gelukkig voorlopig geen operaratie en het gaat vast allemaal wel weer goedkomen! En toch bijna 13 kilo haha. Denk dat Kyllian dan ook wel zoiets zou moeten zijn, kan het alleen nog niet geloven hehe.
    Wat een gedoe met je zus zeg, sterkte ermee. Ik hoor wel wanneer je kan, zondag zijn we ook gewoon thuis evt.

Kelly: Je zit nu al bij je vrienden, gezellie en lekker dat Daynah gewoon mee kan.

Robine: Jij ook helemaal geen kwaaltjes, lekker toch ;) Nog geen cadeau voor Jill foei :p Hopelijk slagen jullie morgen. Wat is dat voor winkel?
    Leuk Antwerpen en snel al!
    Heb was vanmorgen nog te doen op de jongegezinnenbeurs, maar 's middags toen we weggingen was het echt druk! ben blij dat we zonder kids waren.

Nou hier dus vanmorgen naar de jongegezinnenbeurs geweest. Was wel leuk, maar hoef er geen 2e keer heen. Vooral veel reclame voor vanalles en tja meeste dingen hebben we natuurlijk al. Wel een shirtje voor Kyllian gekocht. Het leukste vond ik nog dat ik nu weet wat mn vriendin krijgt (een meisje). Ze mocht het van dr man aan niemand vertellen, maar ze kon vandaag anders niets kopen :D Toen mocht ze het wel van dr man aan mij vertellen ;) Ben wel btje jaloers hoor, zou het ook erg leuk vinden een meid erbij...we hebben nu zoveel meisjeskleding bekeken, kreeg daar echt kriebels van. Maar ik blijf erbij dat het een jongen wordt, dus we zullen dan maar naar jongenskleding blijven kijken he ;)
    We zijn 's middags nog wezen shoppen in Utrecht, ben geslaagd voor laarzen voor mezelf.

Net alle slingers beneden opgehangen en zn cadeau's klaargezet. Morgenochtend nog paar boodschappies doen en dan 's middags zn feestje!

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Een hele fijn dag morgen Monique ,geef Kyllian een dikke zoen xxx

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kyllian van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!! Fijne dag vandaag!

8. KYLLIAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG.

9. Zo hier een geslaagd avondje gehad. We waren 01.00 uur thuis. Daynah heeft lekker uitgeslapen tot 9.30 uur. Ze werd wel eerst om 7.30 uur wakker voor een fles, dat is tenminste nog het enige wat ze goed eet, daarna weer in slaap gevallen bij mama :D.

Wij gaan vandaag ws even naar babypark, weer om te kijken voor een tafeltje en 2 stoeltjes. Ik had daar ook leuk gezien, maar weet dus nu niet meer hoe die eruit zag, anders ga ik maar gewoon voor een neutrale kleur wit.

Robine: Lekker toch dat je zo topfit voelt. Heerlijk lijkt mij dat. Of het moet nog komen dat kan natuurlijk ook, maar daar gaan we niet van uit.
    Veel plz bij de kidsfactory en van jullie rustige weekend. Hier ook verder geen plannen. Vanavond lekker dvdje.
    En Antwerpen geboekt. Leuk. Dat wordt lekke shoppen.

AM: Jij ook al naar de beurs geweest en wie weet krijg je wel een meid. Je weet maar nooit heh. Willen jullie het eigenlijk van tevoren weten wat het wordt?
    Heel veel plz vandaag met Kyllian zijn verjaardag.

Panda: hahahahahaha veel plz met het gebruikmaken van je schoonmoeder :)

Ik ga Daynah even een schone broek geven die heeft lekker zitten poepen en het stinkt hier.

Lfs Kelly

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hiep Hiep Hoeraaaa voor Kyllian! Hartelijk gefeliciteerd met je tweede verjaardag en een hele gezellige dag toegewenst samen!

11. sappie

sappie Fanatiek lid

HIEPERDEPIEP HOERA!! KYLLIAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG! VEEL PLEZIER VANDAAG!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Namens Kyllian bedankt voor de felicitaties! :)

Vanmorgen heeft hij van ons al zn cadeau gehad. Vanmiddag komt zn visite.

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    KYLLIAN: GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!
    LEKKER VEEL TAART ETEN VANDAAG HOOR!

De jongens liggen hier op 1 oor, dus kunnen even opladen voor het feestje van Kyllian zometeen.

Jesse begint het uitslapen trouwens steeds beter te leren. En dat met de wintertijd! Vanochtend huilde hij om 5 uur, maar heeft daarna (weliswaar bij ons in bed, maar toch...) tot bijna 8 uur geslapen :D
    Papa en mama erg blij!

Gister trouwens niet zo lang op de beurs geweest. Ik was erg laat en Wes had het uiteindelijk nog erg druk op zijn werk, dus ging niet mee. En alleen vond ik het eigenlijk ook niet zo leuk. Maar goed... ik ben lid geworden van de TROS omdat je dan een dvd van de bibaboerderij erbij krijgt :oops:
    Ik zag trouwens dat er op 10 november een cd uitkomt met lilaliedjes.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mijn eigen keuken!

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag Kyllian! Wat heb je een mooie keuken gekregen! :D

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    KYLLIAN, GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG, PAPA EN MAMA OOK GEFELICITEERD.
    Nog een fijne middag en avond!

Kelly, gecondoleerd met je oom.

Sens, wat een goed nieuws van Jaime!

Zo laat het hier ff bij.....Quinten huilt alweer...ga ff naar hem toe.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kyl nogmaals van harte!

pfff ik ga echt ff fzeiken sorry hoor maar wat een kutdag hebben wij gehad zeg.
    Vanochtend vroeg opgestaan naar mn ouders gereden en daarna naar mn zus dr 'oude' huis. Nou echt achterlijk. Die ex zei al niks tegen ons dat we kwamen. Had zelf gister al tig spullen van mn zus in tassen gegooid en bij de deur gezet in een kamertje. Nou meer van dat soort. Ze ging pakken en wij helpen. Hij ging op een gegeven moment in zn eigen kamer zitten, zei verder dus echt niks. Als ik vroeg was dat ook van mn zus mag ik dat inruimen dan kon er een minimale ja af verder niks.

Ok afijn kregen ze ruzie bij verdeling spullen. Mn zus wilde de tv mee hebben hij zou wat andere spullen houden. Ging ie ineens vreselijk tekeer dat ze er zo goed vanaf komt bla bla. Ja zegt ze maar ik mag straks ook een nieuw huis voorzien van vloer verf etc.
    Nou toen begon het dus gigantisch uit de hand te lopen. Mn zus heeft een tong als een scheermes dus die werd woester en woester en hij dus ook.

Tsjonge jonge zeg ik stond daar als een rietje.
    Ze liet echt best veel voor hem ook achter hoor, hij de wasmachine, vaatwasser, surround systeem bank en eethoek.
    Nou leken ze het eens te worden dus ik schrijf dat gelijk maar op heh. Goed na 2 minuten ging hij uit zn pan, zegt tegen mn zusje ja en ik betaalde zo vaak in het weekend de pizza's :confused: :rolleyes: :( . Zo'n niveau disscussie dus. Chiel werd pissig dus die zegt, wees blij dat Sonja zo snel haar spullen kan pakken, op een dag (want dat wilde hij, ze moest alles weghalen maar wel in 1 dag, mocht als ze wat vergat niet terugkomen :( ). Nou wat blijkt...hij heeft zo lang hij chiel kent al een klere hekel aan hem. Hij werd dus toen agressief en boos op chiel :confused: . Jij met je arrogante zakelijke praat..

Nou ja hij werd dus tegengehouden want hij wilde chiel een 'beuk' geven. Chiel moest huis verlaten. Ik stond er nog maar na 2 minuten mocht het 'klere schijnheilige wijf' ook oprotten. Als hij een van ons nog ooit zou zien zou die ons wat doen.

Het was echt helemaal niet leuk. Ik stond buiten en mn auto was al vol dus naar huis van mn ouders gegaan maar.
    Mn zus had het erg kut, maar doordat hij zo achterlijk deed, is ze er wel echt klaar mee. Ze kan nu opnieuw beginnen.

Heb wel echt een beetje leeg gevoel hoor. Heeft hij altijd hekel aan mij en michiel gehad...niet normaal toch? Dat is pas schijnheilig.

Ik ga ff bankhangen, ben moe.

lfs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En ik vind de keuken van Kyl helemaal het einde!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    LIEVE KYLLIAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2de VERJAARDAG.
    beetje laat ,maar had je al gefeliciteerd he. ;)

Deel Deze Pagina