Lin: Jeetje meid, wat een verhaal vanmiddag! Wat kun je je dan al 11 jaar vergissen in mensen he!? Wat een eikel! Sjezus! Goed dat je zusje weg is bij hem! Nu relaxen hoor, t is weekend. Ook aan jezelf denken. Nog goed nieuws mbt 2e kindje of he je t ff laten rusten? Monique: Wat ene prachtige keuken heeft Kyllian! Zaten die Nutella, eitjes en andere dingen er ook al bij? Echt heel mooi, t kleine kokje. Was de verjaardag leuk? Lydia: Hahah ben je erin gestonken op de beurs met die Bibaboerderij dvd! Ze probeerden t bij mij ook, zei maar gauw dat we de Vernoica gids al hadden! Goed idee van die lila zing cd, ga em meteen bestellen voor de sinterklaas straks! Wij zijn vandaag naar kidsfactory en Toys Are Us geweest en thuis gekomen met een XILOFOON!( Na 4 uur rondgekeken te hebben he!) Hahaha wat erg. Playmobil Lego, fietsjes, keukentjes, huisjes, glijbanen, alles hebben we bekeken en bij alles dachten we ...mmmmmmmm toch maar niet. Wat erg! Arme kind heeft straks alleen dr Xilofoon van 15 euro( die ze overigens wel mooi vond) en toch maar dr fietsje die we in elkaar gaan zetten. Ze zat daar op een echte fiets en t ging eigenlijk best leuk, al snapt ze t trappen nog niet hoor. Die kidsfactory is ook geweldig! Wel een hoog Yuppen gehalte met aardappels in de keel, maar ze hadden geweldig mooie kinderkamers en accessoires( ruitjes, bloemen, boerenbont etc), dus daar gaan we dadelijk zeker weten shoppen voor Jill en Henkie Hahahah. Ben zo verliefd op dat boomhutbed, maar daar is Jill echt nog te klein voor, ze lazert en s nachts zo uit als ze dadelijk zindelijk gaat worden en zelf t trappetje op en af moet gaan. Misschien gaan we voor een bedstee die we daar zagen, was ook zooooooooo gaaf! Nou ja, we hebben nog ff, eerst de 1e echo maar afwachten. Zijn nu puin aan t ruimen in Jill dr kamer en speelgoedklisten. Ruimte maken voor dr nieuwe speelgoed volgende week alvast. Ook al t baby speelgoed eruit en veel weggooien. Je krijgt op een gegeven moment echt te veel rommel.Hoeveel boekjes ze inmiddels al niet heeft! Geloof 10 jaargangen Disney Club.......... etc etc./ Goed nu ga ik dr ff uit bad halen en in bed stoppen aangezien madame vandaag niet geslapen heeft. Tot morgen allemaal! Liefs
Kyllian, proficiat met je 2e verjaardag!! Ik hoop dat je een hele leuke, gezellige dag hebt gehad! Leuke keuken heb je gekregen van papa en mama! Sens; wat een goed nieuws van Jaime! Echt erg fijn. Maar wat een klote zooi met je zusje zeg...pff wat moet dat ook erg zijn voor je zusje zeg. Leuke foto's van Jayna zag ik voorbij komen! Leuk feestje nog gehad vandaag? Zal best wel! Fajah..dank je voor de leuke post, erg lief! Hier vandaag een kinderverjaardag gehad in Huizen dus zowat de hele dag op pad. En we moesten voor Milou d'r verjaardag morgen nog dingen halen. Druk dagje dus. Net alles versierd en nu ga ik op de bank ploffen en niks doen. Tafel en stoeltjes wat we voor Milou wilden doen voor d'r verjaardag konden niet op tijd geleverd worden volgende week waarschijnlijk. We hebben maar vast wat kleins ander spulletjes gekocht. Ik heb sinds een week weer erge last van mijn schouder, echt kut! Woensdag maar weer naar de fysio. MIlou tillen is echt not done...heb ik de hele dag last Zal wel weer door al die hormonen komen..........die kleine meid mag er van mij wel uit Ze beweegt trouwens echt veel en hard Lijkt wel of ik hele armen en benen voorbij zie vliegen, heel wazig af en toe. Nou ik denk er maandag pas weer te zijn...mss morgenavond als ik dan nog puf heb na het feest. Fijn weekend allemaal en sorry voor mijn beetje 'egobericht' .
Wat een ongelofelijke lul linda die ex van je zusje.Dat ze het daar zolang mee heeft uitgehouden zeg.Wel zielig dat het dan zo moet aflopen. Wel raar dat hij jullie nooit gemogen heeft dan.Sterkte hoor,trek het je niet teveel aan hoor,ligt niet aan jou. Zaphra:Hahahaha eindelijk iets gevonden voor Jill dr verjaardag.Moeilijk is dat he als ze al zoveel hebben. Ik heb voor Sinterklaas allemaal kleine dingetjes gekocht hoor,ze hebben alles al.Dus een stuk of 10 kleine dingetjes en ze zijn ook weer blij. We vieren sinterklaas-avond bij mn zus thuis (die heeft een schoorsteen ) En er komt een ´echte´ sint en piet.Ben benieuwd hoe de kids daarop reageren. Sap:Hoe is het met Lieke haar waterpokjes? Nou wij hebben weer een druk klus-dagje achter de rug. Hebben de woonkamer behangen. De deur was helaas nog niet binnen. Nu is de woonkamer bijna helemaal gepimpt Alleen die deur dus nog. Ga nu million dollar wedding kijken.
Fajah: bedankt voor je kaart en sms! LIS: leuk dat jullie er vanmiddag waren! Kyllian was af en toe wel wat bitcherig he (tja al die mooie nieuwe gekregen spullen ook). Gelukkig laat Jesse iets niet zo snel van zich afpakken. Sens: wat een dag zeg.... Hoop echt dat je zus alles achter zich kan laten en opnieuw kan beginnen. Maar dat hij altijd een hekel aan jullie heeft gehad zegt hij misschien nu uit boosheid. Hij is iig raar bezig. Sterkte ermee. Robine: agos alleen een xilofoon Neehoor, ze hoeven toch helemaal geen dure cadeaus te krijgen. Gewoon kijken naar wat ze nodig heeft, ze krijgt vast genoeg op haar verjaardag. Kyllian kreeg ineens achter elkaar cadeautjes, die wist ook niet meer waar hij mee bezig was Die miniatuur-etenswaren zaten niet bij het keukentje. Hie heb ik bij een houten speelgoedwinkel gekocht, vond ze zo schattig. Vooral de afwasmiddel, ketchup en nutella zijn geliefd Brennie: verjaardag in Huizen. dan had je wel ff langs kunnen komen hihi. Balen dat je zo'n last van je schouder hebt, hoop dat fysio nog wat kan helpen. Jij ook een fijn weekend. Kyllian heeft een leuke verjaardag gehad en ligt net op bed. Ben blij dat ik het niet heel groot heb gevierd, want het huis zat nu al vol Zomerkindje is dan praktischer he
Jammer, Kyllian vindt ze erg leuk en lekker! Voor het kdv zit er geen bellenblaas bij, alleen doosje rozijntjes en cakeje. Hij zit in een verticale groep, dus zo ie zo al lastig qua traktaties.
Ja hij is erg verwend! Schoolbord, allerlei dingen voor zn keuken...die heeft al een complete pannenuitzet Van Jesse een leuke Bumba treinlegpuzzel, een tekenbord, centjes voor zn spaarpot, boekje, verf, klei, kliederschorten. Nou weet het verder ff niet meer
Nou Monique, Jayna haar feestje was ook erg geslaagd, haha! Leuke spam van Kyllian en zijn keukentje is errug leuk zeg! Wat kunnen ze daar een hoop plezier van hebben, Jayna vind haar keukentje ook helemaal het einde! Kyllian ook lekker verwend dus. Leuke en creatieve trataties Monique! Hier ligt Jayna net een uurtje op bed. Die heeft ontzettend genoten van alle aandacht, kado´s´en het spelen met de kinderen. Ze is weer zo verwend met boekjes, prinsessen duplo, ketting armband en ring van nijntje, pannensetje, schort en overwanten en puzzels.Toen we allemaal voor haar zongen, zong ze zelf het hardst mee, zo lief! Heb net de stofzuiger en de dweil al door t huis gehaald, dus hebben we morgen ff lekker niks....erg leuk dr verjaardag, maar ook vermoeiend. ga nu bankhangen tot de laatste voeding en dan lekker ons bedje in....kom morgen spammen en reageren. Liefs Sem
Wat lief dat ze zelf mee zong Ook heerlijk verwend dus...maar idd vermoeiend he zo'n dag. Ben blij dat het pas over een jaar weer is haha. Rust lekker uit...ik duik ook zo mn bed in. Ik kom morgen spieken voor Jayna spam! Voor Milou een hele fijne dag morgen! Alvast een dikke verjaardagskus van Kyllian
AM ah we hebben echt wat gemist. Baalde enorm dat we niet bij de verjaardag van Kyl waren maar dit kon gewoon echt niet anders. Nogmaals sorry. De taart van Kyl is geweldig! Ziet er jummi uit hoor! En de traktaties..pff ik dacht dat ik veel werk had..maar dit slaat alles! Semmi ben benieuwd naar Jayna dr verjaardag. Mn zus stuurde net een sms haar ex verwacht van chiel een gepast excuus...anders gaat hij mails sturen naar mn ouders? We begrijpen er geen zak van.Maar ja moet je net Chiel hebben...die wordt dan pislink. Fajah wat leuk van sinterklaas met echte klaas en piet..hihi. Ik vind het zo geweldig dat ze het geloven ook. Voel dan helemaal hoe ik het vroeger ervaarde...zo super! Die kerel van mn zus is idd goed gek maar toch niet leuk dat je na 12 jaar dat te horen krijgt..vandaar dat we mn zusje zo weinig zagen, iedere keer als ze hier was geweest kreeg ze het van hem te horen. Robine ja die tweede hij wil het wel maar hij wil niet in amstelveen wonen... Wel dus lastig want ik wil juist in Amstelveen wonen om meer tijd te hebben, helemaal met een tweede. Nou we zien wel hoor, ws wordt het weer gewoon een winterkind...jammer. Intussen liggen de condooms hier vaak in de kast en is het voor het zingen de kerk uit.... Hoe voel jij je? Wel ok? Waarom koop je niet die piano voor Jill dan? Die is superleuk man. Xylofoon is ook leuk, jaime heeft die ook. Die draait m om (is van plastic metribbels aan de onderkant) en gaat met het stokkie op de onderkant muziek maken . Brennied wat is het met je schouder dan? Waar zit het en hoe voelt het? Hier nl ook al lang last van schouder de rechter..ik vermoed ook van het itllen maar zou niet weten hoe ik dat kan ontlasten zeg maar. En ff filmen joh als je die buik ziet bewegen...is gaaf als je dat op band hebt. WE hebben net met zn twee gegeten in het park. Heerlijk weer. Jaime slaapt vannacht bij mn ouders. Morgen moet chiel studeren en werken en ga ik die kant weer op. Ff met mn zus en Jaime en mn moeder naar kinderboerderij ofzo. Kan chiel ff doorstuderen. Hij heeft half december tentamen en heeft nog weinig gedaan. Echt zo een rare dag meiden niet normaal. We hadden het er net over en ook nog sms met mn zus..echt heel gek hoor. Hoop dat ik nooit zo iets hoef mee te maken met uitzoeken enzo...brrr. Morgen kunnen we 'uitslapen' omdat Jaime bij mn ouders is....naja ik zal niet zeggen dat het hier altijd niet uitslapen is want jaime komt altijd best laat heh, maar toch. ook wel fijn een keer met zn twee ontbijtje op bed. lfs
Sens: snap dat je er niet bij kon zijn joh....jullie hadden andere dingen aan jullie hoofd. Minder leuke dingen helaas.... Waarom wil hij je ouders mailen? En maakt dat uit dan als hij dat doet? Ik zou er gewoon een eind achter zetten en laat hem maar lekker barsten en doen wat hij wil. Doet hij iets verkeerds dan aangifte doen. En als jullie tussen Amstelveen en Utrecht gaan wonen?