November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Faya morgen trouwens alweer een maand oud!

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhh lieve foto's van Jayna dr verjaardag Sam! En Faya alweer 1 maand, pffffffff t gaat te hard he. Ze is lekker verwend zo te zien, leuke spulletjes allemaal hoor!

Mo: Denk dat die Bumba idd een cm of 20 is. Zal em voor je bewaren en de volgende keer voor Kyl meenemen wanneer ik hem weer zie. Voor t zelfde geld is hij dan Bumba fan af, zo niet dan heb ik em voor hem :) Opsturen lijkt me wat prijzig voor een ding van 1 euro gewonnen op de kermis toch? hahaha.

Ga ff boodschappenlijstje maken alvast voor komende week. En ook een things to do lijstje voor dr verjaardag........

Laterz

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Milou gefeliciteerd met je verjaardag! Nog een dreumes erbij!
    Hele fijne dag voor jou!

Semmi wat lief de foto's van haar feestje. Zo schattig hoe ze kijkt met dat kadootje in haar handen. Mooie taart ook zeg!

Monique beter dan weer zonder versiering heh. wij hebben het gisteren weggehaald.

Robine jee gaat idd snel hoor. 5 weekjes alweer!

Pff wij waren gisteren echt laaaat naar bed gegaan. Zo hee ik kan daar dus niet meer tegen heh. Vier uur ofzo was het. Bleh wat voel ik me brak vandaag zeg. Rij zo naar mn ouders toe. Mis mn schatje...

lfs

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wat een leuke verjaardagsspam van Jayna! Ookal zo'n mooie en vast ook lekkere taart. En kleine Fayna zo lief! Die broodrooster heeft Kyl ook gekregen, maar dan niet in het rose ;)

Zap: Die kleine Bumba heeft hij er al heel wat van versleten en hij slaapt er nog steeds mee...ben bang dat we daar voorlopig nog niet vanaf zijn ;) We moeten nog steeds een datumpje plannen he!

Dit is de Bumba waar hij altijd mee slaapt, net als de Nijn:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: wow 4 uur naar bed, zou ik ook niet meer trekken denk ik, behalve als ik na 12 uur ofzo zou gaan stappen ;) Zijn jullie nog weggeweest?

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik denk dat de Bumba die wij hebben 1 maatje groter is Monique. Ga em bewaren voor Kyllian!

Lin: lekker doorgezakt vannacht? Vanwaar zo laat pas gaan slapen? Gezellige avond ;) Of vooral gepraat over je zusje en ex?

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine 5 weken....zoveel schelen we echt niet dan he, maar 2 weken en 5 dagen. En aangezien Kyllian 2,5 week eerder kwam ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lief de bumba van Kyl!

Nee we zijn niet gaan stappen ofzo. Hebben nog lekker tv gekeken, playstation gespeeld en toen gingen we muziek luisteren. Deden we voordat Jaime werd geboren ook altijd...tsja toen was het ineens 4 uur. Trek het normaal ook niet langer dan 12 uur maar was nu nog erg gezellig!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    daarna ook nog een baby gemaakt Lin? ;) hahaha

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een gezelligheid hier en dat op Zondag,normaal is het hier dan zo stil :)

Hier zijn schoonouders net buiten,die waren gister terug gekomen van 2 weken Egypte.En wilden de kinderen even zien (ons niet ;) ,als je kinderen hebt komen ze daarvoor he)

Chris is nu de gang aan het behangen,die heeft de smaak vh klussen te pakken geloof ik. :)

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jaaa waar blijft dat brusje voor Jaime linda? ;)

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Ga Chris eens gauw voorzien van broodjes, drinken en liefde ;) De klusman van je, hahaha

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hij heeft net een chocolade koek van me gehad en koffie,en liefde krijgt hij al zoveeeeeel. ;)

14. Wat een leuke foto's van Jayna d'r verjaardag Sem. Helemaal trots was ze. En een mooie taart ook zeg. Leuk met Winnie the Pooh.

Ik vind het zo leuk die spam van al die verjaardagen van de kids en ik moet nog zo lang wachten :(

Zaphra: En is het lijstje gemaakt voor de boodschappen......dat vind ik dus altijd een gedoe heh.

Lin: Zo heeeej 4 uur op bed.... kan mij voorstellen dat je brank bent.

Fajah: hahahahahahaha die Chris. Houden zo toch ;)

Heb d'r net even een fotolijst opgehaald die ik had besteld. Heeft 5 weken geduurd :confused: niet normaal toch, maar goed ik heb hem binnen.

Ik ga nog even lekker rommelen.

Lfs Kelly

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou hier weer een dagje soapie gehad...we vallen van de ene verbazing in de andere :confused: .

Ging naar mn ouders toe. Kwam brak binnen. Zeg nog waar is mn zus en mn pap. Pap was gaan fietsen want die trok m niet meer.
    Vertelde mn moeder dat mn zus gisteravond eerst nog ff naar dr ex moest voor nog weer spullen was ze vergeten. Mocht ze al niet binnenkomen. Hij gooide haar spul op straat en zei en nu oprotten ofzo.

Maar was ze dus nog een hoes van een stoel vergeten daarzo. Dus ze belde vanochtend met dr ex schoonouders dat ze nog ff langs ging en zou ze dr schoonzus meenemen. Zo gezegd zo gedaan, ze had nog een reservesleutel gevonden.

Komt ze daar binnen zegt dr ex schoonzus nog daar liggen nog spullen van je, moet je die niet meenemen..Mn zus kijkt..dat is niet van mij.... :confused: :confused: . Lagen er 2 paar laarzen en nog schoenen, een tasje met kleding. In de badkamer stonden een fohn make up spul creme etc..... JAja die lul heeft gewoon een ander!
    Wat een hufter heh. Hij zegt zelf dat het nog maar kort is, maar dat gaan we natuurlijk niet geloven.

Die kerel is echt niet wijs hoor.

Kel zo lang wachten belachelijk zeg! Ah en tijd vliegt voorbij voor je het weet is DAynah ook twee!

Fajah haha de kinderen zien...Hoe ging het met je schoonmoeder?

Nou ga nog ff bankhangen, ga er echt op tijd in vanavond...ff bijkomen van het soapie weer vandaag...

lfs

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Staat op telegraaf.nl....wat voor jou Zap? Misschien komen ze ze wel gratis weghalen..hihi.

WAGENINGEN - Het laboratorium voor insectenkunde van de Wageningen Universiteit is op zoek naar lieveheersbeestjes. Om precies te zijn, zoekt het laboratorium naar het Veelkleurige Aziatische Lieveheersbeestje en dan graag in grote aantallen.

De rood-zwarte diertjes zijn nodig voor een promotieonderzoek naar de overwinteringskansen van het Veelkleurige Aziatische Lieveheersbeestjes (Harmonia axyridis). De beestjes komen voor in niet-verwarmde schuren, waar ze tussen planken of in een hoek bij elkaar kruipen. Wetenschapster Lidwien Raak vraagt mensen zich bij de universiteit te melden als zij het beestje op het spoor zijn. De onderzoekster is vooral geïnteresseerd in groepen van honderd of meer diertjes.

Het Veelkleurig Aziatisch Lieveheersbeestje is groter dan andere lieveheersbeestjes. De meeste zijn rood en hebben tot twintig zwarte stippen. Andere zijn juist zwart met twee of vier rode vlekken.

Het bewuste lieveheersbeestje is de enige soort die graag in gebouwen overwintert. Andere soorten lieveheersbeestjes zijn minder luxueus ingesteld; zij overwinteren tussen bladeren op de grond.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Tjonge jonge Linda,het begint idd net op een soap te lijken,blijft een lul hoor.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja vind ik ook hoor nog meer nu. Ze moet maar blij zijn dat ze van die lamme lul af is heh.

Ze heeft dus alles wat er nog stond aan dingetjes gordijnen prullenbak etc ingeladen en meegenomen...

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik zou dan idd ook alles inladen,ik zou woest zijn,en die vriendin heeft hij echt al langer dan volgens mij.wat een rotstreek dat je zusje er zo dan moet achterkomen.
    Ze heeft gewoon 12 jaar van haar leven verspild aan hem.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

Zap; joehoe 5 weken zwanger! Het schiet al op :) . Nee, echt het gaat zo snel, niet normaal.
    Flinke opruiming dus gehouden, zouden wij ook eens moeten doen.

Linda: wat een afschuwelijke zwager had jij zeg. Nou, ik liet me niet gek maken hoor, laat hem lekker in de stront zakken. Je zusje moet blij zijn dat ze van hem af is, idioot. En dus een ander, inderdaad een hufter zeg!

Kelly: 5 weken wachten op een fotolijst is inderdaad erg lang zeg :confused: . Maar goed, gelukkig heb je de lijst nu!

Trena: ja inderdaad, schoonouders en ouders komen vaak alleen voor de kinderen (in jullie geval met schoonouders (of moet ik zeggen schoonmoeder ;) ) natuurlijk helemaal.
    Jullie zijn inderdaad flink aan de klus zeg, knap.

Sem; aaah wat een leuke verjaardagspam zeg! jayna is ook echt op en top verwend he! Kan me voorstellen dat je s'avonds moe was.
    En Rick had gisteren inderdaad geen leuke avond, jeetje wat een gemopper toen hij thuis kwam zeg, pffff vooral de scheidsrechter moest het ontgelden, haha :) .

Monique; wat een ontzettend leuk keukentje heeft Kyllian gehad! Ik vond de foto met schort en muts helemaal top!

Hier een druk weekend gehad.

Zaterdagmorgen de stad in geweest, lekker geshopt. s'Middags hadden we een kinderverjaardag. Ook daar bergen kadoos, jeetje niet normaal.
    Vandaag vrienden op bezoek gehad heel de dag door, wel erg gezellig.

Lieke dr waterpokken komen in grote getale op visite :confused: . Van bijna niets naar een heel hoofd, buik en rug vol! Arm kind, de jeuk begint nu ook te komen. Heb al mentholpoeder en Calendulal gekocht, schijnt goed te werken.

Morgenvroeg om 09.00uur weer naar de vk, hoop dat ze het hartje kunnen horen, maar ga er wel vanuit. Mijn placenta ligt aan de voorkant, weet niet of dat een probleem kan zijn. We zullen t morgen wel zien.

Ik ga bankhangen en lekker niets meer doen.

Fijne avond en tot morgen.

Liefs Sap

Deel Deze Pagina