November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    MILOU GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG, PAPA EN MAMA OOK GEFELICITEERD!
    Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Quinten heeft nu 2 nachten doorgeslapen JOEHOE, 23.00 laatste voeding, 3uur alleen ff speen indoen want dan jammert die iets en werd allebei de keren 8uur wakker!

Sta helemaal strak van die tabletten, ontzettend dizzy alsof er een vrachtwagen over me heengereden heeft :confused:
    Ach moet ff doorzetten met die bijwerkingen..paar daagjes en dan is het ook over!

Am, ik heb veel angstaanvallen, heb er na Jayden veel last van gehad zodat ik aan de tabletten ging...nu weer hetzelfde verhaal.
    Ik heb ook maar de laagste dosis en had er na Jayden erg veel baat bij en gewoon nergens meer last van, voelde me gewoon goed!

Semmi, leuke foto´s van je jarige meisje.

Sens, wat een grote *** :evil:
    Wat kun je je dan vergissen in mensen zeg.
    Maar gelukkig dat je zus erbij weg is...Sterkte met je zus en hoop dat ze snel wat vind voor haarzelf en haar weg weer beetje vind.

Robine, zo jij hebt grote schoonmaak gehouden hihihi, nesteldrang nu al :)

Nou laat het hier ff bij... lig al lekker op bed....

Morgenvroeg CB, Quinten krijgt de 2 prikjes brrrr daarna ff naar mijn werk voor de Decemberplanning...wil ff weten of ik met kerst of Oud-nieuw moet werken.

Fijne avond

2. Lin: Wat een enorme eikel zeg. Wees dan een vent zeg en vertel gewoon de waarheid. Hoop dat je zusje er nu ook mee klaar is en dat ze al haar spulletjes heeft.

Sap: Ach arme Lieke toch met de waterpokken. Hoe lang houden ze zoiets eigenlijk?
    En een lekker druk weekendje achter de rug. Wel gezellig toch.
    Veel plz morgen bij de vk. Ze kunnen vast en het hartje wel vinden.

Simone: Joepie Quinten heeft doorgeslapen. Lekker hoor. Zo die medicijnen zijn wel heftig, maar goed als ze helpen.

We hebben net heel Daynah d'r bedje moeten verschonen, want ze had weer overgegeven. Heel d'r haar zat ook onder, dus ze kon gelijk weer in de douche. Nu ligt ze weer lekker in bedje en hopen dat ze lekker gaat slapen tot morgen. Arm kind. Ik weet ook niet waar het aan kan liggen. Ze spuugt nu wel een paar keer in de week. Is dat normaal? Nee toch.

Ik ga lekker neerploffen op de bank en naar Gooische vrouwen kijken.

lfs Kelly

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: jee ik geloof nu echt niet meer dat hij depressief is hoor! Echt te erg hoe hij je zusje en jullie behandelt.

Sap: arme Lieke toch :( Hoop dat Calendual helpt.
    Ik had bij Kyl ook mn placenta voor liggen, maar hartje was gewoon te horen...je bent bijna 14 weken dus dat zal vast wel goed komen. Veel plezier!

Charissa: bah dat je alweer aan je werk moet gaan denken :( Geen leuke periode om weer te beginnen die decembermaand. Wij moesten ook altijd of met kerst of met oud en nieuw werken. Dit jaar ben ik beiden vrij gelukkig.
    Sterkte met de prikjes.

Kelly: paar keer in de week spugen lijkt me wel veel hoor. Zou het iig bij het CB aangeven.

Ik kan geen Bumba's meer zien! Ben weer druk aan het knippen en plakken. Moet erg nog 3 maken....

We zijn vanmiddag ff naar de kermis hier in Houten geweest. Had zelf ineens zin in popcorn :p Ow en in een kaneelstok, maar die heb ik nog onaangebroken liggen ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie ze zijn af!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian vond popcorn ook wel lekker...

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar eigenlijk ging hij mee naar de kermis voor een 'lollo':

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    MILOU, ALSNOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! BEN JE LEKKER VERWEND DOOR PAPA EN MAMA???

Pfff... ik weet de verjaardagen niet meer hoor. Ik ga het nu ook maar eens opschrijven...

Sens: wat een L*L, die ex-zwager van je zeg. En er dan op zo'n manier achterkomen dat die een ander heeft. Zijn ouders weten het waarschijnlijk ook niet dan?

AM: lieve foto's van Kyllian hoor! En dat afpakken... ach... Jesse kan ook wel voor zichzelf opkomen, maar die is in het begin onwijs verlegen he. Echt de kat uit de boom kijken.

Kel: wat vervelend dat Daynah zo spuugt. Misschien even ha bellen?

Zap: 5 weken en 1 dag alweer. Begin op te schieten he. Voor je het weet...

Sap: hoe voel je je? Alweer wat meer energie?

Charissa: wat vervelend dat je van die angstaanvallen hebt! Ik hoop dat het snel weer over is met die medicijnen.

Hier gister ook weer verjaardag gehad. Ik merk dat Marijn dan altijd wel erg geprikkeld wordt. Onwijs huilen in de auto op de terugweg. En om 12 uur werd hij gisteravond ook weer wakker en huilen! Dus nu van de week ga ik niet de deur uit met ze. Zondag al verjaardag van Jesse vieren, en dan wordt hij weer genoeg geprikkeld.
    O ja, die looporen van Jesse zijn nog niet helemaal over. Een kant wel, maar een oor blijft wat vochtig. Ach, deze week nog maar even afwachten en anders bel ik de KNO-arts maar weer. Hij heeft er geen last van.

Zo, ga nu weer aan het werk.

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen!

Zo....mijn eerste verlofdag en meldplichtdag ;)

Dank voor alle felicitaties voor Milou. Ze heeft onwijs genoten gister en wij ook. Wat is dat leuk om te zien dat ze het doorheeft dat ze jarig is en 'dootjes' krijgt met taart en chips :) Het was aardig druk gister maar geen vaste tijden gedaan dus het liep goed door. En het weer zat mee...kinderen konden lekker naar buiten. Scheelt zoveel! Milou is ook super verwend....3 houten muziekinstrumenten, een hele mooie regenmaker uit Bali (van mijn zusje) en een soort samba. Ik weet eigenlijk helemaal de naam niet (een stok in het midden en aan beide kanten sambaballen) en een soort handtrommel. Ach ik spam ze wel eens. Verder...serviesjes..boekjes..klei..kleren...poppenspullen..prinsestasje en bordje..kleurboeken..puzzel. Weer een hoop!

Net op het kdv d'r verjaardag gevierd...ooh wat is ze dan ineens verlegen met al die gezichtjes op haar gericht. Ze wou d'r kroon niet op..niet in de grote stoel op tafel..niet trommelen. Alleen op de grond zitten en iedereen met open mond aankijken. Later deed ze mee en ging ze uiteindelijk op d'r stoel zitten :) Ik heb gefilmd en foto's gemaakt..kan nog niet spammen want de camera's liggen nog daar. Gaan ze vandaag nog filmen en foto's maken van Milou.

Nou ff wat reacties..genoeg over 'ons' :)

LIS: Marijn dus wel gevoelig voor prikkels? Milou had dat ook best erg. Idd...niet teveel opzoeken dan maar.
    Gelukkig heeft Jesse geen last van z'n oortjes.

sem: leuke foto's van Jayna! En zij ook zo lekker hard zingen voor zichzelf. Hier ook :) Zo leuk om te horen is dat heh! Faya vandaag alweer 1 maand oud...gaat echt hard heh. Voor ik het weet lig ik te puffen ;)

Am: haha die kyl met z'n lolly...leuk! Pff...wat een geduld heb jij zeg met al die traktaties, ik zou compleet gek worden denk ik. Ziet er wel heel erg leuk uit!

Sappie, zielig is dat zeg de pokken voor Lieke! Dikke knuffel voor haar. Een havermoutbadje helpt ook heel goed, gaat het eerder van indrogen. Milou vond het erg fijn ook tegen de jeuk. Die jeuk is zoo zielig...heeft Lieke geslapen vannacht? Succes hoor...milou heeft ze pas gehad en ze was toen ook zooo zielig.
    En hoe was het bij de vk? Heb je het hartje kunnen horen? Bij milou lag mijn placenta ook voor en konden ze het bij 14 weken niet horen maar wie weet!

Kelly: lijkt mij idd ook niet normaal dat Daynah zoveel spuugt. Mss ff de ha bellen voor tips?
    Gister alweer laatste aflevering van Gooische Vrouwen...jammer heh!

Charissa, vervelend dat je je zo angstig voelt....hoop dat de medicijnen zijn werk doen. Moet je die dan lang slikken?

Sens; wat een ongeloofelijke eikel zeg die ex van je zusje.
    Gister wel op tijd gaan slapen ;) ?

Robine, wat een opruiming zeg...heb je nog wel wat over ;) ?

Panda, bastian ook aan de waterpokken? Ellende zijn die dingen...succes!

Ik ga nog wat opruimen....mijn moeder en zus komen zo.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Brennied;wat fijn dat jullie zo hebben genoten van Milou dr verjaardag! En zo te lezen is zij ook weer flink verwend! Ben benieuwd naar de spam!

Lydia: wat balen zeg dat Jesse zn oortje nog niet helemaal oke is. Gelukkig heeft hij er verder geen last van. Inderdaad als het niet over gaat toch maar even de KNO arts bellen.

Monique; jeetje meid wat ben jij druk geweest met traktaties maken, pffff echt goed van je! Leuke Kyllian spam!

Kelly; hoe gaat het nu met Daynah? Een paar keer in de week spugen lijkt mij niet goed. Zou ze niet ergens allergisch voor kunnen zijn? Dat ze daarom vaker ziek is? Ik heb geen idee hoor, probeer ff mee te denken ;) . Veel beterschap voor dr.

Net weer naar de vk geweest en alles was prima. Baarmoeder goed gegroeid, zit alweer in het midden tussen schaambeen en navel. Toen gingen we het hartje luisteren, apparaat op mn buik en gelijk hoorden we het hartje, al was dat maar 2 seconden ofzo, toen moest ze best een tijdje zoeken voor ze het hartje weer kon vinden maar gelukkig bonkte het er flink op los.
    Afspraak voor de 20 weken echo staat alweer, het gaat zo snel.
    Uitgerekende datum staat nu vast op 4 mei 2008. Vandaag dus alweer 14 weken!

Met Lieke gaat het op zich prima, al ziet het er niet erg charmant uit ;) . Ik ga denk ik ook nog maar ff wat havermout kopen en haar daarmee in bad zetten. Zolang ze niet gaat krabben vind ik het goed.

Ik ga ff wat in huis doen.

Tot later,

Liefs Sap

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sap: fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Altijd weer een lekker gevoel. En alweer 14 weken! Bij een 2e gaat het echt snel he.
    En Lieke met de waterpokken, achgos. Gelukkig kan het voor jou geen kwaad he. Ik was ruim over de helft toen Jesse ze kreeg. Maar beter nu dan vlak voor de geboorte, want dan is het wel gevaarlijk.

Zap: jij alweer aan de nesteldrang, hahahaha.

Brennie: goed dat je je even hebt gemeld. Gaan we nu elke dag vragen he? Zometeen lekker je bedje in, heerlijk!
    Hoelang slaapt Milou overdag? Wat langer nu ze 's morgens niet meer zolang slaapt?

AM: hoe waren de traktaties op het kdv? Tjonge, wat een werk heb je eraan gehad! Maar het ziet er mooi uit. Jesse is gister aan de bibarozijntjes begonnen.

Druk hier vandaag: maandafsluiting, dus alle medewerkers moeten hun uren hebben geboekt. Dus goedkeuren, bellen, mailen...

11. Middag,

Zo heb net even lekker mijn bammetjes gegeten. Nu even surfen. Tis toch slecht weer, dus blijf maar lekker binnen vanmiddag.

LIS: Bij jullie dus lekker druk op het werk. Hadden wij dus vorige week. Nu is het weer normaal.
    Werkse nog even.
    Jesse zijn oortje toch nog niet okay. Balen hoor. Mss toch even goed naar laten kijken ofzo.
    en arme Marijn helemaal van slag.

Sap: Gelukkig dat alles weer goed was bij de vk en 14 weken alweer. Gaat hard voordat je het weet heb je de kleine in je armen.
    Enne bedankt voor het meedenken. Ik kijk het nog even aan. Ik moet volgende week toch naar het cb en dan vraag ik het wel gelijk.

Brennie: Jullie dus een geslaagd feestje gehad. Ik ben benieuwd naar de spam hoor. En zo te horen is ze lekker veel verwend.
    En idd iedere dag meldplicht heh ;)

AM: Leuke foto's van Kyllian. Daynah zal dat echt nooit eten dat snoepgoed. Die vindt dat veel te zoet.
    Hoe vonden de kindjes de Bumba traktaties. Vast wel leuk heh.

Zo ik ga nog even surfen. Vanmiddag een uurtje eerder weg om naar de condelance te gaan en morgenmiddag dus de crematie. Ik zal wel weer een hoop nichten en neven tegenkomen die ik al een tijdje niet heb gezien.

Lfs Kelly

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi hoi,

ff kort want ga zo naar Cb met Jill om 1450. Ben benieuwd hoe zwaar en lang ze nu is.
    Zojuist helemaal alleen dr fiets voor dr verjaardag in elkaar gezet :) Ben trots op mezelf en dat zelfs nog zonder handleiding he. Er is niet eens een schroefje over! Ben echt trots. Hahah. Hij staat nu verstopt voor dr, hopelijk gaat ze niet ineens op onderzoek uit in huis.

Sap: arme Lieke met dr pokkies. Ach over een weekje is ze vast weer helemaal gaaf. Fijn hoor dat je t hartje weer gehoord hebt. Ben ook wel weer benieuwd naar die eerste keer. Wij willen t deze keer trouwens ook niet weten! Spannend,maar wel leuk lijkt mij. We gaan allebei voor de jongen he ;) !

Kel: Jeetje Daynah spuugt echt heel veel Kel. vraag t idd maar binnenkort ff na op t cb, kan nooit goed zijn zo veel spugen. Ook veel hoesten of alleen spuug? Beterschap hoor.

Lydia: Hup aan t werk jij, drukke dag zo te lezen!

Lin: Lekker dan die ex van je zusje, gewoon de een eruit en de ander er weer in! Mooi is dat! Wat een eikel zeg!

Monique: Wat een mooie traktaties heb je gemaakt zeg! Super! Op naar volgend jaar, dan mag je weer ;) hahaha/

Ga nu ff stoppen meiden, moet Jill nog wakker maken en die is altijd super chaggie als ik haar wek.

Laterz

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Succes op CB Zap,en wat goed van je die fiets in elkaar zetten helemaal alleen.

Brennie:Jullie hebben een leuke dag gehad gister zo te lezen.

Sap:Ow wat fijn dat je het hartje hebt gehoord.Op naar de 20 weken echo?Willen jullie het geslacht ook niet weten net als Zap?

Ik heb vanmorgen Yorben gewogen en hij weegt nu 11.7 kilo.
    Jelte woog toendertijd op die leeftijd al boven de 15 kilo. :rolleyes:
    Maarja die weegt nu ook als lood,zit al op 20 kilo.

Ben nog even bij Psz binnen gelopen en Yorben mag vanaf 26 Nov. komen.
    Toch eerder als ze eerst zeiden,eerst zou het pas Januari worden.

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo hier vanmorgen ook naar CB geweest, Quinten woog 8200 gram en is 63cm lang.
    Hij doet het erg goed!

Kom later ff weer....Jayden is beetje over de toeren.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo we zijn weer terug.
    Jill is nu 12,8 kg en 87 cm. Prima dus. Nog wel klein vind ik zelf. Verder moeten we over 4 mnd terug vanwege t praten van Jill wat nog niet zo soepel gaat. Moet zeggen dat we zelf net wel vinden dat t stukken vooruit gaat sinds de laatste 2 weken, maar goed, extra nakijken is geen probleem. En qua woordenschat(175 woorden van de 250) zat ze op prima, dus snap t eigenlijk niet zo goed. Ach, komt wel goed hoor. Verder had ze een verkleving van dr schaamlippen, maar dat schijnen heel veel kleine meisjes te hebben en gaat vanzelf over. Voor de rest alles prima!

Ga nu ff thee drinken met mn meisje.

trena: Yorben is ook geen dikkert he ;) Hahaha. Ach prima toch zolang ze lekker groeien is er niks aan de hand. Uitgeklust in huis?

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Zaphra: ik kan me voorstellen dat je niet helemaal begrijpt waarom te terug moet over 4 maanden. 175 van de 250 vind ik best veel hoor! Gewicht en lengte prima toch! Verkleving van de schaamlippen heb ik nog nooit gehoord, beter dat het vanzelf over gaat.

Simone: fijn dat Quinten het zo goed doet. Die cijfertjes ben ik alweer helemaal uit, zou niet meer weten wat goed/niet goed is. Komt straks vast wel weer ;) .

Trena: haha Yorben 11.7 tegenover Jelte van 15 :confused: . Beetje ertussenin is prima toch!
    Leuk dat Yorben binnenkort al naar de psz kan. Krijgt hij nog leuk de activiteiten rond sinterklaas en kerst mee!

Kelly; veel sterkte vanavond en morgen! Gek is dat altijd om bij zulke gelegenheden je familie weer eens te zien.

LIS; je drukke dag af gekregen?

Net nog even de stad weer in geweest samen met Lieke en Rick (die was lekker vroeg vrij vandaag, gezellig!) Heb maar weer wat zwschapskleding ingeslagen.

Nu staat de lasagna in de over, jummie!

Tot later meiden,

Liefs Sap

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:Heb ik weleens van gehoord van die verkleving,is idd niet erg,komt vanzelf weer goed.
    Gewicht en lengte is toch prima?Ik heb Yorben net ook even gemeten en ik meet hem ongeveer 88cm,weet niet of het precies klopt,want echt stilstaan deed hij niet.
    Wij zijn nog niet uitgeklust in huis :)

Sap:Jij alweer aan de zw.kleding.
    En we willen nu eigenlijk wel eens een buikfoto zien ;)
    Iedere maand eigenlijk wel hahahah.

Hier staat de prei-schotel in de oven.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja Sap, kom op met die buikfoto!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: agos arme Marijn, kan me voorstellen dat zo'n weekend wat druk voor hm is.
    Gelukkig maar dat Jesse zelf geen last heeft van zn oor, als het maar niet erger wordt he.

Brennie: Milou ook al zo verwend :D Kyllian noemt het ook 'dootjes' :D
    Wat leuk dat jij erbij mocht zijn op het kdv. Kyllian kreeg daar ook een cadeautje en ging toen trakteren. Normaal doen ze de traktaties bij iedereen in de mandjes, maar omdat Kyllian zo vol van zn verjaardag en de Bumba's trakteren was hebben ze met zn allen aan tafel het Bumba cakeje gegeten :D
    Heb je ook verjaardagsfoto's?

Sappie: alweer 14 weken wat gaat het snel! Lijkt wel of het bij jou sneller gaat dan bij mij haha. Leuk dat je het hartje gehoord hebt!
    pas je je normale kleding nog? Hier wel, mn buik begint boven mn broek te groeien dat scheelt.

Fajah: Yorben dus ook gelijk al na zn 2e verjaardag naar de psz, spannend! Het lichtgewichtje ;)

Kelly: veel sterkte morgen.

Robine: hihi toch maar wel de fiets voor dr verjaardag. Zal ze vast leuk vinden toch. Kan ze vast oefenen en fietst ze het eerst van iedereen hier ;)
    Wat raar dat ze bij jullie op het CB de woordjes gaan tellen zeg, moest je zelf een lijst invullen ofzo? Kyllian zegt alles na, tja wat moet ik dan tellen qua woordjes die hij kan? Netjes haar gewicht en lengte toch. Volgens mij is 87 cm vrij gemiddeld voor een meisje van 2.

Charissa: Quinten ook weer helemaal goedgekeurd joepie!

Kyllian heeft me vanmorgen weer leuk uitgezwaaid toen ik hm wegbracht naar het kdv joepie :D Geeft me echt een beter gevoel dan dat het drama is. De kindjes hebben voor hm gezongen en Kyllian zong thuis ook nog steeds 'lang zal die leven, gloria'.

Vanmorgen hingen er op de deuren van o.a. ons nieuwe huis ene retentieverklaring. De opdrachtgever voor de bouw blijkt een conflict te hebben met de bouwer over een rekening....ze willen dus meer geld. Ze zijn daarom gestopt met de bouw...
    Naja Djurre is er met een groepje en iemand van de makelaar de hele middag meegeweest, rechtsbijstand ingeschakelt geloof ik. Nu zouden ze ws de woningen die al verkocht zijn wel af gaan maken aangezien ze niet willen dat de koper de dupe wordt. Van de week zouden we meer horen.

Hier nog iemand die naar de psz mag en zelfs woensdag al. Ik ga de eerste keer mee.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje Am das ook erg,als ze jullie woning nu maar afmaken dan,anders sta je daar zeg. :confused:
    Kunnen ze zoiets zomaar ,stoppen met bouwen?

Deel Deze Pagina