November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Blijkbaar wel ;)
    Volgens mij maakt het voor ons verder niets uit hoor, want we hebben de rechtsbijstand en de GIW nog. Kost wel een hoop tijd, dus hoop ook dat ze gewoon ons huis afmaken. Btje kinderachtig gedoe allemaal en de koper mag daar toch ook niet de dupe van gaan worden lijkt me. We krijgen als het goed is deze week een brief.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo!

Am wat een gedoe met zo'n verklaring dan zeg. Lekker boeien dat zij een conflict hebben lossen ze het maar samen op. Dat gestaak is ook nooit ergens goed voor heh.
    Wat je gisteren nog schreef..wij denken ook niet dat ex van mn zusje een probleem heeft. Misschien zat ie niet lekker in zn vel ofzo, maar volgens mij is er een hoop in scene gezet. Zelfs zn ouders broer en zus wisten niks van zn nieuwe relatie..vage zak.
    Wat vonden de kids van de bumba traktatie op kdv?

Sappie wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! En een druk beebje dus! Hoe gaat het trouwens met de tante van Rick?

Robine prima toch op cb! Hebben ze Jill staand gemeten of liggend? Bij Jaime gingen ze nl weer liggend meten, werkt volgens mij met die ukken toch beter. En dat praten, ze weten daar toch ook dat het met sprongen gaat.. En verkleving van de schaamlippen heb ik nog nooit van gehoord. Kun je dat voorkomen of gebeurd dat gewoon?
    Knap van de fiets! Ben benieuwd wat ze er van vindt.

Charissa Quinten is ook flink of niet? Verder alles ok bij jullie?

Fajah haha Jelte was dan idd flink zeg..hihi. De 13 kg van Jaime was bijna precies op gemiddelde. En nu 20 kg Jelte. Moet je hem nog wel eens optillen? En nog veel trouwens alsnog 5 kg gegroeid in 2 jaar tijd, ik dacht dat ze steeds minder gingen groeien, kg of anderhalf per jaar ofzo.

Kel sterkte vanmiddag hoop dat het allemaal niet te emotioneel was. Ook voor morgen sterkte.

Lis hoe was het verder op je werk met de maandafsluiting. Wat vervelend van de oren van Jesse. Heeft hij het misschien steeds nadat je iets gedaan hebt (zwemmen ofzo).

Jaime heeft ook wat geks. Een soort rode pukkels op dr benen. Niet veel hoor. Van de week had ze er twee op dr rechterbeen. Het zijn echt een soort pukkels ofzo maar wel dik met een wit puntje in het midden.
    Na een dag of wat is het weg en zit er een korstje. ze zitten nu ook op haar andere been...wat kan dat nou zijn?

lfs

Brennied lekker genieten van je verlof. Ben benieuwd naar de spam van milou haar feestje!

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Das lekker met de bouw van jullie huisje. Hopelijk worden jullie daar niet de dupe van. Lief dat Kyl je uitzwaaide vanmorgen en leuk dat ie al naar de psz mag komende week.

Lin: Zijn t geen steenpuisten ofzo op dr beentje? En hoe is t met dr homer simpson lip?
    Helemaal genezen? Die verkleving kan komen van veelvuldig gebruik van zinkzalf(gebruiken we nooit, ook sudo of balneum eigenlijk nooit nodig) of aangeboren, maar t kon geen kwaad zei ze en t zou vanzelf weer los komen te zitten. We zullen wel zien. Toch wel goed hoor zo een cb dat ze die dingen in de gaten houden. Daar kan je zelf nou nooit opkomen lijkt mij.

Ga ff op de AH site kijken wat bezorgen kost en hoe dat gaat als je boodschapjes online doet. Scheelt een hoop gesjouw aanstaande week met kratjes bier en frisdranken.

Slaap lekker allemaal en tot morgen

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Ben 1e vandaag :)

Zo heb mijn mobile nummer gewijzigd vanmorgen... werd gewoon de afgelopen 3 weken continue onbekend gebeld, 2 keer over laten gaan en dan weer ophangen.
    Snap niet wat je daar leuk aan vind dus vanmorgen 9uur ging weer en toen was het genoeg...bah dikke gek!

Am, wat een gedoe met jullie nieuwe huis.
    en erg leuke foto's van Kyllian.

Robine, dat is handig bij Appie heijn, ik had ook al gezocht maar ze bezorgen hier nog niet, vooral met verjaardag erg handig he.

Sappie, heerlijk weer hartje gehoord van jullie beeb, blijft bijzonder he.

Sens, ik zou niet weten wat het zou zijn..
    Ja hier gaat het goed...ja Quinten heeft echt lekkere spekbeentjes en armpjes hihihi

Wen wel beetje aan de tabletten nu..merk wel dat beter word, alleen nog beetje duizelig steeds :(

Zo ga ff bij Jayden zitten en ff opruimen hier.
    Vanmiddag komt mijn zusje hier en gaan we even naar de kinderboerderij met de kids... even lekker ertussen uit.

Tot later

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier is het al de hele dag zo mistig Bah word je zelf ook somber van van zo´n dag.
    Jelte gaat na school met een kindje gaan spelen tot 17 uur,dus heb ik een middagje voor mezelf,heerlijk.
    Vanmorgen al gewerkt.
    Heb al de hele ochtend krampen in mn buik,maar geen diarree ofzo en ook als ik buk heb ik sterretjes voor mn ogen. :rolleyes:

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi...

Ze zijn bezig bij ons om een nieuwe ketel te hangen...daar gaat mijn middagslaapje :evil: En straks vast een hoop bende om op te ruimen. Maar goed....wel weer lekker warm water straks!

AM, wat een klote van de bouw zeg...hoop dat jullie er geen last van krijgen.

Ik zal wat foto´s spammen...kom erachter dat ik er echt aso weinig gemaakt heb. Was er ook niet zo mee bezig...de tijd die ik had was ik echt aan het genieten van Milou´tje. Ze vond het echt zo leuk!

Fajah, hier is het ook al zo mistig :(

Lis, thx leuke post vandaag :) !

Yess..eindelijk dootjes uitpakken....was nog vroeg op de middag, d´r staartjes had ze nog in ;) Staat zo schattig!

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Gister op het kdv

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nee niet op de stoel...niet op tafel...geen kroon op...gewoon veilig op de grond zitten :)

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ze heeft de middag de hele tijd met d´r kroon gelopen!

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou d´r nieuwe kast en bed...

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En Nemo........op de muur! Beetje laat...sorry robine!

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Ziet er erg schattig uit die fotos ,en een mooie kamer heeft Milou.
    Nu kan haar zusje komen he? :)

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, net weer naar de KNO-arts geweest.
    Het rechteroor zit helemaal vol met troep. Het buisje uit het linkeroor zit los. Nu dus weer andere druppels gekregen en volgende week weer terugkomen. Kijken hoe het met het rechteroor gaat en hoe we het linkeroor gaan behandelen. Pff... hoop dat het niet weer opnieuw gaat beginnen!
    Al met al weinig gewerkt (uren waren wel op tijd af hoor)! Nu nog even snel naar de post en dan de kinderen ophalen. Wil niet weer zolang in de file staan. Gister heb ik er 45 minuten over gedaan en woon maar 5 kilometer van mijn werk :confused:

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie: Leuke foto's!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik ben toch niet gek Trena:

Yorben en Jelte zijn toch vandaag jarig?!?!?!?!?

Van harte gefeliciteerd met je mannen!!!! Je banner klopt alleen niet of ben ik nu van de kaart??

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: Leuke foto's van Milou dr verjaardag! Wat is t al een groot meisje zo met dr hoedje met 2 jaar erop!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahaha die Zaphra,ik dacht al dat je mis was ,want je kaartjes lagen ook al in de bus,dacht gewoon dat je er vroeg bij was.Maar ze zijn pas 9 November jarig.Net al Kelly ;)
    Maar wel lief van je hoor,je bent in ieder geval de eerste met een kaartje hahahahha :) :) :)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Stom stom stom! Ik zat zo vreselijk met de 4e in mn hoofd! Ben ik op Hyves gaan kijken bij jou........zag ik je laatste reactie die er ook al naar vroeg........

Deel Deze Pagina