Linda; ik zou het ook niet weten van Jaime dr pukkels. Misschien inderdaad maar ff naar de huisarts, dan weet je zeker wat het is! De pokjes beginnen inderdaad al in te drogen, maar ze heeft ze pas sinds afgelopen donderdag, valt nog mee dus.
Sap:Wat een ontroerende foto van Lieke met jullie tante?Vreselijk,veel sterkte.Hoelang hebben de dokters haar nog gegeven? Zielig die pokjes zeg,maar als ze snel indrogen is het goed. Zap:We hebben voor Jelte een CARS-taart besteld (je kaartje was dus perfect ) En voor Yorben Teletubbies-taart.Zondag kunnen we ze ophalen bij de bakker. Linda:Hahaha die Jaime en de mist,Jelte vind dat fantastisch.Hij kijkt dan door het raam aan de voorkant en loopt dan naar het raam van achteren en zegt dan ´mam hier is het ook mistig´ hahaha ,dat zegt hij als het regent ook.Hij heeft er erg veel zin in om jarig te zijn.Yorben snapt het nog niet.Jelte telt de dagen af. Wat gek die pukkeltjes bij Jaime,ik zou het ook niet weten wat het is,mss een of andere kinderziekte,maarja welke?!? Ik ga mn bed in,morgen weer werken
hoi hoi, Lief dat jullie gisteren aan mij hebben gedacht. Was idd wel verdrietig. Ik probeer mij altijd groot te houden, maar dat lukt mij nooit. Sap: arme Lieke met haar pokjes. Krijgen alle kindjes het eigenlijk? Leuk gedaan die traktaties. Lieve foto van Lieke met haar tante. Wel fijn dat ze naar huis toe kan om daar te sterven. Verder alles goed met de beeb? Robine: Nog 1 nachtje slapen en dan is Jill 2. Leuk hoor. Ben benieuwd zaterdag. Weet niet of Sabino mee komt, maar dat hoor je nog wel. Ik heb daar ook weleens van gehoord van de verkleving van de schaamlippen, komt idd vaker voor dan de mensen denken. Fajah: Hoe voel je je vandaag. Al wat beter? Mss ben je wel zwanger.... Lin: Wat gek die pukkeltjes van Jaime. Ik zou ook niet weten wat het zo kunnen zijn. hihihhihhii en Jaime en de mis. Grappig. Sem: Joh dat forummen komt wel weer. Jullie moeten gewoon even een goede ritme vinden met jullie 2 meiden. Komt vast goed. Meiden ik weet het even niet meer. Heb 2 drukke dagen gehad. Nu lekker weekend. Zometeen brengen we Daynah naar mijn moeder en gaan papa en mama richting Brugge toe. Tot over een paar dagen. Lfs Kelly
Goedenmorgen meiden, Kel: weet niet of je dit nog leest, maar sms je anders ook nog wel ff.....heeeeel veel plezier samen in Brugge, geniet er van meid! Trena: da's een mooi aantal mensen toch voor de verjaardag. Wij hadden ook zoiets, maar huis was al aardig vol. Jullie dus niet het feestje thuis, lekker hoor, die troep heb je er dan ook niet van! Linda: ik zou ook niet weten wat het is met die pukkeltjes van Jaime. Als je het niet vertrouwd zou ik toch ff naar de HA bellen. Sap: aaaah, lijkt altijd zo zielig he met die pokjes! Heeft ze er nog veel jeuk aan? Erg leuk die traktatie! Jayna vind die yogurt snoepjes van jip en janneke heerlijk. En die foto met de tante van Rick, krijg t er koud van, weet toen met mijn schoonvader dat ik heel bewust foto's ging maken met Jayna samen, wel mooi voor later. Zaph: moeilijk is dat dan he om het nog voor je te houden dat je zwanger bent. Je wilt het t liefst van de daken schreeuwen. Mooi dat je je nog zo goed voelt, dat heb je maar weer toch! Nog bedankt voor jullie lieve racties meiden... Het is idd nog ff zoeken naar een ritme, vooral met Faya. Jayna is overdag erg lief en zoet aan t spelen met dr nieuwe speelgoed. Ik merk dat Faya best prikkel gevoelig is en heb haar nu overdag dan ook veel boven liggen als ik merk dat ze moe is. Nu ook bijvoorbeeld. Dan ga ik na t aankleden met Jayna naar beneden en leg Faya terug in bed. Ze moest net wel 2 keer even huilen, maar nadat ik haar speentje heb gegeven is ze toch weer gaan slapen. Zo is het wel rustiger voor haar en kan ik me even alleen op Jayna richten. Wel zo leuk voor haar, want ze komt steeds met allemaal bordjes met eten die ze voor mij gekookt heeft in dr eigen keukentje, de schat! Hier gister laatste sinterklaasinkopen voor de kids gedaan, is dat ook maar weer klaar. Fijne dag verder en tot later! Liefs Sem
Goeiemorgen, Sem: ja, het is wel even zoeken met 2 kindjes he. Zeker omdat de oudste ook aandacht vraagt. Ik merk dus ook dat Marijn wat gevoelig is voor verandering. Deze week ga ik dan ook de deur niet uit, maar blijf lekker thuis met ze. Het kost gewoon even tijd. Kel: geniet ervan om er lekker even uit te zijn met Sabino. Brugge is hartstikke leuk. En zo'n dag als gister is altijd verdrietig. Ik kan me ook nooit groot houden, maar dat hoeft ook helemaal niet hoor. Sap: hoe is het met de pokken van Lieke? Al wat minder of komen er nog steeds nieuwe? Idd een ontroerende foto van Lieke met de tante van Rick. Hoe is het met haar? Wel fijn dat ze toch naar huis kan. AM: Hoe is het bij jullie? Hoe vonden de kindjes de traktaties? En hoe voel je je? Nog niet misselijk enzo? Fajah: Toch grappig dat jouw jongens op dezelfde dag jarig zijn he. Volgend jaar zal yorben het vast wel beter door hebben. Jesse snapt er ook nog niets van en ik vind het wel best zo. Sens: zou toch even navragen bij de ha van die pukkeltjes hoor. Slaapt Jaime wel gewoon bij de peuters? Jesse vaak niet hoor. En 's avonds gaat het dan nog best goed, moet ik zeggen. Thuis haalt hij het wel weer in hoor. Zap: JA, Jesse is van de 11e! Heel knap van jou. 11/11... gekkengetal he. Ik moet ook gaan bedenken voor traktaties voor Jesse, want volgende week donderdag gaat hij trakteren. Dinsdag zijn we lekker vrij, wil ik iets leuks gaan doen met hem. Woensdag dan weer naar het ziekenhuis. Heb nu al wel het idee dat het met zijn oor weer iets beter gaat. Maar het was nog half donker vanochtend, dus ik kijk zometeen wel weer verder. Nou, nog effe wat doen en dan lekker naar huis! Liefs LIS
Hoi, Hier net ff naar de fysio geweest voor mijn schouder. Mijn spieren eromheen zijn sterk genoeg...tja de banden zijn nu gewoon heel slap en kwetsbaar. Het niet meer tillen van Milou scheelt echt heel veel dus daar gaan we voorlopig maar mee door. Verder een rustig ochtendje hier...milou is bij mijn moeder. Ik heb net het boek ´weg bij lila´ uitgelezen, gister aan begonnen Was weer een lekkere tranentrekker LIS, lekker hoor zometeen alweer naar huis toe. Gelukkig lijkt het al beter te gaan met jesse zijn oortjes. Kelly, heeeel veel plezier samen in Brugge...mocht je dit nog lezen. Lekker genieten van elkaar! Sem, wat lief dat Jayna zo goed zelf speelt. Rust en regelmaat is toch al snel belangrijk voor zo´n kleintje heh. Komt best goed...ff het goede schema vinden wat voor jullie allemaal fijn is. Lekker dat de sinterklaas inkopen alweer binnen zijn bij je...hier moet er nog aan begonnen worden Sappie, achgossie die LIeke met d´r pokken. Als ze eenmaal ingedroogd zijn, hebben ze geen last meer. Is Lieke er ook zo verkouden bij| Leuke traktaties! En idd een mooie foto van Lieke en tante. sens, weet het ook niet met de pukkels....raar...toch maar ff naar de ha mss. Fajah, lekker hoor een feestje maar niet thuis Morgen weer naar de vk....ben benieuwd of zij nu ook kunnen voelen of ze goed ligt. Af en toe harde steken onderin....mss indalen? Ik ga nog een wasje opvouwen en dan ff slapen Tot later!
LIS: hopelijk gata het nu echt wat beter met de oortjes van Jesse. Marijn dus ook wel gevoelig voor prikkels. Even lekker rustig in eigen omgeving is dan idd maar t beste. Brennie: jeetje meid, nog maar 4 weekjes, het wordt nu spannend voor je! En Milou dus maar niet meer tillen, ze worden ook best zwaar he. Lekker dat Milou ff bij je moeder is, weltrusten voor straks! Hier een lekker ochtendje, Faya heeft heerlijk geslapen boven. Heb haar daarna in bad gedaan en nu net na de voeding is ze in de box in slaap gevallen. Gister lachtte Faya trouwens voor t eerst echt.....niet naar papa of mama.....maar oma was de gelukkige....haha! Jayna is lekker bammetje aan t eten. Met een beetje mazzel kan ik straks een tukkie doen als Jayna ook naar bed gaat. liefs Sem
Charissa: wat irritant zeg dat je steeds gebeld werd. Lijkt me een heel gedoe om iedereen weer op de hoogte te brengen van je nieuwe nummer. Brennie: leuke foto's! Had ze de taart helemaal opgegeten? Vrolijk kamertje ook! Steken kan idd indalen zijn. Het wordt spannend voor je he! LIS: wat een gedoe zeg met zn oortjes. Hoop dat het nu echt beter gaat worden. Zn traktaties waren geslaagd Heb helemaal geen kwaaltjes, voel me ook totaal niet zwanger. Semmi: kan me goed voorstellen dat je druk ben met 2 kids. Hoop dat jullie de rust straks wat terugkrijgen als iedereen in zn ritme zit. Gelukkig heeft Faya lekker kunnen slapen...en alweer dr eerste lachje, wat lief! Robine: hoe was het feestzaaltje? Hihi idd moeilijk om je mond te houden he, vind ik ook Heb vooral bij een paar cliënten erg veel moeite. 1 ervan kreeg te horen dat ze tante werd en toen we het over zwanger zijn hadden vroeg ze me heel direct of ik niet zwanger was Heb dus ne gezegd, want straks weten mn collega's het ook Sappie: de traktaties van Lieke zien er ook leuk uit! Die celebrations had ik ook voor de leidsters, altijd goed he Wat een lieve foto van Lieke en de tante van Rick, ook wel emotioneel natuurlijk. Kelly: ik ben vast te laat, maar veel plezier in Brugge! Ik was gisteren erg moe en viel gelijk met Kyllian in slaap om 19.15. Vanmorgen met hm naar de psz geweest en hij vond het erg leuk
Heb nog een stuk gemist: Sappie: dat arme krentebolletje toch. Het is wel al snel in gedroogd he. Sens: hoe is het nu met Jaime?
aaaaah Monique....je mannetje voor t eerst naar ' school'.......waar blijft de tijd.... Leuk die foto's zo!
Whaha nee gymmen hoeven ze nog niet Er zat een beker met drinken in en een bakje fruit in. Om 10 uur eten ze met zn allen fruit en drinken ze wat. Ow en er zat een luier en luierdoekjes in, ook handig he Ze hebben daar allemaal een rugzakje mee, die doen ze in een grote wasmand. De leidster deelt deze uit als ze met zn allen aan tafel zitten.
Wat schattig! Ik weet niet of ze die dingen hier ook op de psz doen., zal eens navragen, zou niet leuk zijn als Jill zonder eten en drinken aan de tafel moest zitten......... Speeltuin vanochtend bekeken en t is er echt geweldig voor de kids en ouders. Jill was er niet weg te slaan. Er zit gewoon een grote keuken in met servies, oven en koelkast etc, verder grote ruimte voor de kids binnen en natuurlijk buiten de speeltuin met trapfietsjes, schepjes en acces. voor de zandbak etc etc. Word helemaal leuk. Daarna verjaardagsboodschappen gedaan, vond de 1e keer gebruikmaken van AH aan huis wat riskant, was bang dat t niet allemaal op tijd geleverd werd......heb zelf graag de touwtjes in handen he Hahaha. Kar vol drank, chips, nootjes, worstjes, snoepjes etc. Nu alleen nog 3 kratjes bier en de taarten halen en dan kan t feest beginnen. Trena: Badankt voor je kaartje! Lief met de Forever Friends beer erop! Gelukkig ook 1 dag te vroeg ........hoe voel je je nu?
Klinkt erg goed Zaph die locatie van jullie! De kids zullen zich vast super vermaken daar. En de touwtjes graag zelf in handen willen houden....haha....daar ken ik er hier nog 1 van!
Argh...denk ik eindelijk te kunnen bijbabbelen, is Bastian weer vreselijk aan het huilen. :x Het zal wel weer een lange nacht worden.