November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    LIEVE JILL VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG.EEN HELE FIJNE DAG.XXX

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een leuke verjaardagsspam weer,de volgende kindjes die jarig zijn,zijn de mijne :D

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jill, proficiat met je 2e verjaardag!! Lekker verwend al zo te zien! Veel plezier vandaag, x

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jill, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag!
    Hihi, smarties als ontbijt :) Lekker!

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    JILL, GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG! PAPA EN MAMA OOK GEFELICITEERD EN FIJNE DAG VANDAAG.
    Robine, en heeft ze nog wat geslapen?
    Erg leuke foto's.

Verder kan ik niet teruglezen :oops:

Vanmorgen naar de dokter geweest met Quinten en voor mezelf.
    Quinten krijgt lactulose, vanmorgen al gedaan en er kwam een poepluier en nu ligt hij ontspannen te slapen :)
    Voor mezelf..zit er een beetje doorheen qua angst :( :(
    Snap ook niet waar het steeds vandaan komt en dat het zo sterk overheerst.
    Dokter en CB raadde me aan om langszaam weer te beginnen met werk...aantal uurtjes en dan rustig opbouwen, baal ontzettend want heb heel erg zin om weer te werken...is voor mij in zo'n periode ook beter.
    net werk ff gebeld... en ga er morgen even langs...dat ze igg weten dat ik hiermee zit.

Nou heel verhaal....sorry (voel me zo'n zeur) maar wil gewoon graag anders zijn maar lukt me niet.

Ik ga ff relaxen en vanmiddag bij mijn moeder en man eten.

Tot later

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Nice spam van Jill! Lekker verwend weer zo te zien! Fijne dag verder.

Charissa: goed dat je even langs de ha bent gegaan. Lijkt me erg vervelend om die gevoelens te hebben. Hoop dat het straks wanneer je weer aan het werk gaat snel wat beter zal gaan.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Simone:Wat vervelend dat je toch steeds die angst hebt.
    Ik hoop dat het gauw verbeterd.
    Goed dat je het op je werk ook even aangeeft.
    En je zeurt echt niet hoor,erover praten/schrijven is beter dan opkroppen.
    Sterkte XXX

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Hoe voel jij je eigenlijk?Nog misselijk af en toe?Je banner schiet al op he?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap, Lydia, Sam en Trena, bedankt voor jullie kaartje! Erg leuk!

Charissa: Rustig aan hoor. Mss dat werken juist toch weer goed voor je is. Sterkte.

Jill is dol met dr keukentje, loopt de hele dag met de centjes en mais heen en weer ;)

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaaah leuke spam van Jill! Bij haar het keukentje dus ook al zo´n succes!

Simone: meid, goed om jezelf blijven denken hoor. Echt balen voor je dat je je zo voelt. Hopelijk hebben ze op je werk wel begrip voor de situatie en idd dan maar rustig aan opbouwen.

Kom later weer ff kijken, ga Jayna eerst ff uit bed halen, die hoor ik nu sinterklaasliedjes in bed zingen...haha....volgende feest zit alweer in dr hoofd!

Liefs Sem

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zap: leuke foto's van Jill en haar verjaardagscadeaus!

Trena: ja, jij bent de volgende met 2 jarige kindjes en dan ben ik aan de beurt toch? Of mis ik er nog 1?

Charissa: goed dat je even naar de ha bent geweest. Hebben ze op je werk wel begrip? Hopelijk wel, en hopelijk is het snel weer beter. Hopelijk gaat het wat beter zodra je weer wat aan de werk bent. Je zegt zelf dat dat je wat afleiding geeft he. Maandag is het weer zover he?
    Toch ook weer spannend!

Hier wat wat anders: op het kdv heerst hand, voet- en mondziekte, oftewel mond- en klauwzeer! Blaasjes bij de mond, voetjes en handjes. Dinsdag was er 1 kindje ziek, nu al 8! Hopelijk krijgen mijn kids er niet mee te maken, want daar zit je niet op te wachten. Maar het schijnt wel erg besmettelijk te zijn (maar niet gevaarlijk gelukkig).

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Huh Lydia,nog nooit van gehoord dat mensen ook mond en klauwzeer kunnen krijgen.Ik hoop dat je kindjes het niet krijgen.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: Gedsie, hopelijk worden het Jesse en Marijn bespaard!

Sem: aj t keukentje is hier een succes. Vind ene plastic keuken zoals ze nu heeft niet zo mooi, maar deze is wel makkelijk uit elkaar te halen en dus op te ruimen na gebruik. Wilde niet zo een groot ding in de woonkamer hebben. Maar leuk vindt ze het wel ja.

trena: Hoe voel je je? Nog duizelig? Hoop t niet voor je.

Ga ff luiers kopen en dvd van LOST terugbrengen. ben gisteren weer begonnen aan seizoen 4 en dan deel 1. Spannend weer hoor.

Tot later

Liefs.

Oja ff testen hoe Jill achterop de fiets zit. heb t voorzitje verwijderd aangezien madame alleen maar zat te wiebelen voorop.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: hebben jullie een c1000 in de buurt? Wist je dit al?

http://www.c1000.nl/ en dan producten en babycadeaudoos aanklikken! Ga t wel ff onthouden. Opschieten, je kan nog!

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He, das handig, zo'n doos van de C1000!
    Voor mij te laat, maar wel handig!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou idd handig he! Ik ga t zeker onthouden. Zit nog veel in ook!

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:zeker onthouden die doos van C1000,alles wat je gratis kan krijgen moet je aanvragen :)
    ja af en toe ben ik duizelig,vanochtend weer.Iedereen zegt dat ik zo witjes zie :rolleyes:
    Hoe laat begint Jill haar feestje zaterdag?

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jill dr feestje is van 14-18 uur. Dus als je in de buurt bent ;) Welkom hoor! hahaha.

Zijn net bij de MAc geweest met Jill, heeft weer 3 patatjes op en dat was t.

ga dr nu badderen en dan sporten!

Liefs

19. Als allereerste

JILL VAN HARTE MET JE 2DE VERJAARDAG. HEB JE LEKKER GENOTEN VAN JE 3 PATATJES? ;)

Nou wij zijn dus ook weer thuis van ons nachtje Brugge. Was erg leuk, alleen het weer zat niet zo mee. We hebben lekker gegeten en gewinkeld. Ben alleen niet echt geslaagd, alleen een rokje gekocht en natuurlijk Belgische bonbons ook voor de ouders.
    Moet wel zeggen dat ik Daynah wel een beetje heb gemist hoor. Zij ons ook. Ze viel ons letterlijk in onze armen vanmiddag.

Morgen gaan we naar de psz van Daynah. Krijgen we een rondleiding.
    Zaterdag naar het feestje van Jill
    En ja..... zondag komen mijn vader + vriendin en mijn schoonmoeder + man langs.

Zap: Sportse vanavond. Hier heeft Daynah wel 5 happen van haar bruine bonen op......ja ja moet niet gekker worden. Ik kom trouwens alleen zaterdag. Sabino gaat mijn broertje helpen met laminaat leggen.
    Leuke foto's van Jill. Toch maar een keukentje gekocht of kreeg ze die nou? Hoop dat mijn kaartje voor Jill morgen dan binnen is. Zal best wel. Leuk om je zaterdag weer even te zien.

Lydia: Heh gatsie mond- en klauwzeer. Ik wist ook helemaal niet dat mensen er last van kunnen krijgen. Hoop niet dat Jesse en Marijn er last van krijgen.

Sem: hahahahahahaha die Jayna nu al bezig met het volgende feest. Zal wel een leuke tijd weer zijn. Ze maken het nu meer mee dan vorig jaar.
    Met Faya ook alles goed. Drinkt ze nog steeds voldoende bij je?

Simone: Die medicijnen helpen iig wel bij Quinten dat is dus mooi.
    En je zeurt niet hoor. Het lijkt mij heel vervelend die angsten. Goed idee om even langs je werk te gaan. Volgende week moet je toch weer beginnen?

Verder weet ik het niet meer. Ik zag nog wel een zielige Bastian voorbij komen met zijn waterpokken. Hoe gaat het nu met hem.

O ja ik zag ook nog een vermoeide Kyllian voorbij komen...hahahaha wel schattig hoor Monique. Hij leek zo groot met zijn rugzakje, maar als ze terugkomen zijn ze weer zo klein.

Lin: Hoe is het met je zusje? Lukt het een beetje met woonruimte zoeken?

Verder weet ik het niet meer. Ik ga languit op de bank, tenminste als Daynah eens gaat slapen, die heeft er geen zin in. Sabino is naar voetbal vanavond, dus die is voorlopig niet thuis.

Lfs Kelly

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lieve Jill van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Deel Deze Pagina