Jill wat ben je al verwend zegt! En die 3 patatjes waren vast erg lekker Robine: en hoe zat Jill achterop? Heb hier ook al een achterzitje, maar vind het nog te gezellig met hm voorop Alhoewel ik al 3 weken niet gefietst heb vanwege een lekke band Charissa: sterkte ermee....doe rustig aan met het opbouwen van het werken. Hoop dat ze je op het werk kunnen ondersteunen. LIS: jee wat vervelend zegt dat het daar heerst. Hoop echt voor ze dat ze het niet krijgen. Fajah: duizelig? Eet je wel goed Kelly: wel lekker toch ff er tussenuit....en dan je kleine meissie die je in je armen valt, wat lief! Ze heeft jullie vast zo gemist dat ze niet meer wil slapen
Hallo meiden! Weer druk geschreven hier! hihi. Kel jammer van het weer in Brugge. Vond je het wel een leuke stad? Geen rondvaart gedaan of wel? En zal je idd altijd zien heb je tijd met zn twee om te shoppen...vindt je niks...zoooo balen en zooo herkenbaar. Mn zus gaat wel. Ze zegt blij af te zijn van hem, wel steeds aan de bitch moet denken en haar wil slaan..haha. Ze had weer gereageerd op een flat, volgende week hoort ze welke plek...Gaat wel ff duren hoor denk ik. Maand of vier ofzo. Maar intussen wordt ze verwend bij oma! Kel wat ik me nog afvroeg..heb jij misschien een lekker receptje van je familie voor roti? Ik wil dat zo graag een keer zelf maken maar wil niet eerste beste recept van internet plukken.... Robine ah das weinig 3 patatjes... Leuke foto's van Jill. Ik zag ze op mn werk al. Ze heeft wel genoten vandaag ook of niet? En dan zaterdag nog een big party..hiih Echt leuk hoor. Ik zie trouwens een filmpje als ik op die link van c1000 klik. Goeie supermarkt altijd trouwens. Wij hebben hem alleen niet hier in de buurt zitten. in uithoorn deed ik altijd boodschappen daar. Lydia jakkes wat is dat nou joh. Ik had daar echt nog niet van gehoord. Wat raar joh. moeten ze medicijnen dan? En hoe lang duurt het? Bij ons heerst wel de 6e ziekte en LUIZEN..dat is ook smerig (en een gedoe lijkt mij wat ik mij herinner van vroeger...alles wassen zuigen verschonen knuffels etc..brrrrrr) Haha Semmi Jayna is al op de sint aan het wachten. Ze zingt wel vaak heh. Lief is dat. Knap ook van haar dat ze die melodietjes dan zingt. Jaime zingt alleen Blauw blauw mee van sesamstraat, verder is het neurien, maar dan mag ik vooral niet kijken..haha. Hoe is het met Faya? Ze moest toch ee prik of heb ik daar al overheen gelezen? Hier volgens mij niet veel te melden. Jaime ok, wel wat ik gisteren zei zo bijdehand steeds. Had het er over met leidster maar ze wil overdag ook echt opboksen tegen de stoere jongens van bijna 4 . Ws echt de reden dat ze thuis ook zo dwars en stoer is. Vandaag drukke dag gehad op mn werk. Morgen komt een vriendin met haar zoontje langs voor de lunch. zaterdag zouden vrienden komen eten maar ik belde net uit de auto, hadden ze niks in de agenda staan..fijn weer. Nou ja komt wel dan, maar ik zei al we zitten bijna ieder weekend vol, dan pas januari. WEl jammer. Verder niet veel te melden. lfs
oh am vergat ik nog te vragen wat is M&M baby in je banner? Heb voor Kyl het koffiezetapparaat gekocht. Ziet er erg leuk uit, hopelijk vindt hij dat ook!
Haha tja die banner was eigenlijk niet voor hier bedoeld...maar had de naam niet meer aangepast. Op een ander forum waar Djurre en ik aantal jaren zitten (ik post er nog amper) beginnen onze beiden nicknames met een M...en Kyllian was toen mini M&M. Is een algemeen forum hoor, zwangerschap en ouders is maar een subgedeelte daarvan. Ben benieuwd hoe lekker ze koffie kunnen zetten die 2
Brrr, luizen, idd zo'n gedoe! Hoop dat we dat voorlopig nog niet krijgen. Mond- en klauwzeer? Wist ook niet dat we dat konden krijgen. Get, zo is er altijd wel wat he. Sens, haha, Jaime zo bijdehand. Naja, beter dat dan geen karakter zegt mijn schoonma altijd en daar heeft ze wel gelijk in. Alleen wel vermoeiend lijkt me. Annemonique: hup, naar de fietsenmaker brengen, die lekke band. Kelly: jammer van het weer maar wel lekker om er even uit te zijn geweest he. Wat lief dat Daynah zo blij was om jullie weer te zien! Bastian zegt altijd heel stoer 'hai mama', haha, ook wel schattig. Gaat wel goed weer met hem, jeukt alleen nog op zijn hoofd. Robine: Jill al achterop, wat goed. Vind ze het leuk? Charissa: wat rot voor je, hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Je zeurt echt niet, lijkt me heel vervelend. Semmi: ooh, sinterklaasliedjes, wat knap zeg. Feestbeestje, dat meisje van je. Gaat ze ook st maarten lopen? Verder weet ik niet meer. Sappie, hoe gaat het met jouw krentenbolletje? Vannacht de eerste redelijke nacht gehad sinds tijden. Hoop dat t nu weer normaal wordt, ben het wel weer zat. Hij is nu echt officieel aan het peuterpuberen geslagen, moet hem regelmatig op de gang zetten. Gelukkig is dat kort en heftig en daarna klaar en weer gezellig.
Lin: Ik zal ff aan mijn schoonmoeder een recept vragen voor de roti. Weet wel dat het een heel karwei is om het klaar te maken hoor. Mijn schoonmoeder laat het meestal door een vriendin van haar klaarmaken.
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Sporten was weer heerlijk, ben benieuwd hoeveel maanden we t nog gaan volhouden. Heb werkelijk nergens last van dus als t zo blijft knijpen we in de handjes. Mag je trouwens ook buikspieren trainen? Nu nog wel toch? Lin: Hihi die Jaime die vertoont een beetje recalcitrant gedrag he hahaha, opboksen tegen 4 jarigen. Volgens mij heeft Jaime ook aardig wat pit in dr donder of niet? Vroeg me ook al af van die M&M bij AM in dr banner, nu weten we t! Monique: Achterop is minder gezellig hoor, maar ja Jill zat alleen maar te wiebelen voorop en dat stuurde ook niet zo lekker meer. Nu roep ik steeds, waar ben je nou en dan gaat ze zijwaarts hangen en zo naast me kijken, zo lief. Roept ze heel hard Hier mama! Hahaha. Kel: Lief dat je ff belde vandaag en gezellig om je zaterdag weer te zien hoor! Kom je lekker samen met Daynah, altijd gezellig Fijn dat Brugge zo gezellig was alleen jammer van t weer dan. mirjam: Ik geloof dat Bastian ook niet een van de makkelijkste is he!? Slecht slapen en druk? Ken er nog zo een hoor Zijn ze pokkies alweer over? Hoop dat ie weer een paar nachtjes lekker gaat slapen voor jullie. Bij ons is t al weer een week of 3 prima.........daar knapt een mens echt van op. Die gebroken nachten word je gek van. Hoe was/is t met je schoonmoeder om je heen? Gezellig Ga ff douchen en slapen.,....... morgen weer werken en dan feestweekend. Gezellie! Tot morgen allemaal Liefs
Ah super! Ik vind het niet erg om een dag of meer in de keuken bezig te zijn, als de gasten het maar lekker vinden . Het lijkt mij wel moeilijk klaar te maken dus ga het eerst maar op chiel uitproberen Lief van je nogmaals super!
Mmm, lekker roti! Wil ik ook wel een keer proberen zelf te maken. Pom, ook zo heerlijk *kwijl* maar da's nog meer werk geloof ik he. Robine, geloof dat je wel wat moet uitkijken met buikspieren maar dat voel je zelf het best aan denk ik. Wat schattig, Jill achter op de fiets. Hihi, tja, Bastian valt op zich wel mee hoor, 't is echt een lief kind maar wel een echte peuter en snel gefrustreerd. Op het kdv is ie hartstikke rustig en horen ze m nauwelijks. Ben heeel blij dat ie weer wat beter slaapt! Pokjes zijn allemaal aan het indrogen dus jeukt nog wel wat op zijn bolletje. Schoonma is weer weg. Moet even een factuur uitschrijven. Het leukste deel van zelfstandige zijn. 't Is helaas maar een kleintje. Kan het wel goed merken hoor die crisis, hebben al maanden nauwelijks inkomsten. :x
heeej meiden, Ff snel, want ben druk aan t poetsen in huis en kan mooi ff opschieten nu Faya slaapt en Jayna ook zo naar bed gaat. Vanmorgen naar het CB geweest met Faya. Ben zo trots op mn meisje, want ze doet t hardstikke goed. Was 300 gram gegroeid in de afgelopen 1,5 week. Ze weegt nu 4465 gram en is 54,5 cm. Ook 2 prikken gehad, ze zette het behoorlijk op t krijsen, maar gelukkig snel weer getroosd. Nou kom later weer ff bijlezen en reageren. Liefs Sem
Goeiemiddag! Kelly, fijn dat het leuk was in Brugge! En wat lief van Daynah...rennend in jullie armen. Panda, gelukkig heeft Bastian weer goed geslapen, die rotpokken ook. Maar goed hij is er iig vanaf nu! Irritant zeg dat jullie daar zo´n last van hebben, die crisis Robine, zo weer lekker gesport dus. Volgens mij mag je tot 4 maanden buikspieren doen...maar niet al te zwaar. Schuine buikspieren mag je je hele zwangerschap doen maar denk niet dat het met een dikke buik nog prettig is Wordt er een hele happening heh dat feest van Jill...pfff zoveel mensen. Gelukkig is het niet bij je thuis! Am: wat een leuke fotos weer van Kyllian, zo uitgeput van school Sem: poets ze vandaag! Heb je trouwens nog last van je onderrug sinds de geboorte van Faya? En wat is ze goed gegroeid zeg..hoef je je echt geen zorgen meer om te maken! Sens, haha moet wel lachen om Jaime...met de 4-jarigen. Milou zit ook nu bij de peuters maar dat is bij ons tot 3 jaar. Ze worden ook echt wijs nu! Charissa, wat shit zeg dat je je zo voelt. Hopelijk lukt het met je werk en helpt het je erbovenop te komen! Rustig aan.... Wij zijn gister naar de 'babydokter' geweest en alles was weer helemaal toppie! Milou wist precies wat er ging gebeuren en liep er rond alsof ze er al jaren komt Hoofdje ligt nog beneden maar ze is nog niet ingedaald. Dinsdag moet ik weer terug. Net bij de Ikea geweest met pap, mam, zus, Lenn en Milou. Daar ontbeten en rondgelopen, we zijn net thuis. Pff...wordt toch wel zwaar dat slenteren. Gelukkig houdt opa Milou goed bezig dus daar heb ik geen omkijken naar Milou is nu met opa en oma mee en blijft daar ook logeren, wij hebben zo een personeelsfeest van mijn werk en zijn vanavond laat thuis. Morgen dus een beetje uitslapen Gister nog een leuk filmpje gemaakt van Milou, zal zo ff proberen te spammen. Hij duurt best lang (2 min ofzo) maar leuk, op het laatst gaat ze zingen! En nog foto's met d'r nijntje servies...goeie uitvinding die dingen. Is ze mooi zoet mee!
Wat een cute filmpje Brennie en wat zingt en praat ze goed zeg! Echt een lief meisje die Milou en nu al zo zorgzaam
Wat een lief filmpje Brennie,en Milou kan ook al zo goed praten en zingen. Yorben loopt achter geloof ik. Gelukkig ligt de baby nog goed,en dat indalen is nog tijd genoeg voor. Heb eens gehoord dat dat bij een tweede vaak ook later is. Sem:Gelukkig is Faya weer lekker veel gegroeid,goed hoor. Heel erg bedankt voor jullie kaartjes,kindjes zijn er blij mee.
Goeiemiddag! Zo Jaime sliep tot kwart over tien vanochtend . Duidelijk moe van alle nieuwe indrukken van de drie dagen kdv peuters. Hopen dat ze morgen ook zo uitslaapt . Brennied jeetje zeg wat kan Milou goed praten en zingen. Echt heel knap van haar! Kan me voorstellen dat het slenteren niet meer zo comfortabel is hoor. Je sjouwt toch die hele buik mee. Semmi joehoe ze is flink gegroeid zeg! En wat klinkt dat weer lief 54,5 cm. Vergelijk je het wel eens met hoe groot Jayna toen was? Panda haha je schoonma is weer weg..Moet altijd om je lachen als je dat zegt. Fijn dat hij weer beter slaapt slapeloze nachten is ook niks heh. Pom ken ik niet wat is dat? Hier vanochtend bezoek gehad van een vriendin met zoontje. Was gezellig. Had lekkere lunch gemaakt, ciabatta broodje met rucola en geitenkaas uit de oven en dan nog wat zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes erover. Jummie. Jaime ligt nu wel nog ff te slapen. Ben benieuwd hoe lang.. lfs
Hier nog wat Jaime spam. Deze was van vorige week, ze moest mijn bril op (ik zie vervolgens niks meer maar dat doet er niet toe heh..haha)
Met de little people aan het spelen (had ze voor haar verjaadag gehad van vrienden van ons en ze vindt het erg leuk)