Ze heeft trouwens deze week volgens mij al veel geleerd van de peuters. normaal zei ze altijd meemie ook koekje of meemie boven Vanochtend zei ik tegen haar mama neemt een kopje thee, zegt ze tegen mij ik ook koppie thee...whaahaaa. Wel lief dat ze doorheeft dat zij ook ik is en dan jou tegen mij zegt.
Zo, huisje is weer schoon voor t weekend, boodschapjes weer in huis, Len net thuis, dus het weekend is hier echt begonnen.... Zaph: thnx voor de tip van de c1000. Had meteen kaartje meegenomen vandaag, maar ze hadden die dozen nu niet op voorraad, volgende keer beter. Heerlijk zeg dat je je zo goed voelt, lekker houden zo! Idd wel handig dat jullie keukentje ook zo weer opgeruimd kan worden. Ik moet zeggen dat ons houten keukentje niet eens zo groot is, valt me alles mee wat voor ruimte die inneemt in huis. Lin: wat een wijze foto's van Jaime zeg! Staartje staat haar leuk hoor! En dus opboxen tegen de grote jongens, niks mis mee toch, komt ze tenminste goed voor zichzelf op! Mirjam: gelukkig weer een goede nacht gehad, vervelend hoor die pokken! Jayna gaat idd misschien sint maarten lopen. Zal ff vragen of ze met dr neefje mee mag lopen. Brennie: wat een onwijs lief filpmje van je meissie zeg! Ze kan wel samen met Jayna met de poppen spelen, die doet precies hetzelfde zo met een doek op de bank....haha! Van mn onderrug heb ik gelukkig geen last meer na de bevalling. Hoe voel jij je verder lichamelijk nu? Kel: mooi dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad in Brugge. En dus niet eens zoveel geld uit gegeven, knap hoor! Daynah had papa en mama toch ook wel gemist dus....lekker he dan weer terug naar je meissie! Leuk dat jullie naar Jill dr feestje gaan, wou dat wij ook dichterbij woonden.... Verder weer ik t ff niet meer, ga naar mn kleinste meissie toe, die word net wakker. Is toch wat huilerig na dr prikken van vanmorgen, hopelijk krijgt ze verder geen bijwerkingen. Jayna is nu weer druk aan het koken voor mij...echt huismoedertje is t....haha! tot later! Liefs Sem
Lieven Jaime spam Lin! Wat een wijsneusje is t al om te zien, ineens baby-af he! Wou dat er hier eens zo goed uitgeslapen werd! Ben jaloers. Alhoewel, nu ligt Jill ook nogsteeds te slapen en dat al vanaf 13 uur! Ga dr zo maar ff wekken, anders hebben we vanavond weer een probleempje. Sam: Mooie cijfertjes weer van Faya. En arm kleintje weer met dr 2 prikjes....gelukkig was mama erbij om dr te troosten. Fijn dat ze zo goed groeit. De misselijkehid begint hier een klein beetje te komen. Heb al 3 ochtenden op rij een weeig gevoel bij t opstaan en zojuist ben ik ook ff uurtje gaan liggen en ben nu ook misselijk. Eindelijk krijg ik nu ook een beetje t zwangere gevoel Zondag alweer 6 weken! Op de helft van de gevarenzone. Monique: Jij al misselijk? Sap: Groeit je buikje lekker? En hoe is t met Lieke dr pokjes? Trena: Jullie ook t weekend feest! Heb je alle voorbereidingen al getroffen? genoeg te eten en drinken in huis gehaald? Spammen he na t weekend. Ben er helemaal klaar voor morgen. Gaan morgenochtend vroeg ff alles in orde maken en de taarten halen. Daarna leggen we Jill er nog ff in om vervolgens vanaf een uurtje of 1330 aanwezig te zijn voor de party. Heb dr zin in. Hopelijk werkt t weer een beetje mee, maar dat weet je maar nooit. Ga nu ff Jill wekken. Laterz
Zap:Ik hoef niks te halen he,is allemaal aanwezig in het zaaltje. Alleen voor de taart moet ik zorgen,die haal ik zondag op bij de bakker. Moet alleen ff morgenmiddag de boel versieren daar. Wij houden het ook van 14u/18u ,lang zat. Wens jullie heel erg veel plezier.
Goedenavond allemaal, Lin: Lief die spam van Jaime. Grappig gezicht hoe ze jouw bril op heeft. Brennied: Fijn dat alles weer goed ging bij de vk. Leuk filmpje ook zeg. En idd het praten en zingen gaan haar uitstekend. Zaphra: Druk ochtendje voor jullie morgen en dan 's-middags het grote feest. Ik laat Daynah ook nog even slapen voordat ik naar jullie toe kom. Trena: Voor jullie gaat het feest ook al opschieten. Wel lekker dat je niks hoeft te doen voo zondag. Alleen de taart dan. Heerlijk toch. Sem: Jammer heh dat jullie dan zover wonen. Ik zou het ook leuk vinden als we allemaal wat dichterbij elkaar wonen. Super dat Faya weer gegroeid is. Grote meid wordt het. Heeft ze nog erg last gehad van haar prikken? Hier zijn wij vandaag naar Balonia geweest. Vond Daynah natuurlijk echt geweldig. Verder boodschappen gedaan. Niks bijzonders dus. Ga even bij Daynah kijken, want die had net weer eens gespuugd..... lfs Kelly
En Kelly vond je Brugge wel wat ? Best een mooie stad toch? Daynah weer al gespuugd?Kan toch niet goed zijn. Zap:Ojee de misselijkheid begint,vreselijk.Hoop dat je je morgen goed voelt dan. Ga je het dan ook al vertellen of wacht je nog?
Trena: Ik ga niet liegen als mensen ernaar vragen. Weet niet of ik t uit mezelf ga zeggen, ws wel mezelf kennende, hahaha. De meesten weten t toch al, sommige vriendinnnen die ik morgen zie zullen t morgen middag ook wel weten. Kel: Daynah spuugt echt te vaak! Ga maandag ff met haar naar de dr. dan. Mss weet die meer. Spuugt ze zomaar uit t niets? Of na een hoestbui oid?
Hoi meiden, Fajah: echt handig hoor dat je nergens voor hoeft te zorgen met het feestje van de kids. Alleen de taart dan, heerlijk relaxed. Kelly; fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Brugge! En Daynah toch wel gemist, haha, en jij wilde nog wel 3 nachten met ons op stap . Ach gossie, arme Daynah, weer gespuugd. Ik hoop dat jullie snel uitvinden wat de reden is, want dit lijkt me niet goed. Dikke knuf voor je meissie. Zaphra: bij jouw begint het echte zwangerschapsgevoel nu dus ook te komen. Hoop voor je dat het niet te erg gaat worden. En het gaat nu vast goed hoor! Ik voel het aan mn vruchtwater . Veel plezier morgen op Jill dr feestje! En ja mijn buikje begint nu wel te groeien. Heb alleen nog steeds geen foto . Sem; jullie weer helemaal klaar voor het weekend, lekker hoor! Ik kan me voorstellen dat je helemaal trots bent op Faya omdat ze zo goed is gegroeid. Hoe gaat het nu met dr? Geen last meer van dr prikken? Ah lief, Jayna die voor je aan het koken is, wat heeft ze gemaakt? Sens; whaaaa lachen die foto's van Jaime met jouw bril! Het is ook al een echt dametje he! Leuk hoor. Panda: hoest met de pokkies van Bastian, haha ook al zo een krentenbolletje. Verder kan ik niet lezen. Hier alles oke, bij Lieke drogen de pokkies goed in, kan niet zeggen dat ze er veel last van heeft gehad. Gelukkig maar. Morgen vrijgezellenfeest van een vriendin. We hebben eerst een high thee, daarna Salsa workshop en s'avonds lekker tapas eten in de stad en stappen, gezellig! heb er zin in . Ik ga nu lekker bankhangen, ben moe! Fijne avond allemaal. Liefs Sap
Zoo Jaime ligt er alweer vanaf acht uur in. Ze heeft vanmiddag ook nog heel lang geslapen, we begrijpen er niks van. Ze ging er wel later in om half drie, maar werd pas om half zes wakker . Geen idee waarom zo lang, dat kind is amper 6 uur per dag wakker. Misschien weer een groeispurt ofzo? Of tanden? Sap ah wel ff foto maken joh! Straks weet je het niet meer..en we zijn natuurlijk reuze benieuwd! Klinkt leuk zeg dat vrijgezellenfeest. Wanneer is de bruiloft? Goed dat de pokkies indrogen. Heeft ze dat ook maar gehad heh. Robine hihi zou het ook niet voor me kunnen houden hoor . En dan nog normaal had je misschien een wijntje genomen...dan sta je daar met je appelsappie...haha. Balen van die misselijkheid zeg. Alvast heel veel plezier morgen! Kel zou wel echt ff naar de dokter gaan hoor. Wat robine vroeg heeft ze het na het hoesten of zomaar ineens? Zou er echt ff naar laten kijken. En wat is Balonia? Een soort ballorig ofzo? Semmi hoe doe je de boodschappen nu? Met Jayna en FAya? Dat lijkt me wel lastig met 2. Heeft Faya nog veel last gehad van dr prikken? Hier verder niet veel te melden. Ga ff tv kijken. lfs
Jill, Yorben en Jelte alledrie alvast een leuk(e) feest/ verjaardag toegewenst! Veel plezier en suc6 met alle cadeautjes uitpakken!
Ow had op mn werk ff het filmpje van Milou gezien, wat lief zeg en echt knap dat ze zo kan zingen! Ook leuke foto's van pittige Jaime! Ik ga nu naar bed, kom van t het weekend verder reageren.
Goedenmorgen meiden, Ik ben er vroeg bij vandaag. Faya kwam om half 7 voor een voeding, daarna sliep ze tegen half 8 weer en toen werd Jayna wakker.....die hoef ik dan niet meer bij ons op bed te nemen, aangezien Faya nog bij ons op de kamer in dr wiegje ligt en dan meteen ook niet meer slaapt met Jayna er bij. Dus ben maar opgestaan met Jayna en zitten nu Nemo te kijken met een bammetje. Kan Len ook een keertje uitslapen. Zaph: heeel veel plezier vandaag op jullie feestje! Gaat vast en zeker een leuke middag worden en ga voor je duimen dat het weer mee zit! Kel: leuk dat jullie naar Balonia zijn geweest, kon Daynah zich ff lekker uitleven. En arm meissie weer gespuugd, was ze niet lekker? Sap: leuk een vrijgezellenfeest! Heel veel plezier vandaag, hopelijk houd je het een beetje vol met stappen, of valt het mee met de vermoeidheid? Linda: goh Jaime idd zoveel slapen. Zal ze het momenteel wel ff nodig hebben. Boodschappen doen met 2 kids moet ik zelf ook nog uit gaan vinden....haha... .mn moeder pastte ff op dus kon ik mooi de boodschappen halen. Als ik een paar kleine boodschapjes moet hebben zet ik beide meiden in de kar, Jayna in t zitje en Faya in maxi cosi in de kar zelf. Alleen als ik de grote boodschappen moet doen, gaat dat dus niet lukken. Doen we dan ook vaak samen of als ik dus ff alleen kan gaan. Zie het niet zitten om Jayna zelf te laten lopen, die haalt dan heel de supermarkt leeg....haha Faya heeft gisteravond nog wel wat last gehad van de prikken trouwens. Had wat verhoging en was wat huilerig. Heb een half zetpilletje gegeven. Daarna is ze lekker gaan slapen en hoop dat t vandaag weer wat beter gaat. Nou ga ff verder ontbijten, fijne dag allemaal! Liefs Sem
Murning, Ah Sem ja vroeg het mij al af. Zou Jayna ook niet zelf laten lopen idd. Als ik het met hier vergelijk. Ben je vier uur bezig om de boodschappen in het wagentje te laten en dan heb je nog niet eens betaald. Ze moeten eigenlijk duo zitjes maken in die boodschappenkarretjes heh..haha. AM rust maar lekker uit joh! Zo meer staat er niet. Jaime ligt nog te slapen niet normaal dit hoor. Maat wat ik gisteren schreef ze zal het dan wel nodig hebben heh. Ik was om half negen wakker. Ook uitsl;apen toch? Gisteravond laat werden we gebeld door moeder chiel. Zn vader is in het zkh opgenomen. Waarden waren niet goed, ze kijken nu hoe het komt. Normaal heb je met goedwerkende nieren een waarde van 100, 200 is dan maximaal, hij had laatst 140. Alleen nu voelde hij zich de hele week al niet lekker, dacht dat het van de griepprik kwam. Tegendeel. De waarde in zn bloed was 900 . Dus met spoed opgenomen in het ziekenhuis. We zijn ons rot geschrokken. Rijden vandaag die kant op. Kom misschien vanavond nog ff reageren en als we blijven slapen in limburg pas morgen. Fijn weekend allemaal ook voor de jarige jobjes! lfs
We rijden vandaag niet richting het zuiden. Zijn allemaal onderzoeken en weten niet hoe laat en hoe lang het duurt. Dus misschien morgne. Jaime heeft net 2 mandarijnen op..is nu met dr derde bezig..hhah. Zo naar de kinderboerderij. lfs
Zo wij hebben alles in orde gemaakt voor t feestje straks. Stonden om 9 uur al bij de HEMA voor de taarten die weer erg leuk zijn geworden. Daarna naar t Kasteel gereden en alle boodschappen uitgepakt en neergezet voor straks. Stoeltjes in de rondte, chipjes en drinken voor de kindjes klaar en voor de rest zien we t wel. gelukkig neemt mn schoonmoder de kaas en worst schalen mee, scheelt weer een hoop gesnij en gedoe voor ons. Jill ligt er net in en maken we om 1315 wakker. Om 1330 willen we er zijn, aangezien er altijd wel vroege vogels komen. Tot nog toe 4 afzeggingen. Ook 4 mensen dus valt mee, houden we er nog 57 over qua volwassenen. hahaha. Nou meiden, fijn weekend en tot morgen of vanavond met de spam. Lin: Sterkte voor je schoonvader! Das ff schrikken zeg
Hellloooo, Zap: Ben benieuwd naar de taarten. Zie je zo. Lin: Heh gatver dat is niet leuk dat je schoonvader weer is opgenomen in het zkh. Sterkte ermee. En Jaime al met haar 3de mandarijntje. Ach het is gezond toch. Sem: Je was vanmorgen dus al vroeg op. Heeft Len nog lang geslapen? Hier was Daynah ook weer vroeg wakker 7.30 uur, maar eerst om 05.30...pffffff. Sap: Veel plz van het weekend, maar dat zal best lukken. Altijd leuk een vrijgezellenfeest. Oeps ik hoor mijn meisje. Kom later weer. Lfs Kelly
Zaphra, hoop dat je een leuke dag hebt gehad vandaag. Jill lekker verwent heerlijk he hahaha. Semmi, bij Ah kan dat niet met karretje, de ruimte is te klein voor de maxicosi. Ik pak zelf altijd van die waar een autotje voor zit, daar kan Jayden dan in en zet ik de maxicosi schuin voorop en kan ik veel boodschappen halen. Linda, heel veel sterkte met je schoonvader, wat schrikken zo dan. Leuke foto's van Jaime, met de bril op hihihi erg wijs hihii. Kelly, ik zou ook zeker ff afspraak maken voor Daynah, dat is echt niet goed dat ze zoveel spuugt. Ah Bastian en Lieke allebei gelukkig van de pokken af. Zo gisteren gesprek gehad op werk, gewoon ff hoe ik me voel en dat ze weten wat er aan de hand is. Voelde me er goed bij...heb weer ff koffie gedronken bij de collega's, eigenlijk is het ijs alweer gebroken zo en zie ik ook niet meer op tegen maandag! Heb er gewoon zin aan! Voel me ook stukken beter... vanmorgen zelf ff naar grote woonwinkel hier geweest en DA drogist. He weer mezelf overwonnen dat is ook best lekker gevoel! Zo ga ff lekker koffie drinken, kids liggen er lekker in. Quinten had zulke last van krampjes, doe dan ff met de beentjes fietsen, toen kwamen er een prutjes vrij echt zo zielig, heb nu lactulose gekregen van de dokter. Fijn weekend
Gelukkig is het gesprek meegevallen Simone. Scheelt idd weer. Goed van je om naar buiten te gaan. Komt vast allemaal weer goed. Daynah ligt nu bij mij op schoot te slapen. Ik denk dat ze heeft gedroomd. Wat betreft het spugen. Heb geen idee waarom ze dat doet. Gisteren kwam het omdat ze niet luisterde en dus gelijk naar bed moest en dat wilde mevrouw natuurlijk niet, dan begint ze te huilen en volgens mij is ze dan zo overstuur dat ze begint te spugen, maar soms dus ook in een hoestbui. Ik moet volgende week vrijdag naar het cb en ga het daar wel even overleggen en anders toch maar langs de ha. Wij gaan ons zo klaar maken om te vertrekken naar Jill d'r feestje. Fijne zaterdag allemaal. Lfs kelly
Ff snel, want we zijn ook druk bezig met voorbereiden van het feestje van Jesse. Op zich niet zoveel mensen uitgenodigd, want het is hier niet zo groot. Maar ook 2 gezinnen met ieder 3 kinderen, dan zit je ook al op 10 man. Ben snel even wat pastasaus aan het maken, mijn moeder maakt ook saus en dan is het morgen alleen maar opwarmen en rijst en pasta koken. Om 12 uur kwam Albert met de boodschappen. Wel zo handig. Zap en Kel: veel plezier op het feestje van Jill. Zal nu wel in volle gang zijn! Ben benieuwd hoe ze het allemaal vindt! Sens: wat schrikken van je schoonvader zeg. En wat een vreselijk hoge waarde! Hopelijk kunnen ze snel iets doen. Sap: hoe is het met de tante van Rick? AM: speelt Kyl nog met zijn keukentje? Wij gaan ook maar een keukentje geven aan Jesse. Hij helpt zo graag mee in de keuken en vorige week was hij ook zo aan het spelen met het keukentje van Kyl. Wij dachten nog zo'n keukentje te kunnen scoren bij de Karwei, maar dat was natuurlijk dom gedacht! Ik denk dat het nu dezelfde wordt als Kyl. Ziet er zo mooi uit. Simone: fijn dat je nu met een wat beter gevoel naar je werk kan maandag. Ben je wel vrij met de verjaardag van Jayden? Slaapt Quinte eigenlijk al door? Marijn nog niet hoor, maar volgens mij vindt hij het ook wel lekker om bij mama te liggen. Ik geloof dat de bv nu bij mij ook wel zo'n beetje gedaan is hoor. Marijn ligt alleen maar te draaien en om zich heen te kijken. Dan gaat de productie snel omlaag he. EN ach... als het hem niet meer interesseert. Hij zit nu ook al aan het fruit en groenten, eet weleens een soepstengel... Hij is vandaag 6 maanden, dus ik vind het al een mooie prestatie van ons. Zo, nu snel nog even strijken. Hopelijk slapen de jongens nog even, want ze liggen er nog maar een half uurtje in. En dan snel nog even kaas en wat kleine dingetjes halen. TOt later! Liefs LIS ps. Trena: jij hoeft niet zoveel voor te bereiden he. Wel makkelijk joh. En 2 verjaardagen op 1 dag vieren heeft toch ook wel weer voordelen hoor.