Goedenmiddag.... Simone: wat goed van je dat je er ook even uit bent geweest. Moet een goed gevoel geven dat je er nu niet meer zo tegen op ziet om maandag naar je werk te gaan! Handig trouwens hoe jij t met de kids met boodschappen doet. Wij gaan meestal naar c1000 en die hebben niet van die auto karretjes. Kel: jullie zullen nu wel op het feestje van Jill zijn, ben benieuwd hoe Daynah het weer bij dr vriendinnetje heeft gehad, want was al een tijdje geleden he. Lydia: Jesse dus morgen ook zn feestje? Wel leuk dat er redelijk wat kinderen komen, kunnen ze lekker samen spelen. Veel plezier alvast! Zaph, kom maar op met die spam....al is t feest nu natuurlijk nog in volle gang! Jullie treffen het met het weer zeg! Trena: al helemaal klaar voor de grote dag van morgen? Hier een lekker dagje samen. Vanmorgen met zn viertjes naar Leeuwarden geweest en ff gewinkeld. Hebben in Heerenveen geen V&D, dus heb in Leeuwarden meteen ff nijntje collectie bij V&D voor Faya ingeslagen. Vind dat zo lief voor die kleintjes. Heb 2 broekjes, 2 shirtjes en een jurkje in maat 62 gehaald. Is nog net iets te groot, maar ga geen 56 meer kopen nu. Verder nog 2 truien voor mijzelf gekocht en lekker broodje bij de MAC gegeten. Jayna weer van de kip nuggets gesmuld natuurlijk. Nu lekker bankhangen, heerlijk zo lekker met mn gezinnetje thuis! Liefs Sem
Linda:Ach wat zonde voor je schoonvader,veel sterkte voor jullie. Meiden bedankt voor de lieve kaartjes voor de kids hun verjaardag,jullie zijn schatjes XXX Kindjes zijn er helemaal blij mee. Net terug van het zaaltje te versieren. Vanavond als ze in bed liggen hier in huis nog een beetje versieren. En nu ik er zo over nadacht vind ik het ook heerlijk dat ze op dezelfde dag jarig zijn hahahaha Alleen word later een probleem denk ik als ze deur uit zijn. Nou ja dan vieren ze het ook maar samen hoor. Ga nu slibtongetjes bakken en moet ook nog Jelte zn traktaties maken voor maandag op school,druk weekendje dus.....Spreek jullie later. XXX lfs P.s Zap hoe was Jill haar feestje?En verteld dat je zwanger bent natuurlijk hahaha
hoi hoi, Jill d'r feestje was erg gezellig. Daynah was heel de tijd in de speeltuin, dan weer op de schommel, dan weer op de glijbaan. Erg geslaagd dus. Zo te zien was Jill weer lekker verwend en Zap ook. Taart was ook erg lekker. Ben ook benieuwd naar de spam van Zap. Trena: Jullie ook heel veel plz morgen op het feestje,maar dat gaat vast en zeker lukken en zoals Lydia zegt ideaal toch dat ze op 1 dag jarig zijn. Lydia: Jullie ook heel veel plz met het feestje van Jesse, maar zal ongetwijfeld lukken. Ik ga Daynah ff op bed leggen die is nu met de jojo aan het spelen die ze van Jill heeft gehad. Ik heb trouwens gisteren bij de Kruidvat een bij gehaald die op afstandbediening werkt. Zo grappig ding. Daynah vindt hem ook helemaal geweldig. Hij moet alleen niet haar kant op komen, dan is het minder leuk lfs
Vergeet jou helemaal Sem Jullie hebben dus lekker gewinkeld. En gelijk ingeslagen bij V&D. Nijntje is idd erg leuk.
Lekker gewinkeld sem,heerlijk hoor.Heb je weer je normale kledingmaat nu?Je bent iig weer superslank. Lydia:Morgen veel plezier op jesse zn feestje. Krijg je veel visite?
Hier weer fijn ongesteld geworden.. . Weer precies 25 dagen cyclus op de kop af. Kel klinkt lachen die jojo, leg je m ook op de grond ofzo? En durft Daynah van de glijbaan? Jaime niet schijtert is het met sommige dingen. Fajah alles al klaar voor morgen. De voorpret is ook leuk heh met de verjaardagen! Hmm lekker slibtongetjes, die heb ik nou nog nooit zelf gemaakt volgens mij. Met botersausje en citroen? Semmi ah ja die nijntje setjes zijn inderdaad zo lief. En in Leeuwarden geweest. daar woont familie van mij. Mijn opa (die nu is overleden) en oma hadden een huis in Warga, vlakbij het kanaal daarzo. Leuk heh met gezinnetje thuis, ik geniet er ook altijd van in het weekend. Lis veel plezier morgen! Marijn alweer zes maanden..pff gaat snel hoor! Vind het idd knap van je zolang de bv gegeven. Kel zou idd maar ff overleggen met cb. Aande andere kant als het met hoesten is en druk zijn, ze kunnen soms ook flink overstuur zijn heh. Charissa dat is idd handig shoppen zo. Wij hebben hier in de winkel wel van die dingen met maxicosi, maar niet met auto ervoor.Nou ja hoef me er ook nog geen zorgen over te maken. Fijn dat het gesprek goed ging en dat je ook ff weg bent geweest. Kan me voorstellen dat dat een goed gevoel geeft. Steunt je man je ook een beetje? En arme quinten nog last van krampjes. Ik vond dat zo moeilijk altijd...ze zijn zo hulpeloos en je voelt jezelf machteloos heh. Zap spammen! De vader van chiel wordt morgen misschien geopereerd. Ze weten nog niet wat het is. Ze gaan kijken of ze morgen een drain kunnen aanbrengen omdat ze denken dat het iets is met afvoer van afvalstoffen (urine). Het kan zijn dat er littekenweefsel uit de nier de boel ergens anders blokkeert, maar dat is niet zeker. Ze gaan dus ws dat doen en hopen dat het dan beter wordt. Zo niet dan zal hij ws morgen aan de dialyse moeten. Echt een beetje een bummer want het ging zo goed heh. Jaime slaapt als een tierelier. Vanmiddag weer drie uur en nu ligt ze er al weer vanaf 20 uur in. Nog even bij kinderboerderij geweest vandaag erg leuk. Ga ff bankhangen, pijn in mn buik en ben moe. lfs
Semmi: klinkt echt heerlijk zo'n gezinnetje van 4 Vandaag dus wel weer beter gegaan met Faya? Sens: sterkte voor je schoonvader Zul je altijd zien als je denkt dat het goed gaat... Was lekker weer voor de kinderboerderij he. Robine: waar blijft de spam of zijn jullie nog steeds aan het feesten Kelly: Daynah heeft zich dus prima vermaakt vanmiddag, wat wil je ook met zo'n mooie speelplek En een jojo op afstandbediening? ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet haha. Charissa: wat fijn dat het gesprek op je werk je goed gedaan heeft! Rustig aan doen he, je komt er wel! LIS: gefeli met Marijn zn 6 maanden! Kyl speelt nog steeds met zn keuken, is er heel druk mee. Ben je dan niet te laat als je die keuken toch wilt bestellen? Fajah: suc6 met de voorbereidingen en fijne verjaardagen morgen! Wij zijn vanmiddag het bos in geweest. Kyl heeft er een grote wandeling opzitten.
Ok daar ben je! Alles goed? Bos klinkt leuk. Ik wil binnenkort met Jaime ook gaan, kastanjes zoeken, ze loopt met die kastanjes die we gevonden hadden in Zeist de hele dag rond....tanje tanje.. Succes met je strijk nog! Rotwerkje altijd heh.
Zooo t feest is is weer voorbij. Waren om 20 uur klaar met schoonmaken en zijn nu nog bezig met ordenen van al t nieuwe speelgoed. Sjezus wat is Jill verwend, en ik ook trouwens. Ga ff de foto's bekijken en de leukste eruit pikken. Was erg leuk dat Kel en Daynah er ook ff waren en we zijn verwend door hen! Heb vanavond al met een heerlijke douchegeur van Kel gedouched en Jill is helemaal in de wolken met dr piano! Daynah is ook zo een lief en mooi meisje. AM: Mooie fotos maken jullie toch altijd! Erg leuk van Kyl in t bos Lin; Balen weer ong.! Volgende ronde weer voor t echie met Chiel? Of laat je t maar ff hangen? Simone: Goed dat je weer ff op werk bent geweest! Zal je vast goed hebben gedaan en hopelijk kun je maandag weer vol goede moed er tegen aan. Lydia: Was t een gezellig feestje bij jullie? Heb je ook spam? Trena: Zaaltje mooi versierd. Ben benieuwd naar de foto's morgen! Veel plezier in ieder geval! Sam: heerlijk zo ff met je gezinnetje de stad in. Das wel een rijkdom he met 2 van die mooie meiden op stap! Ga nu echt foto's zoeken!
Fijn dat het zo'n leuk feest was. Ik vermoed dat het hier geen tweede wordt. Baal er enorm van en weet niet wat ik nu ga doen. Verlangen naar nog een is gewoon bij mij erg groot en ik wil niet te lang wachten (word in mei 32). Klinkt vast stom maar interesseert me eigenlijk weinig. Ik heb echt een pesthumeur nu. Zeg dus ook al de hele avond bijna niks.