hihi zap wat een leuke foto's..maarrehhh... JILL EN SIL is net een film ofzo..hihi. En JILL en SIL 2..haha
Heb er nog veel meer, maar allemaal met mensen en zonder Jill of Daynah. inet interessant voor jullie Lin: Vind je John op zn vader lijken?Grappig, ik zie dat niet zo. Tentje was top. Volgend jaar weer! Ideaal voor de kids zo lekker naar buiten en we hadden ook super weer natuurlijk. Hadden uiteindelijk 8 afzeggingen, maar toch nog 17 kids en 40 volwassenen over de vloer gehad. Vanwege t in en uit lopen hadden we de drukte prima in control Hahaha Ga nu slapen, ben gebroken
Nou ja leek wel wat john op zn vader. Denk ogen en neus ofzo. Kijk zo nog ff maar op eerste blik leek het wel zo. Leuke foto's hoor zap. Mooi dat Jill en fijn feestje heeft gehad. Ik ga er ook zo in. Ben benieuwd hoe laat Jaime morgenkomt..al ben ik standaard om acht uur wakker en stap er dan om half negen uit...
Wat een mooie taarten! Leuke foto's, ziet er geslaagd uit! Moest je alleen niet steeds zelf van binnen naar buiten? Of bleef Kel de wacht buiten houden Wat heeft Jill allemaal gekregen?
Je ziet trouwens wel aan je gezicht volgens mij dat je zwanger bent... Gingen veel mensen nog wat vragen of opmerkingen maken?
Nee hoor mensen die buiten stonden kwamen vanzelf wel binnen als ze dorst en honger hadden en de kids konden niet weglopen, speeltuin was afgebakend!