November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meesten weten t nu wel Lin. En mn gezicht is idd wel wat zwangerder aan t worden ;)

Jill heeft gekregen: Piano, boekjes, klei, haaraccessoires, stiften, puzzels, domino, stofzuiger(Playskool, erg leuk!), kleurboekjes, geld, bonnen etc etc

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi haaraccessoires..whaaahaaaa. Stofzuiger klinkt leuk.. Ze is volgens mij flink verwend.
    Ja je gezicht zie je het wel aan volgens mij.

Am is nu geen twijfel meer volgens mij hij zegt gewoon nee, niet nu. Heb er erg de pest over in. Alsof hij wil bepalen wanneer wel en niet, wat ik schreef ik word in mei 32 ik wil gewoon niet te lang wachten.

Ga slapen nu.
    Tot morgen.
    lfs

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zwanger in je gezicht, dat wordt het een meid toch? Kan niet hoor, buggy's moeten geruild worden :p (hoop ik, haha).

Goed verwend dus die Jill.

Hier morgen ook naar een verjaardag van iemand die 2 wordt.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Balen Lin :( Maar hij zegt dus geen nee tegen een 2e.....en hij kan nog steeds niet aangeven wanneer hij er wel aan toe is?

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heb net mn eerste babyaankopen gedaan...een wipstoeltje :D Online bij de babydump besteld, was nu met 15% korting. Die van Kyl was een rotding en hebben we weggegooid.
    En voor Kyl zn nieuwe kamer hebben we vanmiddag een metalen vliegtuiglamp besteld.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    O O Am, daar ga je al! Nu al weer aan t kopen! Hahahaha. Ennuh, nee nee, wij gaan echt wel die buggy's ruilen hoor, let maar op ;) Jij wil echt een meisje he!?!?! Haha, maakt me werkelijk niks uit! Echt 50-50 hier

Lin: Balen hoor van Chiel dat hij daar zo duidelijk in is. Kan me voorstellen dat je er flink de pest over in hebt. Zou dat ook zo ervaren als ik t zo lees.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ga mn bedje in, Hyves duurt me ook te lang al dat uploaden van de foto's. Morgen weer een dag

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ja zou meisje wel leuk vinden, maar jongen is ook leuk hoor....je hebt het toch niet voor het zeggen he ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Robine!

Ow en nee ik ga echt niet veel kopen hoor haha. Heb me voorgenomen geen babykleding te kopen voordat we uberhaupt het geslacht weten.

10. YORBEN EN JELTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG. MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN EN LEUK FEESTJE

Zap: Wat een leuke foto's en mooie taarten hoor.

AM: Leuke foto's van Kyllian in het bos. En die jojo was niet op afstandbediening hoor, maar die bij die ik heb gekocht :)

Lin: Balen hoor dat Chiel er zo duidelijk in is. Mss wilt ie gewoon nog ff wachten.

En ja meiden ik moet er ook aan geloven................................ik hoor bij de club van 30...........

Ik ga even lekker ontbijten.

Lfs Kelly

11. sappie

sappie Fanatiek lid

KELLY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 30 STE VERJAARDAG !

30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30

12. sappie

sappie Fanatiek lid

YORBEN EN JELTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG! HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG!!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Gisteren vrijgellenfeest gehad, ben helemaal moe nu. Kan de salsa en de merengue dansen :) :) . Lag om 03.00 uur in mn bed, ben ik toch niet meer gewend.

Ik kom later reageren, nu ff tijd aan mn meisje besteden.

Oh wel ff voor Zap: leuke spam van Jill dr feestje! Lekker verwend dus weer op een prima locatie. Maar vast weer reserveren voor volgend jaar, heb je het in ieder geval op zeker! ;)

Liefs Sap

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jelte en Yorben van harte gefeliciteerd met jullie 5e en 2e verjaardag! Een hele fijne dag vandaag op jullie feestje

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    :({|=Kelly is 30 tralalalala, Kelly is 30 tralalala :({|=

Hiep hiep hoera voor de jarige 30er!!!! Van harte Kel!!
    Fijne dag vandaag met Sabino en Daynah!

Knuf

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Thanks voor de felicitaties :)
    Kindjes hebben vanmorgen kadootjes van ons al uitgepakt.
    Straks naar het zaaltje tegen half 2.
    Fotos volgen....

KELLY GEFELICITEERD MET JE 30 ste VERJAARDAG xxx

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jelte en Yorben, gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Veel plezier met jullie feestje!

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly, welkom bij de 30-club :D Gefeliciteerd!

19. hahahahahahahahahahahahahahaha jij krijgt er niet genoeg van heh met die 30. Sabino en ik moesten zo lachen om je enveloppe....hahahahahahaaha

20. Meiden bedankt voor de felicitaties. Ik voel me eigenlijk nog steeds een twintiger :D

Deel Deze Pagina