hahahahhahahaha bedankt Zap, onder jouw kaart kan ook niemand uit, dus vooral ik niet..........hahahahaha. Heb nog niks gekregen, maar ik wil de Wii hebben, dus die gaan we nog een x halen. Heb van Daynah een mooie tekening gekregen met een klein beertje met een bloem en daar staat op i love you. Toch wel het mooiste kadootje dan.
Kelly, proficiat 30-er!! LIef een eigen gemaakt cadeau van Daynah! Fijne dag vandaag. Yorben en Jelte, gefeliciteerd jongens met jullie verjaardag!! Veel plezier op jullie feestje vandaag {|= Robine, leuke spam van Jill d'r feestje! Sens, shit zeg Ik ga ff liggen...vanochtend met Milou bij een groot recreatiepark geweest...ben doodop nu. Milou ook Tot laters
Jelte en Yorben van harte gefeliciteerd met jullie duo-verjaardag!!! Heel veel plezier op jullie feest!
Wat lief zeg een tekening van Daynah! En jij dus binnenkort aan de WII hihi. Djurre had hm op zn werk gewonnen en wij hebben hm dus ook sinds vorige week.
Milou lekker aan hets oelen geweest dus Hier nog 1 die net doodop op bed ligt. We waren naar een verjaardag van zn vriendinnetje, dus die ligt net pas op bed.
LIEVE KEL, GEFELICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG!!! EEN HELE FIJNE DAG SAMEN MET SABINO EN DAYNAH! XXX YORBEN EN JELTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG! HEEL VEEL PLEZIER OP JULLIE FEESTJE!
JELTE EN YORBEN, GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG. Een hele leuke dag en leuk feestje toegewenst! KELLY, OOK GEFELICITEERD MET JE 30STE VERJAARDAG! Fijne dag vandaag. (ja volgend jaar moet ik er ook aan geloven ) Sens, wat vervelend voor je... is dit nu een definitief besluit van je man? Kan me van jou erg goed voorstellen! Weet niet of jij het vroeg over doorslapen, ja Quinten slaapt nu sinds week door van 23.00 tot 08.00. Robine, leuke foto's en Jill lekker verwent, ach word maar 1x 2jaar toch. Zo zijn hier bezig met schutting hier, schoonpa, buren, vriend van Dennis. Heb net al eitjes staan te bakken hihihi. Zo ga ff koffie zetten voor ze. Tot later
Goedenmiddag meiden, Zaph: erg leuk spam van jullie feestje! Mooi dat het zo geslaagd was en de locatie goed bevallen dus. Lekker hoor, nooit meer die troep thuis. Hoe voel je je verder? Nog misselijk verder? Lin: balen hoor voor je dat Michiel nu nog niet op een 2de zit te wachten. Juist nu jij zo graag wil. Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is. Hoop echt voor je dat ie nog snel bijdraait! En jij dus familie hier in de buurt....Warga, idd vlakbij Leeuwarden ja. Heb daar een collega wonen. Kel: Daynah heeft zich dus goed vermaakt bij Jill op t feestje. Nu is Daynah straks ook zomaar aan de beurt. Wanneer vier je haar verjaardag eigenlijk? In t weekend van de 29e? AM: leuk die spam van Kyllian in t bos. Hem zie je ook altijd echt genieten he als ie buiten is. Enne....krijg je al een beginnend buikje? Brennie: Milou zich ff lekker uitgeleefd, hopelijk slaapt ze lekker lang, kun jij meteen ook ff bijslapen! Verder weet ik t ff niet meer met al die leuke Jill en Kyllian spam er tussendoor.... Hier vanmorgen op verjaardag geweest bij mn broer die 5 nov jarig was. Jayna heeft lekker gespeeld met dr neefjes en nichtje. Waren tegen 2 uur terug. Jayna meteen dr bed in, ook zij bek af, net als Kyllian en Miliou.....haha.... Afgelopen nacht niet zoveel geslapen. Faya kon maar moeilijk in slaap komen en als ze eenmaal sliep was t zomaar weer tijd voor de volgende voeding. Hopelijk komende nacht weer beter.... Nou ga ff bankhangen, tot later! Liefs Sem
ow wat lekker Simone dat Quinten nu ook doorslaapt! Aan de ene kant wil ik niet dat de tijd te snel gaat, want ze zijn zomaar weer groot, maar ik kijk toch wel uit naar t moment dat Faya dat ook gaat doen!
Semmi, ja het gaat zo snel, Quinten word alweer 4 maandjes Baby is er zo snel af.. Geniet er nog maar lekker van hihihi. Zo uniform alweer opgezocht en morgen gaat de wekker weer om 6uur...oh wat zal dat wennen zijn! Zat morgen al meteen vast met oppas, had schoonouders iets te laat doorgegeven en moest net naar ZH, mijn mams moest zelf werken. Maar nu kunnen ze bij mijn zusje terecht, gelukkig, meteen 1e dag. Maar verder tot eind van jaar al geregeld met oppas. Nou ga ff ,wed dat ik het kan, kijken.
Hey Meiden, Ook hier zit de verjaardag er weer op. Kinderen zijn weer schandalig verwend. Morgen zal ik de fotos uploaden en plaatsen,zie ik nu niet meer zitten,ben doodmoe. Was erg geslaagd zo in een zaaltje,heb er nu zelf ook eens iets aan gehad. Morgen ochtend met Jelte mee in de klas om te trakteren. En dan vrijdag zn kinderfeestje. Ga nu mn bedje in. Bedankt allemaal voor de felicitaties. XXX Simone:Veel succes morgen op je eerste werkdag ,je kan het.xxx Lydia:Hoe was Jesse zn feestje?
Goedenmorgen meiden, Simone: vandaag je eerste werkdag weer, ga voor je duimen meid dat het je mee gaat vallen! Fijn dat je zusje nu even op kon passen. Trena: mooi dat het feest geslaagd was. Ben errug benieuwd naar de foto's! En Jelte vandaag trakteren dus, leuk hoor, is altijd zo bijzonder voor een kind he. Waar gaat hij op trakteren? Hier een beroerde nacht gehad......Faya deed het hardstikke goed en viel na de voeding om 4 uur meteen weer in slaap. Dus ik dacht " heerlijk weer es een redelijke nacht", wordt Jayna om half 5 wakker en wil gewoon echt niet meer slapen. En op het krijsen dat ze het zette. Faya werd daar weer wakker van later. Ik werd op een gegeven moment echt even boos op Jayna. Ze wilde tv kijken bij ons en er was gewoon echt niks aan de hand. Om half 7 ben ik maar met haar op gestaan, zodat Faya nog kon slapen....maar ben zelf dus vanaf 4 uur wakker en bek af......sorry hoor van mn geklaag. Voel me daar soms ook wel schuldig om, want heb t juist zo getroffen met mn meisjes. Heb Faya nu voor t eerst net ff in dr ledikant op eigen kamer neer gelegd, geloof dat ze na even huilen nu wel is gaan slapen. Denk dat we dat vanacht ook maar gaan proberen, mocht Jayna dan een keer bij ons op bed komen, kan Faya tenminste blijven slapen. Ga straks ff lekker naar mn vriendin toe. Haar zoontje Senne is nu 3 weken. Ff lekker bijkletsen, gezellig. Fijne dag allemaal en tot later! Liefs Sem
Goeiemorgen, Sem: dat was dus erg vroeg op vandaag Mss had Jayna gedroomd? Of was ze gewoon klaarwakker? Idd een goed plan om Faya op d'r eigen kamer te leggen als ze er anders wakker van wordt. Ooohh wat is ze dan ook weer groot heh..gaat hard. En dat ze zo snel prikken heeft gehad, zielig zeg. Maar wel beter dat ze daar goed rekening mee houden wat er heerst op het moment. Veel plezier bij je vriendin! Gaan de meiden mee? Fajah: zo voor jullie zit het feest er ook weer op? En nu trakteren voor Jelte..leuk! Ben benieuwd naar de spam! Charissa, succes vandaag! Kelly, en fijne verjaardag gehad? Saai gisteravond heh zonder Gooische vrouwen Wij gaan hier nu voor Expeditie Robinson (namen we eerst ook altijd op) Sappie, hoe gaat het met de pokjes van Lieke...vallen de korstjes er al af? LIS, nog 1 nachtje Ik ben vandaag goed bezig met de wasjes voor de baby....heb het idee dat we nog zoooveeel moeten doen Gordijnen moeten we ook nog bestellen..grrr...ieder weekend hebben we wel wat en gewoon geen tijd om voor gordijnen te kijken. Dit weekend moet echt! Verder is het kamertje wel klaar maar toch...... Morgen weer naar de vk. Hoelang zal het deze keer nog duren.... Milou is echt lief voor me....af en toe ondeugend maar dat hoort erbij heh. Merk wel dat ze steeds beter gaat luisteren en dat ze je echt uitprobeert met 'neej' Maar ze ruimt goed d'r speelgoed op (scheelt mij een hoop gebuk ) en ze gaat regelmatig met d'r oor op mijn buik liggen en luisteren naar d'r babyzusje, zooo lief! Nou ik ga weer verder, tot laters meiden!
Goedemorgen, Brennied; wat fijn dat Milou zo lief voor je is! Lieke moet hier ook altijd helpen haar speelgoed opruimen. Alleen maar goed en scheelt ons idd weer werk, haha. Nog druk dus met de laatste dingen voor de babykamer, wordt nu echt spannend he! Sem; ach meid,wat een rotnacht zeg, pffff 4 uur is wel erg vroeg. Inderdaad misschien beter dat Faya naar dr eigen kamertje gaat, kan ze in ieder geval verder slapen. Veel plezier bij je vriendin. Fajah; fijn dat het verjaardagsfeest van de kids geslaagd was. Ben ook erg benieuwd naar de spam! Hoe ging het trakteren op school? Charissa; jij hebt er nu alweer heel wat uurtjes opzitten, jeetje is snel gegaan zeg! Viel het mee vandaag? Sens: hoe is het met de vader van Chiel? Balen dat Chiel een standpunt heeft ingenomen dat er voorlopig geen tweede komt. kan me voorstellen dat je er ff flink de pest in hebt. Vind het wel raar joh, in de vakantie gingen jullie ervoor en nu ... . Zap: hoe is het met jullie? Gisteren beetje bij kunnen komen van het drukke feest? Ik moet straks met Lieke naar het cb. Ben erg benieuwd naar hoe lang ze nu is en wat ze weegt. Ook benieuwd naar haar ontwikkeling, we zullen zien. Gisteren hebben we lekker niets gedaan. Met Rick's beide tantes gaat het niet goed. Het is alleen maar afwachten, kan natuurlijk nog wel ff duren, maar het is niet leuk om te zien hoe mensen aftakelen. Ik ga me klaarmaken voor het cb. Tot later, Liefs Sap
Goeiemorgen, Allereerst, sorry, dag te laat: YORBEN, JELTE: GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!! Ik las al dat jullie enorm verwend zijn. Vannacht lekker geslapen en gedroomd over de cadeaus? Jij ook lekker geslapen Trena? Jij bent weer klaar voor een jaartje. Wij zitten over aan half jaar weer met een feestje van een 1-jarige (!). KEL: GEFELICITEERD MET JE 30STE VERJAARDAG!!!!!!! BROEKIE! De beste jaren komen nog AM: jullie gaan op het moment ook van verjaardag naar verjaardag he. Gezellig, maar op een gegeven moment heb je 't ook wel gehad, of niet? Charissa: SUCCES MET JE EERSTE DAG! Ik werd vanochtend om 7 uur wakker en moest gelijk aan je denken hoor! Hoe heb je het verder geregeld met de jongens voor oppas? Jayden gaat niet naar een kdv ofzo toch? Sem: je zeurt niet hoor! Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Hopelijk gaat het vannacht beter. Als kindjes iets groter zijn, snappen ze dingen wat beter. Want 2 jaar is eigenlijk ook nog zo klein he. En een ritme zoeken met 2 kindjes kost gewoon even tijd. Ik merk wel dat het bij Marijn nu wat makkelijker gaat, ook omdat hij al wat groter is. Ik kan hem nu even in de kinderstoel zetten en hem laten spelen. Hij wil niet meer de hele tijd liggen, maar dingen zien en ontdekken. Sens: hoe was het gister bij je schoonvader? En wat enorm balen dat Chiel nu opeens (nu dan) geen 2e wil. Waar komt die ommekeer opeens vandaan? Voor Jaime zou het ook leuk zijn he. Misschien komt het nog. Je bent nog jong hoor! Ik kreeg Jesse toen ik ouder was dan jij nu! Zap: Jill ook goed verwend. Wel lekker om het in zo'n zaaltje te kunnen houden. Bij ons zat het kamertje ook weer goed vol. Brennied: fijn dat jij je ook weer hebt gemeld! Wat lekker dat Milou zelf haar speelgoed zo goed opruimt. Ik vond het bukken ook zo vervelend op het laatst. En ik baalde ervan dat ik niet zoveel met Jesse kon doen. Hij vindt stoeien altijd zo leuk. Ach, komt ook weer he. Slaapt ze nog lekker door 's nachts? En is ze 's morgens weer vroeg of slaapt ze nog weleens uit? Ben benieuwd hoe het morgen bij de vk is. En wanneer jouw kleine meisje zich aandient! Kel: hoe was jouw verjaardag? Ja, ook alweer 30, maar das helemaal niet erg hoor! Heb je het gevierd of vier je het ook gelijk met Daynah? En heeft Daynah nog gespuugd? Heb je de ha nog gebeld? Ja, hier nog 1 nachtje en dan is Jesse ook 2 jaar! Gister gevierd en dat was erg gezellig. Toen hij op de stoel stond en iedereen ging zingen, was hij wel erg verlegen. Ging om mijn nek hangen (=LIEF!). En enorm verwend: houten garage (de lift vindt hij het leukst), kleurbroeken, potloden, klei, pyjama, memory, puzzels, vrachtwagen, speelhuis (moeten we zelf nog in elkaar zetten en hij kan het zelf kleuren, wel heel leuk), shirtje en vest. We kunnen weer vooruit met speelgoed. Vrijdag werd ik trouwens gebeld door cb voor afspraak met Jesse. Het kon vrijdag a.s. maar dan heb ik jaarfeest van mijn werk. Nu wordt het 15 december pas. Ben erg benieuwd hoe lang hij is en hoe zwaar. Overdag eet hij wel goed, maar 's avonds vaak geen hap. Nog maar even wat doen op mijn werk. Morgen lekker vrij voor verjaardag van Jesse, dus lekker kort weekje voor mij!
LIS; fijn dat jullie ook een leuke verjaardag hebben gehad van Jesse. En wat is hij ontzettend verwend zeg. Nog wel ff spammen he! Ben erg benieuwd. Ben weer terug van cb, alles ging prima, lengte 89cm en gewicht 12,7 kilo. Nu weer bijna een jaar wachten met Lieke. Ik ga ff met de hond wandelen. xxx
Sap: mooi gewicht en lengte toch? Ook nog over spraak enzo gehad? Of wat doen ze nog meer? Ik denk echt dat er opmerkingen over de spraak van Jesse gemaakt gaan worden, want zoveel zegt ie echt niet. En tjeetje, alweer 15 weken! Gaat echt snel he.
Sap: Mooie cijfertjes voor Lieke. Ze gaat precies gelijk op met Jill....het praten was zeker heel goed bij haar!? Wow idd alweer 15 weken jij! Pfff alweer bijna halverwege! Lydia: Ach joh, bij Jill zeiden ze dat ze genoeg woordjes kende(175 stuks vd 250), daarbij zat ze boven t gemiddelde, maar ze vond toch dat ze niet zo goed de woordjes uitsprak. heb t idee dat ze altijd iets moeten zeggen daar. No worries hoor, Jesse en Jill liepen toch snel Hahaha. Jesse is lekker verwend zo te lezen, heb je nog spam? Trena: Waar is je spam van de verjaardag? De jongens ook mooi verwend en fijn dat je zelf ook genoten hebt ipv alleen maar heen en weer gerend te hebben. Sem: Ahhhhh je hebt t maar druk met je meisjes. Het ritme komt vanzelf weer hoor, wel balen dat Jayna zo vroeg wakker was vannacht. Hier is t tegenwoordig standaard 615! Ook lekker op tijd zeg maar, hahaha. Brennie: helemal in de stress vanwege de gordijnen?Nee toch? Niet doen hoor. ustig aan die laatste weekjes, al kan ik me voorstellen dat je alles nu wel op orde wilt hebben. Fijn dat Milou goed helpt met opruimen van het speelgoed. Ik heb dat Jill ook meteen geleerd, die doet t eigenlijk altijd al als ze klaar is met spelen. Hier begint de ochtendmisselijkheid een beetje toe te nemen, al vraag ik me nogsteeds vaak af of t niet van t eten van de avond ervoor is geweest of echt van de zwangerschap is. 2 Boterhammen gaan er nog prima in hoor s morgens. Ben vanmorgen wel voor t eerst doodmoe opgestaan, de vermoeidheid begint nu wel te komen. Overweeg zo ff te gaan liggen, maar moet nog zoveel in huis doen( strijk, was, zuigen, dweilen etc). Vanavond sporten als mn conditie nog meewerkt..........hoop t wel. Ga ff verder. Kom later kijken of er weer gespamd is. Liefs