November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Weet je Lydia, ze hebben me eigenlijk alleen gevraagd naar de spraak van Lieke, en dat is naar mijn mening heel erg goed, ze vroeg of Lieke in zinnentjes kan praten en of dat dan voor ons en bekenden verstaanbaar is. Nou ja, dat is zo en dat heeft ze van me aangenomen.
    Er hangt bij ons op het cb ook een bord met allemaal plaatsjes (auto, trein, eend, poes, hond...bla bla) maar die woorden mogen ze de volgende keer allemaal noemen. Op deze leeftijd schijnen kinderen vaak dicht te klappen en komt er geen woord uit.
    Wel moest ze weer 6 kleine blokjes stapelen en bij een pop aanwijzen waar de mond, neus, ogen, buik, handen e.d. zaten.
    Het zal overal wel net iets anders gaan.

Ja inderdaad alweer 15 weken, gaat echt snel.

2. Heeeeeeeej meiden,

Sap: Fijn dat alles goed was bij het cb. Lieke is ook al zo'n lange meid. Heeft ze natuurlijk van haar mama.
    Heerlijk toch zo'n dagje met geen verplichtingen. Ik vind dat sowieso lekker op de zondag.
    Wat balen dat het nu zo slecht gaat met de tantes van Rick. Het is toch verschrikkelijk als je moet wachten totdat je dood gaat.

Lydia: Jullie hebben dus ook een geslaagd feestje gehad. Lekker dat je morgen vrij bent.
    Daynah heeft idd wel weer gespuugd. Gisteravond voordat ze ging slapen, alles er weer uit....... Heb de ha nog niet gebeld. Ga dat vanmiddag wel even doen, als ik het niet vergeet. En anders vraag ik het vrijdag wel op het cb.

Brennie: Idd jammer dat Gooische vrouwen er niet meer was. Gisteravond had ik visite dus heb geen tv gekeken.
    Heb je nou nog geen gordijnen......schiet eens op joh ;)

Sem: Wat balen meid dat je weer zo'n beroerde nacht heb gehad. Hoe kwam het dat Jayna dan zo vroeg wakker was. Mss wil ze wel gewoon bij jullie liggen omdat Faya ook bij jullie ligt.
    Enne je klaagt niet hoor.

Trena: Kom op met die spam!

Simone: En hoe was je 1ste werkdag weer? Zal wel weer wennen zijn. Gelukkig kon je nog oppas regelen.

Ik zit ook op mijn werk. Gisteren nog wel bezoek gehad voor mijn verjaardag, dus lekker aan de wijn gezeten, die ik overigens vanmorgen nog voelde. Nu gaat het wel weer wat beter, maar ben blij als het 17.00 uur is.

Op mijn werk ben ik ook zo ontzettend verwend. En iedereen weet dat ik 30 ben .......hahahahahahaha alles hangt vol met 30 en slingers. Heb een bon gekregen van Duifhuizen (= tassenzaak) en er kwam net een hele grote doos voor mij binnen. Ik had echt zoiets van wat is dit nou weer. Maak ik die doos open, komt er een hele grote ballon uit in de vorm van 30.................hahahahahahahaha. Van vrienden gekregen. Ik moest er zo om lachen.

Ik ga even verder.

Lfs kelly

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: ben erg benieuwd hoelang het nog voor jou gaat duren. Lekker hoor dat Milou zo lief voor je is, echt een wijs meissie heb je! Ow ja, Jayna had volgens mij niet gedroomd vanacht, ze was echt klaar wakker en dacht dat de dag al begonnen was volgens mij...de boef!

Lydia: Jesse is dus ook flink verwend, leuk zeg een houten garage. Vind al dat houten speelgoed zo leuk! En idd 2 jaar is nog klein, dus Jayna snapt ook nog niet alles, dus ja, wanneer is het dan tijd om op te staan he... En jeetje, wat gaat dat toch ook snel met Marijn.....alweer in de kinderstoel :confused: Het baby zijn is er echt zomaar weer af he.

Sap: erg mooie cijfertjes hoor voor Lieke! En jij gaat straks alweer richting die 20 weken, echt snel he! Nog steeds geen kriebels dat je toch stiekem wil weten wat t gaat worden?
    Triest hoor de situatie met de tantes van Rick, zo moeilijk te voorspellen ook allemaal.

Zaph: o' jeee, de misselijkheid en vermoeidheid zijn dus toegeslagen. Huishouden maar lekker een keer laten dan....en je rust nemen wanneer t kan. Zou t knap vinden als het sporten je nog gaat lukken....maar jij bent wel een bikkel he....haha :) En jij dus elke morgen 6.15 uur op, pffff...ook vroeg zeg. Hoe gaan de nachten nu met Jill? En overdag slapen gaat wel weer beter of niet?

Kel: heerlijk toch dat je zo verwend bent! Je wordt maar 1 keer 30! ;) En de wijntjes dus een beetje zwaar gevallen...oeps....laat het maar snel 17.00 uur zijn voor je!

Ben net een uurtje terug van mn vriendin. Was gezellig om ff bij te kletsen....alleen maar babypraat natuurlijk met die kleintjes van ons. Daarnaast eiste Jayna de nodige aandacht op, waardoor echt bijkletsen dan best ff lastig is. Sinds Faya er is, is Jayna echt veranderd en erg vrij geworden. Het aangepaste meisje wanneer we bij anderen op visite zijn is ze echt niet meer!
    Jayna was op een gegeven moment ook erg moe, dus maar naar huis gegaan en lekker naar bed gebracht. Faya net gevoed, hoop dat zij zo ook in slaap valt, dan kan ik ook even op de bank gaan liggen.

Kom later nog ff kijken of er al spam van Trena is, ben benieuwd! ;)

Liefs Sem

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat een triest weer trouwens....baaaaah! Hoop dat t morgenavond wel even droog is. Jayna gaat Sint Maarten lopen samen met haar grote neef van 7. Heb een Bumba lampion voor haar gekocht. Rugzakje om en snoepjes halen maar! Denk dat ze t geweldig vindt. Ben al druk liedjes aan t oefenen....haha :)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier dan eindelijk de fotos van gister :)

Elkaar feliciteren gisterochtend ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Kadootjes van mama en papa uitpakken

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

De traktaties voor School

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Genoeg gespamd nu?

Heb ook nog een mooie grote bos bloemen gekregen van Chris,omdat ik gister 5 jaar mama was :)

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trena: super leuke spam zeg! Wat leuk dat de jongens hetzelfde gekleed waren! Mooie en originele taarten ook. Die zullen vast lekker gesmaakt hebben! Wat lief dat je een bos bloemen van Chris gekregen hebt...alweer 5 jaar mama...zeker om gevlogen die jaren?

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo hier vanmorgen gewerkt, was weer heerlijk om er weer te zijn!
    Het ging ook zo om de dag..

Semmi, oei dat is lekker vroeg, half 5 :confused:
    Jayden had dat laatst ook keer...weer naar bed gebracht en gelukkig ging hij wel weer slapen.

Trena, leuke foto´s zeg, lijkt me heel apart al allebei je zoontje op dezelfde dag geboren zijn en jarig.

Jayden slaapt al vanaf half2 :confused: ga hem zo maar ff wakker maken anders slaapt hij v.a niet meer.

Zo ga ff aan de spagetti beginnen.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Wat een rotnacht heb jij achter de rug,vanavond maar vroeg erin als het lukt.

Simone:Wat fijn dat je eerste werkdag is meegevallen.
    Is ook best speciaal 2 kids op dezelfde dag geboren hoor.
    Ik vind het wel leuk iig,er zijn een heleboel mensen die het gek vinden,die kijken heel verbaasd als ik het zeg.

We hebben nog 12 stukken taart over zeg.
    Als jullie dichterbij hadden gewoond ,had ik stukken aan de deur gebracht hahaha.

20. Wat een leuke foto's van Jelte en Yorben, die 1ste foto is erg lief dat Jelte Yorben een kusje geeft. En 12 stukken taart over....lekker toch ;) Kan je het niet invriezen?

Simone: Wat fijn dat het weer zo goed is bevallen de 1ste werkdag. Is altijd maar afwachten. Bij mij heeft het wel een tijdje geduurd voordat ik echt gewend was.

lfs Kelly

Deel Deze Pagina