Reageer vanavond even nu ff boodschappen doen. Alleen voor Semmi, heel veel sterkte meid. Ook voor je man Jayna en schoonmoeder. Knuffel van ons
goedenavond ik zou zo even lezen vrijdag ben ik jarig zegt mijn man wat wil je hebben zeg ik ik wil dat romira oorbellen krijg (hij wou dat eerst niet ) zegt hij nou is goed nou gaan we dat morgen doen ben benieuwt
Zo Daynah ligt alweer op bed. Ze was tijdens de fles in slaap gevallen, dus vanavond geen tandjes poetsen maar. Ze eet zo goed de laatste tijd. Ik ben echt trots op haar. 17 augustus nog naar het zkh en dan hoef ik vast en zeker niet meer terug te komen. Ik ga daar iig gewoon van uit. Ik vind zo rot voor Semmi. Wat zullen die het zwaar hebben zeg in deze periode. Ik heb haar nog een smsje gestuurd, maar ik vond het moeilijk om iets te zeggen, maar ik wilde ook laten blijken dat ik aan hun denk, begrijpen jullie me nog. Ik heb het zelf nog nooit van dichtbij meegemaakt. Zal even wat reacties plaatsen. Mirandao: Vrijdag jarig......feesje? Hoe oud word je? Of is het geheim........ Vind je het niet eng om aan Romira al oorbellen te geven (tenminste dat heb ik hoor). Brennied: Milou is dus een uitslaper.....ben jaloers hoor. Daynah is altijd rond 07.00 uur wakker en soms zelfs eerder. En de drinkbeker gaat dus goed. Nou hier dus echt niet heh. Ik ga het morgen weer proberen. Fijn dat het een stuk beter gaat met de huid van Milou. Fajah: Wow wat mooi die canvas. Wel een mooi plekje geven hoor. Weet je al waar. Panda: Lekker van het weer genoten nog. Heeft Bastian nog een beetje geslapen? Je heb trouwens van die speciale badlotion van Weleda en daar zouden ze beter van moeten gaan slapen.......heb je dat al weleens geprobeerd. Robine: Je moeder al zoveel kilo kwijt. Jeetje komt het door die medicijnen? Ik vind het echt superknap van je wat je allemaal voor je moeder doet. Echt superlief vind ik dat. En zijn jullie er al uit wat jullie met Simba doen. Ga even folders lezen. Tot laterrrrr. lfs kelly
kindjes liggen weer heerlijk te slapen. heb semmi ook een sms gestuurd vanmiddag wou haar even sterkte wensen.
Hoi hoi, Zo wat een dag vandaag zeg, blehhh niet leuk. Gelukkig nog maar 2 dagen werken (woe en vrij) en dan VAKANTIE ! Mirandao; hihi oorbellen voor romira voor jouw verjaardag. Wel ff foto's laten zien heh? Robine; en hebben jullie inmiddels een keuze gemaakt voor Simba? Ik hoop dat het lieve mensen zijn geworden ! Je moet echt eens op maandag t/m vrijdagochtend om 08.00uur op Nederland 3 kijken naar de wereld is mooi. Dan zie je Bumba, kabouter plop, piet piraat e.d. voorbijkomen. Succes gegarandeerd ! Je moeder is flink afgevallen zeg, nu stabiel blijven ! Annemonique: zo jij hebt iig een lekker vooruitzicht voor 2008 ! Midweek centerparcs, goed geregeld hoor ! En september Landal. Voor je het weet is het september, de tijd gaat zo snel ! Mam2003: Hoe gaat het met je meid? Alweer een beetje opgeknapt? Fajah; mooie canvassen van je mannen ! Zal vast super staan aan de muur. Nog gefeliciteerd met de dochter van je vriendin ! Wow wat heeft Yorben onwijs lang geslapen zeg ! Heerlijk. Kelly; hoe was je werkdag vandaag? Beter dan gisteren? En dan kleine Huub van 960gram, zo wat klein zeg. Grappig Kel dat je naar Enschede moest faxen ! Helaas niet naar mij, ik werk namelijk in Hengelo. Volgende keer misschien? . Tandenpoetsen wordt hier regelmatig vergeten . Ik denk er gewoon echt niet aan om dat bij haar te doen. Mag wel een briefje op haar deur plakken. Ik vind het ook vreselijk voor Sem en haar familie. Het is ook moeilijk om iets te zeggen, maar ze weet dat we het goed bedoelen en dat we er voor haar zijn ! LIS: wijntjes weggooien is idd zonde, dan kun je ze beter lekker opdrinken . Jij dus geen vervelende collega in de buurt vandaag. Panda; en nog lekker met Bastian naar buiten geweest? Hier was het heerlijk zonnig vandaag Brennied; lekker zo'n eind wandelen ! En het gaat vast en zeker helemaal goed hoor op vakantie, geen zorgen maken. En wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met Milou dr huidje ! Heel erg fijn voor dr ! . Sens; hoe is het gegaan met de poes bij de dierenarts? Ben erg benieuwd. Ik hoop dat het niet te ernstig is. Verder weet ik het ff niet meer, sorry voor wie ik vergeten ben. Ben blij dat ik thuis ben, ga nog ff surfen over het net, Tot later, Liefs Sap
Mn moeder is zoveel gewicht kwijt omdat ze heel slecht eet. Niet door de medicijnen, maar gewoon stress etc, je kent t wel. ben wel jaloers op dr maatje nu hoor , al is t niet onder normale omstandigheden. Ennuh ja ach dat zorgen is niet anders, t is wel je moeder he..........had t ook graag anders gezien, maar t is helaas zo gelopen. Ze wordt vast wel weer beter! Simba gaat naar een meisje van 14 jr hier in de buurt die helemaal gek is van dieren en heel graag voor Simba wil zorgen(heb wel dr moeder ff gesproken hoor ) Mirandao: Jeetje Romira aan de oorbellen. Wil je dat echt heel graag bij dr? Zo graag dat je t zelfs als JOU verjaardagscadeautje vraagt Maak je een foto als ze ze heeft? Brennied: Gelukkig zeg dat Milou dr huidje beter gaat. Zeker met dit warme weer is t maar vervelend als t broeit en jeukt. Liefs Z
kelly ik wordt 29 en ja ik vind het wel een beetje ebg maar ik heb meegemaakt dat mijn nichtje 6 was en die wou matalle geweld oorbellen nou ik zei is goed krijg je van mij wij laten schieten niks aan de hand toen mochten de zweer knopjes er uit en mevrouw wou niet meer want deed zeer toen ze er uit waren en nu heeft ze niks meer maar bij deze juwelier hebben ze speciale oorbellen waarvan de achter kant niet met een punt is dus prikt niet in de nek als ze ligt en en kan niet uitscheuren enzo dus vind ik het minder eng en nee geen feestje die dag wel zaterdag maar dat is een familie bbq doen we 1 keer per jaar dan vieren we alle verjaardagen in 1 keer wij doen alleen de kinderen onder de 14 nog apart vieren en ja ik snap dat je niet weet wat te smsen naar sem maar ze weet dat je aan haar denk
robine ja ik denk dat ze er minder last van heeft dan later en ik weet niks voor mij zelf dan maar weer de kids he
brennied:welke creme gebruik je nu voor milou? ik gebruik lipikar creme en hij heeft geen eczeem meer. robine:wou net een bericht plaatsen voor je dat er op marktplaats een advertentie stond van mensen in leiderdorp die op honden willen passen,maar ik zie net dat je al iemand hebt gevonden,des te beter. sap:bijna vakantie.en gingen jullie nu weg of niet,ben het even kwijt oooh ijscoboer hoor ik komen ga er eentje halen hahaha. doei
Robine; wow wat wordt Jill dr haar al lang ! Ze kan al een klein haarspeldje in . Leuke foto's hoor !