November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow ok, nou succes en laat me weten als je een leuke betaalbare winkel hebt gevonden. Ik probeer t binnenkort wel ff bij de babydump.

Liefs

2. sappie

sappie Fanatiek lid

3. sappie

sappie Fanatiek lid

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow die is leuk, en betaalbaar! Je gaat dus ook voor meteen een grote maat? Trendhopper had ik nog niet bedacht! Goed zo sap! Ga nu slapen. Doei!

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Slaap lekker!

xxx

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik ga ook mn bed je in,Slaap lekker.XXX

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Idd mooi bed Sap!n En betaalbaar! Trendhopper heeft zo ie zo vaak wel leuke dingen!

Als iemand nog een site let kasten weet!? Voor Kyllian's kamer zoek ik een lichtgrijze (zilver) of wit met zilveren kledingkast, strak model.

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mooi buikje Sappie. :) Leuk dat je 'm voelt!

Kelly, beterschap voor Daynah. Jammer joh, ging net zo goed. Misschien is het morgen weer over.

Gelijk heb je Charissa, is nauwelijks te doen, werken zonder kdv.

Monique: haha, die Kyllian met zijn kerstmuts, schattig!

Robine: rompers maat 98/104. Sta er van te kijken dat ze niet te groot zijn. Misschien is ie gegroeid. Eindelijk.

Onze boom is zilver met wat donkerbruin/goud en rode appeltjes en vogels. Bastian heeft helpen uitzoeken, haha. En veel lampjes.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goedemorgen! :D
    Bastian kwam om 5.15 met zijn boekjes bij mij in bed gekropen. 'Hallo mama!', zo schattig, kon hem echt niet meer in zijn eigen bed stoppen. Hij heeft nog even geprobeerd te slapen maar was echt te wakker. Dus zijn we maar opgestaan. Misschien dat ie vanmiddag even naar bed kan.
    Naja, ga ik maar aan het werk, haha.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Nog niks leuks te vertellen vanuit hier :( Duurt echt weer lang zeg....pff. Dadelijk om 11 uur voor het laatst naar de vk, gaat ze proberen te strippen en een afspraak maken voor morgen in het ziekenhuis. Gerard heeft vandaag zijn laatste werkdagje en neemt dan vakantie tot 12 januari :) :) Wel makkelijk dat ik nu nog ff de laatste dingetjes kan doen voor de inleiding (reken er echt niet meer op dat ze vanzelf komt).
    Milou was vannacht veel wakker...hoesten..hoesten en hoesten. Hoop niet dat ze nog echt ziek gaat worden voordat de baby er is.

Wat een hoop gezellig gekletst hier zeg :) 's ochtends ben ik nog aardig actief maar na de middag kak ik echt in en heb nergens zin in. De energie is echt ver te zoeken hier en ik ben het gewoon zo zat dat ik dan het liefst de hele dag wil huilen :confused: Vandaar dat ik weinig online ben.

Sappie, wat een mooie buik zeg! Kan je zeker trots op zijn. Leuk bed dat eerste wat je spamde.

Panda, haha bastian zo vroeg wakker. Ze hebben ook helemaal geen benul van tijd heh. Werk ze vandaag!

Robine, wat een prijzen...da's niet normaal hoor! Het kan zeker goedkoper..wij hebben milou's bed en kast in de opruiming gekocht (is van bebe jou maar oude collectie). Zeker ff goed rondkijken hoor.

AM: grappig dat je Linda tegenkwam met winkelen.

Charissa, kan me voorstellen dat je gek wordt van al dat geregel met oppassen. Kdv kan je altijd terecht en nog leuk ook ;)

Sens: nog ff een weekje volhouden dan lekker vakantie. Je zusje is echt ff de weg kwijt zeg. Maar niet teveel mee bemoeien idd..ze zal er zelf wel achter komen. En blijft Jaime goed zitten als er een film opstaat?

Kelly, hoe is het gegaan met daynah vannacht? Nog gespuugd? Leuk dat jullie en abonnement hebben van de dierentuin, gaan ze alleen maar leuker vinden, denk ik. Succes met de maandag ;)

Fajah: klinkt heel erg lekker die koffietjes van jouw :)

Las over de rompers..hier ook rompers en hempje met broekje. Ik kies nu ook eerder voor een romper, lekker warm idd. Milou is ook zo'n druktegum dat ze in no time een bloot ruggetje of buikje heeft....brrrrrr

Met kerst gaan we knuffelen met onze meisjes :) Waarschijnlijk hebben we dan nog zelfs kraamhulp, hebben ook helemaal niets afgesproken. Als we er ff uit zouden willen, kunnen we altijd terecht bij mijn ouders of zusjes. We zien het wel. Oud en nieuw blijven we ook thuis, misschien dat er nog vrienden langskomen...heerlijk een jaar helemaal geen verplichting (op het bevallen na dan ;) ).

Ik ga nog een kop koffie zetten en nog een wasje ophangen. Fijne dag meiden!

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen....

Er is hier gezellig gekletst het weekend!
    Jammer hoor Brennie, ik had zo voor je gehoopt op een beebje afgelopen weekend!

Hier een nieuwe mijlpaal voor Faya....ze heeft door geslapen zonder laatste voeding! Was niet helemaal de bedoeling. Na voeding van 19.30 uur sliep ze uiteindelijk om 21.00 uur. Len en ik zijn ook naar bed gegaan, waren zo moe. Dacht dat ze vanzelf wel in de nacht zou komen dan, maar om 06.15 uur hoorde ik haar pas! Wel lekker hoor weer een keer zo“n lange nacht! Jayna wel weer om 06.00 wakker, maar ach, dat kon ik nu wel hebben!

Kom zo ff reageren, Jayna ff verschonen, want die stinkt....baaaah! En dan Faya voeden.
    Tot zo!

Liefs Sem

13. Ik dacht kom even kijken of er babynieuws is, maar helaas.
    Ik zit op mijn werk en we hebben een storing in ons programma, dus kan toch even niets doen dus dan maar even internetten ;)

Brennie: Kan me het helemaal voorstellen hoor dat je het zat bent. Nog even volhouden meid. Wel lekker dat Gerard ook zo lang vrij is. En nog fijner is dat jullie geen verplichtingen hebben met de kerst. Lekker genieten van elkaar.

Sem: Joehoeeee voor Faya, wat heerlijk dat jullie zo hebben doorgeslapen. Doet een mens goed toch. Gaat voor jou ook alweer opschieten dat je moet gaan werken. Ik vind het echt voorbij gevlogen voor jou. Niet normaal meer.

Mirjam: Zooooo Bastian was er erg vroeg bij zeg. Heb je wel een lange dag.

Sap: Ik heb dat bed ook gezien bij Trendhopper en ik vond hem ook zo leuk en nog belangrijker normale prijs.

Zap: Miss bij beddenzaken. Daar zullen ze ook wel kinderbedden hebben.

Verder kan ik niet meer teruglezen.

Daynah heeft gelukkig niet meer gespuugd vannacht en heeft lekker doorgeslapen, dus laten we hopen dat het eenmalig was.
    Ik ga maar een beetje mijn lades opruimen, dat is een puinzooi.....Moet toch wat.

Lfs Kelly

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie: jammer dat het toch niet de 14e is geworden.
    Volgens mij kan jij gewoon helemaal niet tellen ;)
    Of het is echt lekker warm bij jou in je buik. Dat laatste zal wel het geval zijn, want Milou bleef ook lekker lang zitten he. Nu dan nog maar echt even genieten van het kindje in je buik hoor. Nu is het echt bijna gedaan.
    Laten jullie het bij 2?
    Doe nog maar even lekker rustig aan. En kan me voorstellen dat jullie geen plannen hebben met kerst en oud/nieuw. Dan moet je lekker kunnen genieten van jullie nieuwe kleine wondertje.

Sem: oh wat lekker zo'n lange nacht. Ben je zelf ook weer helemaal bijgetankt! Ben jaloers op je hoor.
    Heb je al weer een beetje zin om te gaan werken? Hoeveel dagen ga je ook alweer werken?

Panda: jij ook alweer vroeg aan het werk zeg! 5.15 uur is wel erg vroeg he. Misschien dat je wat eerder kan stoppen? Bastian is zo te lezen vandaag thuis. Welke dagen gaat hij naar het kdv?

Sap: mooi buikje hoor. Zeer bescheiden. En wat fijn dat je de kleine nu ook voelt. Ik voelde Marijn toen al met 15 weken :D
    Blijft echt zo'n speciaal gevoel.

Zap: jij ook mooi bescheiden buikje hoor. En gaat echt wel komen, zo'n mooie zwangere buik. Nog even geduld hebben.
    WIj hadden trouwens erg veel geluk met de kinderkamertjes. Beide van mijn zus gehad. Dus echt nog geen cent aan uitgegeven (kasten en bedjes na dan). De kledingkast van baby Jesse (en nu Marijn dus) hebben we van mijn schoonouders gekregen. Wel fijn, want het kost idd klauwen vol met geld he.

Sens: kan me zo voorstellen dat je iets zegt van het gedrag van je zus, maar misschien verstandiger om je er even niet mee te bemoeien. Werkt alleen maar averechts. Maar wel erg om te zien dat ze zich met zulke foute types inlaat. Onguur type zeg, als ie waarschijnlijk moet zitten. Hopen dat ze dan tot inkeer komt.
    Ben je nog snottie?

Trena: hoe is het met jou? Weer opgeknapt of nog steeds beetje aan het kwakkelen?

AM: Kyllian weer opgeknapt? Hij zal vast wel even wat moeten inhalen qua eten. Zielepietje...

Hier alles ok hoor. Vannacht wel rotnacht gehad. Jesse was papa aan het roepen, en bleef maar draaien en keren in zijn bed. Heeft Wes hem maar bij ons gepakt, maar hij kon echt zijn draai niet vinden. Bleef maar naar zijn oren grijpen. Vanmiddag maar even in zijn oren laten kijken op het cb. En 2 uur later ging Marijn weer huilen, dus weer knus met zijn vieren in ons bed van 140cm gelegen. Heb nu pijn in mijn rug.
    MAAR: VOLGENDE WEEK KOMT ONS NIEUWE BED. JOEHOE, EINDELIJK!

Kel: succes met de maandag. Ik heb er ook geen zin in, maar heb veel te doen, dus maar hard aan de slag. Hoop dat de dag snel om is.

15. Kan nog steeds niets doen. Kut computers :oops:

Lydia: Dus weer een rotnacht gehad. Balen hoor, Ben benieuwd wat ze zeggen op het cb.
    Lekker bijna jullie nieuwe bed. Is ie een stuk groter?

lfs

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ow jammer Brennie. Kan het me zo voorstellen dat je het zo zat bent. Nog heel even! En dan lekker samen kerst vieren. :D

Irritant he Kelly, computers. Die dingen moeten het gewoon doen. Gelukkig heeft Daynah lekker geslapen.

LIS: jullie hebben echt een groot bed nodig he, met twee van die jongens met gevoelige oren.
    Bastian is nu de psz (morgenmiddag ook), woensdag en vrijdag gaat ie 's ochtends naar het kdv.

Semmi: wat goed zeg, nu al doorgeslapen! Heerlijk joh. Voel je je meteen een stuk beter he, na zo'n goede nachtrust.

Ga mijn kleine mannetje ophalen.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, ff tijd om te reageren. Jayna verschoond, Faya gevoed en weer op bed en stofzuiger door t huis gehaald. Nu met een bak koffie achter de laptop en Jayna zit naast mij met de duplo te spelen...

Sap: erg mooie buikfoto zeg! Je kan nu echt duidelijk zien dat je zwanger bent, nog steeds bescheiden, maar erg mooi! Spannend hoor nu die echo zo dichtbij komt! Lief hoor dat bed voor Lieke, kun je ook makkelijk met andere meubels combineren.

Kel: lijkt mij ook zo leuk om weer eens naar de dierentuin te gaan. Denk dat ze er nu idd veel meer van meekrijgen en ook beter begrijpen. Heb je volgende jaar weer een abonnement op Blijdorp? Gelukkig is Daynah niet echt ziek geworden. Succes met tijd uitzitten op je werk!.

Linda: jeetje wat zonde zeg dat je zusje nu zo het verkeerde pad op gaat met zo'n rare gozer. Hopelijk opent ze haar ogen nog! En Jaime dus niet meer in de kinderwagen willen in de stad, lastig is dat dan he, ze zijn ook zo sterk dan!

Monique: Kyllian dus al wel weer wat aan het inhalen met eten, is hij nu alweer helemaal de oude? Wanneer gingen jullie ook alweer naar de kerstmarkt met de trein?

Simone: gelukkig gaat t weer iets beter met je, gezellig he als de kerstboom dan weer in huis staat!

Zaph: leuk.....ook buikfoto's van jou! Nog maar ienie mini he, maar het begin is er weer he! Wel lekker dat je je eigen kleren nog past. De positiekleding kun je nog lang genoeg aan en ben je dat weer zo zat aan t eind! Wat een prijzen het voor die kinderkamers. Had bij Jayna ook erg leuke complete kamers gezien bij bepaalde zaken, maar niet te betalen joh. Wij hebben ook bij trendhopper gekocht en dus meubels via otto, dat was goed te doen. Succes met uitzoeken!

Lydia: jeetje meid, onrustige en vermoeiende nacht voor jullie, heb met je te doen hoor. Kan me goed voorstellen dat je de kids dan maar bij je neemt, anders heb je helemaal geen rust meer. Gelukkig straks een groter bed....al is het dan ook wel lekker om die echt voor jullie zelf te hebben he

Brennie: meid, wat duurt wachten dan lang he. Hopen dat Milou idd niet ziek wordt voordat jullie kleine meisje geboren wordt! Gelukkig weet je nu zeker dat ze er echt heeeel snel zal zijn, heel veel sterkte met deze zware laatste loodjes!
    Gaan ze morgen trouwens inleiden dan in het ZH?

Trena: hoe is het verder bij jullie? Nog steeds ziekenboeg, of knappen jullie nu ook weer wat op? Hoe is het met jullie tante?

Mirjam: Bastian ook een vroege vogel vandaag, maak ze dan maar es wij dat ze nog verder moeten slapen he....

Ik lees nog over rompers en gewoon ondergoed. Ik heb Jayna ook nog beiden aan. Koop denk ik geen nieuwe rompers meer, straks in t voorjaar als het weer wat warmer is vind ik gewoon ondergoed toch leuker. Ze heeft ook van Dora gekregen van de Sint, is ze helemaal blij mee.
    Nou ga ff bammetje eten met Jayna, want die is al bek af nu ze steeds zo vroeg wakker is.
    Ga donderdag met Faya ff naar mn werk naar de kerstborrel, wel leuk om iedereen weer even te zien. Moet 23 december vast 1 dagje werken, we zijn die week open voor de kids, daarna vakantie t/m 5 jan, dus dat is luxe he, 1 dag werken en dan weer vakantie...haha! Zie er niet erg tegen op, maar sta ook niet te juichen dat ik weer mag beginnen....

tot later,
    liefs Sem

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier gaat het alweer stukken beter,ben weer gaan werken vandaag.
    Yorben is natuurlijk nog niet helemaal beter,een longontsteking kan lang duren,maar het gepiep is minder en hij is weer een stuk vrolijker.
    Ik heb nu al spijt van onze echte kerstboom,hij valt echt zo enorm uit,bah,had ik toch maar de nepperd vd zolder gehaald.Stom stom stom..... :rolleyes:

Sem:Heerlijk zeg dat Faya heeft doorgeslapen,dat doet een mens goed he?

Kel:Irritant zeg dat er een storing is,maar dan kun je ff rusten ;)

Brennie:Aaaaah nog steeds geen baby,ik snap best dat je de hele dag wel kan huilen,had ik ook hoor,was het zo beu.Maar ik ging bevallen de dag voor ik ingeleid zou worden,dus je hebt nog een kans vandaag.Succes meid.XXX
    Heerlijk dat Gerard lekker vrij is nu.

Lydia:Die kids van jou hebben toch echt vaak pijnlijke oortjes he,zo zielig voor ze.
    Wat zeiden ze erover op CB?

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trena: o jeeee...toch spijt van de echte boom....je kan altijd nog de nepperd van zolder halen als je m echt zat wordt voor de kerst...haha...Vind een echte wel mooier, maar met al dat uitvallen zijn wij toch maar voor een nepperd gegaan...
    Gelukkig gaat het ook met Yorben weer iets beter.

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O jee Trena, spijt van de echte boom... Wat Sem zegt, dan haal je snel nog de nepboom van zolder! Maar ja... dan moet je er weer 1 aftuigen en 1 optuigen, zit je ook niet op te wachten.
    Fijn dat het thuis weer wat beter gaat.
    Ja, die stomme rotoren! Het is echt een familiekwaal. Mijn moeder mailde vanochtend al dat ze snipverkouden is en dan slaat het ook op haar oren (maar ja, das wel vaker zo natuurlijk). Maar ik weet niet of het zo is bij Jesse hoor. En met Marijn gaat het nu ook weer goed.

Kel: hoe ist met de storing? Al opgelost?

Sem: ja, de kinderen kunnen nu enorm stinken he als ze hebben gepoept. Hier geeft Jesse altijd de schuld aan Marijn. Zo lachen, dan vraag ik: heb je gepoept? En dan zegt ie nee, Rijntje! En dan gaat ie aan de billen van Marijn ruiken en zegt dan BAH! Moeten we eigenlijk eens filmen.

En ooopsss.... iedereen al aan de hempjes en onderbroekjes. Heb ik pas gekocht voor de sinterklaas. Dus vrijdag had Jesse voor het eerst een hempje en boxertje aan. Wel onwijs lief hoor. Maar idd... voor de warmte zijn rompers nog wel even handig.

Voel me trouwens echt hondsberoerd. Koppijn, spierpijn, geen zin in eten (das niet erg, maar dan ben ik echt wel ziek, want de afgelopen tijd at ik alles wat los en vast zat), en echt onwijs koud! Ga zo denk ik maar naar huis, even slapen en dan thuis nog wat werken.

Deel Deze Pagina