November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: O O je word ziek! Beterschap! t Heerst weer vreselijk dus jij zal niet ontzien worden.Ennuh met zn 4en in 140cm bed?!?!?!?! Wow, das knap! hebben jullie op elkaar gelegen, hahaha. Zal vast niet lekker slapen zo krapjes.

Sem: Een nepperd is toch veel mooier? Wel nep, maar echt wel mooi hoor. Lekker vol is die van ons en Jill kan er tegenaan slaan en er valt geen naald ;) Lol. Jullie hebben dus ook een nepperd. Heerlijk zo een nachtje doorgeslapen zonder dat je eruit hoefde voor Faya. Wanneer mag ze vaker gaan doorslapen? vanaf een maand of 4?

Trena: Hahahaha, had nou geen echte gekocht, die krengen vallen altijd uit of t nou een nordman of een goedkope is een bende krijg je er toch van. Volgend jaar maar weer de nepperd dus!? Lol.

Kel: Doet je pc t weer? En je bureautje weer gecleaned? Gelukkig dat t spugen van Daynah maar 1 malig was, hopelijk blijft t zo. Werk ze vandaag!

Brennie: Wat heerlijk dat Gerard nu tot de 12e januari vrij heeft. Kunnen jullie lekker samen met Milou van de baby genieten. Heerlijk hoor. Kan me wel voorstellen dat je t wachten helemaal zat bent. Kom op nog ff tjes.

Mirjam: Hoezo dat Bastian vanmiddag misschien nog naar bed kan? Slaapt ie normaal niet meer overdag dan? Hier hadden we vanochtend voor t eerst een langslaper. Om 7 uur flesje en toen nog geslapen tot 9 uur. Heelrijk is dat toch.

Ik ga Jill ff in slaap zingen. Ze blijft keten.

Liefs

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja die kutboom,ik erger me groen en geel,maar zie het niet zitten om de nepperd vd zolder te gaan halen voor die week nog,De 27ste vliegt hij gelijk buiten Haha,rotding :evil:

Hier ook nog rompertjes,hij heeft wel een paar setjes maar als Yorben dat aan heeft gaat hij als hij gepoept heeft even lekker met zn handje in de luiers dus dat moeten we eerst ff afleren hihihiihi.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:Niet ziek worden he?

Zit aan de Machiatto,Mmmm echt lekker en dat terwijl ik normaal altijd een thee drinker ben,maar ik vind deze koffietjes zo lekker,word straks nog koffie verslaafd :)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lekker trena dat roeren in zn rompertjes na t poepen. Hahaha. Ik vind de onderbroekjes en shortjes ook nog niet straks genoeg zitten bij Jill dus als de luier wat natter wordt gaat ie zo hangen en houdt de slip of broekje de luier nog niet zo mooi op zn plaatst. Bij rompertjes is dat nog wel t geval.

Hahaha, die boom van je. Je ergert je echt groen en geel he. Leuke kerstbanner! ;) naaper lol. Bedankt voor je kerstkaartje, kwam zojuist binnen.

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trena: mmmm lekkere koffie, voor je t weet ben je dr verslaafd aan. Ik was nooit een koffiedrinker, totdat ik deze baan kreeg, waar we erg lekkere koffie hebben, dus tja dan doe je mee en ben je verslaafd...haha...

Lydia: hihi, die Jesse die zn broertje de schuld geeft. Moet je idd eens filmen, zo leuk voor later! En idd niet ziek worden!

Zaph: en heb je Jill nog in slaap kunnen zingen?
    Ik weet eigenlijk niet wanneer ze die laatste voeding echt over mogen slaan, zal morgen eens op het CB vragen, moet met Faya heen. Jayna had bij 3 maanden geen laatste voeding meer. Ik kijk t wel ff aan hoe t loopt, als ik haar steeds moet wekken voor die laatste voeding, ben ik al gauw geneigd om dr maar te laten liggen. Het scheelt dat ze overdag vaak na 3 uur al wil drinken, dus op 5 voedingen uitkomt dan en dat hebben wel meer kindjes van 2 maanden.

Jayna is net wakker en Faya was in dr wipstoel in slaap gevallen, dus de 1 naar beneden en de ander weer naar boven, zo zitten we lekker aan huis gekluisterd...haha....nee hoor, kan Faya overal mee naar toe nemen, ze slaapt toch wel, maar vind het zo thuis in dr eigen bedje wel zo rustig voor dr en kan ik Jayna ook mooi ff wat aandacht geven

Nou ga ff wat in huis doen voordat Len over een uurtje alweer thuis komt, dag vliegt echt om met een man die altijd zo vroeg thuis is.

Liefs Sem

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahahaah Zap,na-aper geloof ik,die banner heb ik al een hele week ofzo hoor hahahahah,dus wie is hier de na-aper ;)

Ach als ik me teveel erger vliegt de boom al voor de kerst buiten :)

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Kan geen kwaad denk ik hoor als Faya de laatste voeding niet meer hoeft,dan geef je overdag toch iets meer verdeeld over de andere flessen?Zo deed ik dat ook altijd.Ze waren met 2 maanden al van de laatste voeding af volgens mij.
    Is voor jezelf ook lekkerder toch?

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    weer ff spam van mn meissies...

mn kleine baby vind de wipstoel erg interessant momenteel...

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en mn grote baby ook....hahaha......zo ligt Jayna nu Shrek te kijken...

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en nog 1 van mama Jayna aan het werk

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trena: ik geef nog volledig BV, dus weet niet hoeveel ze per keer drinkt....hahaha....maar denk dat zolang ze nog 5 x drinkt, ze zelf wel meer zal nemen.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ow das waar ja Sem je geeft BV hahaha.
    Nee dan gaat het niet he.
    Wat leuk die foto Jayna in de wipper.
    En Faya is ook een prachtkind.

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ach die Jayna in de wipstoel. Hahaha, deed Jesse ook.
    Maar Marijn zit er niet meer in, want die gaat voorover hangen.

Nou, Jesse weer goedgekeurd... Althans... hij had een beginnende oorontsteking in zijn linkeroor (what else is new). En die lip... ja, dat kan... Lekker vaag dus. Nou, als hij nog een paar keer gaat bloeden, gaan we wel naar de huisarts. De arts op het cb zei dat we eerst maar moesten afwachten tot hij gewisseld was. Hallo, hij heeft nog niet eens alle tanden. Hij is vorige week 3 keer aan het bloeden geweest. Lijkt me ook niet de bedoeling.
    Wes haalt nu even Otrivin voor zijn oren. Hopen dat dat wat gaat helpen, want oordruppels schrijven ze niet voor als het oor nog niet is gesprongen.
    En over half jaar terugkomen voor zijn spraak, omdat dat wat achter blijft. Ach, hij kent sinds dit weekend weer 2 nieuwe woorden: pizza en cola. Hoop niet dat dat iets over zijn eetpatroon zegt...
    hahahah.

Zo, nu ga ik naar huis.

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

whaahaa LIS moest lachen om je pizza en cola :) :) Ach dat praten komt vanzelf. Het is wat met die oren :evil: hopelijk gaat otrivin helpen bij hem.

Fajah: je gaat je boom echt niet voor kerst eruit gooien hoor ;) Erger je je daar zo aan dat ie uitvalt? Wij hebben ook een echte en je ruikt hem zo goed als je beneden komt....heerlijk!

Semmi; super die foto van Jayna in de wipper, zal milou'tje ook wel gaan doen. En Faya ook zo'n mooie lachebek. Faya lekker doorgeslapen :) als je gevoel zegt dat ze het trekt, geen avond voeding, lekker weglaten toch. En de 23e alweer werken :confused: gaat echt hard. Voordeeltje van 2 weken overtijd lopen....2 weken langer verlof \:D/ Dus ik zal rond 5 april weer moeten beginnen, denk ik.

Robine, zo...jij krijgt nog een uitslaper :) lekker hoor! is ze vanmiddag nog gaan slapen? En jij...nog buikpijn gehad?

Nou geen verassing bij de vk...weer niet kunnen strippen. Ze houdt het allemaal lekker op slot. Dat graaien daar beneden ben ik nu al spuugzat en ben nog niet eens bevallen :( Zojuist ff een paar uur geslapen, zullen mijn laatste uurtjes slaap in de middag zijn voor de baby er is :) Morgen om 11 uur moeten we in het ziekenhuis zijn voor de check en ik ga dan echt (huilend) vragen of ze woensdag willen inleiden.

15. Lydia: Nou ja lekker makkelijk van het cb omdat te zeggen zeg. Toch wel gek dat als je buisjes heb ook nog een oorontsteking kan krijgen, daar zijn die dingen toch voor?

Sem: Ahhhhh die Jayna in de wipstoel. Wat een verschil zeg dan opeens. Het wordt echt een dametje. En die Faya met haar grote ogen. Echt leuk hoor. En volgende week dus een dagje werken en dan alweer vakantie. Dat is nog eens lekker.

Trena: Koffie was dus lekker? Waar heb je dat apparaat gekocht?
    En je kerstboom toch niets. Gewoon laten staan hoor. 2x een boom optuigen zit je ook niet op te wachten toch. Weet je het gelijk voor volgend jaar.

Zap: En is Jill nog lekker gaan slapen.

Nou storing heeft iets langer dan een uurtje geduurd, dus ben weer allang aan het werk hoor. Voordeel is nu wel dat mijn lades weer opgeruimd zijn, voor hoe lang het duurt dan........

Ik ga zo ook richting huis. Over een halfuurtje. Heerlijk en dan is de maandag weer voorbij.

Volgende week en die week daarop maar 2 dagen werken. Lekker zeg....

Lfs Kelly

16. Die kleine meid vindt het veel koud Brennie, die zit lekker warm bij mama. Ik ga duimen voor je dat ze voor woensdagmiddag geboren is.

liefs

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik hoop ook dat ze je woensdag gaan inleiden brennie,ze gaan je nu toch niet veel langer zo laten lopen neem ik aan?Onmenselijk toch?

Kel:Dat koffie apparaat is van Blokker,maar ze hebben ze bij wehkamp ook.Lekker dat je lade weer is opgeruimd,waar een storing al niet goed voor is hahaha.

Ga zo Jelte ophalen die is na school bij een vriendje gaan spelen dus had de hele middag voor mezelf.Lang leve school en vriendjes ..... :)
    Over een jaartje of 10 staat het hier voor de deur vast vol met puisterige pubers op scooters ;)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heb net de Huisarts gebeld om de uitslag van mn bloed te vragen,en ik heb klierkoorts oftewel ziekte van pfeiffer,jeetje schrok dr best van,had ik niet verwacht.
    Maar dat verklaard dus de laatste tijd mn moeheid en lusteloosheid.
    Ik heb het al een tijdje dus de dokter zei dat het nu al aan het afnemen is,maar het kan ongeveer een half jaar duren ofzo.Lekker he,maar weet nu wel wat er gaande is gelukkig.
    Voelde me de laatste tijd niet helemaal mezelf.
    Het gaat vanzelf weer over. :rolleyes:

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Áhhhh Trena, wat balen zeg voor je. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Ennuh die puisterige pubers over 10 jaar, dat zal wel kloppen. HIer over een jaar of 12 denk ik en dan om Jill op te halen voor een date, Brrrr moet er nog niet aan denken.

Brennie: Ahhhhh nogsteeds alles potdicht. Balen hoor dat je nu weer op dezelfde manier als bij Milou moet gaan bevallen. Hopelijk hebben jullie je meisje woensdag of donderdag in de armen.

Sem: geweldige foto's van je meisjes. Wat een verschillende kindjes zeg. Allebei lief en mooi. Die van Jayna die Faya verschoont is zo grappig. Trotse zus. Hahaha.

Lydia: Weer een oorontsteking bij Jesse!> Jeetje jullie tobben wel wat af met je mannetjes hoor. Zielig. En ook terugkomen voor zn spraak dus, moet ik ook voor Jill, maar die lui zijn gek, ze kende toen 185 woordjes van de 250, inmiddels zegt ze 2 en 3 woord zinnetjes dus geloof niet dat ik daarvoor terug ga. We zullen zien of de oproep volgt, zo snel zijn ze er nooit.

Ga ff Jill in bad stoppen en moet nog sporten maar geloof niet dat ik er zin in heb.Zonde van mn abonnement hoor, ik ga toch echt te weinig om t eruit te halen,maar ja.........

Laterz

20. Dat mag hoop ik nog wel even duren hoor die pubertijd. Moet er ook nog even niet aandenken dat ze dadelijk hier aan de deur staan om Daynah op te halen....brrrrr nee hoor nog even niet.

Trena: Heh kl*te voor je hoor, maar wat je zeg je weet tenminste wat het is nu.
    Ik ga van het weekend ook even bij de Blokker kijken.

Heb trouwens vandaag op mijn werk een kadootje gekregen van die vriendin/collega waarvan haar moeder is overleden. Heb een armbandje gekregen van Pink Ribbon, met een leuke kaart. Ze bedankte me voor de steun die ik haar heb gekregen. Wel lief toch. Al vind ik het niet meer dan normaal dat je dat doet.

Ik ga hier even een kleine smurf op bed leggen.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina