Goedenavond, Lydia: aaah die arme Jesse toch, alweer oorontsteking, het houdt ook niet op he. En wat zn spraak betreft zou ik t gewoon nog ff een tijdje afwachten, als ie eenmaal sprongen vooruit maakt gaat het ook heel snel. Brennie: nou meid, dus toch waarschijnlijk inleiden, wat een pech......ik zou er als ik jou was echt op staan dat ze t dan woensdag doen. Heel veel sterkte! Idd een voordeel is dan nog dat je ook weer 2 weken later begint, heerlijk hoor 5 april klinkt nog heeeel ver weg! Kel: het viel dus nog mee met de computerstoring. De kop is er weer van af wat je werkweek betreft, die maandag lijkt me idd niet leuk! Trena: he meid, wat vervelend zeg pfeiffer. Hopelijk ben je er ook snel weer van af, want met nog 2 kids er bij en je werk lijkt me dat n best pittig! Zaph: en ben je nu ondertussen nog gaan sporten? Ik houd dat nooit vol als ik een abbonement heb, vind dat jij wel heel goed begonnen was hoor! Kun je abonnement niet wijzigen in 1 of 2 keer per week? Zo, geloof da Jayna slaapt. Heb haar al om kwart voor 7 naar bed gebracht, maar mevrouw wou niet, steeds huilen en een smoes verzinnen zodat papa en mama nog even moeten komen. Maar denk dat ze t nu toch opgegeven heeft. Wil haar er echt op tijd in hebben nu ze steeds zo vroeg wakker is. Ga zo lekker met Len op de bank hangen, morgenochtend met Faya naar het CB. Ook weer prikjes. Ben benieuwd wat ze nu in een maand gegroeid is. Liefs Sem
ooow Zap weet precies wat je bedoelt met dat sporten. Hier ook zo hoor. Ben echt al een tijdje niet geweest. Totaal geen energie ervoor
Kel: heb jij ook abonnement voor onbeperkt sporten? Ach nieuw jaar, nieuw begin, nu lekker rustig aan doen!
Ja Kel, we verzaken he. Stom van ons. Gooi zo toch een hoop geld weg per maand, maar heb gewoon geen zin om erheen te gaan. Als ik er ben is t wel leuk hoor, maar die 1e stap he.......... Sem: T Valt me nog mee dat ze in dr grote bed blijft liggen. Denk echt dat dat hier problemen gaat geven zodra ze er zelf uit kan klimmen, maar goed, dat zien we dan wel weer. We hebben nog een paar maanden Jill in t ledikantje dus klimmen lukt niet meer zo snel. Was hier vanavond weer feest aan tafel. Wederom niks eten natuurlijk, maar dat is standaard inmiddels dus kijken we niet meer van op, maar ze bleef drenzen en jammeren. Werd er gek van. Dus zette ik haar op de gang, ging ze keihard huilen en deed ze de deur open en kwam ze gewoon zelf weer binnen. 2 minuten genegeerd en toen was ze poeslief.........t werkt dus wel he, ff negeren en hard optreden. Kleine draak. Doen jullie kindjes ook lelijk tegen papa? En dan met name de meisjes? Jill doet echt heel lelijk tegen John elke dag, wil niet op schoot, wil niet bij hem wil niks van hem weten. Lijkt wel of ze in t weekend weer vriendjes zijn en dan door de weeks moet ze niks van hem hebben. Ws omdat ie elke dag aan t werk is?!?! Vind t wel rot voor John hoor. Als hij thuiskomt begroet ze hem niet eens maar verstopt ze zich(wat dan wel een spel is) en doet lelijk. Arme John en dat terwijl ie altijd zo lief voor haar is. Laterz
Brennie: groot gelijk dat je met kerst niets gaat plannen, lekker genieten van je meisjes! Balen hoor dat het dan toch ws een inleiding gaat worden...maar het kan nu niet meer lang duren! Semmi: lekker zeg dat Faya doorgeslapen heeft! Jeetje wat lijkt de tijd snel gegaan, nu al bijna aan het werk. Snap je dubbele gevoel daarin. Wat een lieve foto's! Wat is Jayna dan groot he in zo'n wipper Kelly: ohh gelukkig Daynah niet ziek geworden. Jij ook dus eigenlijk een halve vakantie komende 2 weken Wat lief van je vriendin die armband! LIS: joepie eindelijk bijna het nieuwe bed Kan me ook niet meer voorstellen dat we een aantal maanden geleden nog op een 140 bed lagen Jij niet ziek aan het worden? Jesse alweer een oorontsteking, jeetje zeg. En wat hebben jullie het weekend gegeten en gedronken? Pizza met cola? Komt vast goed met zn spraak. Panda: zo Bastian was er vanmorgen vroeg bij! Lukt het wel om rustig te werken als hij erbij is? Fajah: gelukkig jij alweer wat beter, nu Yorben nog helemaal opknappen. Dat kerstboomprobleem haha, moest wel lachen. Ach een echte ruikt wel lekker toch Owjee de ziekte van Pfeiffer. Hoop dan voor je dat het echt op het eind loopt en je snel weer meer energie krijgt. Robine: handig dat het op de gang zetten bij Jill wel werkt! Weet je volgende x wat je moet doen Ik herken het helemaal hoe Jill tegen papa doet. Kyllian doet dat dus of tegen mij of tegen Djurre. De ene x mag ik niets doen (niet aankleden, verschonen etc.) en de andere x Djurre weer niet. Hij slaat er ook nog eens bij. Het lijkt echt uittesten.
Post ik reacties vergeet ik natuurlijk iets over hier haha. Heb eigenlijk niets boeiends Morgen ben ik bijna de hele dag vrij. Mn moeder is ziek en kon niet oppassen, dus ik neem overuren op. Heb na 4 uur wel 1 afspraak die door moest gaan. Djurre gaat heel vroeg naar zn werk en zorgt dat hij dan weer thuis is. Donderdag en vrijdag wel weer werken en vrijdagavond gaan we met clienten en personeel uit eten voor het kerstdiner. Daarvoor eerst nog een borrel met collega's.
He hello, Zap: toch maar niet wezen sporten? Idd vragen of je je abonnement niet kan omzetten naar 1 a 2x per week? Lieke doet niet lelijk tegen Rick maar heeft wel duidelijk een voorkeur voor mama. Na een half uurtje is het over en dan beginnen papa en dochter flink de beest uit te hangen en te ouwehoeren. Kelly: wat lief dat je een armbandje van Pink Ribbon en een kaart hebt gekregen van je vriendin, erg attent. Maar zoals je al zegt, in dit soort situaties is het vanzelfsprekend dat je er voor elkaar bent. Sem: haha die Jayna in het wippertje, wat zijn ze dan al weer groot he! Arme Faya, morgen weer prikjes, hoop dat ze er niet al te veel last van heeft. Brennied: arme jij, bijna 42 weken zwanger en alles nog potdicht. Je meisje heeft het vast nog heel erg fijn in je buik. Maar ik hoop echt voor je dat ze voor woensdag geboren wordt, en anders hoop ik voor je dat ze je woensdag gaan inleiden. Trena: jeetje de ziekte van Pfeiffer, weet je iig waar je vermoeidheid en lusteloosheid vandaan komt. LIS; jeetje Jesse weer een beginnende oorontsteking, vind het zo sneu voor jullie kindjes. Ook voor jullie natuurlijk erg frustrerend lijkt me. Hahahahaha, pizza en cola, ik lig in een deuk! . Hier een zieke man in huis, vandaag naar de dokter geweest en die hoorde wat in zn longen dus waarschijnlijk een beginnende longontsteking. Nu aan de antibiotica, hoop dat het snel beter met hem gaat want zieke mannen.... . Met Rick's tante gaat het erg slecht, ligt nu aan de morfinepomp. Afwachten maar hoelang dit nog gaat duren. Naar huis gaan zit er in ieder geval niet meer in, haar laatste dagen zal ze in het ziekenhuis doorbrengen . Morgen weer werken, blegh geen zin. Ik ga ff verder gtst kijken, Laterzzz Sap
Zap:En ?Nog wezen sporten? Hier ook 2 kids die in de week vrijwel niks van hun papa moeten weten en in het weekend juist wel,heel gek,maar het hoort erbij.Heb het al van meerdere gehoord.Niet druk om maken hoor,komt goed.Maar tis voor de papa´s niet zo leuk he? Kel:Aaah wat lief van je vriendin dat armbandje,tis idd vanzelfsprekend dat je haar steunt,maar wel leuk om er toch iets voor te krijgen. Hoe is het nu met Daynah?Nog ziekjes? Lydia:Hahahaha die Jesse en zn cola en pizza,je zou haast denken dat hij niet anders krijgt Hoe is het nu?Zijn ze nog jengelig vd oortjes? Sap:Nu Rick ook een longontsteking?Beterschap hoor,het lijkt wel of iedereen het op de luchtwegen heeft he? En jullie andere tante dus ook aan de laatste dagen begonnen? Zonde hoor. Am:Arme mama van je,ook al ziek? Maar wel lekker dat je morgen dan een paar uurtjes vrij bent . Hoe gaat het nu met jou?Geen last van je buik meer?
Goedeavond. Even snelle reactie want ben nog snottie en ga er op tijd in. Wat betreft kindjes gedrag..Jaime wil ook of dat ik het niet doe of dat chiel het niet doet. Bv optillen naar boven als ze moet slapen, nee mama. Opstaan juist weer papa. Heeft chiel haar gehaald en kom ik thuis moet ze niks van mij hebben en andersom. Heel boos en dwars kan ze dan zijn. Ik vond het al raar want we doen wel echt meest 50-50 qua verzorging. Maar goed meerdere hebben het dus. Sap heh toch wzeer naar nieuws. En dan ook nog in het zkh blijven. Kan een sterfhuis niet dat is altijd nog beter heh dan zkh. Sterkte met je man..... Am wat een geregel altijdj heh als de opvang wegvalt. Zie het hier altijd als mn ouders op vakantie zijn. Robine pff lastig hoor dat ze zo weinig eet. Dat ze dan geen honger krijgt joh. Maar idd negeren en hard optreden werkt het beste. Kel vervelend die storing op je werk. En jouw ladenblok ook altijd een rommel. Zijn ook zulke onhandige dingen vind ik. Semmi zo das vroeg idd. Nou ja als ze maar lekker slaapt heh. En morgen wzeer cb met faya. Zal wel goed zitten toch met haar groei. Ze ziet er iig tevreden uit. Fajah oh jee hoe kom je daaraan joh? En wat am zegt hopen maar dat het bijna op zn end is. Lis ah nee weer raak met de oren..je zou er toch wat van krijgen heh. jij ook een grieppie aan het krijgen? Brennied nou nog geen beeb boohooo. En wat vervelend voor je. Hoe is je man eronder? Baalt er zeker ook wel van heh. Knuffel voor jullie. Hier verder alles ok. Echt zo erg aan het aftellen..pfff. Morgen extra vroeg eruit want moet op tijd op mn werk zijn ivm afspraak en moet jaime wegbrengen naar kdv, die gaat om half acht open dus lig dan ws al voor de deur. Nou ik ga nog ff csi verder kijken. lfs
Niet meer gesport. Geen zin an Lin: Zo das vroeg zeg om Jaime al om 730 weg te bregen. Is dat nooit een probleem s ochtends met zo vroeg opstaan dan? Jill zou stront chagrijnig zijn als ik haar wakker moest maken. Niet ziek worden he zo net voor je vakantie. Gaan jullie nog weg of moet Chiel gewoon werken? Sap: beterschap voor Rick! Een longontsteking is niet niks. Goed verzorgen die man van je.En idd morgen weer werken, bah. Neem of heb jij ook nog vrij tussen kerst en oud en nieuw of ga je gewoon door? Kel: Wat attent van je vriendin. Toch lief zoiets al is t idd logisch dat je er voor haar bent. Daynah niet meer ziek? Ben blij te lezen dat jullie kindjes ook lelijk doen tegen papa of mama, al ben ik momenteel wel favoriet bij Jill. Zelfs t ophalen bij oma is tegenwoordig feest als mama binnenkomt. Hihi, heeft ook 2 jaar geduurd. Morgen komt mijn moeder oppassen, heb weer ene korte dag van 1030-1420. Dan alleen vrijdag nog van 915-1420 en dan is t 2 weken vakantie Alhoewel als je maar 2 dgn in de week werkt is t al snel vakantie hoor Hahaha. Donderdagavond ook nog kerstgala op school. kan ik met weer in jurk gaan hijsen(als die nog past ) denk t wel. Ga nu bedje in. Tot morgen allemaal! Wellicht met een zusje voor Milou?!?!? LLiefs
Foei Foei Zap ,niet gesport hahaha....ik heb er ook geen fut voor hoor.Mijn conditie is nul komma nul ....Ga mn bed in,ben moe.XXX
Robine is ook zou koud buiten.Ben iedere keer blij als ik binnen ben en wil dan niet meer naar buiten hoor. Ik dacht dat jij 3 dagen pw werkte joh. Idd korte dag morgen maar ik vind die vrijdag ook niet bijzonder lang hoor. En ja is ook een probleem om haar wakker te krijgen. Ze wordt dan echt boos. ZEgt nee mama weg ik wil sapen. Of het bekend uh uh en dan met een handje heen en weer. Legt ze die bumba lap op haar ogen of ze doet haar handen op haar oren. Ik dacht er al over om zo'n philips lamp / wekker te kopen....misschien werkt dat? Maar misschien ook wat overdreven. Wat voor kerstgala is het? Ik ga ff kijken naar eurodisney! Salaris is weer binnen. Met alle bonussen eindejaarsuitkeringen etc was het een dubbel salaris...eurodisney here we come en villeroy en boch ga je maar alvast oppoetsen....dan neem ik je mee uit de winkel
Brennie: Suc6 vandaag. Zet hem op. Sap: Heh jakkes Rick longontsteking. Zorg maar goed voor hem en werkse vandaag. Wat vervelend van jullie andere tante weer zeg. Ik hoop dat ze niet teveel moet lijden. Zap: Toch maar niet wezen sporten heh. Donderdagavond kerstgala. Gezellig of niet? Lijkt mij wel leuk hoor. En tuurlijk pas je je jurk nog wel, tenzij je buik enorm is gegroeid Lin: Zo lekker zeg dat jij al je eindjaarsuitkering heb. Ik denk/hoop dat wij het ook binnekort krijgen. Altijd leuk om te zien op je strookje Ik ga 3 dagen in de week om 7.15 uur de deur uit. Ook veel te vroeg hoor, maar goed het went wel op een gegeven moment Monique: Lekker dat je bijna vrij bent vandaag. Geniet er van. Wat betreft voorkeur van papa of mama. Hier gaat het wel gelijk op, maar echt zodra Sabino thuis is, dan is het wel meer papa hoor. En als ik Daynah ga ophalen bij mjin moeder dan wilt ze heel vaak niet mee met mij. Helemaal huilen dan joh. Ze vindt mij dan niet leuk Gaat vast wel veranderen hoor. Ik ga aan het werk. Lfs Kelly
Even een ego bericht van mij Kreeg net telefoon dat de andere tante van Rick net is overleden . Wat een ellende allemaal, voel me echt even erg leeg. Liefs Sap
Sap: tjeetje mina, het zit jullie echt niet mee zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte... alweer... Bah, wat is het dan nog hard gegaan zeg. Dikke knuffel van ons.
Lieve Sap, gecondoleerd met het overlijden van jullie tante. Kan mij voorstellen dat jullie leeg zijn van binnen. Zo kort na elkaar dat is niet leuk. Dikke knuffel voor jullie
Kel: 7.15 uur is ook wel vroeg zeg. Hoe laat begin jij op je werk dan? 8 uur ofzo? Sap: Rick ook nog tegen een longontsteking aan. Bah. Kan er over meepraten en dan ben je echt wel goed ziek hoor. Vertroetel hem maar, zeker nu jullie andere tante ook is overleden. Tjeetje, we hadden allemaal zo gehoopt dat er dit jaar geen begrafenis meer zou zijn. Zap: toch niet meer gaan sporten? Kan het me ook goed voorstellen. Die stap naar de sportschool toe is zo groot he. Zeker in de winter vind ik altijd. Sens: oh wat lekker dat je eindejaarsuitkering al hebt zeg. Moest zo lachen om je opmerking over het servies! Hahahaha. Wanneer ga je het halen? Ik heb zitten kijken op de site en vind het idd erg mooi. Hier een wedgewoodservies dat destijds gratis bij AH te krijgen was. Maar ik wil ook wat nieuws, want de laatste tijd is er nogal eens wat gesneuveld. Was het kdv al open vanochtend? Trena: en jij dan ff lekker de ziekte van Pfeiffer erbij. Hoe kom je daar nou weer aan? Uit een vies glas gedronken ofzo? Kon de dokter ook zien hoelang je het al hebt? Maar goed je rust nemen, alleen dan gaat het over he. Brennie: nou, vandaag weer naar de vk he. Hoop dat ze je nu zo snel mogelijk gaan helpen hoor. Je hebt in ieder geval 2 weken extra verlof he, hoewel je natuurlijk liever je meisje al had gehad. AM: vandaag dus eigenlijk zo'n beetje vrij, lekker hoor. Kon Djurre er vanochtend wel uit komen? Kyllian weer opgeknapt? Gezellig zeg, vrijdagavond uit eten voor het kerstdiner. Waar gaan jullie heen? Sem: hihi, Jayna die steeds smoesjes verzint om papa en mama nog even te laten komen. Is ze nog lief gaan slapen? En Faya vandaag weer prikken. Ach... Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoelang ze is. Jesse woog 12,8 kg en was 88 cm lang. Scheelt dus maar 18 cm met Marijn. Nog even en dan kunnen ze dezelfde kleren aan Zou wel makkelijk zijn! Verder gaat het wel ok met de oren hoor. We geven Jesse otrivin (ach... zijn we vanochtend alweer vergeten), maar overdag gaat dat altijd wel goed. Voor Marijn zijn we er wel 4 keer uit geweest vannacht, dus dat was minder. Heeft toen maar weer bij ons geslapen. Zelf ben ik ook weer helemaal ok. Lag om 19.30 uur al in bed, dus toch nog wel veel geslapen. Donderdag moet ik al om 7 uur op mijn werk zijn ivm bijeenkomst voor directeuren, managers en directiesecretaresses. Ben benieuwd wat ze gaan vertellen over de besparingen...
Sap:Wat verschrikkelijk zeg nu de andere tante van Rick,waren dat dan zussen van elkaar? Gecondoleerd en heel veel sterkte alweer. Lydia:Gelukkig voel jij je nu weer wat beter. En mooi gewicht en lengte van Jesse. Je zal blijven sukkelen met de jongens hun oortjes he? Pfeiffer...tja hoe kom je eraan,beter gezegt hoe kom je ervanaf hahahah. Dokter kon niet zien hoelang ik het al heb,maar omdat ik al een tijdje niet lekker ben en het nu beter beter gaat is de ziekte aan het afnemen,maar die moeheid kan lang nasudderen.Je kan het krijgen van katten zei hij,zelfs van rauwe groente of vis.Wist ik ook niet.Of van idd uit een glas te drinken van iemand die besmet is ermee.Kan allemaal,dus zou het niet weten hoe ik eraan kom. Wel kun je de ziekte maar 1 keer krijgen,dus dan hebben we dat ook weer gehad. Chris heeft het een aantal jaar terug gehad.
Sap achnee Gecondoleerd Weer heel veel sterkte met het volgende verlies (en hopelijk nu echt het laatste) Waren de tantes ook familie van elkaar? Dikke knuffel. Hoop dat Rick zn longontsteking snel over is.
Sens: zo lekker zeg nu al je geld binnen Hier pas einde van de maand, alhoewel het vanwege de kerst ook wel iets eerder zal zijn hihi. Krijg weer een hoop overuren erbij uitbetaald en ook mn eindejaarsuitkering joepie! LIS: jij ook gelukkig weer opgeknapt, slapen is soms goed voor je! Alle kids komen wel redelijk dicht bij elkaar nu qua gewicht he. Ben benieuwd wat Kyllian over ene paar weken is. Hij is weer opgeknapt hoor! Nu Jesse nog! We gaan met het kerstdiner naar Barbacoa (als je het zo schrijft), een nieuw bbq/wok restaurant in Houten. Na een rommelige morgen (mn werktelefoon ging steeds, had bereikbaarheidsdienst vannacht, maar collega's kregen hm niet meer teruggeschakelt vanmorgen) kon ik toch eindelijk eens met Kyllian mn fiets naar de fietsenmaker brengen. We moesten dus 40 minuten teruglopen (in Kyls tempo). Kan hm eind v/d middag weer ophalen, kunnen we gelukkig weer af en toe de fiets pakken. Ga nu ff proberen of Kyllian naar bed wil, die was tijdens het boodschappen doen in slaap gevallen...dus hoop dat het nu nog wel lukt.