Brennie: heeeel veel succes meid. Ben zooo benieuwd! Zet m op, je kunt t! Lydia: Marijn dus wel een uitslapertje, lekker hoor! Ik vind alles voor 7 uur ook vroeg. Kan er maar niet aan wennen dat Jayna tegenwoordig voor 7 uur wakker is, terwijl ze eerder altijd rond 8 uur kwam. Dat uur extra scheelt dan zo. Zaph: wast fijn dat het oppassen zo goed gaat met je moeder. Jill nu dus ook een echte babbelkont, gezellig is dat he! Enne....die salto idd maar ff achterwege laten hoor. Ow ja, vanavond PB, was ik vergeten. Is elke keer weer spannend he! Nou ga hier beginnen met koken. Krieltjes, boontjes en een schnitzel met champigonroomsaus...mmm....al zal Len niet zoveel trek hebben want die is niet helemaal lekker. Beginnend griepje denk ik. Tot later! Liefs Sem
Goedenavond, Zo mn gezinnetje ligt op bed en ik zit beneden voor de buis. Len toch echt ziek aan t worden en is in bed gekropen nadat we de meiden op bed hebben gelegd. Het is helemaal stil boven, dus geloof dat Faya ook meteen is gaan slapen. Moest Len om half 10 wakker maken voor Prison Break, ben benieuwd of ie daar straks nog wel zin in heeft. Fijne avond, Liefs Sem
Beterschap voor Lenhard Sem! Hij zal vast geen zin hebben om om 2130 nog wakker te worden voor PB, tenzij t een echte fan is Op t juli forum zijn gewoon weer 2 miskramen bij 11 weken he. Echt bizar. Mensen denken vaak dat er rond de 11-12 weken niks meer kan gebeuren maar zo zie je maar.......ik blijf erbij dat t gewoon 9 maanden spannend is of alles wel goed blijft gaan. Vandaag kwam weer een lading kleertjes binnen van Kleertjes.com. Die hebben opruiming van 40% korting op alles dus kon weer lekker shoppen voor Jill. vanavond meteen haar kast weer uitgemest en een flinke stapel gemaakt die weer naar Amber kan. Die boft maar met zo een grote nicht, alles wordt doorgeschoven. Balen als we straks nog ene meisje krijgen ws, maar ja dan kopen we toch wel weer nieuwe dingen. Het mooiste bewaar ik ook nog wel hoor. Ga ff chillen op de bank. Tot morgen. Liefs
Zaph: lekker geshopt dus weer voor Jill. Welke maat heb je voor dr gekocht? Amber boft idd maar met zo'n grote nicht. Ach jullie krijgen toch een jongen, dus schuif alles maar door haha... Erg hoor een mk nog bij 11/12 weken, hoor je toch nog best vaak. Het bljft zo'n groot wonder als je kindje na 9 maanden gezon ter wereld mag komen. Enne....we zullen zien of Len een echte PB fan is...
Heb maat 92 gekocht. Die zijn voor de broekjes nu prima en voor truien etc ook eigenlijk wel. Heb 3 broekjes van Noppies gehaald, een vestje van Barbara Farber en een shirtje van Noppies. Kan ze weer ff de winter door. t Arme kind liep in te korte broekjes rond en das geen porum.
Ah nee sap dat is vreselijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Zo dicht op elkaar twee naasten die overlijden...dat is niet eerlijk. Knuffel voor jullie.
Hallooo, Zo er was flink gekletst vandaag. Met wel heel rot nieuws erbij zeg..pff. Echt niet leuk. Maar ook goed nieuws voor Brennied. Morgen is het eindelijk zover. En misschien idd ineens wel vannacht joh, wie weet! Moest wel om je bericht lachen, dan gaan we knallen....whaaahaaa. Slaap maar lekker vannacht....of bevallen . En succes voor morgen! Ben heel benieuwd. Robine leuk zeg die kleertjes. Te korte broeken is niks idd. Haha en die handstand..haha. Wel lief toch van je leerlingen? En wat goed dat Jill ook aan de praat is. SEmmi ah nee wat vervelend lenhard ziek aan het worden. Nou maar hopen dat het snel weer over is, heeft hij ook vrij nog volgende week? Wat betreft voedingen ik heb het wel gehoord van dat niet zo lang zonder fles irt bloedsuikerspiegel. Ik weet niet of 5 maanden heel lang is, maar als ik zo terugreken...denk dat Jaime m wel tot die tijd ongeveer gehad heeft. Ik zou het gewoon even aankijken. Zou zelf liever avondvoeding geven dan paar keer per nacht eruit moeten. Maar goed dat is mijn idee erbij. Lekker trouwens een schnitzel... Lis haha elke 5 minuten veel als je nog kan slapen. En marijn uitslapertje. Jij blij dat Jesse meer naar Wes trekt? hihi. Fajah dat heb ik dus echt nooit geweten dat je daarvan ook pfeiffer kan krijgen. Am mooi van je test hoor. Kun je niet een megapak ovutests halen, doe je er iedere dag eentje, weet jehet gelijk toch? Ik had de kerstborrel vandaag. Was wel heel leuk weer hoor. Wel lachen altijd met die gasten van de buitendienst. Stond ik te roken en hele verhalen (al zijn sommige wel irritant met arm om je heen doen etc bleh). Lekker gedanst met wat collega's en tot kwart over zeven gebleven. Was dus echt leuk. Heb nog een extreem aso tattoo laten zetten op mn onderarm niet aan de buitenkant..whaaahaaa. Nep hoor is van henna, kon je daar doen, wel heel grappig. Nou ik ga ff sporterverkiezingen kijken. Hoop zooooo dat die zwemmer maarten van der weijden in zijn categorie wint, dat verdient hij gewoon echt vind ik. lfs ps kel jee zo vroeg de deur uit man.. . Altijd drie dagen in de week? Dat zou ik dus niet trekken...maar goed Jaime heeft het niet van een vreemde.... Heb trouwens een truc voor wakker maken jaime. Ik zet deur op een kier met licht op de gang boven aan . Ze was vanochtend alweer aan het brullen neee mama neeee sapen. Ja zeg ik ga maar slapen. Koffie gedaan ontbijt klaargemaakt en toen naar boven..en als een zonnestraaltje was ze
Goedenavond allemaal, Zap: Flink geshopt dus weer. Ik moet nog steeds kijken op de site van kleertjes.com. Ga ik morgen wel even doen. Noppies is ook heel leuk. Ik had voor Daynah d''r verjaardag een rokje met shirtje en vestje toen gekocht daar. Erg leuk. Ahhh wel lief dat je leerlingen zo bezorgd om je zijn toch. Maar wat je zegt als je zwanger ben kan je nog een hoop doen. Sem: Heh gatsie Len ook ziek aan het worden. Het is hier laatste tijd een ziekenboeg. Hij wilt vast wel naar PB kijken. Veel te spannend is het. Brennie: Weet niet of je het nog leest, maar heeeeeeeeeeeel veel succ6 morgen. Zal aan je denken en geniet lekker van je avond samen. Lydia: Heerlijk toch dat Marijn nu ook een beetje aan het uitslapen is. 9.00 uur zal het voorlopig niet meer worden. Mis dat echt wel hoor soms. Zeker als het de avond daarvoor laat is geworden. Monique: Kyllian slaapt zeker lang in de middag, maar als je dat gaat verkorten slaapt ie dan de volgende dag niet langer, dat zou ook wel lekker zijn natuurlijk. Kan verder niet meer lezen. Ik heb vanmiddag niet zo'n leuk berichtje gekregen van een goede vriendin die zwanger is. Ze is momenteel 26 weken zwanger en haar vliezen zijn gisteren gebroken. Helemaal niet goed natuurlijk. Ze ligt nu in het Sohia Kinderziekenhuis met weeenremmers. Met haar dochtertje (het wordt een meisje) gaat het dus niet zo goed en ze weten dus ook niet of ze het gaat redden. Kans is dus heel klein. Nu haar vliezen zijn gebroken is er dus ook kans op infectie. Ik vind het zo verschrikkelijk voor haar. Haar eerste zwangerschap heeft ze ook al 3x in het zkh gelegen en bij deze had ze ook al eerder in het zkh gelegen en dan nu dit. Ik hoop zo dat het kindje nog even bij haar blijft om goed aan te sterken voordat het geboren wordt. Ik moet er ook heel de tijd aan denken. Duimen jullie mee dat het allemaal goed komt. Helemaal niet leuk die nare berichten de laatste tijd op het forum. Ik ga me klaarmaken voor PB. Lfs kelly
Lin het went van zelf hoor zo vroeg op staan. Je moet wel niet tegen mij praten hoor, want ik ben dan echt op oorlogspad Je heb dus een gezellige kerstborrel gehad. En nog een henna tattoo laten zetten ook....hahahahaha grappig. Ben jaloers op jullie dat Jaime alleen maar wilt slapen. Hier heeft Daynah dat nog nooit gezegd. lfs
Sem:Beterschap voor Len. Hoop dat jij het niet krijgt. Zap:Niet druk om maken om die miskramen,alles was goed op je echo. Maar snap best dat je toch bang bent hoor. Leuk nieuwe lading kleding voor Jill,en Amber is goed af met haar kleren.Ik kreeg vroeger ook altijd de kleren van mn grotere nicht.Was altijd leuk om zo´n zak te krijgen. Ik ben vanavond naar mn tante geweest en heb met haar gepraat....echt waar....nog wel heel onduidelijk,want ze heeft 3 weken een slang in haar mond gehad dus dat deed nog pijn. Maar ze huilde toen ze me zag en vroeg gelijk naar de jongens...zo lief,ze is zelf zo ziek en dan toch naar een ander vragen. Dokters zeggen dat het een wonder is,vorige week gaven ze haar nog maar 5 dgn. Ben zo blij dat het gaat goedkomen. Ga zo slapen....tja Pfeiffer he... Zo moe als een hond joh. BRENNIE ZET HEM OP XXX
Neeeeej Kel wat een rotbericht over je vriendin,hopen dat het kindje nog even blijft zitten.Sterkte ermee Lin:Ik wist dat ook niet van Pfeiffer en rauw groentes en vis.Dokter zei dat het zoiets is als toxoplasmose,maar dan bij niet zwangeren
Semmi: en wilde je mannetje weer wakker worden? Robine: hihi beebje op zn kop, die ging gewoon ff door een achtbaan tijdens je handstand! Leuk weer nieuwe kleding voor Jill. Hier ook broeken maat 92 nu, maar bovenkleding al 98! Sens: hihi Lin aan de tatoe! Wat fijn dat het trucje werkt om Jaime wakker te maken! Kyllian wil 's middags ook niet altijd eruit gehaald worden...en als ik weg ga is het natuurlijk wel gillen....ben soms echt lang bezig. Whaha megapack ovulatietesten. Moet eerlijk zeggen dat ik er vandaag 1 gedaan heb, maar snap nog niets van die testen. Heb er nog 3, maar denk echt niet dat ik er meer ga halen hoor....ga me er dan teveel op focussen. Kelly: wat erg voor je vriendin zeg Hoop dat alles toch goed zal gaan. Nee helaas werkt het bij Kyllian niet om zn middagslaap te verkorten zodat hij 's ochtends later wakker is. Die ochtendtijd blijft echt hetzelfde, zelfs als hij later naar bed gaat. Heb het weleens geprobeerd hoor, want wat jij dacht dacht ik ook, maar helaas. Ik laat hm overdag dus ook maar gewoon slapen, alhoewel ik hm bij 3,5 uur slapen wel eruit zou halen. Fajah: wauw super dat je je tante hebt kunnen spreken! Hoop echt dat het nu vooruit blijft gaan! Morgen heeft Kyllian een kerstontbijt op de psz. Ik ben ook hulpouder (is iedereen om de 2 maanden ofzo).
Owwww spannend he voor brennie vandaag. Ze is nu al in het ziekenhuis. Zal weer een dagje forum worden hihihihi Zo de kids naar school brengen,Yorben heeft ook kerstviering op school. En Jelte vanavond van 17 tot 19 uur,hij heeft dan een feestmaal. Ga er nu weer vandoor.
Goedenmorgen, Brennie heeeel veel succes vandaag, zet ´m op meid! Linda: wat een luxe zeg dat Jaime gewoon zegt dat ze nog even wil slapen, dat hoor je niet vaak.....haha Een gezellige kerstborrel gehad dus, wel even leuk is dat he om op ene andere manier met je collega;s bij elkaar te zijn. Met die laatste voeding, doe ik m natuurlijk ook veel liever dan er in de nacht uit gaan, maar meestal wordt Faya in de nacht niet meer wakker en laatste dus zelfs ook een keer niet zonder die laatste voeding. Maar ik vervroeg m nu gewoon tot 22.00 uur, dat is prima te doen. Kel: ah neeee, wat een naar bericht van je vriendin, echt erg voor dr. Ga meeduimen dat het goed mag komen met haat kindje! Sterkte ermee, ook voor jou! Monique: leuk, zo'n kerstontbijt! Ben benieuwd hoe Kyllian het vindt.Ik kijk er nu al naar uit dat Jayna zulke dingen op de psz gaat doen. Ze mag pas met 2,5 jaar heen , en hopelijk is er dan plek want hier in de wijk echt een babyboom sinds we hier wonen Trena: wat een goed nieuws van je tante zeg, fijn voor jullie hoor! Echt een wonder dus. Heb je een beetje goed geslapen? Jouw jongens dus ook kerstviering, leuk hoor! Hier was Jayna vanacht om 1 uur wakker.Ze klonk heel schor en voelde warm aan. Wilde bij ons liggen. Maar ff gedaan, anders werd Faya ook weer wakker. Meestal kan Jayna haar draai bij ons niet vinden en wil zelf al terug naar dr bed, maar nu viel ze tegen ons aan in slaap. Ik was zo moe, dus heb haar niet meer terug gelegd. Was wel ff knus dat warme lichaampje tegen ons aan. Maar komende nacht toch maar niet meer doen, want straks wil ze t elke nacht. Vanmorgen hoest ze nog wat, maar niet echt ziek. Len is toch weer gaan werken, lekker eigenwijs. Hij heeft na deze week 2 weken vakantie, dus das wel lekker. Hier in de fam trouwens ook nog slecht bericht. Een oom van mij ( broer van mn moeder ) heeft kanker en is nu ook echt opgegeven. Gaat nu ineens hard achteruit. Mn moeder is bang dat ie straks de kerst niet haalt. Ik zelf heb niet heel veel contact met deze oom, maar vind het vooral voor zijn gezin en mijn moeder zo erg. Bah, nare dingen allemaal! Nou ga ff wat eten, en forum in de gaten houden voor babynieuws! Liefs Sem
Even snel vanaf mn werk BRENNIED HEEEEEEL VEEEEEL SUCCES! ZET HEM OP JE KAN HET! Kelly; wat een naar bericht van je vriendin. Ik hoop echt dat het kindje nog een tijdje blijft zitten en dat het toch goed komt! Sem: ook al zo'n verschrikkelijk bericht over jouw oom. Heel veel sterkte voor zijn gezin en je mams. Ik kom later weer reageren, moet nu echt aan t werk. Liefs Sap
Sap: fijn om je hier weer te zien. Hoe gaat het nu met jullie? Morgen de echo he, spannend hoor! Werkse vandaag!
Goedemorgen allemaal, Wat een spannende dag weer. Ben zo benieuwd hoe het gaat met Brennie. Ik moet zo weg en vanmiddag ben ik weer terug, dus hoop dan dat er weer mooie meid erbij is. Sap: Idd morgen de echo.Spannend hoor. Altijd weer leuk om de kleine te zien in je buik. Sem: Ahhh Jayna vannacht al wakker. Mss naar gedroomd ofzo. Wel lekker dat ze bij jullie rustig bleef liggen. En wat is Len lekker eigenwijs zeg. En wat erg voor je oom zeg. Je hoort het veel te vaak tegenwoordig dat mensen kanker hebben. Echt niet leuk. Ik ga mij aankleden en Daynah ook. Vanmorgen langs bij mijn andere oma en dan hebben we weer iedereen gehad deze maand. Vanmiddag bril ophalen en als ik dan op het Alexandrium ben, kan ik net zo goed even shoppen Lfs Kelly
Kel: veel plezier met shoppen, ideaal het alexandrium dan! We hebben t al zo vaak gezegd, maar deze winter kom ik echt een keer bij je langs als ik in de buurt ben, gaan we ff shoppen in t alexandrium Hier ff een trotse mama. Ik had t gister toevallig met Zaph over Jayna die best een duidelijke aanpak nodig heeft en niet zomaar opgeeft als we haar straffen. We houden haar momenteel erg strak, ook wat dagritme betreft. En vandaag lijkt het nu echt duidelijk effect te hebben. Ik heb met haar de afspraak dat ze eerst een boterham eet, dan even gaat spelen en als het zandkasteel begint dat ze dan iets lekkers mag . Meestal zeurde ze meteen bij opstaan om n snoepje en na dr boterham ook meteen drammen. Vanmorgen boterham op gegeten, is ze lief gaan spelen, en net begint t zandkasteel komt ze naar mij toe en vraagt heel lief " mama, kijk zandkasteel, mag ik snoepje?". Ik stond echt ff versteld....kortom, lang volhouden en doorpakken dus!
Wat goed Sem dat je aanpak gelukt is. Af en toe moet er wel een strakke aanpak zijn. Nu volhouden. Wij gaan zeker een keer naar het Alexandrium om te shoppen. Lijkt mij erg gezellig. Ik ga er van door. Hoop dat er vamiddag leuk nieuws is. Lfs Kelly