Hoop ook op goed nieuws vanmiddag! Of misschien al eerder Kel: mijn duimen draaien voor je vriendin. Wat ontzettend sneu zeg. Zo'n kindje mag nog zeker wel 10 weken bij mama in de buik blijven. Hou je ons op de hoogte? Sem: Jayna dus lekker bij jullie geslapen? Ach, wij kennen het hoor. Ik weet dat je dan consequent moet zijn, maar dat is soms zo moeilijk. Volgende week als we vakantie hebben, ga ik het wel weer proberen. Dan kunnen we overdag nog weleens even in ons bed duiken... ONS NIEUWE BED! Maar ook naar nieuws voor jullie. En dat net voor de kerstdagen. Sterkte voor jullie en je mams. En Len toch een beetje opgeknapt door een goeie nacht te maken of toch nog ziekjes? Een nachtje goed en lang slapen doet soms wel wonderen. Heeft ie nou nog PB gekeken? Wes is ook helemaal verslaafd net als jullie. Sap: morgen echo. Dat is voor jullie nu misschien wel even goed zo tussendoor met al die slechte berichten. Hoe is het nu met Rick? Heeft ie ook antibiotica? Dat helpt vaak snel he. Ben zoooooo benieuwd hoe het nu met Brennie is!
Lydia: heerlijk hoor dat jullie nieuwe bed nu bijna binnen is, wat zullen jullie lekker slapen. Len heeft idd nog wel Prison Break gekeken, echt verslaafd dus....haha . Kijk jij niet met Wes mee? Len leek weer iets opgeknapt vanmorgen ,maar dat is elke morgen zo en dan komt ie weer helemaal brak thuis. Hij moet wel heel ziek zijn wil hij niet gaan werken.bikkel...
Ooow Brennie, spannend! Sappie, gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat naar, zo vlak achter elkaar. Kelly, jij ook al zo'n vervelend bericht. Erg zeg voor je vriendin. Is echt nog veel te vroeg he. Semmi: goed zo, de aanpak werkt. Leuk dat ze 'straks' nu snappen. En jouw oom ook al ziek. Hier heel druk. We denken steeds dat het rustiger wordt maar lijkt er nog niet op. Naja, beter dan een tijdje geleden, toen was het te rustig.
Sem: nee, ik kijk PB niet. Ooit 1 aflevering gezien, maar verder niet. Die vond ik wel spannend hoor. Heb ook afleveringen op mijn iPod staan, maar die moet ik allemaal nog gaan kijken. Nog heel wat te doen dus! Hahaha. Heeft Jayna haar snoepje al gekregen? Wow, wat een discipline. Jesse pakt ons dan bij de hand, sleurt ons mee naar de keuken en wijst dan aan wat hij wil. Ja, zegt nog niet zoveel he. Meestal is het kaas of worst, en soms een snoepje, maar eigenlijk niet zo vaak. Sens: wow, ik wou dat ik een kind had dat we wakker moesten maken elke ochtend. Hoewel dat ook weer niet zo leuk is, maar lijkt me toch zo lekker om weer eens tot 9 uur te kunnen slapen! Panda: toch nog druk zo voor de feestdagen. Maar wat je zegt... beter dan te rustig he. Werkze! Zitten jullie ook steeds te kijken of er nieuws is? AM: laat je het snel weten als je iets hoort?
Hier ook eentje die steeds aan het kijken is of er al nieuws is, ben zooooo benieuwd! Monique is nu met Kyllian op psz geloof ik, wie weet heeft ze al iets gehoord? Panda: lekker druk dus bij jullie, idd een goed teken! Lydia: Jesse weet zo zijn manieren wel te vinden om alles duidelijk te maken he, haha! Jayna heeft dr doosje yogurt rozijntjes lekker opgesmikkeld. Net nog een mandarijntje, maar daar moest mama echt bij helpen, want er zaten wel 20 pitten in...bleeegh!
Ow heb nu wel je smsje gekregen LIS! Maar dus nog geen nieuws...ben ook zo benieuwd hoe het gaat en of ze er al is.
Ow wat spannend! Brennie kom op he! Vanavond horen we vast meer. Kel: Wat een naar bericht voor je vriendin die mss gaat bevallen bij 26 weken. Wow dat wordt dan echt een minie mensje. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten voor haar. Sem: Wat goed dat Jayna t nu doorheeft! En wat lief dat ze er zo om kwam vragen. Heerlijk he zo af en toe je meisje in t grote bed tegen je aan. Ik vind dat ook altijd zo fijn. s Ochtends legt John haar altijd met dr flesje bij mij en dat is dan echt ons moment. trena: Jeetje je tante gaat goed zo te horen. Is ze nuo helemaal opgegeven of kan ze nog genezen? Hoop natuurlijk op t laatste voor haar en jullie. Monique: Hoe was t op de psz? Gezellig? Nu ook 2 weken psz vrij he. Ook wel weer ff lekker. Al is zo een ochtend zo om. In t nieuwe jaar gaat Jill van 8-13 uur ipv 845-1145, dus iets meer tijd voor mezelf. Mirjam: lekker druk bij jullie. Ook fijn toch komen er weer genoeg centen binnen voor de kerst en kun je sneller aan beeb 2 gaan denken Werk ze! Lydia: Hoe is t met je knullen? Jesse nog een bloedlipje gehad? En Marijn oorpijn vrij inmiddels? vanmorgen ook kerst gevierd op de psz. De ouders mochten al om 1030 komen op de koffie met kerstkransjes etc. Wel leuk. Heb samen met Jill een kerstklok voor in de kerstboom geknutseld, dat vond ze geweldig om samen te doen. Gaat ook helemaal uit dr dak als ik binnen kom. Zo lief. verder hadden ze nog foto's gemaakt bij sinterklaas en Jill staat er op 3 heel leuk, dus ook maar meteen bijbesteld. Altijd leuk voor later he. Ga nu ff uurtje liggen, ben moe. Kom strkas weer ff kijken of Brennie dr al een meisje bij heeft. Spannend.
Ow en Lin: Wat heb je voor mooie tattoo laten zetten? Een anker met mama eronder? hahaha. Nog een leuk kerstpakketjes gekregen van werk? Wij zullen vrijdag wel weer een doos wijn krijgen, als altijd in t onderwijs en een dichtenbundel ofzo. Altijd van die vage troep. Wijn drinken we bijna niet en lezen van poezie.........laat maar, hahaha. Maar brandt goed in de open haard. Maar ja, mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Lol.
Zaph: aaah, wat leuk zeg, samen met je dochter knutselen op de psz, lijkt me zo leuk! Lief dat Jill zo enthousiast is als je binnen komt. Hoe gaat het wegbrengen nu? Heerlijk he zo'n momentje samen 's morgens in bed, doe ik met Jayna ook altijd ff, dat is echt genieten! Trusten voor nu... Brennie, ik denk aan je meid!
haha Zaph, in het onderwijs ook altijd al van die nutteloze kerstpaketten, wij ook hoor. Len wel een groot pakket met veel zinvolle en lekkere dingen gekregen en nog een hele grote mooie lantaarn met kaars er in, past precies bij onze inrichting, dus was ik erg blij mee...haha
Trena: en hoe was Yorben's kerstviering? Ook een kerstontbijtje gehad? En Jelte dus vanavond, ben jij daar dan ook bij of alleen voor de kids? Semmi: jeetje jij ookal naar bericht Ookal zie je hm niet vaak, zoiets blijft schrikken natuurlijk. Hopelijk blijft Jayna het ziek zijn bespaard. Wat goed dat de aanpak bij Jayna begint te werken! Snoepje als ontbijt hihi de boef. Kelly: oma weer blij om jullie te zien? En nog geshopt? Panda: rustig aan he! Maar idd beter dan TE rustig natuurlijk haha. Robine: leuk jullie ook kerstviering gehad. Begint ze al te wennen daar of vindt ze het afscheid nog moeilijk? Die nieuwe tijden zijn zeker lekker, hier blijft het helaas kort. Alhoewel Kyllian erna al wel moe genoeg is. Idd nu 2 weken vakantie van de psz! Hier dus vanmorgen op de pzs geweest. We schrokken om kwart voor 8 wakker. Kyllian was al wel om 6.15 uur wakker geweest en was na wat drinken weer gaan slapen. Iki was ook bekaf aangezien ik 's nachts een tijd wakker ben geweest. Werd om 1 uur gebeld op mn bereikbaarheidsdienst telefoon door iemand die collect call belde....maar ik kon hm blijbaar niet accepteren... Zat dus maar steeds te denken wie het kon zijn en hopen dat hij terug zou bellen, want de zin die hij zei leek wel dringend. Vanmorgen nog met collega gebeld om de dingen van mn bereikbaarheidsdienst over te dragen en daarna racen naar de psz. Het kerstontbijt zag er vanmorgen gezellig uit, maar wat een drukte daarna zeg, allemaal hyper kindjes Heb het weer overleefd en ben nu tot half feb niet aan de beurt. Mocht ik nieuws van Brennie krijgen en ik ben niet dichtbij een pc dan zal ik degenen van wie ik een nummer heb wel doorsmsen!
Dat zijn de leukere kadootjes he sem. Bij John mogen ze komende vrijdag na t trekken van een lootje 1 voor 1 op kantoor komen en een cadeau uit komen zoeken. Allemaal dingen waarmee ze t afgelopen jaar zaken hebben gedaan, dus er liggen LCD tv's, playstations, mobiele telefoons, navigatiesystemen,pannensets etc etc. Allemaal luxe artikelen. Hopelijk heeft John lootje nummer 1 en mag ie als eerste kiezen, maar aangezien wij altijd pech hebben met die dingen zal hij wel weer nr 90 hebben en alleen nog een los kersttakje en een strikje mee mogen nemen Hahaha. Verder zijn de bij zijn werk ook de eigenaar van de Wensbon, dat is ook erg leuk. Misschien liggen er daar ook nog een paar van tussen. Kun je zelf iets leuks mee doen van parachutespringen tot en weekendje weg et.
Zo daar zitten pas leuke kerstcadeautjes bij whaha. Als hij toch nr. 1 is kiest hij een LCD tv voor ons he, jullie hebben die al! Hier een gewoon kerstpakket met verschillende etensdingetjes enzo geloof ik. Is mn 1e jaar hier, dus nog ff afwachten
whauw Zaph, daar zitten voor John echte mooie kado´s bij! Monique: het kerstontbijt dus overleefd. Ziet er erg gezellig uit hoor zo met al die peutertjes bij elkaar...lieeeef!
Brennie, ZET HEM OP! hou het forum ook vandaag in de gaten. Semmi, dat is leuk zulke paketten waar je wat aan hebt he. Hier is de laatste voeding er ook al 3 weken af of zo. Dit gaf CB zelf aan omdat hij qua gewicht dit makkelijk moest halen van 8 tot 8. Ach gewoon doen wat je zelf denkt..je kent je kind het beste zelf. Am, gezellig ziet dat eruit. Robine, leuke morgen gehad dus. Sappie, weet zo niet of ik je al gecondoleerd had, nou bij deze. Kelly, verschrikkelijk van je vriendin, hoop dat de kleine nog even blijft zitten. Zo hier al wat beter te pas, gelukkig wel. Vanmorgen ff bij mijn opa en oma op bezoek geweest, die vinden altijd prachtig als ik kom met de jongens, beide 88jaar. Jayden slaapt lekker en Quinten is aan het jengelen...al paar dagen, wil niet in de box..jengelen...in zijn bedje jengelen....kan zijn draai niet vinden. Lijkt net of hij ineens een sprong maakt en veel minder slaap nodig heeft dan anders. Zo vrijdag nog een late dienst, volgende week 2 nachtdiensten en dan pas met oud en nieuw werken! Joepie. Ik heb zin aan de kerstdagen met mijn gezinnetje. Jullie ook? Nou ga ff wat telefoontje plegen en opruimen.
Simone: Quinten dus ff niet zo lekker in zn vel, kan idd wel een sprongetje zijn, hopen dat het dan maar weer snel over is. Quinten is een flinke jongen volgens mij, was toch al 8 kilo bij 3 maanden? Of vergis ik mij? Lekker he kerst met je gezinnetje,heb ik ook zin in! Ben aan het wachten tot Jayna wakker is. Moet nog wat kleine boodschapjes halen, en heb besloten om dat maar es met beide kids te gaan doen en Jayna achter een klein karretje in de AH te laten lopen....wish me luck.....haha... Maar ja...mevrouw is in diepe slaap, heb zelfs bij haar op dr kamer gekeken en daar werd ze niet wakker van. Sliep ze 's morgens maar zo vast, dan is ze meteen wakker als ze Len om 6.15 uur hoort opstaan Nog geen babynieuws......vind het zo spannend! Liefs Sem
ff snel zit op mn werk... brennied zet hem op! onze vrienden zijn vannacht papa en mama geworden van een gezonde baby. het knaapje heet maxim samuel. misschien vanavond even een bezoek brengen! ik ga weer werken. lfs