November 2006 mama's (nieuw)

Discussion in 'De mama's' started by Beheer, Jul 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    Hier ook met spanning op babynieuws aan het wachten Poeh wat is dat spannend zeg.2 jaar geleden was toen ook zo spannend he meiden?

Hier heeft Yorben vanmorgen kerstfeest gehad en hij had wel weer even groot verdriet toen ik wegging,maar het ging al vlugger over zei de juf.

Ben nu mini worsten broodjes aan het bakken voor Jelte straks.Die gaat van 17u tot 19 u kerst vieren op school en ze hebben gevraagd of de mama´s of papa´s ook iets lekkers wilden maken.
    Ik hoop dat ze te eten zijn. :)
    Rond half 7 mogen de ouders ook komen en dan proeven van de hapjes onder het genot van gluhwein. ;)

Tot later,kom zeker nog spieken of er al nieuws is.

XXX

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    Lin:Gefeliciteerd met de beeb van jullie vrienden,mn neefje heet ook maxim :)
    Is alles goed gegaan?

3. Owwwwwwwwww wat spannend. Ik had al gehoopt op een berichtje dat Brennie haar meisje in d'r armen had. Zal nu toch wel ondertussen.

Lin: Gefeliciteerd met jullie vrienden.

Zap: Zo dat zijn nog eens leuke kadootjes zeg. Nou dat hebben wij hier niet hoor. Hoop dat John nummer 1 is in ieder geval.
    En jij heb dus lekker geknutseld met Jill op de psz. Klinkt leuk allemaal. Vind het wel jammer dat Daynah dit allemaal mist.

Trena: Natuurlijk gaan ze jouw miniworstjes eten. Komt vast goed. Klinkt lekker ook.

Simone: Quinten heeft vast een sprongetje.Gaat allemaal goed komen.

Monique: Dat ziet er gezellig uit bij Kyllian. Grappig om te zien al die kindjes bij elkaar.

Sem: Heb je nog je boodschap kunnen doen.

Zo wij zijn ook weer thuis. Vanmorgen dus even bij oma geweest. Was weer blij om ons te zien en moeten vaker komen....je kent het wel.
    Daana naar het Alexandrium geweest, brillen opgehaald, jukje gekocht, wat kleine dingen, daarna boodschappen gedaan. Kortom dag is weer bijna voorbij.

Vanavond visite, nog voo Daynah d'r verjaardag. Beetje laat maar wel lief dat ze nog komen.

Ga nu even met mijn meisje knuffelen.

Lfs Kelly

4. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Nog altijd geen babynieuws....Brennied ben zooooooooo benieuwd!

Ik ben nog op mn werk en heb zo kerstdiner, gezellig! Eindelijk iets leuks te doen. En morgen dan de echo, ook weer iets leuks! Nu maar hopen dat alles goed is en dat we niet in het negatieve cirkeltje blijven dwalen. Maar we gaan er maar vanuit dat we kunnen genieten.

Ik weet niet meer precies wie het vroeg maar Rick's tante's waren schoonzusjes. Zielig.

xxx

5. Sap geniet lekker van je kerstdiner vanavond. Je heb het verdient om iets leuks te doen. En morgen de echo ook wat leuks.

liefs

6. O ja ik moet even wat grappigs vertellen wat Daynah laatste tijd doet.

Vorige keer liepen we in een winkel en daar was een kindje van een jaar of 3 en die was aan het huilen zeg ze keihard tegen dat kindje. Beeeeeeeeeeeebie....................hahahahahahaha doet ze nu dus tegenwoordig vaker heh als een ander kindje huilt......hahahahahaha en ze zegt het echt niet zachtjes hoor.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    whahahah Kelly ,die Daynah begint een beetje een ander uitlachen voor baby ;) Wel grappig,zulke dingen moet je opschrijven.

Nog geen baby nieuws.

Zap:Klinkt geweldig die kerstkadoos van John zn werk,en wel leuk dat hij ook al mee mag doen,omdat hij er nog niet zolang werkt he?

Jelte is net op school afgezet inclusief worstjes.....Al die hapjes zagen er super lekker uit zeg,wou nu al blijven eigenlijk. :rolleyes:
    Straks weer terug.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    Sappie:Geniet van het kerstdiner meid,je hebt het wel verdiend en morgen ook weer iets leuks,de echo.
    Wanneer word Rick zn tante begraven/gecremeerd?

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wil ff snel melden dat ik ook nog geen sms heb van Brennie.

Sap geniet van je kerstdiner, wat gaan jullie eten?

Fajah: jummie vanavond lekker hapjes proeven, niet te veel van te voren dus hihi.

Hier ook ff wezen shoppen vanmiddag, moest weer eens een cadeautje hebben voor een bijna 2 jarig. Ben blij als al die verjaardagen voorbij zijn haha. Mn vader was gisteren jarig, maar die bleek bij zn vriendin in Zeeland te zitten en ze gaan komende weken naar hun huis in Frankrijk. Volgende week nog mn moeder jarig.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie, je houdt ons in spanning! ;)

Kel: weer een dagje onderweg geweest dus. Veel plezier nog met de visite, Daynah dus weer een kadootje vandaag :)

Sap: lekker hoor, een kerstdiner, idd fijn dat je ook weer eens iets leuks hebt. Meid, geniet morgen van je echo, alles is vast en zeker goed. Enne...ben benieuwd of je de verleiding kan weerstaan om t geslacht niet te weten.

Monique: jammer dat je nog nix van Brennie hebt gehoord. Jullie dus veel verjaardagen rond deze tijd, dan ben je het op een gegeven moment wel zat met al die feestdagen er ook nog bij.

Trena: veel plezier vanavond bij Jelte op school. Wat leuk dat de ouders ook ff langs mogen komen.

Nou heb Jayna vanmiddag maar wakker gemaakt na bijna 3 uren slapen. Boodschappen doen ging hardstikke goed. Ze vind een eigen karretje geweldig en liep mooi achter mij aan en deed trots de boodschappen die ik haar gaf in haar karretje. Viel me echt alles mee, was wel gezellig zo met mn meissies :)
    Nou ga Faya ff badderen en omkleden. Heb 20.30 uur eerste keer nagym met 11 baby's. Ben benieuwd. Mn vriendin komt ook met de kleine dus dat is altijd leuk.

Kom vanavond nog ff spieken en dan hopelijk babynieuws!

Liefs Sem

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Hihi leuk he de kids met hun eigen boodschappenkarretje. Als ik niet veel nodig heb mag Kyllian ook met een karretje lopen, gaat altijd wel goed, hij gaat wel snel de winkel door hehe.

12. Heh jammer nog geen nieuws van Brennie. Ze houdt ons wel in spanning zeg.

Trena veel plz dadelijk op school.

Sem: jij ook veel plz vanavond.

lfs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Ja Semmi ook van mij veel plezier vanavond natuurlijk, leuk al die kleintjes bij elkaar!

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    Sem:Ook veel plezier straks,is wel leuk.

Iedere keer als ik een post van am zie klopt mn hart vlugger hihihi,denk dan dat het nieuws van brennie is.

Ik ga nu richting school van jelte.

Tot strakjes.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik spiek af en toe ook ff...onder het eten....haha.
    Jaime zit nu dus zelf soep te eten..whaahaaa

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Whaaahh ik zal me dan maar stil houden totdat ik echt iets meer weet ;)

Veel plezier op school!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Nou Trena, nu kreeg ik ff hetzelfde gevoel als jij net....kreeg net een smsje maar niet van Brennie whahaha. Djurre zei al..jaaah baby nieuws :D Maar helaas....
    Hoop echt vanavond wat te horen!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Jaaaaaahhhhh meiden ze is geboren!

"Amy is geboren om 17.00 uur, 3640 gram en helemaal gezond! Milou geeft alleen maar kusjes"

Brennie en Amy blijven vannacht in het ziekenhuis, maar gaan morgen al naar huis!

Brennie via deze weg natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met Amy. Ook Milou en papa natuurlijk gefeliciteerd :D Geniet lekker met zn viertjes!

19. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Hoera! Gefeliciteerd Brennie! Wat lief dat Milou al kusjes geeft, haha. Heeft ze eindelijk haar zusje. :D

20. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Ik vind Amy en Milou trouwens heel leuk bij elkaar klinken.

Share This Page