November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee zo zijn ze zeker niet allemaal hoor! Jaime heeft nu dus ook max op het kdv. Max laat haar alles zien en legt haar uit hoe ze de kassa open moet maken of tekent wat voor haar zodat zij het kan inkleuren.

Maar er zijn er wel bij....Maar dat zal je ook met meiden hebben ws.
    En 2 jongens is ook leuk, maar ik denk dat ik voor de tweede als die er ooit is het gewoon echt leuk vind als het nog een meid is.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ach jongen of meisje, volgens mij kunnen ze beiden 'vervelend' zijn hoor ;)

Heb de kerstkaart ff ingescand, is alleen blauwer dan hij in het echt is hoor. Morgen eindelijk de kaarten op de bus doen. Helaas geen persoonlijke boodschappen erop, was al lang genoeg bezig :p
    En Zap, de muts is echt hoor ;)

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hhihi hij si leuk geworden AM. Moet de mijne nog inscannen om te laten zien. Geen zin in.

Zojuist kwamen mn schoonouders een mega groot kerststuk brengen voor op tafel. Doen ze elk jaar. Erg mooi weer. Een wit/zwarte en groene takjes natuurlijk. Staat weer prachtig. Echt een traditie inmiddels, we worden altijd verwend door hun. Voel me zo nu en dan echt schuldig dat John zn ouders vanalles geven en mijn vader zn geld alleen maar aan zichzelf besteed.

Ga zo bedje opzoeken.

Tot morgen.

Sap: heel veel plezier morgen bij de echo! Spannend weer! Misschien kan je wel ontdekken wat t wordt! Goed kijken hoor ;)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Bedoelde ook niet alle jongens hoor meiden! Kyllian, Jesse, Marijn, Jelte, Yorben, Bastian, Jayden en Quinten zijn schatjes :) ;)

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    JJJaaa babynieuws eindelijk hihihi :)
    BRENNIE, GERARD EN MILOU, GEFELCITEERD MET AMY, erg leuk naam en geniet lekker met jullie viertjes!

Nou ik vind ook dat dat niet alle jongens zijn hoor..ligt ook aan de opvoeding.
    Wat dat betreft kunnen beiden er wel wat van hoor.
    En ik vind 2 jongens echt prachtig, zou niet anders willen.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian is soms een vreselijk boefje maar hij doet gelukkig geen andere kindjes pijn. Hoop dat ie dat ook niet gaat doen.

Veel plezier morgen Sappie!

Heb dat ook wel eens gehad Sens, post in een zakje van de TNT.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoeraaaaa, eindelijk is Milou haar zusje geboren!

Brennie, Gerard en Milou, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Amy!

Iedereen heeft het al gezegd, maar inderdaad erg leuk die naam, mooi bij Milou ook! En Milou dus allemaal kusjes geven zo lief is dat!
    Blijft vast wel zo,Milou is ook echt zo´n poppenmoedertje. Jayna is nog steeds lief voor Faya en helpt overal mee.

Hier net terug van de nagym, was gezellig.
    Zal morgen wel ff spammen, ga nu Faya dr pyama aantrekken, voeden en dan naar bed, trusten meiden!

Leuke kerstkaart trouwens Monique, geweldige foto van Kyllian ;)

En Sap, nogmaals veel plezier bij de echo morgen!

Liefs Sem

8. sappie

sappie Fanatiek lid

BRENNIED, GERARD EN MILOU VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN AMY!

GENIET ER MAAR LEKKER VAN!

LIEFS SAP

9. HOERA AMY IS ER DAN EINDELIJK. BRENNIE, GERARD EN MILOU VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE AANWINST

En Amy is een hele leuk naam zeg.

Geniet lekker van elkaar. Ben benieuwd naar de foto's en haar verhaal.

Sommige meisjes kunnen ook heel irritant zijn. Die van mijn vriendin bijv......grrrrrrrr, maar ligt idd aan de opvoeding.
    En wij doen het allemaal gewoon heel goed :D

Ga nu aan het werk.

Lfs Kelly

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh gelukkig, was al bang dat jullie onze jongens niet leuk vonden ;) ;) ;)

Zo, vanochtend was het vroegertje zeg. Al voor 7 uur zat ik op mijn werk. Wel even heftig, want er moeten 350 arbeidsplaatsen verdwijnen. Eind maart moet alles duidelijk zijn. Nou ja, we zullen het wel afwachten allemaal.

Brennie: hoe is jullie eerste nacht met jullie kleine meisje geweest?

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    LIS: ai da's veel zeg. Kredietcrisis? :(

Kelly: ja meisjes kunnen ook erg zijn. Geniepig. Jongens zijn dan meestal gewoon lomp.

Wij hebben van zwemmen gespijbeld. Bastian heeft wat verhoging en is erg hangerig. Hij heeft net wel een kwart meloen op, de vreetzak. En een halve appel. Gisteren bij de groothandel geweest, vond ie leuk (logisch, allemaal eten om te proeven).

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: ja, das best wel heftig zo op de vroege ochtend hoor.

Sap: veel plezier met je echo vandaag (vandaag toch)?
    Zal vast wel wat moois te zien zijn hoor.

13. Wat erg LIS.
    Hier is vorige week ook bij iemand het contract niet verlengd omdat er geen werk is. Zij werkte er ook al 3 jaar.
    Er is nu ook een personeelsstop hier, dus ik hou mijn hart vast ook hoor.

14. Jeetje wat een rust vandaag hier op het forum.

Was benieuwd hoe het met Sap ging en haar echo.

lfs kelly

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Idd rustig, naja zo kan ik het iig bijhouden. ;)

Bastian is ziek, ligt al een half uur in bed en temp loopt weer richting 40.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Echo was weer geweldig en alles zag er perfect uit! :D . Eindelijk weer eens wat goed nieuws. Wel een druktemakertje hoor, jeetje van links naar rechts en op en neer, haha. Jammer genoeg dus geen duidelijke foto's meegekregen.

Kom later reageren, nu eerst ff wat eten.

xxSap

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Tjonge wat stil hier zeg.

Hier lekker een lang weekend,moet pas dinsdag weer werken.
    Morgen gaan we naar de Ardennen,en zijn Zondag weer terug.
    Ik hoop dat er sneeuw ligt :) :) :)

Sap:Super dat de echo leuk was en gelukkig kon je het geslacht niet zien ;)
    Dat wou je toch niet ook?

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: wow voor 7 uur al op je werk! Moesten jullie zo vroeg komen vanwege het slechte nieuws? :( Wel balen zeg, maar heb je al een vermoeden wie onder die ontslagen gaan vallen? Bepaalde afdelingen?

Panda: met verhoging zou ik ook niet gaan zwemmen hoor, vind ik geen spijbelen ;) Er hangen daar genoeg bacillen rond! Hoe is het nu met hm?

Sappie: joepie weer een goede echo! Eidelijk iets positiefs dus tussen al het rotnieuws de laatste tijd. En ongelooflijk toch dat je alweer over de helft bent. Niet stiekem het geslacht gezien? ;)

Fajah: heerlijk ff er tussenuit! Alvast veel plezier! Laat de sneeuw maar komen!

Zat te spieken of er hel misschien al Amy spam was, ben zo nieuwsgierig!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is hier idd wel rustig zeg na zo'n spannende dag als gisteren ;)

Zit net een brief te lezen van de notaris die vandaag binnen kwam. De koper heeft nog geen bankgarantie binnen de verplichte tijd afgegeven. Ze hebben de koper verzocht om aan die verplichting te gaan voldoen.
    Nou ben benieuwd :D Zal je zien dat er nog problemen zijn ook...naja krijgen wij iig een leuk bedrag en gaat het huis gewoon weer de verkoop in ;)
    Denk echter wel dat het goed gaat komen.

20. Dat gebeurt zo vaak AM, komt meestal wel goed hoor. Vaak hebben de banken het zo druk dat ze niet aan de gestelde termijn kunnen voldoen. Niet druk maken. Een enkele keer kan de koper er niet aan voldoen, maar in de 8 jaar dat ik dit werk doe, heb ik het hooguit 6 a 7 keer meegemaakt dat het aan de koper ligt.

Trena: Heeeel veeeel plz in de Ardennen. Hoop dat er lekker veel sneeuw ligt voor jullie. Veel foto's maken iig.

Ik ga even verder met kadootjes inpakken voor de kerst. 2 boodschappen zijn al vol...pffffff.

lfs

Deel Deze Pagina