Ow ok, gelukkig maar! Handig dat jij er meer vanaf weet hihi. Maakte me ook niet druk hoor, heb zelf ook wel het gevoel dat het goed gaat komen! Vieren jullie kerst met velen of allemaal cadeautjes voor jullie drietjes? Zit hier eenzaam alleen, Djurre heeft nu zn kerstdiner. Ik morgenavond...gezellige dagen he Moest vanmiddag al weekendboodschappen doen aangezien we zaterdag naar Maastricht gaan. Was nu al druk in de winkel zeg!
kerstavond zijn we met zijn 14. en 1ste kerstdag met zijn 11. We trekken dan altijd lootjes, maar voor de kids koop ik altijd wat extra en voor de andere ook. Gewoon een kleinigheidje dan. Duur zat allemaal
Wij gaan 1ste kerst bij mijn ouders gaan eten en daar doen we altijd lootjes trekken,ik moet iets voor mn broer kopen en chris voor de man van mn zus. Verder koop ik natuurlijk wel nog iets voor marith het dochtertje van mn zus,ik ben maar 1 keer tante dus dan word ze ook lekker verwend door me 2de kerst is minder leuk:bij schoonouders eten,geen kadootjes,geen gezelligheid en dan.....weer naar huis Jippie ! Oud en nieuw zijn we ook weer bij mijn ouders. Ik ben ook razend benieuwd naar een fotootje van Amy,zit ook steeds op hyves te spieken. Am:Komt helemaal goed en anders houden jullie er idd lekker geld aan over Kel:Ook al zoveel kadootjes voor jou familie,gezellig hoor.
Oh iedereen gezellig onder de pannen met de kerst! AM had je nog wat gehoord van Brennie? Veel plezier morgen met het kerstdiner. Fajah veel plezier in de Ardennen. Weet eigenlijk niet of er sneeuw ligt... Sap wow leuk van de echo! En een druktemaker dus. was Lieke niet bewegelijk? Wel jammer van de foto's. Had je ook een dvd gekregen? En vertel verder hoe alles was! Panda heh getver is hij ziek. En zo hoge koorts ook! Heb je m een zetpilletje gegeven? Vervelend zo voor de kerstdagen. Lis jeetje zeg moest je daarom zo vroeg komen? Maar jij doet ondersteuning toch ? Zullen ze je toch niet ontslaan? Oh en over gister ik heb het ook niet zo bedoeld hoor over jongens. Hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen. En ging ook niet over jullie jongens.. Maar zou mocht ik er nog eentje krijgen gewoon een meid ook heel leuk vinden. Heb lang doorgewerkt vandaag. Met collegaatje bakje chinees gehaald en al werkend achter ons bureautje opgepeuzeld. Deal gemaakt met beveiliging dat we tot half acht mochten blijven... Vanaf nu dus eigenlijk vakantie, maar moet nog wel 2 dingen doen. Morgen ga ik nadenken hoe ik dat ga doen. of morgen en weekend in slaapjes Jaime of ik ga maandag terug om nog dag te werken. Mn afwezigheidsassistente staat al aan dus iedereen denkt toch dat ik er niet ben. laterz. lfs
Ik ben jaloers op je Lin dat je vakantie heb. Hier wordt gewoon doorgewerkt. Gezellig Trena bij je schoonouders. Hoe gaat het met je schoonmoeder. Heeft ze er zelf dan wel zin in om de kerst te vieren? Ik ga zo richting mijn bedje. Kadootjes zijn allemaal ingepakt. Alleen nog wat voor Sabino kopen en dan ben ik echt klaar. Trusten.
Lekker hoor Lin vakantie! Alleen jammer dat je nog die 2 dingen moet doen... Heb sinds een half uur ineens flinke buikpijn en bloedverlies. Wel irritant die onzekerheid, want is dit nu bijv. een ongi? Zou wel heel snel zijn 2 weken na de curettage.
Zo ben weer terug van kerstgala op school. Helaas was mn buik niet zo makkelijk meer te verbergen in mn strakke jurk, maar ach, de meesten weten t nu toch al. Alleen jammer dat je zo rond de 11-12 weken zo een buik hebt van is die nou zwanger f is die dik, hahaha. Was wel leuk op school, al waren de kerstliedjes ver te zoeken. Allemaal housemuziek en NL talig. Morgen nog ene dagje werken en dan 2 weken vrij Heerlijk. Sap: Wat fijn dat de echo zo goed was. Jammer dat je geen duidelijke foto's hebt. Mogen we ze wel nog zien of zijn ze echt te slecht? Kel: Zo al 2 tassen vol cadeautjes, je hebt er zin in. Kost altijd nog een hoop geld he voor iedereen een kleinigheidje. Nou ja, wel gezellig met kerst. Monique: Wat ongezellig, vanavond Djurre weg en morgen jij. Hoort er allemaal bij rond deze dagen. Krijgen jullie ook allebei een kerstpakket? ik hoorde vanavond dat wij een bon krijgen die we zelf kunnen besteden aan een tijdschrift abonnement of iets dergelijk. Wel handig en nuttig dus. Mirjam: Arme Bastian wordt ie net ziek wanneer jullie t zo druk hebben. Zul je altijd zien. Wat heeft ie? Alleen hoge koorts of ook verkouden en overgeven? Beterschap! Trena: Er ligt wel wat sneeuw in de Ardennen. Weet niet of er nog wat bijkomt, maar hopelijk kunnen jullie wel ff sleetje rijden. Vele plezier in ieder geval. Leuk hoor ff een weekendje weg met de jongens. Lydia: Hopelijk staat jouw baan niet op de tocht in t nieuwe jaar. Of maak je je daar geen zorgen over? Ik ga mn pruik afzetten( haarstuk in mn staart, lol) en me afschminken. Heb smokey eyes en heeft wel ff wat poestwerk nodig om schoon te krijgen. Tot morgen allemaal. Liefs
Monique: Denk t wel. Je bent toch ''schoon''? Denk dat je dan toch weer ongesteld gaat worden. Nou dat is alleen maar fijn toch, kun je er weer voor gaan! Iemand ervaring met de winterefteling? Wij willen aanstaande zondag mss gaan met Sandra, dr man, Zoe en wij 3en. Lijkt me wel leuk.
Robine als je van drukte houdt...dan is het leuk denk ik. Ben er nooit geweest hoor maar moet erg druk zijn. Ik boek ipv weekend eurodisney een dag of wat efteling het voorjaar voor ons drie. Dan gaan chiel en ik met zn twee nog een weekendje sevilla doen ook leuk Spam ff je haarstuk man! En smokey eyes..hihi. AM jee nu al ongi. Dat is snel maar het kan wel toch. Ik zou dat superpack ovutests halen heh..hihi. Kel ja lekker vakantie maar heb ook veel overuren staan hoor dus mag ook wel.Lief van je al die kadoos....en alles inpakken...brrrr.
Robine: nou iedereen mag het nu toch weten dat je gewoon echt zwanger bent! Gezellige avond gehad dus! Jij ook 2 weken vakantie, lekker zeg! Vorige x duurde het na de curettage 9 weken voordat de ongi weer kwam, dus vind 2 weken wel heel erg snel. Zou het idd wel prima vinden als dit een menstruatie is hoor, maar hoe weet ik dat nou zeker. Combinatie met buikpijn doet me wel vermoeden en het is een beetje tussen oud en vers bloed in. Ik ben een paar jaar geleden met mn vorige werk naar de winterefteling geweest. Vond het toen wel wat tegenvallen aangezien er heel veel attracties gesloten waren. Weet niet hoe dit nu is... Maar voor die kleintjes is het natuurlijk anders, de dingen waar zij in kunnen zijn vast wel open, dus gewoon doen voor de afleiding!
ja Zap spam ff je smokey eyes. Monique: Dat is idd al snel als je ongi bent geworden. Weet niet wat normaal eigenlijk is.
o ja zap ik ben nog nooit naar de winter efteling geweest, maar lijkt mij wel leuk. Gewoon doen. Heb wel gehoord dat hoop attracties dicht zijn. Ga nu echt naar bed. xxx
Winterefteling is met een peuter vast leuk, die kan toch niet in al die attracties. Denk dat het wel gezellig is. Zou fijn zijn Monique, als het je ongi is. En dan hopelijk vanaf nu gelijk weer normale ritme. Weet niet wat het anders zou kunnen zijn. Heb je ook andere ongi-kwaaltjes? Robine: irritant he zo'n buik die voor anderen nog niet zwanger lijkt. Bastian hoeft maar zelden over te geven, hij is vooral erg verkouden. Sappie: beweeglijk kindje dus, haha. Jammer van de echofoto. Die van ons was toen ook heel onduidelijk. Echo rond 12 wekens is toch het beste he. Kelly: hier ook nog gewoon aan het werk, 't is niet eerlijk he. Wat ben je goed bezig met cadeautjes. Ik moet alles nog halen. Sens: lekker thuis werken joh, scheelt toch heel veel reistijd. Even een avondje bikkelen en je bent klaar. Fijn weekend Fajah! 2e kerstdag klinkt heel gezellig. Heb Bastian vanmorgen wel naar het kdv gebracht, ondanks een slechte nacht. Hij is een paar keer uit bed gekomen dus ik ben maar bij hem gaan liggen (in zijn peuterbedje). Was eigenlijk wel heel knus. 2e helft van de nacht heeft ie gelukkig goed geslapen.
Hihi panda ik zie het al voor me. En gewoon naar het kdv als het niet gaat dan hoor je het wel toch? Moet jij ook nog alles halen? Hier ook hoor, behalve voor Jaime. Verder staat er niet veel. Wat is het rustig zeg. Ik ga zo ff de kerstboodschappen in huis halen tenminste dat wat je wat langer kan bewaren. Ga gebraiseerde fazant op romige zuurkool maken (jaja heb een receptje gevonden). Belde net al de poelier voor de fazantenboutjes dacht die moet ik bestellen. Nee hoor mevrouw daar hebben we er meer dan genoeg van . Dacht dat ik origineel ging eten schijnbaar niet. Kan dus gewoon woensdag naar de winkel hier op de biltstraat en ze ophalen nou ja dan doe ik dat maar heh. Mn ouders belden net op. Die zijn op vakantie in egypte komen dit weekend terug. Is daar 30 graden...lekker hoor. Ze missen Jaime wel heel erg. Mn zus had al gezegd van die vette boete...was mn vader blij mee not. Nou ga ff verder met mn boodschappenlijst. lfs
Wij vertrekken rond 12 uur naar de Ardennen ,eerst jelte nog van school halen en dan vakantie.....! Jammer dat er nog geen fotootje van Amy is,maar die zal ik dan wel zien als ik terug ben Fijn weekend meiden. XXX
Trena: veel plezier het weekend! Dit lees je niet meer, maar heb je net maar sms'je gestuurd. Hopelijk ligt er sneeuw is leuk voor de jongens! Zap: irritant he, zo'n buikje van is ze nou zwanger of is ze dik? Maar jij bent zwanger, ik heb een buikje omdat ik dik ben Maar... zojuist een afspraak gemaakt voor 29 december. Dan heb ik voorlichtingsavond voor mijn dieet. Kan ik fris beginnen op 1 januari. Volgens mij is de winterefteling hartstikke leuk met kleine kinderen. Er schijnen idd veel attracties dicht te zijn. Panda: hahaha, Bastian toch maar naar kdv. Als ik 's morgens niets merk doe ik dat ook hoor. Als het echt niet gaat, bellen ze vanzelf wel he. Nog druk? AM: zou wel fijn zijn als je ongi bent. Kun je er nu weer tegenaan. Voelt het ook als ongi? Sens: de kerstboodschappen al in huis? Hier hebben we vorige week al online besteld. Komen ze maandag brengen Geen last dus van drukte in de winkels... En ooohhhh... lekker hoor. 30 graden in Egypte! Wanneer komen je ouders terug? En logisch dat ze jaime missen. Sap: jammer dat je geen duidelijke foto van je echo hebt, maar als alles goed was, geeft dat niet echt he. Druktemakertje dus. Ga je op het laatst ook vast je buik heen en weer zien gaan. Tjeetje, wat was dat erg bij Marijn op het laatst zeg. Maar zo leuk dat mis ik eigenlijk best wel. Kel: wow, alweer cadeautjes. Attent zeg. Wij doen vast wel cadeautjes bij mijn schoonouders, maar ik weet echt niet meer wat ik moet kopen (of vragen). Ben ook nog es in februari jarig, dus de creativiteit is echt ver te zoeken. Wes is maandag jarig, maar die weet gelukkig wel iets. Wil een trainingspak voor zijn avonden naar de sportschool. Ach, wel een nuttig cadeau toch? Hoe is het met je vriendin? Heb je nog iets gehoord over het kindje? Hoop echt dat het goed gaat... Verder kan ik niet meer lezen. De jongens liggen al 2 uur te slapen. Heb net even tukkie met Jesse gedaan, die ligt in ons bed. Tussendoor nog even beetje gewerkt. Moet toch wat als ik mijn baan wil houden! Nee hoor meiden, ik vrees niet echt voor mijn baan. Hoewel er in alle lagen wordt geschrapt, dus zekerheid is er eigenlijk helemaal niet. Heb geen zin om op te ruimen/schoon te maken, dus laat alles wel even de boel de boel. Nu even surfen.